کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]پولادی به تمرین پرسپولیس بازگشت / ژوزه، کارنی را هم نخواست [/h] تیم فوتبال پرسپولیس تمرین شنبه (امروز) خود را با حضور همه بازیکنان در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجوان ایران (ایسنا) و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان، مهرداد پولادی هم حضور داشت. غایب تمرین ایمون زاید بود. علی کریمی نیز نخستین عضو تیم بود که در مجموعه درفشی‌فر حاضر شد. او با حضور در کلینیک باشگاه برنامه فیزیوتراپی خود را دنبال کرد. محمد قاضی هم برنامه‌های تمرینی خود را انجام داد. مهرزاد معدنچی که شرایطش رو به بهبود است، دویدن در کنار زمین را در دستور کار داشت.

تمرین امروز با صحبت‌های چند دقیقه‌ای مانوئل ژوزه آغاز شد که علی کریمی هم از حاضران این بخش بود. دیوید کارنی که بر اساس برنامه دو جلسه با تیم تمرین کرد، امروز حضور نداشت. دویدن، آقا وسط و فوتبال در نصف زمین که با توجه به حضور ملی‌پوشان با کرکری خاصی دنبال می‌شد از برنامه های انجام شده بود. خارج از زمان فوتبال هم احمد ناجی به صورت اختصاصی با دروازه‌بان‌هایش کار کرد.

بعد از تمرین گروهی تعدادی از بازیکنان برنامه‌های اختصاصی را دنبال کردند. مهدی مهدوی‌کیا، کریم انصاری‌فرد، هادی نوروزی و جواد کاظمیان ضربه‌های ایستگاهی مستقیم را در دستور کار خود قرار دادند. سامان آقازمانی و سعید قدمی هم برنامه مورد نظر کادر فنی را اجرا کردند.

کارنی هم دیپورت شد

دیوید کارنی نتوانست نظر ژوزه را برای پرسپولیسی شدن جلب کند. مدافع ملی‌پوش استرالیایی که سابقه بازی در تیم‌های توئنته هلند، بلک‌پول و اورتون انگلیس را در کارنامه داشت، دو جلسه با پرسپولیسی‌ها تمرین کرد اما در نهایت موفق به متقاعد کردن ژوزه نشد و بعد از آپیا به دومین بازیکن خارجی تبدیل شد که از سوی این مربی پرتغالی دیپورت شده است.

رویانیان روز گذشته در گفت‌وگویی اعلام کرد: "پرسپولیس دو جای خالی دارد که به احتمال فراوان یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد."
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]پرسپوليس ليست مازاد ندارد [/h]
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس به مدير عامل باشگاه اعلام کرد که با وجود حرف و حديث‌هاي فراوان، فعلا براي نيم فصل هيچ ليست مازادي ندارد.


هر چه به اتمام نيم‌فصل اول ليگ برتر فوتبال نزديک مي‌شويم، صحبت‌ها و شايعه‌ها در مورد ارائه ليست مازاد از سوي سرمربي پرسپوليس قوت مي‌گيرد.


به گزارش فارس،در اين رابطه محمد رويانيان، مدير عامل باشگاه پرسپوليس به اين شايعات پايان داد و گفت: من به حرف و حديث‌ها توجهي ندارم، تا اين لحظه نيز هيچ گونه ليست مازادي براي نيم فصل ندارم چون به کليه بازيکنانم نياز دارم تا به پرسپوليس کمک کنند.


همچنين ژوزه خطاب به رويانيان درباره جذب يک بازيکن مصري به نام عبدالمالک نيز گفت: من در مورد بازيکن مصري هيچ حرفي ندارم چون مد نظر من نبوده نمي‌دانم چرا اخباري در رابطه با او اعلام شده است. اگر در آينده بازيکن مصري بخواهم قطعا به شما معرفي خواهم کرد تا در صورتي که پيشنهاد مالي‌اش مناسب باشد با او مذاکره رسمي انجام دهيم. فعلا با هيچ کسي براي جذب صحبتي نداشتم.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]قراردادم با پرسپوليس 2 ساله است [/h]
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت:خبر جدايي‌ام از پرسپوليس صحت ندارد، چون قراردادم با اين تيم 2 ساله است.


مهرزاد معدنچي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره شايعه جدايي‌اش از پرسپوليس اظهار داشت: ماجراي رفتن من از پرسپوليس يک خبر کذب است. شايعه اينکه نيکبخت واحدي مي خواهد جايگزين من در پرسپوليس شود اصلا صحت ندارد.


وي افزود: تا به امروز هيچ کس خواهان جدايي‌ام از پرسپوليس نشده و من هم با هيچ فردي در اين باره صحبتي نداشته ام. من امروز با سرپرست تيم پرسپوليس جلسه‌اي را برگزار کردم و او نيز اين شايعه را تکذيب کرد.


معدنچي تاکيد کرد: قرارداد من با پرسپوليس 2 ساله است و صد در صد تا آخر قراردادم در اين تيم مي‌مانم و هيچ مشکلي هم بابت اين موضوع ندارم.


معدنچي در خصوص مصدوميتش نيز گفت: در يک بازي دوستانه تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرند با انگيزه ظاهر مي‌شوند. متاسفانه مصدوميتي که گريبانگير من شد اصلا زمان خوبي نبود اما فوتبال همين است.


هافبک پرسپوليس در مورد وضعيت تيم ملي ايران نيز گفت: کار براي تيم ملي خيلي سخت شده است. متاسفانه هميشه عادت داريم شرايط راحت را با سخت عوض کنيم اما کار تمام نشده. ما بايد اجازه ندهيم که کار به بازي با کره جنوبي در سئول برسد چون در کره هميشه بازي کردن و امتياز گرفتن بسيار سخت است.


وي افزود: من اميدوارم بتوانيم قطر و لبنان را شکست دهيم تا انشاءالله به جام جهاني برسيم، چون واقعا حيف است که مسافر جام جهاني نباشيم.


معدنچي در پايان درباره آشتي علي کريمي با مانوئل ژوزه نيز گفت: جلسه‌اي را که با ژوزه برگزار کرديم با هماهنگي مربي باشگاه و کريمي بود. همه بازيکنان براي آمدن کريمي تلاش کردند اما همه چيز به اسم هيئت مديره تمام شد. همه بچه‌ها با رويي باز دوست داشتند کريمي برگردد چون با آمدن او يکدلي و نزديکي بيشتر در پرسپوليس ديده شد. مطمئن باشيد در اين شرايط کريمي مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند.


اين صحبت‌هايي که مي‌گويند کريمي از ژوزه عذرخواهي نکرده حرفي است که پايه و اساس ندارد. کريمي و ژوزه در يک اتاق مشکلاتشان را مانند يک خانواده با هم حل کردند. الان تنها چيزي که مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند آرامش است که به تيم تزريق شده است.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]پاسخ مثبت حقیقی به پرسپولیسی ها:دوست دارم درپرسپولیس بازی کنم[/h]
کاپیتان تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز، گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال حضورم در پرسپولیس بسیار زیاد است و محمود یاوری فردا(یکشنبه) نظر نهایی خود را به سرخپوشان می دهد.

رضا حقیقی گفت:درحال حاضر برای مداوای پای خود درتهران هستم تا تکلیفم برای حضور در پرسپولیس مشخص شود.

وی ادامه داد: محمود یاوری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی قرار است فردا (یکشنبه) نظرنهایی خود را در خصوص انتقالم به پرسپولیس اعلام کند و من نمی توانم تصمیمی در این رابطه بگیرم.

سرگروه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: شخصا خیلی دوست دارم به پرسپولیس بروم و فکر می کنم مسئولان باشگاه با حضور من در این تیم موافق هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشنهاد مالی پرسپولیس به فجر فکر می کنم فجر سپاسی و یاوری با این انتقال موافقت می کنند.

وی اظهار کرد: احساس من این است که انتقالم به پرسپولیس قطعی می شود و باید پس از حضور در این تیم خود را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ثابت کنم.

حقیقی در خصوص اینکه برخی ازبازیکنان آینده داری که به پرسپولیس آمده اند، پس از حضور در این تیم افت کرده اند ، خاطرنشان ساخت: مطمئن باشید اگر به پرسپولیس بیایم بهترین بازی های خود را برای این تیم به نمایش می گذارم.

وی در پایان اعلام کرد که مشکل خاصی با مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد و امیدوار است که بتواند به این تیم بپیوندد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]چشمه‌سری: هنوز مشخص نیست نیلسون به بازی با ذوب آهن می‌رسد یا نه
[/h]پزشک پرسپولیس می‌گوید، یکشنبه مشخص می‌شود که نیلسون به بازی پرسپولیس با ذوب آهن می‌رسد یا خیر. وجیه‌الله چشمه‌سری درباره مصدومیت نیلسون، دروازه‌بان برزیلی سرخپوشان که در تمرین روز شنبه این تیم اتفاق افتاد، گفت: باید برای تشخیص هر آسیب‌دیدگی 24 ساعت صبر کنیم. بعضی اوقات بعد از یک روز که ناحیه مصدوم را معاینه می‌کنیم، دیگر آسیب‌دیدگی در آن نمی‌بینیم اما بعضی وقت‌ها هم شرایط طوری است که بعد از 24 ساعت مصدومیت به طور کامل مشاهده می‌شود. دراین‌که نیلسون آسیب‌دیده شکی نیست اما باید طبق برنامه پیش رفته و ببینیم که مصدومیت او بعد از 24 ساعت چگونه است. شاید فردا در معاینه‌ای که روی پایش انجام می‌دهیم، اصلا مصدومیتی دیده نشود. چشمه‌سری افزود: شاید این گمانه‌زنی درست باشد که نیلسون به بازی روز دوشنبه پرسپولیس با ذوب‌آهن نمی‌رسد اما به عنوان پزشک تیم وظیفه دارم، علمی صحبت کنم نه بر اساس گمانه‌زنی. پزشک پرسپولیس در پایان گفت: علی کریمی، محمد قاضی و مهرزاد معدنچی به دلیل مصدومیت به بازی دوشنبه پرسپولیس نمی‌رسند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]مدیرعامل فجر خبر داد/ حقیقی را پرسپولیسی بدانید
[/h]
جعفری از پرسپولیسی شدن رضا حقیقی خبر می دهد با این شرط که سرخپوشان در ابتدا باید به تعهدات خودشان عمل کنند. سرهنگ جعفری مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در واکنش به حرف های محمود یاوری که گفته است رضا حقیقی با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی امضا کرده، می گوید:«من نمی دانم قرارداد داخلی امضا کرده است یا نه.اما همه چیز تمام شده است و او را می توانید بازیکن پرسپولیس بنامید.»
او در پاسخ به این سوال که حقیقی از چه زمانی می تواند به تهران برود تا با پرسپولیسی ها تمرین کند می گوید:«هر وقت پرسپولیسی ها پول بدهند و به تعهداتشان عمل کنند می توانند حقیقی را به تهران ببرند تا این بازیکن با تیمشان تمرین کند.»
جعفری در مورد شکست امروز تیمش در کرمان هم حرف زد و گفت:«بازی را باختیم اما نباید این اتفاق می افتاد.بچه های ما زیاد خوب نبودند و این را قبول دارم اما باید بگویم که مسی ها هم فوق العاده نبودند و حقشان این نبود که بازی را ببرند.»
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رادیو اینترنتی شماره بیست پرسپولیس منتشر شد + دانلود



در شماره 20 رادیو اینترنتی خواهید شنید: - ژوزه: من کینه ای نیستم! اتفاقاتی که افتاده دیگر تمام شده!
کریمی: این 2 ماه به من،باشگاه،هوادارا،مردم،تیم و حتی شما سخت گذشت! - آپیا: شب اول در هتل گریه می کردم! من حس می کنم که به پرسپولیس بر خواهم گشت! - مرتضی احمدی (بازیگر و پیشکسوت سینما و تلویزیون): تصور می کنم قدیمی ترین هوادار فوتبال ایران ،جز من کسی نیست! - نیکبخت: من سهمیه لیگ برتر محسوب نمی شوم و اگر مایلی کهن موافقت کند دوست دارم در پرسپولیس باشم!

می توانید این برنامه رادیویی را از لینک های زیر با توجه به سرعت اینترنتی که دارید، دریافت کنید.

1-کیفیت پایین
دانلود کل برنامه (9.28 مگابایت)
دانلود قسمت اول برنامه (2.41 مگابایت)
دانلود قسمت دوم برنامه (2.35 مگابایت)
دانلود قسمت سوم برنامه (4.59 مگابایت)
2- کیفیت متوسط
دانلود کل برنامه (18.5 مگابایت)
دانلود قسمت اول برنامه (4.79 مگابایت)
دانلود قسمت دوم برنامه (4.69 مگابایت)
دانلود قسمت سوم برنامه (9.15 مگابایت)
3- کیفیت بالا
دانلود کل برنامه (36.9 مگابایت)
دانلود قسمت اول برنامه (9.55 مگابایت)
دانلود قسمت دوم برنامه (9.34 مگابایت)
دانلود قسمت سوم برنامه (18.2 مگابایت)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]علی کریمی: خیلی‌ها پشت تیم ملی را خالی کردند/ حرف زدن دیگر فایده‌ای ندارد[/h][h=2]
[/h] با ژوزه مشکلی ندارم کانون هواداران پرسپولیس : بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت فوتبال ایران بعد از شکست برابر ازبکستان و کم شدن شانس صعود به جام جهانی گفت: متاسفانه خیلی ها پشت تیم ملی را خالی کردند و حالا حرف زدن در این مورد هم دیگر فایده ای ندارد. علی کریمی پس از بازگشت به پرسپولیس درباره مسائل مختلف به سوالات پاسخ داد. کریمی که در دو ماه اخیر سکوت کرده بود، پس از بازگشت به تمرینات پرسپولیس به سوالات مختلف درباره تیم ملی و پرسپولیس پاسخ داد. * اوضاع پایتان چطور است؟ - سه هفته طول می کشد تا آماده شوم و به شرایط مطلوب برگردم. الان یک هفته ای از مصدومیتم گذشته، دو هفته دیگر باید کار کنم تا آماده شوم. با این اوصاف از نیم فصل دوم می توانم بازی کنم چون فقط سه بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده است. * در روزهای جدایی از پرسپولیس این مصدومیت هم... - این هم از شانس ما بود. شاید هم یک حکمتی بوده که اینطور شده است. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است. کاری نمی شود کرد. * تیم ملی هم که باخت تلخی به ازبکستان داشت... - باختیم و حالا حرف زدن درباره این بازی فایده ای ندارد. هر چند که الان همه درباره این باخت صحبت می کنند. به نظرم ما به جای حرف زدن باید سعی و تلاش خودمان را بیشتر کنیم و تمرکز کنیم روی بازی های سخت باقیمانده، تا از این شرایط خارج شویم. * حتما قبول داری که راه صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی سخت و دشوار شده است؟ - طبیعی است که با از دست دادن سه امتیاز بازی با ازبکستان کارمان سخت تر شده و باید این امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. با این وجود یک چیزی در فوتبال ایران به اثبات رسیده و اینکه ملی پوشان همیشه در سخت ترین شرایط کارهایی کرده اند که شاید خیلی ها فکرش را نمی کرده اند. فوتبال ما فوتبال روزهای سخت است. این اتفاقات برای ما همیشه خوش یمن بوده است. به هر حال امیدوارم هر چه هست به خوبی تمام شود و در پایان اتفاقات خوب بیفتد. حالا بماند که خیلی ها پشت تیم ملی را خالی کرده اند. * منظورتان موج شدید انتقادات است؟ - بخشی از انتقادات طبیعی است اما آیا مشکلات با انتقادات تند که روحیه تیم را خراب می کند حل می شود؟! من نمی گویم کسی انتقاد نکند اما حمایت چی؟! * فکر می کنید تیم ملی مستقیم به جام جهانی برود یا اینکه کارش به پلی آف کشیده می شود؟ - هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مگر هیچ کس فکر می کرد که ازبکستان در آزادی ما را ببرد؟ نمی شود از الان به طور یقین حرفی زد. ما هنوز شانس داریم و این نکته ای است که انگار برخی به آن توجهی ندارند. * به اعتقاد خودت حق تیم ملی مقابل ازبکستان برد بود؟ - مگر مهم است؟! باختیم و بازی تمام شد و رفت. حالا این حرفها چه دردی را دوا می کند. من که صحنه گل محمد نوری را به طور دقیق ندیدم اما کارشناسان داوری گفته اند آن گل سالم بود. به هر حال فوتبال است و اشتباه داوری. در بازی رفت ما مورد لطف داور قرار گرفتیم و در بازی برگشت این بلا سر ما آمد. حالا بماند که وقتی در تاشکند بردیم خیلی ها ناراحت شدند و داوری را به رخ تیم ملی و ملی پوشان کشیدند اما ... بگذریم. فقط امیدوارم در کشور خودمان عده ای از باخت تیم ملی خوشحال نباشند. آن هم به خاطر منافع شخصی و مثلا اختلاف با این و آن. به طور کلی معتقدم تیم ملی الان نیاز به حمایت دارد و همه باید کنار تیم ملی باشند. شاید الان برخی ها از صعود نکردن تیم ملی به جام جهانی ذینفع باشند و بخواهند از این شرایط بوجود آمده به نفع خودشان بهره برداری کنند. خلاصه اینکه ما سعی و تلاش مان را می کنیم تا در بازی های باقیمانده به نتایج دلخواه و امتیازات مورد نیاز دست پیدا کنیم تا کار تیم ملی بیش از این به اما و اگر کشیده نشود. * برگردیم به ماجرای دوری تان از پرسپولیس و بازگشت بعد از 52 روز... خیلی سخت گذشت؟ - طبیعی است. خیلی به من سخت گذشت. این مدت صحبت هایی از این طرف و آن طرف شنیده می شد که حقیقت نداشت. مسائلی مطرح شد که تحمل آن برایم سخت بود. حالا هر چه بود گذشت و رفت. من نمی خواهم به گذشته برگردم. در روز بازگشت هم جلسه ای با آقای ژوزه داشتم که اول ایشان صحبت کردند و گفتند گذشته هر چه بوده تمام شده است. من هم همین حرف را زدم و حالا نمی خواهم درباره مسائل بوجود آمده حرفی بزنم. من فقط به موفقیت تیم فکر خواهم کرد و سربلندی پرسپولیس و اینکه محبت و لطف هواداران را در ادامه راه جبران کنم. این وسط خیلی ها به بنده محبت داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم. از مردم و جامعه هنرمندان گرفته تا خیلی های دیگر. همچنین از ارکان باشگاه گرفته تا تدارکات تیم. خیلی ها دوست داشتند که من برگردم و برای حل مشکل بوجود آمده تلاش کردند و به نوعی محبت خودشان را به من نشان دادند. نمی خواهم اسمی از کسی ببرم چون ممکن است نام برخی را از قلم بیندازم. من سعی می کنم همه چیز را درباره این ماجرا از دید مثبت نگاه کنم * شاید برخی تصور کنند آشتی کنان شما و ژوزه صوری بوده و دوام ندارد، به نظر خودت این بازگشت قلبی بوده و مشکلات قبلی واقعا فراموش شده است؟ - غیر از این نباید باشد. من مشکلی ندارم. سرمربی تیم هم تمام حرفهایش را در جلسه زد. من تمام تلاش خودم را می کنم تا به پرسپولیس کمک کنم. به هر حال این اتفاق می توانست زودتر هم بیفتد و همه چیز حل شود. شاید هم حکمتی بود که به قول شما 52 روز طول کشید! * حالا دورنما و آینده پرسپولیس در فصل جاری را چطور می بینید؟ - هنوز تا پایان فصل خیلی بازی باقیمانده است. البته ما اول فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و حالا باید جبران کنیم تا برسیم به بالای جدول. باید تلاش کنیم تا تیم را بکشیم بالا و در کورس قهرمانی قرار بگیریم. این خیلی سخت نیست چون ما تیم خوبی داریم که توان کسب حداکثر امتیازات در بازی های باقیمانده را دارد. * حرف خاصی باقی نمانده؟ نه. من که مدت هاست مصاحبه ای نکرده ام. الان هم قصد حرف زدن نداشتم. امیدوارم در آینده به لطف خدا و دعای مردم اتفاقات خوبی بیفتد، هم برای پرسپولیس، هم برای تیم ملی و هم برای خودم. همین.
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]گل‌محمدی: ملی‌پوشان پرسپولیس شرایط روحی خوبی ندارند :razz:/ حضور کارنی منتفی است[/h]
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه به دلیل اردوهای بلندمدت و متمرکز تیم ملی وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس خوب و رضایت‌بخش نیست. یحیی گل‌محمدی ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش داشتیم شرایط تیم ما چندان بد نیست، اما متأسفانه بازیکنانی که از تیم ملی برگشته‌اند روحیه خوبی ندارند. وی افزود: در تعطیلات شرایط نسبتاً خوبی را داشتیم، اما راضی‌کننده نبود. هفت بازیکن ملی‌پوش را در اختیار نداشتیم و در تعطیلات به جای سود، ضربه خوردیم. چون در این شرایط حتی بازی تدارکاتی هم معنی نداشت، اما انگیزه داریم تا ذوب‌آهن را شکست دهیم و به سه امتیاز برسیم. وی در مورد شکست تیم ملی ایران مقابل ازبکستان نیز گفت: انتظار تک‌تک ما از تیم ملی برابر ازبک‌ها بیشتر بود. در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم، بی‌هدف و سردرگم در زمین بازی می‌کردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. وی افزود: باید قطر را در کشور خود شکست دهیم و در تهران لبنان را متوقف کنیم، کار را خودمان به اما و اگر کشیده‌ایم و دلیلش هم نداشتن لیگ پویا است. گل‌محمدی ادامه داد: لیگ خوبی نداریم، نامنظم برگزار می‌شود و ضررش را هم تیم ملی می‌بیند. متأسفانه برخی بازیکنان ما با شرایط روحی و روانی که برای‌ آنها پیش آمده بازی کردن برایشان سخت است. اردوی‌های دو یا سه هفته‌ای متمرکز برای بازیکنان برگزار می‌کنیم که اصلا کار صحیحی نیست. در بازی مقابل تاجیکستان با ترکیبی به میدان رفتیم که یک نفر از آن بازیکنان در دیدار برابر ازبکستان در ترکیب نبود. این موضوع یک جای سؤال بزرگ از آقای کی‌روش به جا گذاشته است و در حال حاضر نیز مسئولیت شکست‌ها و ناکامی ما با کی‌روش است. مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید امیدوار باشیم و امیدوارم تیم ملی بتواند موفق باشد. کار بسیار سخت است. وی در مورد غیبت کارنی در تمرینات پرسپولیس نیز گفت: ما در پست کارنی بازیکنان خوبی داریم، ایشان امروز هم در تمرین حضور نداشت و به نظرم حضور او در پرسپولیس با این وضعیت منتفی است. گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی که آیا امیدوار به کسب نتایج خوب در دیدارهای آینده هستید یا خیر؟ گفت: تیم ملی کار را برای پرسپولیس بسیار سخت کرده، تعطیلات باعث شد تا بازیکنان ما کمتر در شرایط مسابقه قرار گیرند. این اتفاق‌ها نه تنها برای ما بلکه برای تمام تیم‌های لیگ برتر اعصاب‌خوردکن شده است و امیدوارم که با برنامه‌ریزی بهتر لیگی منظم‌تر را برگزار کنیم، چون اگر لیگ ما منظم و پویا نباشد باز هم تیم ملی ضربه خواهد خورد که امیدوارم این اتفاق نیفتد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]نوری: از آفساید اعلام شدن گلم شوکه شدم / مقابل ذوب‌آهن بازی سخت و سنگینی داریم[/h]
هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: پس از اینکه گلم آفساید اعلام شد شوکه شدم. محمد نوری در مورد شکست یک بر صفر ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل مقابل ازبکستان گفت: باز هم کار ما به روز آخر کشید. سه بازی در پیش داریم و باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم. مخصوصاً در دیدار برابر قطر باید به پیروزی برسیم، امتیازات بازی لبنان و کره را هم باید به دست بیاوریم، کارمان سخت شده اما امید داریم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. وی در مورد گلی که در مقابل ازبکستان به ثمر رساند و از سوی داور مردود اعلام شد، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم در این دیدار گل‌زنی کنم و به نوعی به تیم ملی کمک کنم. گلی را هم که کاملاً صحیح بود به ثمر رساندم اما داور آن را مردود اعلام کرد و به نوعی روند مسابقه را تغییر داد. ازبکستان مطمئناً بعد از گل، بازی بسته را رها می‌کرد و برای جبران جلو می‌آمد که این به نفع ما می‌شد اما داور با تصمیم غلط خود شیرازه تیم را بر هم زد، برای بازی‌های ما نباید داور عرب بگذارند. ما روی این مسئله حساسیم. نوری تأکید کرد: مطمئنم تصمیم داور اشتباه بود، خودم وقتی اعلام آفساید شد، شوکه شدم،‌ بازیکن ما در شرایط عادی قرار داشت و بعید می‌دانم آفسایدی بوده باشد. نوری که چند سال قبل گل صحیحش در دربی برابر استقلال مردود اعلام شد خاطرنشان کرد: این هم از بدشانسی من است. تمام تلاشم را می‌کنم و گل می‌زنم اما چنین اتفاقی می‌افتد. البته داورها هم باید دقت کنند شش بازی ما را با یک سوت اشتباه زیر سؤال بردند. اگر آن توپ گل می شد الان ما 90درصد صعودمان به جام جهانی قطعی شده بود اما حالا 50درصد شانس داریم. بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دریافت گل روی ضربات ایستگاهی گفت: وقتی تیم گل می‌خورد همه بازیکنان مقصر هستند و نمی‌شود تقصیرات را به گردن یک نفر انداخت. ما یک تیم هستیم و وقتی همه با هم باشیم و دست در دست یکدیگر دهیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم. وی در مورد دیدار این هفته پرسپولیس برابر ذوب‌آهن یادآور شد: ذوب آهن تیم خوبی است که به تازگی سرمربی خود را عوض کرده است. بازی سخت و بسیار سنگینی است، هواداران باید از ما حمایت کنند تا به لطف خدا بتوانیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. نوری در مورد اینکه آیا نبود ملی‌پوشان در تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه وارد می‌کند، اظهار داشت: پرسپولیس 7-6 ملی‌پوش دارد، قطعاً این موضوع روی کار تیم تأثیر می‌گذارد، البته از طرف دیگر این ملی‌پوشان که اکثراً بازیکن ثابت هستند در تیم ملی کنار یکدیگر بازی می‌کنند و به نوعی هماهنگی خود را به دست می‌آورند. این مسئله هم نکته منفی دارد و هم نکته مثبت اما نباید فراموش کنیم اولویت اول ما نتیجه گرفتن تیم ملی است، در هر حال تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل ذوب‌آهن بتواند نتیجه مناسبی کسب کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]افشاگری جنجالی خسرو والی زاده: باخت به لبنان غیر فنی بود :eek:/ کادر فنی باید برکنار شود[/h]مدیر پیشین رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در مطلبی به افشای برخی اقدامات کارلوس کی روش در تیم ملی پرداخته و پیشنهاد داده که تا زمان باقی است، کادر فنی تیم ملی برکنار شود. خسرو والی زاده نوشته است: تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین بازی خود در راه جام جهانی 2014 به ازبکستان هم باخت تا مسیر صعود بسیار سخت و ناهموار شود. مسیری که احتمال دارد حتی به حذف تیم ملی کشورمان هم بینجامد! خوشبینانه ترین وضعیت این است که ما بتوانیم شش امتیاز از قطر در دوحه و لبنان در تهران و حداقل یک امتیاز از کره در زمین آن تیم بگیریم و با 14 امتیاز صعود مستقیم مان را قطعی کنیم. اما آیا شرایط به این سادگی است؟ ما که 5 امتیاز از 9 امتیاز خانگی را از دست داده ایم و دو پیروزی با کمک شانس و اقبال داشته ایم و در پنج بازی تنها دو گل به ثمر رسانده ایم، آیا می توانیم از سه دیدار باقیمانده هفت امتیاز بگیریم؟ البته نشدنی نیست اما با این شرایط تیم ملی بسیار دشوار می نماید. بحث دیگر، دستاوردی است که کارلوس کی روش برای فوتبال ما داشته و به نظرم باید این نکته را بررسی کنیم که ادامه کار او در سمت سرمربی تیم ملی، کاری عقلانی و منطقی است یا فدراسیون بهتر است با توجه به اینکه چند ماه تا مسابقات بعدی ما فاصله است، این کادر را برکنار و کادر جدیدی را بگمارد و کادر جدید با تغییراتی کار را ادامه دهد و در واقع یک شوک به تیم ملی وارد کند. اطلاعات من می گوید که اگر همین امروز کی روش برکنار شود، فدراسیون تنها باید یک قسط دیگر از دستمزد او را پرداخت کند و لزومی به پرداخت کل قرارداد او نیست. اما سوال این است: کی روش که از 15 فروردین 1390 سرمربیگری تیم ملی ایران را با سلام و صلوات در اختیار گرفت و با شعار " تغییر" به فوتبال ما آمد، تاکنون که یک سال و هشت ماه از حضور او در تیم ملی سپری شده، چه تغییری در تیم ملی ما بوجود آورده؟ به نظرم این سوالی است که این روزها هیات رییسه فدراسیون در جلسات خود باید آن را مطرح و درباره آن بحث کنند. کارشناسان و رسانه ها هم باید به این نکته مهم توجه و درباره آن بررسی نمایند. کادر فنی ای که در این مدت نتوانسته حتی یک نقطه ضعف اساسی تیم ملی را که گل خوردن از روی ضربات ایستگاهی از کناره هاست، برطرف کند و تیم ما بطور مرتب از یک سوراخ گزیده می شود، چگونه می تواند این تیم را به جام جهانی برساند؟ البته نباید تغییراتی را که کی روش در تیم ملی و فوتبال ما ایجاد کرده هم نادیده بگیریم: تعطیلی های گاه و بیگاه و طولانی لیگ و از رونق انداختن مهمترین مسابقات باشگاهی داخلی، پیشنهاد حذف جام حذفی که باعث شد این مسابقات در یک پروسه زمانی کوتاه و بطور ناقص برگزار شود، ایجاد روحیه پرخاشگری در تیم ملی که نمونه های آن را در رفتار بازیکنان در دیدار با ازبکستان دیدیم، ایجاد جو پادگانی در اردوهای تیم ملی و ازبین بردن روحیه نشاط و شادابی در اردوها، اخلاق تند و پرخاشگر سرمربی در اردوها و رفتارهای گاها زننده و توهین آمیز او نسبت به کادر ایرانی تیم، تصمیم های شخصی و بدون مشورت در موارد گوناگون، و موارد دیگری که متاسفانه باعث دلزدگی و بی انگیزگی افرادی می شود که با او کار می کنند. بله، اینها ازجمله تغییراتی است که این مربی پرتغالی در فوتبال و تیم ملی ما ایجاد کرده! نکات دیگری هم هست که متاسفانه مسوولان فدراسیون پیش از استخدام این مربی به آنها توجه نکردند چون از اینکه یک مربی بزرگ دنیا پذیرفته که سرمربی تیم ملی ایران شود، سرازپا نمی شناختند. ازجمله اینکه یوسف سرکال رییس فدراسیون فوتبال امارات که اتفاقا با مسوولان فدراسیون ما روابط حسنه ای هم دارد به رییس فدراسیون فوتبال ما توصیه کرد که از استخدام کی روش منصرف شود. کی روش از سال 1998 تا 99 سرمربی تیم ملی امارات بوده و بلایی سر آنها آورد که پس از یکسال بطور توافقی از او جدا شدند. سرکال مواردی از بداخلاقی ها و مشکلاتی را که کی روش برای انها بوجود آورده بود برای آقای کفاشیان توضیح داد اما مسوولان ما توجه نکردند. مورد دیگر در کنگره فیفا پیش از استخدام کی روش، رییس فدراسیون فوتبال پرتغال به آقایان کفاشیان و نبی گفت که شما چگونه می خواهید با این مربی کار کنید؟ او هم مواردی از این مربی را بیان کرد اما بازهم مورد توجه قرار نگرفت. به هرحال همیشه آمدن مربیان بزرگ به فوتبال هر کشوری مایه خوشحالی و امیدواری است اما نباید روی کار او نظارت دقیق وجود داشته باشد؟ نباید شرایط تیم را قبل و بعد از آمدن او بررسی کرد؟ آیا یک مربی معمولی و حتی داخلی نمی توانست از 15 امتیاز ممکن، 7 امتیاز برای تیم ما بگیرد؟ آیا در تیم ملی جوانگرایی شده؟ آیا کی روش پدیده های جدیدی را کشف و به تیم اضافه کرده؟ آیا تاکنون کسی از خود پرسیده که علت باخت تیم ملی به لبنان ممکن است به مواردی غیر از فنی هم ارتباط داشته باشد؟ آیا کسی بررسی کرده که چرا پزشک تغذیه تیم اخراج شده و او مواردی را درباره باخت به لبنان مدتهاست در دل نگاه داشته و بیان نکرده است؟ آیا کسی سوال کرده که چرا هرکس در کادر تیم ملی حرفی برای گفتن دارد یا با برخی خواسته های نامعقول سرمربی مخالفت می کند، فورا برکنار می شود؟ و آیاهای دیگر که بماند برای بعد. ختم کلام: قبل از جام جهانی 2010 زمانی که تیم ملی با علی دایی در تهران به عربستان باخت، دایی برکنار شد و پس از مدتی برای آن سه بازی پایانی قطبی سرمربی تیم ملی شد. اکنون هم همان شرایط است با این تفاوت که یک فرصت تقریبا هفت ماهه در اختیار داریم. چرا فدراسیون به این نتیجه نمی رسد که کی روش بجز هزینه های سنگین و تصمیم های غیرمنطقی که برای فوتبال ما می گیرد، هیچ تغییری در تیم ملی ما بوجود نیاورده و باید برکنار شود. تیم ملی هنوز هم امید برای رسیدن به جام جهانی دارد اما نه با این کادر فنی. باقی حرفها بماند برای بعد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]جادوگر متفاوت‌تر از همیشه| نارنگی هدیه کریمی به هوادار خردسال! [/h]
کریمی دقایقی مقابل ورزشگاه با هواداران با چهره‌ای بسیار خندان و متفاوت نسبت به چند وقت اخیر برخورد کرد و متفاوت از همیشه بود.
علی کریمی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد اما مثل روز گذشته بین کلینیک و سالن وزنه در حال رفت و آمد بود. البته شماره 8 پرسپولیس مجبور بود مثل همیشه به ابراز احساسات هوادارانش که از پشت درهای بسته نام او را فریاد می زدند هم واکنش نشان دهد.

کریمی که بعد از بازگشت به تیمش با خودروی قرمزرنگ خود در تمرین حضور پیدا می کند در پایان تمرین و وقتی که قصد ترک ورزشگاه را داشت با دختربچه خردسالی که از ابتدای تمرین پشت در ورزشگاه درفشی‌فر ایستاده بود دقایقی صحبت کرد. این هوادار کوچک به کریمی گفت همراه با پدرش فقط به خاطر او به تمرین پرسپولیس آمده است و کریمی نیز یک نارنگی به او هدیه داد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]معاوضه حقیقی با علی عسگر صحت ندارد/ کارنی فردا تهران را ترک می کند[/h][h=3]تهران - مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت : دیوید کارنی بازیکن استرالیایی پس از اینکه نظر مساعد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را جلب نکرد، فردا به کشور خود باز خواهد گشت.[/h]حسین قدوسی روز شنبه به ایرنا افزود: مانوئل ژوزه معتقد است که دراین پست(دفاع و هافبک چپ) بازیکنان خوبی داردواگر کارنی درتمرینات حاضر شد به این دلیل بود که سهمیه بازیکن آسیایی محسوب می شد و به همین سبب می توانستیم او را جذب کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن مصری نیز گفت: مانوئل ژوزه اعلام کرده است که هیچ مذاکره ای با این بازیکن نداشته و اگر هم قرار باشد، بازیکنی را به پرسپولیس بیاورد، آن را برای مذاکره به مدیریت باشگاه معرفی می کند.

وی در مورد لیست مازاد، تصریح کرد:روز گذشته در جلسه ای که میان ژوزه و رویانیان در محل تمرین پرسپولیس برگزار شد،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کردکه فعلا قصد جابه جا کردن بازیکنان را ندارد.

قدوسی درخصوص شایعات اخیرمبنی بر احتمال حضور سامان آقازمانی در تیم پیکان از نیم فصل، اظهارداشت: آقازمانی بازیکن پرسپولیس است وصحبتی برای حضور او در پیکان نشده است.

قدوسی همچنین بارد شایعات اخیرمبنی بر جابجایی رضا حقیقی و حمید علی عسگر، گفت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد وما باباشگاه فجرسپاسی برای حضور حقیقی توافق داشتیم و اگر با این بازیکن صحبت هم کرده ایم با اجازه مدیران فجر بوده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور این بازیکن در پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در صورتی که یاوری موافقت خود را اعلام کند این انتقال صورت می گیرد.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
جانشین سید مهدی رحمتی می آید



افکار نیوز گروه ورزشی : عادل فردوسی‌پور همیشه در گزارش هایش حرفهای زیادی می زند که بعدها مشخص می شود منظورش چه بوده است، از اول بازی هر وقت یک بازیکن ازبک پشت توپ می‌رفت از خطری که دروازه ما را تهدید می‌کرد خبر می‌داد و نهایتا از همین جا گل خوردیم.
خیلی‌ها بر این اعتقاد هستند که مهدی رحمتی روی گل ازبکستان تقصیر داشت. پس از دیدن فیلم بازی توسط کادر فنی تیم ملی همه بر این اعتقاد بودند که اگر رحمتی به جای ايستادن روی خط کمی جلو‌تر بود فرصتی به مهاجم ازبک نمی‌داد.
نکته مهم اما درباره رحمتی این است که او شماره یک بی‌رقیب تیم ملی در ۴ سال گذشته است و دن گاسپار مربی دروازه‌بانهای تیم ملی درست یا غلط اعتقاد عجیبی به او دارد. با این حال پس از بازی ازبکستان و تکرار گل خورده بازی لبنان کی‌روش تصمیم دارد یک رقیب جدی را برای رحمتی علم کند.
او دانیال داوری است. دروازه‌بان تیم اینتراخت برانشویگ. کی‌روش در سفر به اروپا در برنامه‌اش سفر به آلمان و ملاقات با دانیال داوری هم هست تا او را به تیم ملی ایران دعوت کند. گلری که شایستگی‌های خود را در بوندس‌لیگای دو به خوبی نشان داده است.
داوری در مصاحبه‌هاي اخيرش تمايل خود را براي حضور در تیم ملی ایران اعلام كرده است. او که در تیمش شرایط بسیار خوبی دارد و با سوپرواکنش‌های خود قهرمان تماشاچی‌هاست در صورت روبه رو شدن با پیشنهاد ایران تصميم قطعي خودش را خواهد گرفت چرا که این یک تصمیم برگشت‌ناپذیر است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
رضا حقیقی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر می شود

امروز رضا حقیقی پرسپولیسی می شود و رکورد گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را هم خواهد شکست!
جام ورزشی؛ مذاکرات باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی هافبک تیم فجر سپاسی به نتیجه رسید و سرانجام این بازیکن موافقت مسئولان باشگاه فجر را هم برای حضور در پرسپولیس جلب کرد.

مدیرعامل فجر سپاسی هم گفته است: «همه چیز تمام شده است و او را می توانید بازیکن پرسپولیس بنامید.»

البته جعفری این نکته را هم تاکید کرده است: «هر وقت پرسپولیسی ها پول بدهند و به تعهداتشان عمل کنند می توانند حقیقی را به تهران ببرند تا این بازیکن با تیمشان تمرین کند.»

آنچه مسلم است این که حقیقی به زودی در تمرینات پرسولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای حضور در نیم فصل دوم آماده کند. منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس معتقدند جذب حقیقی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای پرسپولیس هزینه در بر خواهد داشت. گفته می شود پرسپولیس برای جلب رضایت مسئولان باشگاه فجر مبلغی بالغ بر 700 میلیون تومان را هزینه کرده است. قرار است مبلغ 500 میلیون تومان هم برای نیم فصل به حقیقی داده بشود که این در نوع خود یک رکورد در فصل نقل و انتقالات به حساب می آید. اما اینکه پرداخت مبلغ مورد نظر تا چه حد صحیح باشد بدون شک خود مسئولان باشگاه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

بدین ترتیب اگر حقیقی پرسپولیسی بشود رکورد گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را خواهد شکست! حتی بیش از کریم انصاری فرد که با یک میلیارد و 700 میلیون تومان پرسپولیسی شد! چرا که مبلغ حقیقی برای یک نیم فصل هزینه شده است.


به نظرمن 100 هزارتومان هم ارزش نداره. بازیکن های بزرگ وقتی به پرسپولیس اومدن،همگی افت کردند، چه برسه به این.............
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
کریمی و بنگر نامزد عنوان بهترین بازیکن آسیا


کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای دریافت عنوان برترین ‌های فوتبال قاره در سال 2012 را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، 10 روز دیگر مراسم معارفه برترینن‌های فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود. بر همین اساس AFC نامزدهای دریافت عنوان‌های برترین‌های فوتبال آسیا را اعلام کرد که در این فهرست و در بخش بهترین بازیکن نام علی کریمی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس و محسن بنگر هم به چشم می‌خورد.

این انتخاب در حالی صورت گرفته است که سال 2012 یکی از ضعیف‌ترین سال‌های فوتبالی علی کریمی بود. به طوری که او مدت‌ها به دلیل اختلاف با مانوئل ژوزه در ترکیب این تیم قرار نمی گرفت و همین مساله باعث دوری او از ترکیب اصلی تیم ملی شده بود.

در کنار نام علی کریمی، محسن بنگر مدافع پرسپولیس هم دیده می‌شود.

ایران در حالی در این بخش دو نماینده دارد که کشورهایی نظیر ژاپن، کره و چین تنها یک نماینده در بخش عنوان برترین‌های فوتبال آسیا دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین برای نخستین بار دست به انتخاب برترین لژیونر آسیایی زده که در این بخش ژاپنی‌ها با دو نماینده بیشترین نامزد را در این بخش دارد. نام اشکان دژاگه در این بخش دیده نمی‌شود.

** نامزدهای عنوان برترین‌های فوتبال آسیا:

بازیکنان مرد:

علی کریمی ایران

محسن بنگر ایران

لی کئون هو کره جنوبی

لوکاس نیل استرالیا

ژن ژنگ چین

** نامزدهای بازیکنان آسیایی حاضر در لیگ‌های اروپایی:

مارک شواتزر استرالیا ، فولام انگلیس

شی جی کاگاوا ژاپن، منچستر یونایتد انگلیس

یوتو ناگاتومو ژاپن، اینتر میلان

** نامزدهای بازیکنان خارجی لیگ‌های آسیایی

برونو سزار برزیل، سپاهان ایران

ریکاردو اولیویرا برزیل، الجزیره امارات

سیلوا برزیل، باشگاه کویت
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
نیکبخت بازی به بازی از پرسپولیس پول می گیرد

در جلسه دیروز نیکبخت واحدی با مدیرعامل پرسپولیس مقرر شد که نحوه پرداخت دستمزد به نیکبخت به صورت بازی به بازی باشد!

جام ورزشی؛ زمزمه های بازگشت نیکبخت واحدی به پرسپولیس بیشتر از قبل به گوش می رسد و روز گذشته هم این بازیکن جلسه ای با محمد رویانیان برگزار کرد.

به گزارش اوج، آنچه در این جابه جایی قابل توجه است به نحوه پرداخت دستمزد این بازیکن بر می گردد. به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس او بازی به بازی پول می گیرد و اگر بنا به هر دلیلی از تیم کنار گذاشته شود پولی به او تعلق نخواهد گرفت.

نیکبخت که روزگاری نه چندان دور ستاره اول فوتبال ایران بود و گران ترین قراردادها را می بست احتمالا از نیم فصل با رفع مشکلات قضایی قادر به حضور در لیگ برتر است.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
[h=1]با دسته گل به استقبال پرسپولیسی‌ها می‌روم [/h]
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده، به همین دلیل با دسته گل به سمت آنها می‌روم.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره من سال‌های بسیار خوبی را با پیراهن قرمز برای پرسپولیس کار کردم و برایم خیلی سخت است تا مقابل این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی به میدان بروم.

وی افزود: هرگز برایم آسان نیست که روز دوشنبه مقابل هواداران این تیم بازی کنم. اما چون به پیراهن ذوب آهن نیز تعصب خاصی دارم و الان با این تیم قرارداد دارم مطمئن باشید با تمام وجودم برای ذوب آهن بازی خواهم کرد.

حیدری تاکید کرد: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شد، به همین دلیل با تمام وجود و با دسته‌گل ‌های قرمز به سمت آنها خواهم رفت چون گردن من خیلی حق دارند و هیچ وقت مرا در پرسپولیس تنها نگذاشته‌اند. می‌خواهم با گل‌های قرمز از هواداران پرسپولیس بابت حمایت بی‌دریغشان تشکر کنند و از آنها رخصت بگیرم.

وی در خصوص شرایط ذوب آهن نیز گفت: خوشبختانه با توجه به تغییراتی که در ذوب آهن به وجود آمده، تیم تقریبا متحول شده است. از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها بسیار با انگیزه برای ادامه راه هستند. البته کربکندی نیز برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید و باید به او که با تمام وجودش زحمت کشید خسته نباشید بگوییم. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط ذوب آهن و پرسپولیس به نظرم روز دوشنبه قشنگ‌ترین بازی لیگ را هواداران خواهند دید. پرسپولیس و ذوب آهن هر دو تیم تاکتیکی و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند به همین دلیل قطعا کیفیت بازی نسبت به بازی‌های گذشته در هفته‌های گذشته لیگ بهتر خواهد شد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
رضا حقیقی گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر می شود
به نظرمن 100 هزارتومان هم ارزش نداره. بازیکن های بزرگ وقتی به پرسپولیس اومدن،همگی افت کردند، چه برسه به این.............

دوست عزیز حقیقی بهترین هافبک دغاعی حال حاضر ایرانه ..این خبرها رو هم باور نکن اینا همش شایعاتیه که بعضی زردنامه های جیره گیر مینویسن تا حاشیه های پرسپولیسو زیاد کنن ....
اگه درست بود فارس و ایسنا میزدن نه اوج نیوز و جام نیوز ..
امیدوارم بیاد و مشکل تیممون رو حل کنه ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]قاتل استقلال:پرسپولیس را از یاد نمی برم/ قصد مصاحبه با رسانه های ایرانی را ندارم
[/h]
یکشنبه, 28 آبان 1391 ساعت 14:00
کانون هواداران پرسپولیس:مهاجم لیبیایی پرسپولیس پس از جدایی از این تیم ترجیح می دهد با رسانه های ایرانی مصاحبه نکند. وقتی از طریق یکی از دوستان ایمون زاید در ایران، با او تماس گرفتیم، گوشی او روی منشی تلفنی قرار داشت اما وقتی صدای دوستش را شنید جواب تماس ما را داد. زاید در واکنش به گمانه زنی رسانه ها در خصوص جدایی اش از پرسپولیس گفت: برخی مسائلی که مطرح شده را از طریق دوستانم در ایران شنیدم اما مسائلی دیگری هم هست که فعلا قصد بیان آن را ندارم. وی ادامه داد: من پرسپولیس را از یاد نخواهم برد و خاطرات بسیار خوبی از پرسپولیس و ایران دارم. بعضی وقت ها آدم احساساتی می شود و در همین زمان باید مواظب باشد که تصمیم درست را بگیرد، من هم سعی می کنم برای آینده ام برنامه ریزی کنم. مهاجم ایرلندی- لیبیایی که یکی از محبوب ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود در پایان گفت:از خبرنگاران ایرانی که شماره تلفن من را در اختیار دارند، خواهش می کنم برای مصاحبه با من تماس نگیرند، مطمئن باشید در زمان مطلوب حرف هایم را در خصوص پرسپولیس خواهم زد.
 

FREE DOOM

عضو جدید
با دسته گل به استقبال پرسپولیسی‌ها می‌روم


مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده، به همین دلیل با دسته گل به سمت آنها می‌روم.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره من سال‌های بسیار خوبی را با پیراهن قرمز برای پرسپولیس کار کردم و برایم خیلی سخت است تا مقابل این تیم آن هم در ورزشگاه آزادی به میدان بروم.

وی افزود: هرگز برایم آسان نیست که روز دوشنبه مقابل هواداران این تیم بازی کنم. اما چون به پیراهن ذوب آهن نیز تعصب خاصی دارم و الان با این تیم قرارداد دارم مطمئن باشید با تمام وجودم برای ذوب آهن بازی خواهم کرد.

حیدری تاکید کرد: دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شد، به همین دلیل با تمام وجود و با دسته‌گل ‌های قرمز به سمت آنها خواهم رفت چون گردن من خیلی حق دارند و هیچ وقت مرا در پرسپولیس تنها نگذاشته‌اند. می‌خواهم با گل‌های قرمز از هواداران پرسپولیس بابت حمایت بی‌دریغشان تشکر کنند و از آنها رخصت بگیرم.

وی در خصوص شرایط ذوب آهن نیز گفت: خوشبختانه با توجه به تغییراتی که در ذوب آهن به وجود آمده، تیم تقریبا متحول شده است. از لحاظ روحی و روانی بچه‌ها بسیار با انگیزه برای ادامه راه هستند. البته کربکندی نیز برای ذوب آهن خیلی زحمت کشید و باید به او که با تمام وجودش زحمت کشید خسته نباشید بگوییم. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: با توجه به شرایط ذوب آهن و پرسپولیس به نظرم روز دوشنبه قشنگ‌ترین بازی لیگ را هواداران خواهند دید. پرسپولیس و ذوب آهن هر دو تیم تاکتیکی و فوتبال را روی زمین بازی می‌کنند به همین دلیل قطعا کیفیت بازی نسبت به بازی‌های گذشته در هفته‌های گذشته لیگ بهتر خواهد شد.

سپهر سر طلايي اميد تيم مايي:D
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]نيلسون به گردان:فيكس شدي دوست خوب من!
[/h] نیلسون که ظاهرا از شدت مصدومیتش باخبر بوده در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از فیکس شدن شهاب گردان خبر داده و برای او با عنوان« دوست خوب» آرزوی موفقیت کرده است. دیروز و در تمرین پرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار می‌شد نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس مصدوم شد و این احتمال وجود دارد تا به بازی فردا مقابل ذوب‌آهن نرسد. این‌طور که از تصاویر به نظر می‌رسد مصدومیت نیلسون نگرانی کادر فنی پرسپولیس را به همراه داشته و مانوئل بلافاصله بالای سر این بازیکن حاضر شده است. همچنین تصویری از نیلسون که دست‌هایش را روی سرش گذاشته نشان می‌دهد مصدومیت او کاملا جدی است و انگار خود این بازیکن می‌داند دو روز قبل از بازی این مصدومیت سنگین می‌تواند به بهای بیرون رفتن وی از ترکیب باشد با این حال دکتر چشمه‌سری پزشک پرسپپولیس گفت: ما دیروز و بعد از مصدومیت نیلسون کارهای مقدماتی را روی پای او انجام دادیم اما تا تمرین امروز و معاینه روی پای آسیب‌دیده نمی‌توان اظهار نظر درستی داشت. وی ادامه داد: نیلسون در هنگام استارت زدن از ناحیه همسترینگ آسیب دید که این مساله در بین فوتبالیست‌ها رایج است. با این حال ممکن است اصلا مصدومیتی نباشد و یک اسپاسم باشد. باید 24 ساعت از اتفاق اولیه بگذرد تا مشخص شود اسپاسم بوده یا کشیدگی که همراه با سوزش و خونریزی است. با این حال نیلسون که ظاهرا از شدت مصدومیتش باخبر بوده در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از فیکس شدن شهاب گردان خبر داده و برای او با عنوان« دوست خوب» آرزوی موفقیت کرده است. چنانچه گردان در بازی فردا به ترکیب بازگردد بعد از 11 هفته نیمکت‌نشینی دوباره دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود و این اتفاق در حالی جالب به نظر می‌رسد که بدانیم حریف فردای پرسپولیس تیم سابق شهاب يعني ذوب‌آهن است. گردان بعد از اشتباه در بازی هفته سوم مقابل گهر دورود نیمکت‌نشین شد و حتی شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل دهان به دهان پیچید و قوت گرفت. اما شاید او که این روزها با انگیزه تمرین می‌کند از این فرصت به دست آمده نهایت بهره را ببرد و نیلسون را نیمکت‌نشین کند.

آفرین به غیرت و معرفتتت داش نیلسون
 

FREE DOOM

عضو جدید
کريمي: اميدوارم يک ايراني مرد سال آسيا شود

کاپيتان دوم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از همه چيز برايم در اين انتخاب مهمتر،‌موفقيت نام ايران بود.
علي کريمي در گفت‌وگو با فارس پس از انتخابش به عنوان يکي از 5 نامزد براي انتخاب مرد سال فوتبال آسيا اظهار داشت: وقتي اين خبر را شنيدم
خيلي خوشحال شدم. برايم جاي خوشحالي فراواني دارد که باز هم خدا اين توفيق را به من داد که افتخاري ديگر نصيب ايران شود. از همه چيز برايم مهم‌تر در اين خبر موفقيت نام ايران بود که برايم ارزش داشت.
وي افزود: اميدوارم که در انتخاب نهايي نيز يک ايراني بتواند براي فوتبال کشورمان افتخار کسب کند تا دل مردم را از اين بابت شاد کند. بالاخره اين انتخاب به نظرم افتخار بزرگي بود که نصيب من شد و انشاءالله مبارک ايران باشد.

يه دونه باشي كريمي خيلي آقايي.

چه حالي ميده دوباره انتخاب بشه هم محبوبترين رو داريم هم بهترين;)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[h=2]ژوزه: در برنامه لیگ باید تجدید نظر شود/ قهرمانی الاهلی را تبریک می‌گویم[/h]
مانوئل ژوزه با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ گفت: از تصمیم گیران می‌خواهم که در این برنامه تجدید نظر کنند، چرا که بیش از هر کس به نفع تیم ملی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد: ابتدا قهرمانی تیم فوتبال الاهلی مصر را به همه بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم. آنها می‌توانند برای چهارمین بار در جام باشگاه‌های جهان بازی کنند، من هشت سال در این تیم کار کرده‌ام هم از باشگاه‌شان و هم از کشورشان خاطره خوبی در ذهنم دارم. قهرمانی آنها برای من خوشحال کننده بود.

مانوئل ژوزه افزود: من نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم و یا از کسی انتقاد کنم، اما با این برنامه‌ریزی لیگ ما دوباره به نقطه اول بر می گردیم. این وقفه‌های طولانی به ضرر همه است. به ویژه تیم ملی دیدید که شد. ما در آخرین بازی خوب بودیم و شش گل زدیم باید به بازی‌های‌مان ادامه می دادیم، اما لیگ تعطیل شد. خسته شدیم از این که فقط تمرین کردیم. به نظر من در ایران باید حداقل ماهی پنج بازی برگزار شود، در حالی که فقط در ماه ژانویه پنج بازی انجام می‌شود .

وی در ادامه با انتقاد مجددا از برنامه‌ریزی لیگ گفت: پس از این تعطیلات نمی‌شود بازی‌ها را پیش‌بینی کرد، چرا که تیم‌ها ریتم خود را از دست می‌دهند. در بازی فردا (دوشنبه) ما باید برنده شویم. اما ذوب آهن انگیزه بیشتری برای بردن دارد، چرا که با تیم بزرگی بازی می‌کند. ما می‌خواهیم در بازی فردا خوب بازی کنیم، اما نمی‌توان شرایط را پیش‌بینی کرد. تا دو، سه بازی انجام می دهیم دوباره لیگ تعطیل می‌شود، من فقط به آنهایی که تصمیم گیرنده هستند می‌گویم در برنامه لیگ تجدید نظر کنند تا به ویژه برای تیم ملی و فوتبال ایران سودمند باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: دیروز برای ما در تمرین مشکل پیش آمد، اما هنوز وضعیت دو بازیکن مشخص نیست و من باید روی آنها فکر کنم. البته قاضی ، معدنچی و کریمی به بازی فردا نمی رسند ، وضعیت نیلسون هم امروز مشخص می‌شود.

ژوزه درباره این که روحیه ملی‌پوشان پرسپولیس پس از شکست ایران به ازبکستان پایین بوده، گفت: وقتی تیم ملی می بازد هم برای کشور و هم برای بازیکنان سخت است. ما ملی‌پوشان زیادی داشتیم . وقتی به تیم برگشتند روحیه آنها خیلی پایین بود. البته ما با آنها صحبت کردیم تا اعتماد به نفس‌شان برگردد. طبیعی است که آنها دوست دارند به جام جهانی بروند. خود من درک می‌کنم که وقتی در تیم ملی می‌بازند برای‌شان سخت است.

خبرنگاری از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی‌های غرب آسیا و تعداد زیاد بازیکنان دعوت شده از پرسپولیس به تیم ملی، گفت: من اصلا راجع به این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌توانم الان درباره آن صحبت کنم.

ژوزه درباره حضور آپیا و کارنی در تمرین پرسپولیس گفت: آنها آمدند که ما بازی‌شان را ببینیم، اما من نپسندیدم و رفتند. مهم نیست که من آنها را آوردم یا باشگاه.

وی با اشاره به این که هنوز اردوی خارجی پرسپولیس در نیم فصل قطعی نشده، گفت: ما تا نیم فصل سه بازی داریم و سعی می‌کنیم حداکثر امتیازها را به دست آوریم. تغییراتی که لازم است را در تیم انجام می‌دهیم تا نسبت به آغاز فصل در نیم فصل دوم شروع بهتری داشته باشیم و برای رسیدن به بالای جدول رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برای این که یک اردو را برنامه‌ریزی کنیم باید تاریخ بازی‌هایمان را بدانیم، اما در اینجا هر ماه برنامه بازی‌ها عوض می‌شود و ما برنامه یک ماه بعد خود را هم نمی دانیم. با این حال اگر بتوانیم به کشوری برویم که آب و هوای خوبی دارد و با همه بازیکنان تمرین کنیم به سود ما خواهد بود.

خبرنگاری از ژوزه درباره دو اخطاره بودند رضا نور محمدی، محسن بنگر و سید جلال حسینی مدافعان میانی پرسپولیس و احتمال محرومیت آنها برای بازی‌های بعد پرسید که وی در پاسخ گفت: این مساله‌ای است که همه تیم‌ها ممکن است با آن روبرو شوند. امیدواریم اگر یکی از این بازیکنان کارت گرفت با جایگزینی بازیکن دیگر جای او را پر کنیم.

وی در پایان درباره انتخاب علی کریمی و محسن بنگر به عنوان نامزد کسب جایزه بازیکن سال فوتبال آسیا، اظهار کرد: این اتفاق هم برای خودشان و هم برای کشور و باشگاه‌شان افتخار بزرگی است.
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا