کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
برش هایی از گزارش حیرت انگیز جواد خیابانی!

اولین بازی سایپا و پرسپولیس در کرج با گزارش یک گزارشگر کرجی روی آنتن رفت. جواد خیابانی به دلیل کرجی بودن برای این بازی انتخاب شد و البته گزارش او مثل همیشه با انتقادات زیادی همراه بود.
همشهری بودن او با یکی از تیم های حاضر در زمین باعث شد تا گزارش بازی یکطرفه شده و سایپا از حمایت گزارشگر بازی برخوردار باشد. بعضی از جملات عجیب و غریب او در این بازی را در زیر می خوانید:

- نوری از وقتی موهاشو کوتاه تر کرده خیلی مرتب و منظم تر شده و شکل و شمایل کاپیتان رو پیدا کرده.

- شاید شما فکر کنید به خاطر لباس نارنجی سایپاست که توپ بازی هم نارنجیه ولی نه اینجوری نیست ... در کل امسال توپ ها این رنگیه.

- چه جوری شد که توپ گل نشد؟ فقط تو حرکت آهسته می شه دید، آهان اینجوری شد.

- بازیکن پرسپولیس از همون سمت بیرون می رود. کار قشنگی نیست. البته خوب مطمئنا برای جلوگیری از وقت کشیه ولی بازم بهتره بیان و همدیگرو ببینند.

- استادیوم هم کاملا پر شده (در این لحظه دوربین سکوهای خالی رو نشون میده).

- نتیجه بازی با گلی که پرسپولیس نزده وگلی که سایپا زده! یک – صفر به سود سایپا.

- انگار سایپا 5 تا دفاع داره 5 تا مهاجم. آنها اصلا هافبک ندارند و هر چی می گیرند از دفاع برای مهاجمان می ریزند.

- بازی صفر – صفر بدون در نظر گرفتن گل سایپا. :w15:

- شاید تمام بازیکنای سایپا راضی باشن همشون از دم کارت زرد بگیرن ولی بازی تموم شه.

- سپاهان یک – هیچ عقب افتاده یعنی تراکتور یک – صفر جلو افتاده.

- یکی از بهترین و نام آشناترین مهاجمان فوتبال می خواد بیاد داخل زمین، مقداد قباخلو.

- پشت دفاع پرسپولیسم حالا مثل پشت دفاع سایپا میشه.

- پرسپولیس باخته البته هنوز نباخته چند دقیقه دیگه تا پایان بازی فرصت هست.

- صادقی در نیمه دوم بهتر از نیمه دوم بازی کرده، البته نیمه اولم بد نبود.

- حاتمی واقعا امشب خوب بازی کرده و پرسپولیس را آزار داده. (یک ساعت تعریف کرد بعد صحنه آهسته پخش شد) البته در این صحنه شهباززاده بود نه حاتمی :|

- یه فرزاد حاتمی هم در استقلال داشتیم

- بازی ملوانم هیچ – هیچ بدون گل مساویه

- ابراهیم صادقی دروازه بان سایپا

- فیرات هرگز به پشتش نگاه نمیکنه مثل علی دایی، علی دایی هم فقط نگاهش به زمینه و اصلا حواسش به پشتش نیست.

علاوه بر این جملات او بارها و بارها از استانداری و مسئولان ورزشگاه و صدا و سیمای کرج بدون هیچ دلیلی تعریف کرد. خیابانی که در حد گزارشکر شبکه استانی البرز بازی را گزارش کرد با جملات مخصوص به خودش کرج را شهر رشته کوه های سر به فلک کشیده خواند.

خیابانی: می خواهم در آرامش کارم را انجام دهم

جواد خیابانی مدت هاست که خودش را ممنوع المصاحبه کرده و در هیچ موردی صحبت نمی کند. او بعد از مدت ها بازی سایپا و پرسپولیس را گزارش کرد و انتقادات زیادی به گزارش او مطرح شد که بیشتر آنها مربوط به جانبداریش از سایپا بود.
با اینحال خیابانی همچنان قصد دارد که سکوت کند و به هیچ کدام از این انتقادات جواب ندهد. او در این مورد به تماشا گفت: «من فعلا قصد ندارم صحبت کنم. در آرامش کارم را انجام می دهم و می خواهم همین روش را ادامه دهم. از شما خبرنگاران که خیلی زود به زود به یاد من می افتید متشکرم اما من ترجیح می دهم حرف نزنم.»
 
آخرین ویرایش:

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کُری‌ رویانیان با نشان دادن عدد 6 برای استقلالی‌ها؛۸ میلیون نفر آنلاین می‌توانند در سایت پرسپولیس بازی کنند/هر جا می‌روم یک استقلالی است و دهها پرسپولیسی

پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌در پورتال جدید پرسپولیس ۸ میلیون نفر می‌توانند به طور آنلاین بازی کنند.



محمد رویانیان پس از افتتاح پورتال و بازی جدید رایانه‌ای پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: حق جوانان ایرانی است که برایشان بازی‌های رایانه‌ای بسازیم و باید به این نیاز جوانان پاسخ بدهیم ما همیشه رو به جلو حرکت کرده‌ و می‌کنیم.
وی ادامه داد: در پورتال جدید باشگاه پرسپولیس اگر فتح‌الله‌زاده ناراحت نشود، 8 میلیون نفر می‌توانند به طور آنلاین بازی کنند و یک میلیون لینک می‌تواند در آن دخیل باشد، این قدرت پرسپولیس است. این هدیه را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم.
وی با اشاره به کُری‌خوانی برای استقلالی‌ها گفت: خیال همه راحت من همیشه برای فتح‌الله‌زاده و استقلالی‌ها کُری می‌خوانم. هر جا می‌روم یک استقلالی و دهها پرسپولیسی می‌بینم. بازی تاریخی 6 تایی‌ها نیز از یاد هیچکس نمی‌رود.
مدیرعامل پرسپولیس پس از این صحبت‌ها و در حالی که عدد 6 را با دستانش نشان می‌داد به سمت غرفه‌های دیگر رفت تا از آن بازدید کند، ضمن آنکه حدود 200،300 نفر نیز پشت سر او به راه افتاده بودند.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]رويانيان براي سفر به امارات درخواست رواديد کرد[/h]
[h=2]محمد رويانيان شب گذشته براي سفر به امارات و ديدار با مسئولان عجمان درخواست رواديد کرد.[/h]
محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس قرار است در سفري به امارات با مسئولان باشگاه عجمان امارات ديدار کند تا تکليف نهايي در خصوص بازگشت محمدرضا خلعتبري به ايران و بازي در تيم پرسپوليس مشخص شود.

به گزارش فارس،از همين رو رويانيان از سفارت امارات درخواست رواديد کرده و منتظر است تا پس از صدور رواديد سريعا يک روزه راهي امارات شود.

*نيلسون، دروازه‌بان پرسپوليس نيز که به دليل تب و لرز شديد روز گذشته در تمرينات اين تيم شرکت نکرد. شب گذشته توسط کادر پزشکي مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت و پزشکان به او اجازه حضور در تمرينات و تمرينات کم‌فشار را دادند.

گفتني است نيلسون به دليل فشار زياد پس از بازي با سايپا دچار ضعف بدني شده بود.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این فتوشاپ است که اس تق لال را زنده نگه داشته است!!!
اول به اون فلش بزرگ دقت کنید که میبینید نوشته پرسپولیس
دوم به اون فلش کوچیکه دقت کنید که گوش پسره رو آبی کردن
سوم هم به کدر بودن و واضح بودن دو تصویر دقت کنید
 

karimi912

عضو جدید

ايشون كه به رنگ سبز دراومده يه خانوم كاملا بي شخصيت و نسبتا كيسه كش هستن.
اينكه چرا كاملا بي شخصيت كه كاملا مشخصه چرا
اما اينكه چرا نسبتا كيسه كش هستن چون بقيشون توي كلوپ خودشون كيسه كشي ميكنن اما اين زده بيرون و توي كلوپهاي ديگه دنبال مشتري ميگرده تا از شغل كاملا محترمانه كيسه كشي لذت ببره. پس چون توي كلوپ خودشون كيسه كشي نميكنه ميشه نسبتا كيسه كش :D

پس اذيتش نكنيد، سر به سرش نذاريد، كيسه شو پاره نكنيد گناه داره. چيزي بهش نگيد تا خودش راه خودشو پيدا كنه و بره در خونه خودشون دنبال مشتري بگرده
 

karimi912

عضو جدید
فعلا به خاطر آرامش استقلال سکوت مي‌کنم


دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي گفت: حرفهاي مهمي دارم که بعدا بيان مي کنم.


حجت الاسلام عليپور درباره ممنوع الفعاليت بودن يکي از نزديکان سرمربي استقلال و اينکه قلعه نوعي گفته حالا که باج نمي دهم آنها منشوري شده اند عنوان کرد:من به خاطر اينکه استقلال در حال حاضر جايگاه ملي دارد و بايد در ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا کند بحثي و پاسخي در اين زمينه ندارم.استقلال چندي ديگر بايد در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان به مصاف بوريرام تايلند برود و همه بايد کمک کنيم تا نماينده جمهوري اسلامي ايران در اين رقابت ها موفق باشد.

به گزارش اوج ، وي افزود:فعلا دوستان هر صحبتي که مدنظرشان است مطرح کنند.من پاسخي ندارم و به آرامش استقلال کمک مي کنم.پس از اين بازي ها قطعا حرفهايي دارم که با سند و مدرک بيان مي کنم که ممکن است سيل بيايد و اين سيل افرادي را با خود ببرد.فعلا دوستان بتازند اما حرفهاي مهمي دارم که بعدا مي زنم.
-------------------------------------------------

از تو كله گنده ترش هم كله پا كرده
ميدونم تو همين چند روز مافيا چنان دهنتو ميبنده كه انگار هيچ چيزي نديدي و نميدوني
تو هم رفتي قاطي همه اونايي كه خيلي چيزا رو ميدونن اما جرات گفتنشو ندارن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
مجید صالح: ایرادات گواردیولا را به او گوشزد کردم :w15:



قانون آنلاین-مجید صالح مربی استقلال مدعی شد که بعد از بازی بارسلونا و چلسی در نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا با گواردیولا صحبت کرده و ایرادات فنی بازی این تیم را با او در میان گذاشته است و جالب اینکه گواردیولا هم بعد از بررسی نقطه نظرات او به صالح گفته تفکراتشان خیلی به هم نزدیک است.
«پس از اینکه بارسلونا در نیمه نهایی باشگاههای اروپا به چلسی باخت و سپس چلسی در بازی فینال ،بایرن را برد و قهرمان اروپا شد یک ایمیل به سرمربی وقت بارسا که پپ گوآردیولا بود زدم و خطاب به او نوشتم من یکی از مربیان مشغول به کار در ایران هستم و جسارتا عرض می کنم که تیم شما بسیار بر بازی سوار بود و می توانست برنده شود به شرط اینکه این تغییر را در آن بازی انجام می دادید.
باور کردنی نیست اما گوآردیولا پاسخ ایمیلم را داد و گفت فکرهای ما خیلی به هم نزدیک هستند.او نوشته بود نظر شما را قبول دارم.»:w15:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]خلعتبری را پرسپولیسی بدانید[/h]محمد رویانیان برای گفت‌وگو با مسئولان عجمان همچنان به دنبال روادید امارات است.
پس از حرف و حدیث‌های فراوان و جلسات متوالی نماینده و مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری شب گذشته عجمانی‌ها در دیداری با مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کردند در صورتی که باشگاه پرسپولیس یک میلیون دلار بابت خلعتبری را پرداخت کند آنها مشکلی برای جدایی این بازیکن ندارند. مدیر برنامه‌های خلعتبری در این زمینه گفت: ما در خصوص زمان مشکلی نداریم اما عجمانی‌ها که باید جایگزین خلعتبری را پیدا کنند خیلی دوست دارند که زود تکلیف‌شان روشن شود. من اینجا اعلام می‌کنم پس از جلساتی که در یکی دو روز گذشته داشتیم در صورت پرداخت یک میلیون دلار خلعتبری را پرسپولیسی بدانید.

این در شرایطی است که محمد رویانیان به همراه یک نفر قرار است سفری به امارات داشته باشد و علی‌رغم تلاش‌های فراوان هنوز روادید رویانیان برای سفر به امارات و دیدار با عجمانی‌ها نرسیده است.

رویانیان اعلام کرده در صورتی که این روادید صادر شود او فردا عازم امارات خواهد شد.

منبع: فارس
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]رويانيان: دلايل جذب خلعتبري را اعلام مي‌کنم[/h]
[h=2]نماينده تام‌الاختيار رويانيان براي مذاکره با مسئولان عجمان امارات امشب به امارات رفت.[/h]
محمد رويانيان قصد داشت براي مذاکره مستقيم با مسئولان عجمان امارات به اين کشور سفر کند اما از اين تصميم خود منصرف شد و نماينده تام الاختيارش امشب به امارات رسيد تا براي فسخ قرارداد خلعتبري مذاکره کند.

محمد رويانيان در اين خصوص به فارس گفت: نماينده تام‌الاختيار با رابط ما در امارات در تماس است و به زودي در جلسه‌اي تکليف خلعتبري را روشن مي‌کنيم البته مبلغي که اماراتي‌ها درخواست کرده‌اند زياد است و بايد تخفيف دهند.

وي افزود: خيلي‌ها از تلاش هاي زياد براي جذب خلعتبري مي گويند که بايد بدانند جذب وي يک بحث ملي است و من هفته آينده به صورت شفاف و ريز درباره حضور خلعتبري در پرسپوليس و دلايل آن با مردم صحبت خواهم کرد.

رويانيان ادامه داد: از کارشناسان هم مي‌خواهم درباره مبلغ قرارداد خلعتبري سکوت کنند و اگر سؤالي دارند از خود من بپرسند چون حرف‌هاي ميليوني که گفته مي‌شود قسمتي از آن صحيح نيست و هيچکس هم نبايد اطلاعات غلط به هواداران ما بدهد. من در اين باره چون پروژه کوچکي نبود به صورت شفاف با هواداران حرف خواهم زد.

وي در پايان تأکيد کرد: ما بازيکنان بسيار خوب و متحدي داريم و حضور خلعتبري نيز براي ما جنبه ملي داشت به همين دليل تلاش کردم که او برگردد چون همه مثل من خواهان عدم حضور وي در امارات بودند. به اميد خدا پس از توافق نهايي حضورش در پرسپوليس قطعي خواهد شد.
 

Similar threads

بالا