کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ذوب آهن با توقف پرسپولیس امیدوار ماند/پرسپولیس ششم ماند




سایت هواداران پرسپولیس : در آغاز هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.


دو تیم بازی را با انگیزه آغاز کردند و در لحظات ابتدایی توپ بین دروازه ذوب آهن و پرسپولیس در حرکت بود. در دقیقه 2 شوت محمد نوری از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت. دقیقه 7 اشتباه مدافع ذوب آهن سبب شد کریم انصاری فرد مقابل دروازه کاسپاروف صاحب توپ شود اما محمد نوری پاس این بازیکن را به بیرون زد.

در دقیقه 9 نیلسون شوت صادقیان را در دو مرحله مهار کرد. در دقیقه 13 سماجت بیاتی نیا و تعلل بنگر این فرصت را به قاسم حدادی*فر داد که دروازه پرسپولیس را از پشت محوطه جریمه هدف بگیرد که توپ به بیرون رفت. دو دقیقه بعد ضربه کریم انصاری فرد را کاسپاروف به زحمت برگشت داد. محمد برجلو بازیکن میانی ذوب آهن در دقیقه 17 از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 20 همکاری بازیکنان پرسپولیس این تیم را به گل رساند. انصاری فرد با پشت پا توپ را درون محوطه جریمه به غلامرضا رضایی رساند و این بازیکن با عبور از دروازه*بان و مدافع ذوب آهن به دیگر مدافع این تیم برخورد کرد و سرنگون شد اما ولاتکو با فرصت طلبی و ضربه*ای دقیق توپ را وارد دروازه میزبان اصفهانی کرد. در دقیقه 24 پاس محمد نوری به انصاری فرد او را در موقعیت تک به تک با کاسپاروف قرار داد اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دروازه*بان ذوب*آهن راهی کرنر شد. دو ضربه پیاپی مسلمان و بیاتی*نیا در دقایق 29 و 30 نیز تهدید جدی برای پرسپولیس نبود.

دقیقه 32 ارسال حدادی*فر از مقابل اسماعیل فرهادی عبور کرد و با اختلافی اندک به بیرون رفت. در دقیقه 34 محمد خانزاده جایگزین حسین ماهینی مصدوم شد. دقیقه 39 محمد شفاعت بعد از خطا بر روی غلامرضا رضایی از حاجی*پور داور مسابقه کارت زرد گرفت. در دقیقه 1+45 هم میثم نقی زاده کارت زرد گرفت.

با آغاز نیمه دوم ذوب آهن با به میدان آمدن مهدی رجب*زاده چهره*ای هجومی*تر گرفت اما حملات ابتدایی این تیم در نیمه دوم بی نتیجه ماند. دقیقه 62 هادی نوروزی بجای انصاری*فرد به میدان آمد و در همین دقیقه پیام صادقیان دروازه پرسپولیس را هدف گرفت که بنگر توپ را در مقابل دروازه به کرنر فرستاد.

رجب*زاده در دقیقه 72 به تعویض طلایی ذوب آهن تبدیل شد و با عبور از میان مدافعان پرسپولیس گل تساوی این تیم را وارد دروازه نیلسون کرد. بعد از این گل باز هم ذوب*آهن به حملات خود ادامه داد. در دقیقه 78 پرسپولیس روی ضد حمله توسط غلامرضا رضایی دروازه ذوب آهن را به خطر انداخت که شفاعت توپ را راهی کرنر کرد. فوفافانا و پهلوان دو بازیکنی بودند که در نیمه دوم برای ذوب آهن به میدان آمدند تا این تیم توان تهاجمی بیشتری پیدا کند با این حال پرسپولیس در ضدحملات دروازه ذوب*آهن را تهدید می*کرد. در دقیقه 84 ضربه قاسم حدادی*فر با اختلافی اندک از بالای دروازه به بیرون رفت تا این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

پرسپولیس با این نتیجه 47 امتیازی شد و در رده ششم ماندنی شد و ذوب آهن نیز با 32 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا همچنان به بقا در لیگ امیدوار باشد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاریخ پیشنهادی پرسپولیس به سازمان لیگ برای بازی با ملوان




سایت هواداران پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در نامه*ای به سازمان لیگ ۳ تاریخ برای دیدار با ملوان پیشنهاد داد.


تیم فوتبال پرسپولیس در تاریخ 14 اردیبهشت برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی باید به مصاف ****ان اصفهان برود. پرسپولیس 4 روز پیش از این دیدار در تاریخ 10 اردیبهشت باید در لیگ برتر به مصاف ملوان انزلی برود.

باشگاه پرسپولیس نسبت به تاریخ دیدار با ملوان در هفته سی*وسوم معترض است و در همین راستا نامه*ای به سازمان لیگ ارسال کرده تا تاریخ برگزاری این دیدار تغییر کند. در نامه باشگاه پرسپولیس آمده که دیدار با ملوان در تاریخ ششم، هفتم یا هشتم اردیبهشت برگزار شود. هنوز سازمان لیگ جوابی به درخواست باشگاه پرسپولیس نداده است.

* تیم پرسپولیس پس از انجام بازی امروز با ذوب*آهن ساعت 22:30 به تهران بازخواهد گشت و جالب اینکه تا تاریخ 10 اردیبهشت بازی نخواهد داشت.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
واقعاً مایه تاسف هست...!!
وقتی اونا چه تو تهران چه تو اصفهان چه بازی با سپا هان چه بازی با ذوب بنگرو میشورن اینقد فحشش میدن چه توقعی از هوادار پرسپولیس داری؟
میبینی کار هوادار پرسپولیس چقد تو چشمه ..حالا فردوسی پور نیم ساعت دربارش حرف میزنه ولی فحاشی سپاهانیا تو تهران و اصفهان به خانواده بنگر اصلا موضوع مهمی نیست که بهش بپردازین ..
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حاشیه دیدار ذوب آهن-پرسپولیس/6/ مصدومیت ماهینی




سایت هواداران پرسپولیس : بازیکنان دو تیم ذوب*آهن و پرسپولیس پیش از بازی امروز با زلزله*زدگان استان بوشهر ابراز همدردی کردند.


پیش از آغاز بازی دو تیم ذوب*آهن و پرسپولیس بازیکنان دو تیم با پارچه نوشته*ای که روی آن جمله «امروز نصف جهان، خلیج فارس را در آغوش گرفته است؛ امروز همه ما بوشهری هستیم» وارد زمین شدند.

* بازیکنان پرسپولیس برای همدردی با زلزله*زدگان بوشهر بازوبندهای مشکی بر دست خود بسته بودند.

* پیش از آغاز بازی غلامرضا رضایی به طرف نیمکت ذوب*آهن رفت و با مهدی رجب*زاده همبازی سابقش در تیم فجرسپاسی خوش و بش کرد. از پرسپولیس امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی و محمد نوری به سمت نیمکت ذوب*آهن رفتند و از تیم میزبان نیز حدادی*فر و بیاتی*نیا قبل از آغاز بازی به سوی نیمکت پرسپولیس رفتند.

* برخلاف دیدار دو تیم در جام حذفی استقبال چندانی از این بازی نشده و نزدیک 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. استقبال اولیه تماشاگران تیم ذوب*آهن از این بازی* چندان چشمگیر نبود اما با پایان کار کارخانه ذوب*آهن در ساعت 16 بعد از 10 دقیقه از آغاز بازی موجی از تماشاگران وارد ورزشگاه شدند.

* تماشاگران پرسپولیس نسبت به بازی دو تیم در جام حذفی حضور کمتری دارند و در حالی که چمن*های پشت ورزشگاه همواره در زمان بازی*های این دو تیم پر می*شد این بار تنها 20 درصد از این محوطه توسط تماشاگران پرسپولیس پر شده است.

* عادل کلاه*کج بازیکن تیم پرسپولیس بعد از مدت*ها از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت.

* یحیی گل*محمدی که در بیشتر بازی*ها با لباس رسمی در کنار زمین حضور داشت در این بازی با کاپشن و گرمکن ورزشی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است.

* در بین دو نیمه پروویچ بازیکن پرسپولیس برای گرم کردن در زمین باقی ماند و جالب آنکه به پاسکاری با توپ جمع*کن*های ورزشگاه فولادشهر پرداخت.

* در دقیقه 36 بازی زمانی که صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد نیمکت*نشینان ذوب*آهن به این موضوع اعتراض کردند که با تذکر جدی داور چهارم روبرو شدند.

* حسین ماهینی در این بازی از ناحیه کشاله دچار مصدومیت و بین دو نیمه تعویض شد. در صورتی که آسیب دیدگی این بازیکن جدی باشد، او تا دو هفته نمی*تواند سرخپوشان را همراهی کند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
وقتی اونا چه تو تهران چه تو اصفهان چه بازی با سپا هان چه بازی با ذوب بنگرو میشورن اینقد فحشش میدن چه توقعی از هوادار پرسپولیس داری؟
میبینی کار هوادار پرسپولیس چقد تو چشمه ..حالا فردوسی پور نیم ساعت دربارش حرف میزنه ولی فحاشی سپاهانیا تو تهران و اصفهان به خانواده بنگر اصلا موضوع مهمی نیست که بهش بپردازین ..

دقیقا
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها نظرتون درمورد یحیی گل محمدی چیه؟ به نظرشما چرا پرسپولیس دیگه هجومی بازی نمیکنه؟

سلام.
ب نظر ترسو شده.
همش میگفتم حتما دفاعی بازی میکنه که تو حذفی خودشو نشون بده که اتفاقی نیفتاد.
تنها دلخوشیم اینه که خودشو تو فینال نشون بده.
اولاش خوب تهاجمی بود.
ام تو 2 تا بازی چشمش ترسید از ضد حمله ها
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
سلام بچه ها نظرتون درمورد یحیی گل محمدی چیه؟ به نظرشما چرا پرسپولیس دیگه هجومی بازی نمیکنه؟
گل محمدی داره راه قلعه نوعی رو تو مقیاس بزرگتر میره ..
قلعه نوعی برای حفظ رکوردش هر بار از پرسپولیس یه مساوی میگیره گل محمدی هم برای اینکه آخر فصل بگه فصلو تموم کردم با مثلا یه باخت همه امتیازا رو فدا میکنه که نبازه و پشت هم مساوی میگیره ..
بازی تیم هم که اصلا مثل روزای اولش نیست .. الان دیگه دو تا هافبک دفاعی میزاره و با اون ترکیب هجومی روزای اول بازی نمیکنه ..
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]توضيحات چشمه‌سري درباره مصدومان پرسپوليس
ماهيني به بازي با ملوان و سپاهان مي‌رسد
[/h]
حسين ماهيني مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار مقابل ذوب آهن از ناحيه کشاله دچار مصدوميت شد. پس از ام آر اي که از پاي اين بازيکن گرفته شد، مشخص گرديد کشيدگي کشاله پاي او خفيف است و اين بازيکن 7 تا 10 روز با فيزيوتراپي و آب درماني به بازي با سپاهان و حتي ملوان مي‌رسد.

وجيه‌الله چشمه‌سري، بعد از تمرين امروز سرخ‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مصدوميت بازيکنان اين تيم توضيح داد. او گفت، علي کريمي همچنان بايد به تمرين‌هاي اختصاصي ادامه دهد و امروز نيز زير نظر آقاي عليپور فيزيوتراپي انجام داد.

وي درباره وضعيت ساير بازيکنان نيز توضيح داد: رضا حقيقي امروز به فيزيوتراپي و تمرين‌هاي اختصاصي پرداخت. همچنين مهرزاد معدنچي بعد از تعطيلات به تيم اضافه مي‌شود.

چشمه‌سري همچنين با بيان اين که تمام بازيکنان مصدوم در تعطيلات سه روزه برنامه تمريني و فيزيوتراپي‌شان را انجام مي‌دهند، درباره مصدوميت پولادي نيز توضيح داد: پولادي هنوز از ناحيه آشيل پايش درد دارد و به دنبال دريافت کفش مخصوصي از فرانسه هستيم. بايد مکاتبه‌ها با شرکت فرانسوي انجام شود و نمي‌توان نظري قطعي درباره وضعيت پولادي داد.

پزشک پرسپوليس همچنين درباره استراحت نورمحمدي در تمرين امروز و پا به توپ نشدنش افزود: نورمحمدي دو روز قبل از بازي با ذوب‌آهن از ناحيه چهار سر مشکل پيدا کرد. همچنين علائمي از کشيدگي و حتي پارگي مشاهده شده است. از پاي او هم ام آر آي مي‌گيريم اما چون مصدوميتش در قسمت حساسي نيست به نظر مي‌رسد به زودي به تمرين‌ها بازگردد.

چشمه‌سري در پايان در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا مبني بر اينکه پيش‌بيني مي‌کند چند بازيکن مصدوم به بازي سپاهان در فينال جام حذفي برسند، اظهار کرد: تقريبا همه مصدومان براي بازي با سپاهان آماده خواهند شد. البته مشکل پولادي کمي حادتر است و ابتدا بايد کفش‌هاي مخصوصش از فرانسه برسد.
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها نظرتون درمورد یحیی گل محمدی چیه؟ به نظرشما چرا پرسپولیس دیگه هجومی بازی نمیکنه؟
بچه ها به نظر من یحیی بد کار نکرده و خیلی از تیم اول فصل ژوزه سرتره الان هم تیم خوبه فقط یه کم باید رو این کار به که بعد اینکه تیم گل خورده به همون یه گل بسنده نکنن و باز هم حمله کنن چند بازی اینطوری شد که چند تا تیم دیگه رو به اف سی کیسه پیوند دادیم و شیش تاییشون کردم الانم باید به یحیی فرصت داد و بزارن فصل بعد تیم رو خودش ببنده به امید قهرمانی ... تو فصل هم تا اینجا بد کار نکرده و اینم کارنامه اش در پرسپولیس :
بازی : ۱۸ بازی ۱۴ تا لیگ ۴ تا حذفی
برد : ۱۰
مساوی : ۷
باخت: ۱
کل امتیاز ها : ۵۴
امتیاز های گرفته شده : ۳۷
امتیاز های از دست رفته : ۱۷
تعدا گل زده : ۳۰
تعداد گل خورده : ۱۲
تفاضل : ۱۸
همه اینا با جام حذفی بودا
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
خبر خوش برای هواداران پرسپولیس جلسه علی کریمی با مربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

جام ورزشی، یکی از سوژه‌های تمرینی هفته گذشته پرسپولیس که سروصدای زیادی داشت اعتراض علی کریمی به کادر فنی پرسپولیس به این دلیل بود که در جریان مصدومیتش نبودند. از همین رو پس از اینکه کریمی روز پنجشنبه در جلسه‌ای با گل‌محمدی به خوش و بش گرمی پرداخت جلسه‌ای نیز میان کریمی و مجتبی حسینی دستیار یحیی که گفته می‌شد این دو نفر با یکدیگر مشکلاتی دارند برگزار شد.



در این جلسه که حدودا 45 دقیقه طول کشید در مورد اختلاف پیش آمده صحبت شد و کریمی اعلام کرد که اصلا قصد اعتراض نداشته و فقط می‌خواست که کادر فنی از مصدومیت او با خبر باشند. به همین دلیل جواب سوال گل‌محمدی را داده است.



براین‌اساس اختلاف کریمی و کادر فنی برطرف شد.


همچنین حسین ماهینی مدافع تیم که در بازی مقابل ذوب آهن آسیب دید ساعت 2 بامداد امروز پس از بازگشت از بوشهر شبانه MRI گرفت که قرار است تا بعدازظهر امروز تکلیف نهایی او مشخص شود.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
گزینه اولم برای فصل بعد پرسپولیس است
غلامرضا رضایی مهاجم سرعتی پرسپولیس یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود.


جام ورزشی؛ هر چند او در نیم فصل اول نمایش چندان خوبی نداشت ولی به یکباره اوج گرفت و خودش را به ترکیب اصلی پرسپولیس رساند. رضایی هم مثل اکثر بازیکنان پرسپولیس امیدوار است که این تیم ناکامی در بازی های لیگ برتر را جبران کرده و قهرمان جام حذفی شود.رضایی معتقد است که شانس پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی بیشتر از سپاهان است. حرف های مهاجم پرسپولیس را می خوانید.


فکر می کنی در فینال جام حذفی چه اتفاقاتی بیفتد؟


حداقل می دانیم که بازی با سپاهان نسبت به بازی با داماش راحت تر است چون ما روی زمین چمن طبیعی بازی می کنیم درضمن سپاهان فوتبال را تهاجمی بازی می کند و این به نفع ما است.


به نظر تو پرسپولیس می تواند مثل لیگ برتر در فینال جام حذفی هم سپاهان را ببرد؟

فینال جام حذفی با بازی های لیگ فرق دارد و داستان آن بازی متفاوت است. من معتقدم پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و انگیزه ما خیلی زیاد است. مطمئن باشید شانس برد ما از سپاهان بیشتر است و می خواهیم این جام را بگیریم.

شرایط خودت چطور است؟

خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و بعد از پشت سر گذاشتن آن مصدومیت مدتی است که بدون مشکل خاصی بازی می کنم.

دوست داری فینال در کدام شهر برگزار شود؟

من که دوست دارم در تهران و در ورزشگاه آزادی باشد ولی مثل این که قرار است بازی در یک زمین بی طرف برگزار شود. به نظر من مشهد و شیراز گزینه های خوبی هستند.

فکر می کنی در بازی های حساسی که تیم ملی در پیش دارد توسط کروش به تیم ملی دعوت شوی؟

نهایت تلاشم را انجام می دهم و حضور در تیم ملی یکی از مهمترین هدف های من است. من در بعضی از بازی ها دعوت شدم و در بعضی از اردوها نبودم، در اردوی آخر هم نبودم و این در حالی است که در بازی های پرسپولیس عملکرد خوبی داشتم. من برای رسیدن به تیم ملی خیلی انگیزه دارم و مطمئن باشید تلاش می کنم تا حقم را بگیرم.

دوست داری در فینال جام حذفی گل قهرمانی را بزنی؟

همه بازیکنان پرسپولیس چنین اتفاقی را دوست دارند خصوصا این که من مهاجم هستم. برای من موفقیت پرسپولیس مهم است ولی خیلی دوست دارم گل قهرمانی را بزنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

به نظر تو باشگاه پرسپولیس باید برای فصل آینده یحیی گل محمدی را حفظ کند؟

تیم ما الان شرایط خوبی دارد و پرسپولیس هر چه می کشد از نیم فصل اول است. به نظر من گل محمدی خوب نتیجه گرفته و این درست نیست که پرسپولیس مدام تغییر کادرفنی بدهد. همیشه یک برنامه ریزی طولانی مدت به نفع پرسپولیس است و من معتقدم گل محمدی فصل بعد می تواند در پرسپولیس موفق شود.

ولی شایعه شده که پرسپولیس با کرانچار مذاکره کرده است؟

این مسائل به باشگاه مربوط می شود و حرفی در موردش ندارم.

راستی برای فصل آینده چه تصمیمی داری، دوست داری در پرسپولیس بمانی؟

شما هم که فقط از فصل آینده سوال می کنید. من هنوز تصمیمی نگرفته ام ولی گزینه اولم برای فصل بعد پرسپولیس است. 3 سال است که در این تیم بازی می کنم و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام. دوست دارم اگر شرایط مهیا باشد در پرسپولیس بمانم و با این تیم قهرمان لیگ ایران شوم. امیدوارم سال آینده پرسپولیس تیم پرقدرتی داشته باشد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
دادگاه به نفع شهریار رای داد
ضربه 300میلیونی دایی به پرسپولیس!


به گزارش ملت ایران به نقل از گل- در روزهایی که از همه‌جای دنیا پرونده‌ی بدهی و شکایت بر سر پرسپولیس می‌بارد، حکم کمیته انضباطی در خصوص پرونده‌ی دایی و پرسپولیس هم ،دیروز به نفع علی دایی صادر شد و باشگاه را محکوم کرد طلب سرمربی سابق خودش را نقدا بپردازد. یعنی رقمی نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان.

طلب دایی از پرسپولیس همان پرونده‌ای است که جنگ لفظی بر سر آن باعث اختلاف شدید علی دایی و محمد رویانیان شد تا دو نفر تندترین حرف‌ها را علیه هم بزنند و در نهایت دایی متذکر شود که از ریش رویانیان نمی‌ترسد! برای دایی، شکست دادن پرسپولیس و رویانیان در این دادگاه خیلی بیشتر از ۳۰۰ میلیون تومان ارزش داشت.

منهای ۲۲ میلیون لباس دایی!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز شنبه با بررسی شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را به پرداخت ۲۹۷میلیون و۵۰۰هزار تومان محکوم کرد.کمیته انضباطی بعد از بررسی محتویات پرونده و حضور وکلای طرفین، از مجموع مطالبات دایی به مبلغ ۳۱۹میلیون و ۸۷۷هزار تومان پس از کسر ۲۲میلیون و ۳۷۷هزارتومان بابت البسه واگذار شده به باشگاه، که رسیدگی به آن از شمول ماده ۳ آیین نامه انضباطی و صلاحیت کمیته انضباطی خارج است، این ادعا را تا ۲۹۷میلیون و ۵۰۰هزارتومان وارد تشخیص داده و براساس ماده ۱۸ آیین نامه حکم به محکومیت پرسپولیس به پرداخت مبلغ مذکور پس از کسر کسورات قانونی و در وجه خواهان (علی دایی) صادر کرد.

جمع‌شان دور هم جمع شد

حالا علی دایی هم مثل نلو وینگادا، مربی طلبکاری است که یک حکم قانونی هم علیه پرسپولیس در دست دارد. به این جمع فردا پس‌فردا مانوئل ژوزه و پرونده‌ی جالبش هم اضافه می‌شوند تا پرسپولیس تقریبا به تعداد مربیان سابقش طلبکار داشته باشد! طلبکارهایی که تخفیف هم قائل نمی‌شوند و همیشه طلب را تا ریال آخر زنده می‌کنند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
سرنوشت جام حذفی در دست تفاهم نامه!

انگار فوتبال ایران نمی‌خواهد رنگ و بوی حرفه‌ای بگیرد. مشخص نیست تا چه زمانی قرار است به جای برنامه‌های از پیش تعیین شده و طرح‌های حرفه‌ای ، «تفاهم» طرفین، سرنوشت فوتبال ایران را روشن کنند!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صحبت از یک مشکل کوچک در رشته ای کم طرفدار و در کشوری دور افتاده نیست. این جا ایران است با 7000 سال سابقه تمدن. اینک چه شده که مسئولان یک رشته ورزشی پرطرفدار در تشکیلات عریض و طویل فدراسیون فوتبال و در کشوری با این سابقه از یک برنامه‌ریزی ساده عاجزند و سرنوشت را به «تفاهم» طرفین می‌سپارند؟

جام حذفی فوتبال به مرحله پایانی رسید و دو فینالیست این جام مشخص شدند. معضلی که فوتبال ایران، اکنون با آن روبرو است، تعیین میزبان تک بازی فینال است. معضلی که فقط در ایران معضل است! در بیشتر کشورهای صاحب فوتبال در آن بازی می‌شود، تعیین میزبان فینال جام حذفی و حتی زمان برگزاری آن مساله‌ای به غایت ساده است و اگر به فرض مثال از یک مسئول اروپایی بپرسید که برای فینال جام حذفی کشورش چه برنامه‌ای دارد، اگر به شما نخندد خواهد گفت که همه چیز از قبل مشخص است. جمله «همه چیز از قبل مشخص است» در فوتبال ایران بیشتر به یک آرزو که نه، بلکه یک آرمان دست نیافتنی شبیه است. البته در برخی کشورها مانند اسپانیا میزبان فینال جام حذفی از قبل مشخص نیست و به اینکه چه تیم‌هایی فینالیست می‌شوند بستگی دارد، اما آنجا نیز خبری از تفاهم و کدخدامنشی وجود ندارد و باشگاه‌ها باید به انتخاب فدراسیون تن دهند.

در کشور ما بر سر این که لیگ فصل آینده 18 تیمی است یا 16 تیمی بحث هست و هنوز هیچ چیزش مشخص نیست. از این‌ها گذشته لیگ به اصطلاح برتر فوتبال ایران در فصلی که هفته‌های پایانی‌اش را می‌گذراند، کم شاهد بی برنامگی نبوده است. از تعطیلی‌های پیاپی و بی‌دلیل گرفته تا تغییر زمان و مکان بازی ها، آن هم در لحظات پایانی و به اصطلاح تصمیم‌های دقیقه نودی. تصمیم‌هایی که در فوتبال ایران کم نیست.

پرسپولیس و سپاهان با عبور از سد حریفان سخت و با پیروزی در بازی‌های حساس به فینال جام حذفی رسیده‌اند و حالا نمی دانند که این بازی سرنوشت ساز را کجا باید برگزار کنند! این اتفاقی است که از بی برنامگی فوتبال ایران حکایت می‌کند. هرچند، مسئولان فوتبال ایران برای تدوین برنامه کوشش زیادی می کنند ولی گاهی هم دیده می شود که برنامه های از پیش تعیین شده کمی قبل از اجرا با اعمال سلیقه هایی تغییر می کند!

فوتبال ایران چند سالی است که در هیچ رقابت بین‌المللی موفق نبوده است. حتی در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی هم از فوتبال مقتدر و صاحب سبک بازی اثری دیده نمی‌شود. پیروزی ، مقدمات دارد و بدون مقدمات هیچ کاری سامان نمی‌یابد. وحید هاشمیان ، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال که در عرصه باشگاهی موفقیت‌های چشمگیری داشت و اینک هدایت یک باشگاه آلمانی را بر عهده دارد می‌گوید که «برنامه‌ریزی، نیمی از پیروزی است». شاید مسئولان فوتبال ایران با شنیدن این جمله متوجه شوند که چرا فوتبال ما هر چه تلاش می‌کند باز هم نیمی از راه پیروزی را بیشتر طی نمی‌کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ضربه 300میلیونی دایی به پرسپولیس/ دادگاه به نفع شهریار رای داد

اینم دسیسه تازه جناب قبل فینال حذفی برای به حاشیه بردن تیم ..
حالا جالبه که 100 میلیونش پاداشه برای گرفتن جام حذفی :biggrin: که اون کاشانی خدانشناس بهش وعده داده و این آدم آخرش تونست اونو از پرسپولیس بگیره ..
به هر کی بگی خندش میگیره ..100 میلیون برا جام حذفی که وظیفه شم بوده ..:biggrin:
خوشحالم که دایی داره این پولای حروم رو میبره خونه ..چون مطمئنم یه جا تقاصشو پس میده ..
 
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
ضربه 300میلیونی دایی به پرسپولیس/ دادگاه به نفع شهریار رای داداینم دسیسه تازه جناب قبل فینال حذفی برای به حاشیه بردن تیم ..حالا جالبه که 100 میلیونش پاداشه برای گرفتن جام حذفی :biggrin: که اون کاشانی خدانشناس بهش وعده داده و این آدم آخرش تونست اونو از پرسپولیس بگیره ..به هر کی بگی خندش میگیره ..100 میلیون برا جام حذفی که وظیفه شم بوده ..:biggrin:خوشحالم که دایی داره این پولای حروم رو میبره خونه ..چون مطمئنم یه جا تقاصشو پس میده ..
ولی به نظر من دایی اصلا مقصر نیست وقتی مدیر عامل کودن و بی فکر قول پاداش داده خب معلومه حق دایی بوده و باید بگیره چون چیزی بوده که تو قرارداد قید شده...کاشانی پرسپولیسو به این روز انداخت حالا هم اون با دایی آشتی کرده تیم و هوادارا هم دارن چوب اون اشتباهات رو میخورن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
ولی به نظر من دایی اصلا مقصر نیست وقتی مدیر عامل کودن و بی فکر قول پاداش داده خب معلومه حق دایی بوده و باید بگیره چون چیزی بوده که تو قرارداد قید شده...کاشانی پرسپولیسو به این روز انداخت حالا هم اون با دایی آشتی کرده تیم و هوادارا هم دارن چوب اون اشتباهات رو میخورن
اون پاداش داده و دایی تو این موقعیت داره بر ضد پرسپولیس ازش استفاده میکنه ..دایی چشم دیدن موفقیت پرسپولیسو نداره الانم یه ماه قبل فینال حذفی یاد طلبش افتاده ..
بعدشم مگه برای یه جام حذفی که وظیفه این جناب بوده 100 میلیون پاداش میدن ؟ کاشانی این وعده رو بهش داده چرا همون موقع از کاشانی نگرفت چرا الان بعد این چند سال یقه پرسپولیسو گرفته ..
سپهر حیدری و خلیلی هم طلبشونو نگرفتن از پرسپولیس ..پیروانی هم نگرفته .. هیچکدوم حرفی از شکایت نزدن حتی مجتبی زارعی از اون دایی بی غیرت بهتره ..حتی مازیار زارع
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رونمایی از مجسمه علی کریمی



در حالی که علی کریمی مخالفت خود با ساخت مجسمه اش را اعلام کرد، مجسمه وی ساخته شد.

چندی پیش شهردار منطقه 21 تهران که از ساخت ورزشگاهی در حوالی منطقه وردآورد خبر داد که قرار بود به نام علی کریمی یا شماره هشت نامگذاری شود چرا کریمی مدت‌ها در این منطقه زندگی کرده و دوستداران زیادی نیز در این منطقه دارد.
ساخت مجسمه‌ای از علی کریمی در مقابل ورزشگاه یا محوطه داخل آن پیشنهاد دیگری بود که مطرح شد اما کریمی تاکید کرد علاقه ای به ساخت مجسمه اش ندارد و بهتر است به جای وی مجسمه شهدا و رزمندگان را بسازند.
با تمام این تفاسیر کار ساخت مجسمه وی به مرحل پایانی رسیده و قرار است به زودی در ورزشگاه وردآورد نصب شود.

 
آخرین ویرایش:

karimi912

عضو جدید
حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس به اتفاق پدر و مادرش در مناطق زلزله‌زده حضور یافت.


حسین ماهینی که صبح روز شنبه عازم بوشهر شده بود، روز گذشته به اتفاق پدر و مادرش راهی روستاهای زلزله‌زده بوشهر شد و با مردم مصیبت‌دیده روستاهای کاکی و شنبه ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش گل به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مردم زلزله‌زده روستای شنبه و هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب، پیراهن شماره 13 را به بازیکن بوشهری پرسپولیس اهدا کردند تا مراتب تشکر و قدردانی خود را از حضور این بازیکن در مناطق زلزله‌زده اعلام کرده باشند.
حسین ماهینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در مناطق زلزله‌زده گفت: وظیفه خود می‌دانستم به دیدار همشهری‌هایم رفته و با آنها ابراز همدردی کنم. لطف خدا شامل حالم شده و امیدوارم بتوانم در کمک به همشهری‌های زلزله‌زده اقداماتی انجام دهم. سعی کردم ساعاتی در کنار آنها باشم و از نظر روحی در این مقطع به آنها کمک کنم اما این مردم روستای شنبه بودند که به رغم عزادار بودن، وضعیت تلخی که برایشان بوجود آمده با اهدا پیراهن شماره 13 پرسپولیس، من و خانواده‌ام را غافلگیر کردند.
ماهینی تصریح کرد: کمک‌های اولیه تا حدود زیادی به این مناطق ارسال شده و مردم در چادرها اسکان یافته‌اند. زلزله بیش از 70 درصد منازل مردم را تخریب و ویران کرده و این عزیزان نیاز به همکاری ویژه مسئولان و نهادهای مختلف دارند تا سرپناهی مطمئن و ایمن داشته باشند.
ماهینی درباره برنامه‌های خود برای یاری رساندن به هموطنان زلزله‌زده گفت: با یکسری از دوستانم در بوشهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدوارم طی دو، سه روز آینده بتوانیم با یکسری از کمک‌های لازمه بار دیگر به مناطق زلزله‌زده برگردیم. همچنین در نظر دارم با بازیکنان تمامی تیم‌های لیگ برتری ارتباط برقرار کرده و کمک‌های نقدی آنها را جمع‌آوری کنم تا به نمایندگی از بازیکنان لیگ برتر بتوانیم اقداماتی مهم برای کمک به مردم در بازسازی منازل‌شان انجام دهیم و اطمینان دارم که بازیکنان لیگ برتری کمک‌های قابل توجهی را در اختیارم قرار خواهند داد. به همین منظور ابتدا با بازیکنان پرسپولیس صحبت کردم و در شروع دور جدید تمرینات، کمک‌های نقدی آنها را جمع‌آوری خواهم کرد و با بازیکنان تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال، تراکتورسازی و اغلب تیم‌های لیگ برتری صحبت خواهم کرد تا یکی از بازیکنان بزرگ‌تر این تیم‌ها کمک‌های نقدی فوتبالیست‌ها را در اختیارم قرار دهند. به همین منظور با برخی از بازیکنان لیگ برتری تماس‌هایی برقرار کرده‌ام و قرار است آنها در این رابطه اقدام نمایند.
ماهینی درباره وضعیت آسیبب‌دیدگی‌اش گفت: در بوشهر تمرینات آب‌درمانی را آغاز کردم و روز سه‌شنبه به تهران باز‌گشته و تمرینات درمانی را به طور مستمر انجام خواهم داد و امیدوارم که بتوانم از 10 روز دیگر تمرینات جدی را از سر گرفته و برای دیدار با ملوان و سپاهان آماده شوم.
 

Similar threads

بالا