کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
انصاری فرد: شک نکنید داور یک پنالتی برایمان نگرفت/ گلم تقدیم به هواداران پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : وقتي گل زد خوشحال*تر از هميشه بود. سمت تماشاگران رفت و شادي*اش را با پرسپوليسي*هاي دو آتشه تقسيم كرد.
كريم انصاري*فرد در روزي كه پرسپوليس با گهر مساوي كرد نخستين گل خود را به ثمر رساند تا به تمام حرف و حديث*ها پايان دهد. آقاي گل با اين گل پاسخ محكمي به تمام انتقادها داد، او حالا مي*تواند بدون استرس براي پرسپوليس بازي كند و گل بزند.آقاي گلي منتظر كريم است البته خودش مي*گويد هنوز زود است از كفش طلا و قهرماني در ليگ حرف زد.وقتي بازيكني به تيم جديد مي*رود نخستين گل برايش خاطره*انگيز مي*شود. تو بعد از گل به گهر خيلي خوشحال بودي، خوشحال*تر از هميشه. اين موضوع ارتباط داشت به نخستين گلت با پيراهن پرسپوليس؟
*** دقيقا همينطور است. شرايط پرسپوليس با بقيه تيم*ها فرق مي*كند و اگر چند بازي گل نزني شرايط سخت مي*شود. خدا را شكر پاي من به گلزني باز شد تا تمام حرف و حديث*ها تمام شود. متاسفانه بعد از بازي مقابل فجر و در حالي كه تنها دو هفته از بازي*ها گذشته بود بعضي*ها بي*انصافي كردند و مدام نوشتند كريم انصاري*فرد افت كرده و گل نمي*زند. شروع كرده بودند به زدن اين حرف*ها اما خوشحالم كه توانستم گل بزنم و هواداران را خوشحال كنم.

شادي*ات را هم با هواداران تقسيم كردي...
*** از همان دقيقه*اي كه وارد زمين شديم تا گرم كنيم تماشاگران لطف داشتند و من را تشويق كردند. خودم احساس كردم از بس گفته*اند انصاري*فرد به خاطر پول به پرسپوليس *آمده، اين موضوع روي هواداران هم تاثير گذاشته اما آنها به من لطف كردند، به شايعه*ها توجهي نكردند و از اول بازي مرا مورد تشويق قرار دادند. به همين خاطر شادي*ام را با آنها تقسيم و گلم را تقديم به 70 هزار پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه و طرفدار واقعي اين تيم مي*كنم.

اين گل باعث شد تا فشارها از روي دوش تو برداشته شود. موافقي؟
*** دقيقا. طبيعي است در پرسپوليس اگر گل اول را بزني فشارها كمتر مي*شود. همين موضوع استرس را مي*كشد و به بازيكن اعتماد به نفس مي*دهد. اين اتفاق*ها براي من هم افتاد و خوشحالم كه اولين گلم را براي پرسپوليس زدم.

البته مي*توانستي گل*هاي بيشتري هم بزني ولي مدافعان گهر اين اجازه را به تو ندادند...
*** يك صحنه دريبل كردم و تا آمدم به قاضي پاس بدهم مدافع گهر تكل كرد. يك موقعيت هم بود كه توپ را استپ كردم و با تمام قدرت شوت زدم اما 4 بازيكن گهر در يك گله جا بودند و اجازه ندادند توپم راهي دروازه شود.

مقابل گهر يك صحنه حساس هم ساختي. جايي كه كلونيجا را دريبل كردي و او با دستش توپ را گرفت اما داور پنالتي نگرفت. واقعا پنالتي بود يا نه؟
*** شك نكنيد پنالتي بود. به قول فردوسي*پور دست دفاع بسته نبود و داور بايد صددرصد پنالتي مي*گرفت.
اين مساوي در آينده به ضرر پرسپوليس تمام نمي*شود؟
*** چرا ولي اول فصل است و زياد نمي*توان از تيم*ها ايراد گرفت. ما روز به روز بهتر مي*شويم و از اين به بعد ديگر نخواهيد ديد كه امتياز از دست بدهيم.

تو هم مثل بقيه بازيكنان معتقدي كه تنها گردان در كسب تساوي مقصر نبود؟
*** موافقم كه همه مقصريم نه تنها شهاب گردان. درباره اشتباه شهاب هم فكر مي*كنم توپ*هاي بازي كمي دردسرساز است. بازي قبلي كه من ضربه سر زدم جهت توپ تا آخرين لحظه روي هوا جابجا شد. حتي بازي قبلي كه گردان توپ را بلند به زمين فجر فرستاد مدافع اين تيم اشتباه كرد. به نظرم يكي ازدلايل اشتباه گردان توپ بازي بود كه روي هوا تغيير جهت داد. ضمن اينكه تازه دو هفته است مربي گلري براي شهاب آمده و او واقعا كم تمرين كرده. در اينكه گردان دروازه*بان شايسته*اي است شكي ندارم و مطمئنا در بازي*هاي بعدي دروازه پرسپوليس را بيمه خواهد كرد.

رويانيان و فتح*ا...*زاده هم آشتي كردند. حتما اين خبر را شنيدي؟
*** هميشه اول فصل اين بحث*ها وجود دارد اما در پايان اين بازيكنان هستند كه ضرر مي*كنند. رويانيان و فتح*ا...*زاده آشتي كردند، دعوايش براي من ماند. به نظرم ديگر كش دادن اين موضوع درست نيست و بايد تمركزمان را بگذاريم روي بازي*هاي پرسپوليس تا روزهاي موفقي را پشت*سر بگذاريم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
در غیاب سوسا و پولادی/ ژوزه برای هافبک دفاعی به نوری اعتماد می کند یا آقازمانی؟




مرجع خبری پرسپولیس : تنها يك خوش*شانسي سامان آقازماني را دوباره به تركيب پرسپوليس بازگرداند؛ حال آنكه فيكس بودن او در دو بازي پيشين را منتقدان يكي از دلايل بد بازي كردن پرسپوليس شمرده بودند.
جالب اما، ناراحتی سامان از نیمکت نشینی بود! آقازماني كه عصبانيتش از نيمكت*نشيني را نمي*توانست پنهان كند در همان نيمه نخست به جاي سوساي آسيب ديده وارد بازي شد تا ريتم حركتي پرسپوليس را نگه دارد.
جنگندگي و تكل زدن را در بازي او هرگز نديديم و او تقريبا همه جنگ*هاي تن به تن را به خط هافبك گهر باخت و چاره*اي براي خودش نگذاشت جز خطا كردن و فرصت دادن به حريف.
بدتر از حضور او اما خالي ماندن دست سرمربي پرتغالي است از هافبك دفاعي و اينكه شايد دوباره چاره را در اعتماد كردن به سامان آقازماني بيابد. از خوش*شانسي سامان، سوسا مصدوم شد و پولادي اخراج تا پرسپوليس براي بازي با صبا لنگ يك هافبك دفاعي باشد و او همچنان شانس نخست براي بازي كردن در اين پست؛ مگر اينكه مانوئل ژوزه ديگر اميدي به او نبندد و تصميم بگيرد محمد نوري را يك خط عقب*تر و در نقش هافبك دفاعي به بازي بگيرد.شاید هم آقازمانی و نوری به طور مشترک این وظیفه را به عهده بگیرند، به هر حال دغدغه اصلی ژوزه برای بازی با صبا بدون شک پر کردن خلاء هافبک دفاعی است.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر بد برای ژوزه / حداقل سه هفته غیبت در انتظار هافبک پرسپولیس


ارتش سرخ دات كام: سوسا هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر گهر لرستان از ناحیه زانو به شدت دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 25 بازی زمین را ترک کرد. پس از این ماجرا روز گذشته از سوسا عکس MRI گرفته و مشخص شد مینیسک پای وی دچار مشکل شدیدی شده است. از همین رو برای سوسا فعلا دو حلسه فیزیوتراپی در نظر گرفته شده و قرار است ظرف 2 روز آینده کمیته پزشکی پرسپولیس تشکیل جلسه دهد و پس از معاینه مجدد نظر نهایی خود را در باره این بازیکن اعلام کند.

با توجه به وضعیت حال حاظر سوسا این بازیکن به احتمال فراوان 3 هفته دور از میادین خواهد بود و احتمال دارد کار این بازیکن به جراحی هم برسد که قطعا خبر خوبی برای ژوزه سرمربی پرسپولیس نیست.

سوسا در گفت وگویی گفت: متاسفانه وضعیتم خوب نیست و امیدوارم که در روزهای آینده خبرهای بد برایم من اتفاق نیفتد. قرار است تا روز دوشنبه وضعیتم کاملا مشخص شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: تورج حق وردی از اعلام یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس گذشت.به نقل از ارگان مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس؛ هوشنگ نصیرزاده در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه گهر گفت: در نیمه دوم داور از اعلام یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس عبور کرد.
نصیرزاده: داور یک پنالتی به سود پرسپولیس نگرفت



وی افزود: کریم انصاری فرد در محوطه جریمه گهر در حال حرکت با توپ بود اما مدافع زرشکی پوش با باز کردن دستش توپ را زد و مانع از ادامه حرکت انصاری فرد شد اما داور دستور به ادامه بازی داد در صورتی که باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد.
گفتنی است، در صورت اعلام این ضربه پنالتی بازی 2-0 به سود پرسپولیس می شد و با توجه به اینکه به گواه کلیه کارشناسان داوری، اخراج مهرداد پولادی و ضربه آزاد که منجر به گل تساوی گهر شد ، اشتباه بود، می توان مدعی شد پرسپولیس باز هم با متضرر شدن از مشکلات داوری از گرفتن 3 امتیاز محروم شد!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخشان: مهاجمان پرسپولیس باید بیشتر قدر موقعیت ها را بدانند



مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در دومين بازي*اش در ورزشگاه آزادي باز هم ناكام ماند. آنها دقايق زيادي از بازي تيم برتر بودند و چندين فرصت گل را از دست دادند.
اما مشكل اصلي تيم كه كاملاً به چشم مي*آيد نبود يك هافبك بازيساز است و در واقع هم در اين بازي و هم بازي با فجر، خط مياني حريف نسبت به هافبك*هاي پرسپوليس برتري داشت.حميد درخشان كه از بهترين هافبك*هاي تاريخ فوتبال كشورمان بوده و در حال حاضر هم عضو كميته فني پرسپوليس است هم به نوعي به اين مشكل اشاره مي*كند.پرسپوليس چند فرصت مسلم گلزني را از دست داد...
فوتبال همين است اگر نزني، مي*خوري. شما وقتي يك گل از حريف پيش هستي بايد دومي را هم بزني تا حريف به قول معروف تعطيل شود اما وقتي نمي*زني، حريف پيش خودش مي*گويد اينها كه گل نزن هستند پس ما برويم و بزنيم و معمولاً در اين مواقع با انرژي مضاعفي كه مي*گذارند نتيجه هم مي*گيرند.

اما شما قبول داريد كه پرسپوليس در خط مياني با مشكلاتي مواجه است؟
صد درصد. من چند روز پيش هم كه با شما صحبت كردم به اين موضوع اشاره داشتم و الان هم مي*گويم كه از اين منطقه ضربه خورديم و بايد هرچه زودتر ترميم شود.
كي؟
الان زمان نداريم و جا هم نداريم و بايد با همين موجوديت تا نيم فصل بسازيم و آن موقع با جذب هافبك خوب، ضعف اين نقطه را پوشش دهيم تا موتور پرسپوليس قوي*تر از قبل كار كند.

البته اگر آن فرصت*ها گل مي*شد الان شرايط فرق مي*كرد.
حتماً همينطور است. ما از مهاجمان پرسپوليس كه جزو بهترين*هاي ليگ هستند توقع نداريم كه اين فرصت*ها را به راحتي از دست بدهند و...
ببخشيد حميد خان اما شما كه خودتان جزو بهترين هافبك*هاي ما بوديد حتماً مي*دانيد كه مهاجم بايد تغذيه شود اما پرسپوليس با كدام هافبكش مي*خواست اين كار را انجام دهد؟
قبول دارم اما به هر حال اين مهاجمان جزو بهترين*ها بوده*اند كه به پرسپوليس آمدند به خاطر همين بايد قدر اين فرصت*ها را بدانند.

شما گفتيد بايد با همين بضاعت تا نيم فصل ادامه دهند اما سوال من اين است كه مثلاً بازيكني مثل مهدوي*كيا به درد اين پست نمي*خورد؟
حتماً مي*خورد چون بازيكن باكيفيتي است و ما بايد از تمام موجوديت خود استفاده كنيم كه البته سرمربي نياز به شناخت بيشتر دارد تا از تمام سرمايه*هايش بهره ببرد.
يعني تا نيم فصل بايد همين شرايط را سپري كرد؟
بضاعت تيم خوب است و اگر همين فرصت*ها در بازي با گهر گل مي*شد ما بازي را يك-4 با برد پشت سر گذاشته بوديم. وقتي فرصتي پيدا مي*كني بايد طوري بزني كه گل شود.

شايد هم مهاجمان تمرين اختصاصي ندارند، البته شايد.
(كمي مكث مي*كند) اين هم ممكن است و در واقع مسأله قابل توجهي است چون شما اگر بهترين بازيكن دنيا هم باشيد اگر تمرين اختصاصي انجام ندهيد توانايي*تان كاهش پيدا مي*كند اما...

اما چه؟
اما به نظرم مشكل اصلي، بحث روحي رواني و انتظار زيادي است كه از بازيكنان دارند. به هر حال همانطور كه گفتم بضاعت تيم خوب است و به اميد خدا شرايط بهتر مي*شود.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه اضطراری کمیته استیناف برای بخشش هواداران پرسپولیس



مرجع خبری پرسپولیس : دوشنبه شب مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف رفت و درخواست رسمی بخشش باقی مانده محرومیت هواداران پرسپولیس را ارئه کرد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ با سپری شدن نیمی از محرومیت هواداران پرسپولیس، کمیته استیناف می تواند مطابق قانون یک جلسه باقی مانده از محرومیت را تعلیق کند.البته اعضای این کمیته تا کنون 2 بار (یک بار به صورت شفاهی) با درخواست باشگاه برای تعلیق این محرومیت مخالفت کردند اما حضور سالارکیا در کمیته استیناف و صحبت های او با اعضای این کمیته، شرایط را تا حدودی تغییر داده است.علیرضا صالحی در این خصوص می گوید: درخواست کتبی باشگاه پرسپولیس برای تعلیق یک جلسه باقی مانده محرومیت هواداران به دست ما رسید و با توجه به زمان برگزاری بازی با صبا (یکشنبه شب) کمیته استیناف باید یک جلسه اضطراری برای بررسی این موضوع تشکیل دهد. بزودی رای خود را در این مورد اعلام می کنیم تا تکلیف حضور یا عدم حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای بازی با صبا مشخص شود.سالارکیا، مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس هم در این ارتباط گفت: درخواستمان را به دست مسئولان کمیته استیناف رساندم و با تک تک اعضای این کمیته در این خصوص صحبت کردم. ما خیلی امیدوارم که رای استیناف به نفع ما صادر شود و یک جلسه محرومیت هواداران پرسپولیس تعلیق شود تا پرسپولیسی ها بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم محبوبشان حمایت کنند
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
از SMS مورینیو به کاسیاس تا نامه عذرخواهی شهاب برای هواداران پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس : گردان اگر از نظر روحی و روانی به روزهای اوج حضورش در ذوب آهن برسد می تواند حتی تهدید جدی برای پیراهن شماره 1 رحمتی در تیم ملی باشد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2010 که شادی وصف ناشدنی را برای بازیکنان این تیم و فوتبالدوستان اسپانیایی به همراه داشت، ژوزه مورینیو با ارسال یک SMS به کاپیتان تیم ملی اسپانیا خبرساز شد.سرمربی پرتغالی رئال مادرید از کاپیتان تیمش خواست قهرمانی در جام جهانی را فراموش کند و تمرکز خود را روی موفقیت با رئال مادرید معطوف کند چرا که قرار گرفتن در جو قهرمانی جام جهانی، تمرکز کاسیاس را برای ادامه درخشش در بازی های باشگاه تحت الشعاع قرار می داد.در فوتبال حرفه ای دنیا یک اصل مهم وجود دارد، زمانی که سوت پایان مسابقه به صدا در آمد همه آن بازی را فراموش می کنند و تمام تمرکز خود را خرج موفقیت در بازی های آینده می کنند.در ایران اما شهاب گردان پس از اشتباه در بازی مقابل گهر به وضوح از نظر روحی و روانی در شرایطی ناراحت کننده قرار می گیرد، تماشای تصویر زانو زدن گردان برای هواداران پرسپولیس که دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ناراحت کننده بود. این البته با نامه شهاب به هواداران برای بخشش اشتباهش تکمیل هم شد.همه این ها واکنشی بود به اشتباهی که منجر به از دست رفتن امتیازات کامل بازی با گهر شد اما به راستی گردان در این مسابقه عملکرد امیدوار کننده تری نسبت به 2 بازی گذشته اش داشت. گلر 28 ساله پرسپولیس فقط یک بار مرتکب اشتباه شد که از بخت بد توپ روی سر مجتبی زارعی نشست تا دروازه سرخپوشان باز شود.گردان دروازه بان ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش تعیین کننده در صعود این تیم به فینال داشت، او اگر تواند از نظر روحی خودش را به روزهای اوج حضور در ذوب آهن برساند، می تواند تهدیدی جدی باشد برای پیراهن شماره 1 مهدی رحمتی در تیم ملی.شهاب گردان باید روی ضعف بزرگش در دو ضربگیری توپ ها بیشتر کار کند و از نظر روحی خودش را ترمیم کند تا خود به خود اشتباهی که در بازی با گهر مرتکب شد به دست فراموشی سپرده شود، در این راه هواداران پرسپولیس هم از او حمایت خواهند کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهدوی*کیا: هنوز درباره خداحافظی*ام در نیم فصل تصمیمی نگرفته*ام




مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس گفت که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال در نیم*فصل نگرفته است.
مهدی مهدوی*کیا در مورد بازی پرسپولیس و گهر گفت: متأسفانه باز هم دو امتیاز حساس را از دست دادیم و این خوب نیست. این اتفاقات اول فصل است و پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا بتواند هماهنگ*تر شود.وی درباره اینکه چرا در لیست 18 نفره جایی نداشته عنوان کرد: در این باره هیچ صحبتی ندارم.مهدوی کیا درباره اظهارات پروین در جلسه کمیته فنی مبنی بر اینکه اگر قرار بود نظر این کمیته را بپرسند مهدوی کیا جایی در لیست پرسپولیس نداشت گفت: من نمی*دانم علی آقا درباره چه موضوعی صحبت کرده، این موضوع را هنوز نشنیده*ام و از شما می*شنوم و اگر به صورت رسمی بشنوم اظهار نظر می*کنم.وی درباره احتمال خداحافظی در نیم فصل گفت: فعلا هیچ صحبتی دراین باره نمی*کنم چون تصمیمی نگرفتم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
مینیسک روبرتو سوسا آسیب دید


ارتش سرخ دات كام: هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شد. روبرتو سوسا پس از آسیب دیدگی از ناحیه زانو، امروز (سه شنبه) از پای خود MRI گرفت. کادر پزشکی تیم که نگران آسیب دیدگی از ناحیه رباط زانو بود، پس از اقدامات لازم، جواب MRI را عصر امروز از بیمارستانی که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است، گرفت و مشخص شد که وی با آسیب دیدگی مینیسک مواجه شده و قرار است دکتر فرید روز چهارشنبه پس از معاینات پزشکی ، آخرین وضعیت وی را اعلام کند.
همچنین ایمون زاید به دلیل بیماری سرماخوردگی و با هماهنگی کادر فنی غایب تمرین امروز بود. با تصمیم کادر فنی، تیم پزشکی پرسپولیس در منزل او حضور یافت و پس از معاینات پزشکی و تجویز داروهای مورد نیاز به او استراحت داده شد تا هر چه سریع تر بهبود یابد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
امضای قرمزپوشان روی پیراهن بارسلونا/ زاید نیامد، درفشی فر چراغانی شد ارتش سرخ دات كام: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:50 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر پیگیری شد. بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ پرداخته و در مرحله بعدی نیز به فوتبال دستگرمی در نیمه زمین پرداختند. * حدود 15 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند. یکی از هواداران پیراهن شماره 8 بارسلونا را همراه خود آورده بود و از کلیه بازیکنان امضا گرفت. * به دلیل مراسمی که قرار است فردا به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) در ورزشگاه درفشی فر برگزار شود، این ورزشگاه امروز چراغانی شد. * سوسا امروز حدود یک ساعت در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداخت. * زاید در تمرین امروز هم شرکت نکرد. برخی می گویند او به دلیل نیمکت نشینی ناراحت است و برخی ها هم می گویند که بیمار است. * در تمرین امروز نیلسون دروازه خارجی پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور داشت. * بازیکنانی که در بازی مقابل گهر به میدان رفته بودند، کمتر از سایرین تمرین کردند. * در هنگام فوتبال دستگرمی ژوزه با زبان فارسی اعداد را اعلام می کرد.
 

red-girl

عضو جدید
مرجع خبری پرسپولیس : هوادار ناشنوای بروجردی با در دست داشتن یک پلاکارد بزرگ از علی کریمی به خاطر گرفتن عکس یادگاری با او تشکر کرد. طرفدار ناشنوای بروجردی به تمرین پرسپولیس رفته بود و با پلاکاردی که در دست داشت از کاپیتان پرسپولیس به این دلیل که کنارش ایستاده و با او عکس یادگاری گفته بود تشکر کرد. این هموطن بروجردی همراه با فرزندش تنها گوشه کوچکی از هواداران پرشمار علی کریمی هستند. کاپیتان پرسپولیس که سالهای پایانی فوتبالش را سپری می کند.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
دقیقا همینطوره الان نه تنها شهاب گردان بلکه همه بازیکنای پرسپولیس یه جورایی تحت فشار هستند یکی از بچه های استقلالی باشگاه تو یه تایپیک زده بود دیدید کریم انصاری فرد چطوری خوشحالی میکرد و نصف زمین رو دوید به خاطر گل زدن به تیم گهر من جوابش رو اونجا ندادم ولی جواب منطقی اون دوستمون که میدونم میاد اینجا و سر میزنه اینه کریم انصاری فرد فصل قبل به اندازه کل بازیکنای سرتقلال تو یه فصل گل زد و آقای گل شد به همه تیم ها هم گل زد و تازه به دوران رسیده نیست ه بخواد جو بگیرش ولی این برمیگرده به همون فشاری زیادی که تو بازی قبل به کریم اومده بود که گل نزده بود و منتقدیم هم سریع شروع کرده بودن که دو بازی گل نزده و نمیتونه اون کریم سایپا برای پرسپولیس باشه و ... این حرفها و خوشبختانه با گلی که تو این بازی زد جواب همشون رو داد . هونطور که شما اشاره کردی قاضی یه خورده از آمادگی دوره ولی شما بیا از نزدیک بازیش رو ببین شاید بعضی از هوادار ها دقت نکنن ولی من کاملا به حرکت بازیکنای پرسپولیس دقت میکردم اضی تو بازی با گهر کارش فقط باز کردن شکاف میون دفاع پرسپولیس و تخریب مدافعان و باز کردن راه برای کریم بود که بتونه آزادانه تر به کارش ادامه بده که تو صحنه گل هم شاهد این حرکت بودیم در کل قاضی یه بازیکن شوت زن خیلی خوبه که تو تخریب و خسته کردن مدافع ها عالی کار میکنه و اینم قبول دارم یه کمی آماده نیست در مورد زاید هم باید بگم زاید خوصوصیاتش شبیه کریمه سر زن و قدرتی و مهاجم نوک بازکنی نیست که بتونه در کناره ها بازی کنه چون اون سرعت لازم رو نداره و گلزنیش عالیه و از تک فرضت ها استفاده میکنه پس یا باید کریم بازی کنه یا زاید پس ژوزه ترجیح میده کریم تو بازی باشه

درسته ..اصلا هدف استقلال و فتح الله زاده این بود که کریم رو به حاشیه ببرن و نزارن تمرکز داشته باشه ... دیدید که هفته قبل چقد از شکایت و تهدید کریم حرف میزدن اصلا فتح الله زاده بدون اینکه حرفی پیش بیاد به یکباره شروع به صحبت علیه کریم کرد ... فکر کردن اینطوری تمرکزشو بهم میزنن و میتونن کاری کنن که افت کنه چون وضعیت کریم طوریه که اگه 3 بازی گل نمیزد خیلی ازش انتقاد میشد ..بازی کردن تو پرسپولیس برای همه بازیکنا یه جور فشار روانی ایجاد می کنه ..من مطمئنم شهاب اگه ذوب آهن بود بهترین بازی ها رو ارائه میداد اما تو پرسپولیس خیلی ها اونو زیر ذره بین گرفتن و با یک اشتباه کوچیک تیتر روزنامه ها میشه این خودش کلی استرس به همراه داره همونطوری که کریم این استرس رو داره که اگه گل نزنه ازش انتقاد میشه ... نمیدونم این روزنامه ها کی میخوان درست از پرسپولیس بردارن همینطوری ادامه بدن بهترین بازیکنای ایران رو نابود میکنن ...با همین تیترها میثاق رو نابود کردن الان نوبت رسیده به شهاب ..
نه من اصلا موافق حرفت نیستم من میگم امسال قهرمان میشیم چون تیم شخصیت قهرمانی داره در حای که سال گذشته نداشت اگه ما امتیاز از دست دادم رقیب هامون هم از دست دادن قرار نیست همه بازی رو ببریم تو مسیر قهرمانی هم شکست وجود داره . هم تساوی پس باید فقط یک دل و یک صدا تیممون رو حمایت کنیم تا اون نظم و یکدلی بین بچه های تیم بر قرار باشه من که به شخصه آینده ی پیش روی پرسپولیس رو روشن میبینم مطمئن باش این تیم با هم مچ میشه و هیچ تیمی جلودارش نخواهد بود

انصافا تو همه بازی های قبلی هم از رقیبامون سر بودیم ...خداییش بازی با فجر رو در نظر بگیرید ...فجر هیچی نداشت بارها و بارها مدافعاش توپ رو تقدیم مهاجمای ما کردن اما از شنانس بد بچه های ما نتونستن گل بزنن و در نهایت در اوج خوش شانسی برد ...
بازی با گهر رو همه دیدن که چقد موقعیت گل داشتیم در حالیکه گهر فقط دفاع می کرد ....این دو بازی اوج بدشانسی پرسپولیس بوده و امیدوارم دیگه تکرار نشه ...من هم مطمئنم آینده مال پرسپولیسه و مطمئنا بهتر خواهیم شد همونطور که الان نسبت به بازی نفت و فجر خیلی بهتر شدیم ...بازی دیشب اشتغلال رو با پرسپولیس مقایسه کنید ..ما خیلی بهتر از استقلالیم ..
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
عكس روز : اولين پنالتي برباد رفته پرسپوليس در فصل جديد

مرجع خبري پرسپوليس : اين تصوير به طور كامل نشان مي‌دهد توپ انصاري فرد به دست ساشا كلونيجا خورده و داور بايد اعلام ضربه پنالتي مي‌كرد. شايد اگر داور براي پرسپوليس اين پنالتي را مي‌گرفت حالا نتيجه‌اي جز تساوي به دست مي‌آمد.


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
تشکر هوادار ناشنوا از علی کریمی
مرجع خبری پرسپولیس : هوادار ناشنوای بروجردی با در دست داشتن یک پلاکارد بزرگ از علی کریمی به خاطر گرفتن عکس یادگاری با او تشکر کرد.
طرفدار ناشنوای بروجردی به تمرین پرسپولیس رفته بود و با پلاکاردی که در دست داشت از کاپیتان پرسپولیس به این دلیل که کنارش ایستاده و با او عکس یادگاری گفته بود تشکر کرد. این هموطن بروجردی همراه با فرزندش تنها گوشه کوچکی از هواداران پرشمار علی کریمی هستند. کاپیتان پرسپولیس که سالهای پایانی فوتبالش را سپری می کند.


 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
یـه پــرسـپــولـیــس یـه گــردان ** شــیــره شــهاب ایــران

یـه پــرسـپــولـیــس یـه گــردان ** شــیــره شــهاب ایــران

از SMS مورینیو به کاسیاس تا نامه عذرخواهی شهاب برای هواداران پرسپولیس

این اشتباه را فراموش کن شهاب
مرجع خبری پرسپولیس : گردان اگر از نظر روحی و روانی به روزهای اوج حضورش در ذوب آهن برسد می تواند حتی تهدید جدی برای پیراهن شماره 1 رحمتی در تیم ملی باشد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی 2010 که شادی وصف ناشدنی را برای بازیکنان این تیم و فوتبالدوستان اسپانیایی به همراه داشت، ژوزه مورینیو با ارسال یک SMS به کاپیتان تیم ملی اسپانیا خبرساز شد. سرمربی پرتغالی رئال مادرید از کاپیتان تیمش خواست قهرمانی در جام جهانی را فراموش کند و تمرکز خود را روی موفقیت با رئال مادرید معطوف کند چرا که قرار گرفتن در جو قهرمانی جام جهانی، تمرکز کاسیاس را برای ادامه درخشش در بازی های باشگاه تحت الشعاع قرار می داد.
در فوتبال حرفه ای دنیا یک اصل مهم وجود دارد، زمانی که سوت پایان مسابقه به صدا در آمد همه آن بازی را فراموش می کنند و تمام تمرکز خود را خرج موفقیت در بازی های آینده می کنند. در ایران اما شهاب گردان پس از اشتباه در بازی مقابل گهر به وضوح از نظر روحی و روانی در شرایطی ناراحت کننده قرار می گیرد، تماشای تصویر زانو زدن گردان برای هواداران پرسپولیس که دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ناراحت کننده بود. این البته با نامه شهاب به هواداران برای بخشش اشتباهش تکمیل هم شد. همه این ها واکنشی بود به اشتباهی که منجر به از دست رفتن امتیازات کامل بازی با گهر شد اما به راستی گردان در این مسابقه عملکرد امیدوار کننده تری نسبت به 2 بازی گذشته اش داشت. گلر 28 ساله پرسپولیس فقط یک بار مرتکب اشتباه شد که از بخت بد توپ روی سر مجتبی زارعی نشست تا دروازه سرخپوشان باز شود. گردان دروازه بان ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش تعیین کننده در صعود این تیم به فینال داشت، او اگر تواند از نظر روحی خودش را به روزهای اوج حضور در ذوب آهن برساند، می تواند تهدیدی جدی باشد برای پیراهن شماره 1 مهدی رحمتی در تیم ملی. شهاب گردان باید روی ضعف بزرگش در دو ضربگیری توپ ها بیشتر کار کند و از نظر روحی خودش را ترمیم کند تا خود به خود اشتباهی که در بازی با گهر مرتکب شد به دست فراموشی سپرده شود، در این راه هواداران پرسپولیس هم از او حمایت خواهند کرد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز

  • بیانیه ای از سوی هواداران/همه اعلامِ هم بستگی کنید


  • به نام خداوند بخشنده و مهربان

    به عشقِ پرسپولیس، که از دیر باز عشق به این تیم مرسومه هوادارانش بوده

    باید وقایع رو مورد بررسی قرار بدیم که البته هسته ی اصلیِ این ارسالِ من برای کانونِ هوادارانِ پرسپولیس هستش. ما تساویِ بازی با گهر رو کار نداریم و از تیممان حمایت می کنیم.
    ما الان نمی گوییم که پرسپولیس ضعیف بود و بلکه می دانیم پرسپولیس بسیار بهتر نسبت به قبل بازی کرد. و این را می دانیم که هوادارانِ پرسپولیس بسیار خوب و حرفه ای تیم را تا
    دقیقه ی 90 تشویق کردند. حال باید به بررسی شعار های گهری ها و وقایع بازی بپردازیم. ابتدا اشتباهات داوری:





    در تصاویر بالا 3 صحنه ی مشکوک رو میبینید که حرف و حدیثِ بسیاری به همراه داشت. قبل از هرچیزی باید بگم گلِ گهر به پرسپولیس کاملاً صحیح و سالم بود.
    ولی اگر واقعاً دوست دارِ حقیقت هستید این تحلیل رو کامل مطالعه کنید:
    در تصویر اول بازیکنِ گهر به قصد نگه داشتنِ توپ به شکلی کاملاً واضع با خطای هند توپ رو در محوطه ی هجده قدم از انصاری فرد ربود و از اونجا که هواداران
    مسئولین و همه ی حضار این صحنه را دیدند جز داور، می توان این صحنه را نخستین صحنه ی مشکوک بازی دانست. چرا که اگر هندِ پنالت گرفته میشد و پرسپولیس
    گلِ دومِ خودش را می زد روندِ بازی بسیار فرق می کرد. خطای پولادی را مشاهده کنید مسیر حرکتِ مهرداد در جهتِ توپ هست. حالا درسته تکل، ولی به سمت توپ بود
    و پای چه کسی به توپ خورد؟ پولادی. پس پولادی که توپ را زده چگونه پای بازیکنه حریف را زد؟ چرا داوری وقتی اعتراض بازیکنِ گهری را می بیند تسلیم او می شود؟

    و این هم هندی که دوستان اعتقاد داشتند پنالتی برای گهر بود. تصویر سوم هند فشنگ چی است که کتفش کاملاً بسته است. داور این صحنه را می خواست پنالتی بگیرد؟
    پس جنابِ تار تار تشریف ببرید و به جای مربی گری، چند جلسه کلاسِ داوری ببینید تا مبادا بی هوده کنار زمین خودتان را عذاب دهید.
    __________________________________________________ ________________

    و اما چرا این بازیِ به این مشکوکی برای تیمی که می داند خودش و هوادارانش هیچ جایگاهی در لیگ برتر ندارد با یک امتیازِ مشکوک برای هر دو تیم به پایان رسید؟

    ...

    شعارِ هوادارانِ گهر:

    برنده، بازنده، آخرِ بازی جنگه
    وای به حالِ داور، اگر گهر ببازد
    وای به حالِ تهران، اگر گهر ببازد
    خونِ شما حلاله، اگر گهر ببازه
    __________________________________

    خوب...

    و اما مسئولین و همراهان گهر، که این لشکریان رو به همراهِ خودشون به تهران آوردن در جایگاه ویژه بسیار از این هوادارانشان ذوق می کردند.
    صندلی های ورزشگاهِ آزادی، نارنجک و انواع اشیا به درونِ زمین پرتاب شد. کمک داورِ اولِ بازی به دلیلِ پرتابه نارنجک صدمه دید. هنگام اخراجِ
    پولادی با سنگ و اشیا او را مورد هدف قرار دادند که خودِ گهری ها داد زند : پرتاب نکنید. پرتاب نکنید.

    چه کسی تضمین می کرد این لشکریان بیرون از ورزشگاه دست به خراب کاری و به خطر انداختن امنیت عمومی نکنند در صورتی که پرسپولیس می برد؟
    چرا مسئولینِ استان البرز اجازه ندادند بازی در کرج برگذار شود؟

    ما کاری به این قضایا نداریم. بازی 1 - 1 تمام شد. ولی چرا از داوری که خودتان به ضربِ ترقه هایتان مصدوم کردید مورد فحاشی قرار می دهید که چرا گلتان را نگرفته؟
    گل می خواستید چرا مثل انسان های متمدن رفتار نکردید؟ شما خود با مصدومیتی که به کمک داور وارد کردید باعث شدید اون 5 ثانیه بعد از صحنه به کنارِ دروازه برسد.


    آقای تارتار چرا داوری که هندِ پنالتِ بازکنِ شمارو ندید، در این دنیا و اون دنیا نمی بخشید که گلِ سالمه شما را ندید؟
    گله شما سالم. شکی درش نیست. ولی پنالتیِ پرسپولیس هم سالم و اخراجِ پولادی هم اشتباه.
    اینقدر بردنِ پرسپولیس خوشحال کننده است؟ این رسمِ فدراسیون چیست؟

    برای مثال: هوادارانِ ما به دلیل اشتباهات داور به او فحاشی کردند. برای اولین بار در دوران فوتبال داوری بازی را تعطیل و رای به 3 - 0 به نفع داماش می دهند. اول که تیم را
    به کسر از دو امتیاز محروم می کنند و روحیه ی تیم را نابود می کنند تا در آسیا هم نتواند نتیجه بگیرد. حاشیه های پرسپولیس را زیاد می کنند. بعد دو امتیازِ پرسپولیس را پس میدهند
    و سپس هواداران را دو جلسه محروم می کنند. چرا فقط در مجارات پرسپولیس اینقدر تابع قوانین هستید؟

    آیا پرتاب اشیا، سنگ به زمین، مصدوم کردنِ کمک داور، فحاشی به بازیکنانِ پرسپولیس در خانه ی خودشان تهران، شعار های تهدید آمیز، محرومیت ندارد؟؟؟
    فقط فحاشی محرومیت دارد و این همه قانون شکنی هیج و پوچ؟؟ کمیته ی انظباطی، فدراسیونِ فوتبال، پارتی بازی نیست اینها؟؟ تا کی؟؟ تا کی می خواهند حق خوری کنند
    و شما سکوت کنید؟ چه کسی پاسخ این مسائل را می دهد؟؟

    __________________________________________________ ______________________________________________

    و اما مسئولینِ انتظامی برای امنیت و سلامتِ هوادارانِ پرسپولیس از 30 دقیقه مانده به بازی به آنها توصیه کردند که ورزشگاه را ترک کنند. برخی از آنان خارج شدند و
    سایرین ماندند و تیم را تا دقیقه ی 90 تشویق کردند. با این حال مامورین بازهم بیرون بودنِ گهری ها را مقابلِ پرسپولیسی ها خطرناک دانستند چون با وجودِ مامورین هنوز هم
    گهری ها شعار های تهدید آمیز می دادند. به همین منظور بود که پلیس گهری ها را درون ورزشگاه نگاه داشت و به سرعت پرسپولیسی ها را خارج کرد. در پی آن هوادرانِ
    گهری نیز خارج شدند و به هنگام خارج شدن به شکستن صندلی ها، فنس ها، و ستون های درون جایگاه پرداختند و حتی به تابلو های مقابل ورودی ها هم رحم نکردند و مامورین
    نیز کاری از پیش نبردند.

    " اینها اصلاً نباید محروم شوند. فهمیدیم. پس محرومیت فقط مخصوص هوادارانِ پرسپولیس است" چرا؟ چون نامش پرسپولیس است؟
    واقعاً دلیل این دشمنی چیست؟ کمک داوری که توسطِ هوادارانِ گهر گل را ندید، جریمه می کنید، کمک داورِ سالمی که گلِ سایپا را ندید
    نباید جریمه شود؟ دشمنیِ گزارشگران با پرسپولیس چیست؟ آنها چرا نمی توانند موفقیتِ پرسپولیس را تحمل کنند. از جوادِ خیابانی بگیر تا
    برخی دیگر.

    __________________________________________________ _________

    هنوز قهرمانی پرسپولیس در سال 87 خاطرمان هست که به هر شکلی که توانستید سنگ جلوی پای تیم انداختید. کسرِ 6 امتیاز، محرومیت هواداران،
    سنگین ترین جریمه ها که فقط و فقط برای پرسپولیس اعمال می شود. ولی بازهم پرسپولیس روی همه ی ناجوونمرد ها را سیاه کرد و قهرمان لیگ
    برتر شد. امسال هم حکایت همین است. بازیکنانِ ما نه تنها باید در زمین بازی کنند، بلکه باید مراقب هزاران رغیبِ خود بیرون از زمین و در اقصی نقاطِ
    فوتبالِ کشور بجنگند و در این ره، مسئولین باید هوادارِ بازیکنان باشند. هوادارانِ پرسپولیس باید حرفه ای و حامیِ تیم عمل کنند مثلِ بازی با گهر.

    به امید و یاریِ یزدانِ یکتا، بازهم روسیاهی برای روباه خواهد ماند و این فقط با تلاش و همدلی هواداران، بازیکنان و مسئولینِ پرسپولیس است.
    دست در دستِ هم حواشی را کنترل کنید، و با غیرتِ تمام هر هفته بهتر شوید. تا به امیدِ خدا نتیجه ی دلخواه را کسب کنیم.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
روزنامه ها

روزنامه ها

نگاهی به روزنامه های ورزشی پنجشنبه


مرجع خبری پرسپولیس : مطابق روال هر روز صبح نگاهی داریم بر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی در گیشه فروش مطبوعات پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:








 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکیف عابدزاده هفته آینده روشن می شود
/ تفاهم نامه با لس آنجلس بلوز هنوز امضا نشده است



مرجع خبری پرسپولیس : همچون يك مانع، باشگاه لس*آنجلس بلوز مقابل امير عابدزاده قرار گرفته و اجازه پرسپوليسي شدن را به او نمي*دهد.

از قرارداد امير با باشگاه آمريكايي دو فصل ديگر باقي مانده و همين بهانه*اي شده تا مسوولان لس*انجلس بلوز براي صدور رضايتنامه اين دروازه*بان، مبلغي 200 هزار دلار را طلب كنند؛ مبلغي كه پرسپوليسي*ها هيچ رقمه حاضر به پرداخت آن نيستند.
به همين منظور دو هفته*اي هست كه به مذاكره با حريف آمريكايي*شان نشسته*اند اما هنوز موفق به جلب رضايت آنها نشده*اند. حتي قرار شد دو باشگاه تفاهمنامه*اي را با هم امضا كنند كه چون لس*آنجلس بلوز حاضر نيست از موضعش در مورد رضايتنامه 200 هزار دلاري كوتاه بيايد، آن هم بي*سرانجام مانده. البته پرسپوليسي*ها اميدوارند كه بتوانند او را در تيم خود نگه دارند و مدعي شده*اند كه تكليف اميرعابدزاده را تا يك هفته ديگر روشن خواهند كرد.
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
میان رنگهای باغ هستی / فقط قرمز جدا کردن چه زیباست
تورا ای پرسپولیس، محبوب دلها / زعمق جان دعا کردن چه زیباست
پس از هر برد وهر پیروزی تو / غم دل را رها کردن چه زیباست
تو در فوتبال ایران بهترینی / تو را سرور صدا کردن چه زیباست
 
آخرین ویرایش:

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپولیسی ها آیا میدانستید:
تا به حال ۶ تایی نشدیم.
تا به حال دسته ۳ نرفتیم.
بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!
بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!
آقای گل جهان پرسپولیسی است!!
بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!
پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!
در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!
 

red-girl

عضو جدید
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف گفت: در اجرای ماده 29 از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد.
چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجراء در خواهد آمد.
پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار فصل گذشته با داماش دو جلسه از حضور تماشاگران محروم بود که یک جلسه آن را در دیدار با فجرسپاسی پشت سر گذاشت. بدین ترتیب پرسپولیس یکشنبه آینده در دیدار با صبای قم می‌تواند در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به میدان برود.(خداروشکر)
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف گفت: در اجرای ماده 29 از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد.
چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجراء در خواهد آمد.
پرسپولیس به دلیل اتفاقات دیدار فصل گذشته با داماش دو جلسه از حضور تماشاگران محروم بود که یک جلسه آن را در دیدار با فجرسپاسی پشت سر گذاشت. بدین ترتیب پرسپولیس یکشنبه آینده در دیدار با صبای قم می‌تواند در حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به میدان برود.(خداروشکر)

درسته حقمونو دادن اما وقتی فکرشو می کنم فصل قبل چه بلایی سر پرسپولیس آوردن نمیتونم خوشحال باشم ...تازه امروز خبر ورزشی 17:45 که همیشه علاوه بر اخبار یه جور تحلیل مغرضانه از خبرهای مربوط به پرسپولیس میکنه اینو با عنوان "کمک فدراسیون به پرسپولیس" نام برد ...واقعا آدم میمونه چی بگه ..چیزی که از لحاظ قانونی حقمون بود این بود که این بازی تعلیق بشه ..تازه خیلی هم سختگیری کردن و دیر تعلیقش کردن ...مگه پارسال استقلال نبود که یه جلسه محرومیت داشت همون 1 جلسه رو تعلیق کردن .. تازه تو قانون اومده هر تیم که نصف محرومیتش رو بگذرونه بقیه ش تعلیق میشه استقلال که هیچیشم نگذروند ...
اما اتفاق جالب اینه که تو بازی ملوان گهر که تماشاگرای گهری زدن سر چند نفر رو شکوندن و حتی تو تلویزیون هم قیافه های خون آلود اون بنده خداها پخش شد و اینقد فحش دادن و سنگ پرت کردن فقط 5 میلیون جریمه شدند !!! اونوقت سال قبل پرسپولیس رو فقط بخاطر فحاشی 2 امتیازشو کم کردن و تیم رو نابود کردن ... همون موقع هم رییس کمیته انظباطی میگفت ما میخوایم از این به بعد از ظرفیت های استفاده نشده قانون استفاده کنیم .. الان ثابت کرد که از اون ظرفیتا استفاده کرده ... مثل اینکه اون ظرفیتا فقط مختص پرسپولیسه و نه بقیه تیم ها ...بخدا خجالتم خوب چیزیه.. خدا ازشون نگذره ...
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
جوانمردی علی کریمی





علی کریمی تنها بازیکن نسل امروز بود که در مراسم ترحیم حاج اسماعیل زرافشان حضور داشت.

در مراسم ختم مرحوم زرافشان تمام ورزشکاران دیروز کشور حضور داشتند ولی نکته مهم غیبت ورزشکاران نسل امروز بود،

ورزشکارانی که شاید بار ها و بارها زرافشان تصویر آنها را در روزنامه ها و مجلات به نمایش گذاشته بود.



علی کریمی در کنار بابک معصومی – زمانیکه کسی کمکی به بابک معصومی نکرد علی کریمی تمام مخارج بیمارستانشو پرداخت کرد.



این هم علی کریمی در کنار بلندقدترین پسر ایران که در برنامه ماه عسل شرکت کرد.

از بلندی قد خودش دچاره عارضه شده بود. مجری ازش پرسید چه آرزویی داری.

گفت سه تا آرزو دارم. یکی اینکه سالم باشم. لپ تاپ داشته باشم.

و علی کریمی رو از نزدیک ببینم. همون شب علی کریمی یه لپ تاپ براش خرید و رفت

به دیدنش و گفت هزینه درمانت هم میدم بری آلمان. هر سه تا آرزوشو برآورده کرد.



کریمی در کنار کودکان بی سرپرست



کریمی در کنار پسر چاق



 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
در بازی ایران و قطر که در تهران برگزار شد و مساوی هم نتیجه آخر این بازی بود

در اواخر بازی شاهد درگیری بازیکن قطری با خلعتبری بودیم که منجر به گرفتن کارت

برای خلعتبری و علی کریمی شد اما چرا کریمی کارت زرد را دریافت کرد ؟؟؟




در حالی که کاپیتان تیم جواد نکونام بود اما متسفانه اصلا ندیدیم که حتی لحظه ای

در این صحنه با داور صحبت کند تا شاید که کارت زرد به بازیکنان ما تعلق نمی گرفت

اهمیت این کار در آینده و در بازی های بعدی تیم ملی که نیاز بیشتری به بازیکنان

دارد مشخص می شود و با دو کارته شدن باتزیکنان فیکس تیم و محرومیت آنها چوب

این کاپیتانی را خواهیم خورد
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
جوانمردی علی کریمی
علی کریمی تنها بازیکن نسل امروز بود که در مراسم ترحیم حاج اسماعیل زرافشان حضور داشت. در مراسم ختم مرحوم زرافشان تمام ورزشکاران دیروز کشور حضور داشتند ولی نکته مهم غیبت ورزشکاران نسل امروز بود، ورزشکارانی که شاید بار ها و بارها زرافشان تصویر آنها را در روزنامه ها و مجلات به نمایش گذاشته بود.
علی کریمی در کنار بابک معصومی – زمانیکه کسی کمکی به بابک معصومی نکرد علی کریمی تمام مخارج بیمارستانشو پرداخت کرد.
این هم علی کریمی در کنار بلندقدترین پسر ایران که در برنامه ماه عسل شرکت کرد. از بلندی قد خودش دچاره عارضه شده بود. مجری ازش پرسید چه آرزویی داری. گفت سه تا آرزو دارم. یکی اینکه سالم باشم. لپ تاپ داشته باشم. و علی کریمی رو از نزدیک ببینم. همون شب علی کریمی یه لپ تاپ براش خرید و رفت به دیدنش و گفت هزینه درمانت هم میدم بری آلمان. هر سه تا آرزوشو برآورده کرد.
کریمی در کنار کودکان بی سرپرست
کریمی در کنار پسر چاق
واقعا عالی بود
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری: تمرین پرسپولیس با حضور رویانیان و درخشان



مرجع خبری پرسپولیس : تمرین روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس با حضور محمد رویانیان و حمید درخشان در مجموعه ورزشی درفشی فر انجام شد. گزارش تمرین سرخپوشان به روایت عکس:
.








عکس ها : مهدی ریاضتی _ سایت باشگاه پرسپولیس​
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرین امروز پشت درهای بسته/ اردوی پرسپولیس در هتل اولین برگزار می شود






اخبار باشگاه





برنامه پرسپولیس برای بازی با صبا اعلام شد


مرجع خبری پرسپولیس : آخرین تمرین پرسپولیس امروز در مجموعه ورزشی درفشی فر بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه ها برگزار خواهد شد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مانوئل ژوزه بعد از تمرین بعد از ظهر امروز فهرست 18 نفره را برای حضور در اردوی پیش از بازی که در هتل اوین برگزار خواهد شد، اعلام می کند.
گفتنی است؛ با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بازی پرسپولیس - صبا که ساعت 22:20 یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود با حضور تماشاگران خواهد بود.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
والی زاده: کی روش بازی پرسپولیس و صبا را از نزدیک تماشا می کند






مرجع خبری پرسپولیس : مدير رسانه*اي تيم ملي فوتبال از اعلام ليست بازيكنان دعوت شده براي اردوي مجارستان حداكثر تا پس*فردا خبر داد و گفت: كي*روش چند بازيكن جديد را در ليگ پسند كرده و شايد 2، 3 چهره خاص در ليست جديد او باشند. خسرو والي*زاده با اعلام اين خبر گفت اسامي ملي*پوشان براي حضور در اردوي مجارستان حداكثر تا دوشنبه شب (پس*فردا) اعلام خواهد شد و بازيكنان پس از يك روز استراحت، بايد عصر چهارشنبه به اردو بيايند.

وي افزود: طبق برنامه احتمالا چهارشنبه پس از افطار بازيكنان تمرين سبكي را خواهند داشت و صبح پنج*شنبه عازم مجارستان مي شوند. با توجه به اختلاف ساعتي كه ايران با اروپا دارد، به احتمال فراوان در عصر همان روز تيم ملي در بوداپست، پايتخت مجارستان تمرين خواهد كرد.*والي*زاده همچنين با بيان اينكه ديدار تداركاتي تيم ملي برابر تونس در بوداپست نخواهد بود، خاطرنشان كرد: تيم ملي در آخرين روز اردو يعني 25 مرداد ديدار تداركاتي را با تيم تونس برگزار مي*كند اما چون در همين روز تيم مجارستان هم برنامه مسابقه دوستانه دارد، طبق قانون فيفا نمي*شود در روزهاي فيفادي، در يك شهر دو مسابقه برگزار كرد. بنابراين محل بازي تيم ملي تغيير مي*كند اما هنوز مشخص نيست چه شهري خواهد بود.مدير رسانه*اي تيم ملي درباره حضور رضا قوچان*نژاد در ليست جديد ملي*پوشان، اظهار كرد: با توجه به اينكه ليست بازيكنان هنوز منتشر نشده، نمي*توان با قاطعيت در اين باره يا حضور هر بازيكن ديگري در اين اردو صحبت كرد، اما شايد در ميان بازيكنان دعوت شده به اين اردو دو يا سه مورد خاص به چشم بخورد. چندين بازيكن جوان و جديد در اين سه هفته*اي كه از ليگ گذشته، توجه كي*روش را جلب كرده*اند كه اگر مسايل مربوط به اخذ ويزاي شينگن آنها حل شود، مي*توانند تيم ملي را در اردوي مجارستان همراهي كنند.والي*زاده همچنين گفت: با توجه به برگزاري اردوي شهريورماه تيم ملي در اردن، كي*روش براي بررسي وضعيت زمين*هاي تمريني كمپ آنها به اين كشور سفر كرده و احتمالا امشب يا فردا (يكشنبه) به تهران مي*آيد تا ديدار پرسپوليس و صبا را در ورزشگاه آزادي از نزديك تماشا كند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخواست پروین
از کریمی: به مهدوی کیا بگو به من زنگ بزند



حواشی


مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا غیاب بزرگ مراسم افطار باشگاه پرسپولیس بود تا با علی پروین روبرو نشود. به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا از صبح پنجشنبه تلفن همراه خود را خاموش کرده و در مراسم افطار باشگاه که با حضور همه بازیکنان و اعضای کادرفنی برگزار شد هم غایب بود تا با عضو هیئت مدیره باشگاه مواجه نشود.

علی پروین هم که گمان نمی کرد صحبت های او با رویانیان در جلسه کمیته فنی به رسانه ها درز پیدا کند، متوجه غیبت مهدوی کیا شد و از علی کریمی سراغ کاپیتان کیا را گرفت. با ابراز بی اطلاعی جادوگر، علی پروین از او خواست در تمرین پرسپولیس از مهدوی کیا بخواهد با او تماس بگیرد.پروین گفته به خاطر علاقه ای که به مهدوی کیا دارد این حرف ها را زده و دوست ندارد کیا در پرسپولیس نیمکت نشین شود، از طرفی کاپیتان سرخپوشان هم به شدت از پروین دلخور است و قصد ندارد با هیچ واسطه ای با او هم کلام شود.علی پروین در جلسه کمیته فنی پرسپولیس به رویانیان گفته بود اگر از مشاورین بهتری استفاده می کرد قرارداد مهدوی کیا و ایمون زاید تمدید نمی شد و مهرزاد معدنچی هم با پرسپولیس قرارداد نمی بست!

 

Similar threads

بالا