کلوپ طرفداران شياطين سرخ

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
زمان ارسال : شنبه 1391/04/24 21:39

استيوارت پيرس:
گيگز از حمايت کامل اعضاي تيم برخوردار است


گيگز که بين سال هاي 2004 تا 2007 کاپيتان تيم ملي ولز نيز بود، يکي از بازيکنان بالاي 23 سال تيم بريتانيا براي رقابت هاي المپيک لندن محسوب مي شود.

استيوارت پيرس، سرمربي تيم المپيک بريتانيا، با ستايش از رايان گيگز، کاپيتان باتجربه تيمش، تاکيد کرد که اين بازيکن از حمايت کامل تمام اعضاي تيم برخوردار است.

گيگز که بين سال هاي 2004 تا 2007 کاپيتان تيم ملي ولز نيز بود، يکي از بازيکنان بالاي 23 سال تيم بريتانيا براي رقابت هاي المپيک لندن محسوب مي شود.

پيرس در گفتگو با راديو منچستر گفت:" او از همه ويژگي هاي لازم برخوردار است و واقعا فوق العاده است.

ما 6-5 روز در اسپانيا بوديم و همه هم تيمي هايش احترام زيادي براي او قائل بودند. ضمن اينکه او فصل گذشته بازي هاي بسيار خوبي براي منچستريونايتد انجام داد."

ملي پوش سابق انگليسي همچنين از قدرت رهبري گيگز تعريف کرد و تاکيد کرد که همه بازيکنان بايد به کاپيتان شان اطمينان داشته باشند.

" دانستن اينکه بازيکنان چه احساسي دارند، بسيار مهم است."

تيم بريتانيا در آخرين ديدار دوستانه اش قبل از رقابت هاي المپيک با برزيل روبرو خواهد شد.

چقد روبات وار
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25 20:20


[h=1]برباتوف:بنفع همه است که ازمن يونايتدجداشوم[/h]
[h=2]ديميتار برباتوف، مهاجم منچستريونايتد، از شرايطش در اين باشگاه ناراحت است و ترجيح مي دهد راهي باشگاه ديگري شود.[/h]



اين مهاجم 31 ساله در فصل گذشته تنها 21 بازي براي شياطين سرخ انجام داد و فرگوسن معمولا بازيکناني مانند دني ولبک و خاوير ارناندز را به او ترجيح مي داد.

او سال گذشته نيز علي رغم اينکه بهترين گلزن تيمش بود، در فينال رقابت هاي چمپيونزليگ مقابل بارسا در ترکيب 18 نفره قرار نداشت.

در حالي که در چند هفته اخير شايعاتي در مورد جدايي او به گوش مي رسد، برباتوف ناراحتي اش از شرايطش در الدترافورد را در شبکه هاي اجتماعي اعلام کرد.


او در صفحه فيس بوکش نوشت:" حقيقت اين است که من عاشق اين باشگاه هستم اما به نظر مي رسد من به دردکسي نمي خورم. من بازي نمي کنم. در حالي که مي خواهم بازي کنم و به تيم کمک کنم.به دلايل نامشخص اين اتفاق رخ نمي دهد با فرصت کمي در اختيار من قرار مي گيرد. شايد براي همه بهتر باشد که من از اين باشگاه جدا شوم.

اگر اين اتفاق رخ ندهد، من به عنوان يک حرفه اي، هر کاري بتوانم انجام مي دهد تا به تيم و هم تيمي هايم کمک کنم و از هر فرصتي که در اختيارم قرار بگيرد، استفاده خواهم کرد."



برباتوف که در سال 2008 با انتقالي 30 ميليون پوندي از تاتنهام به منچستريونايتد پيوست، از اينکه مبلغ مختلفي براي فروشش اعلام شده نيز ناراحت است.

" از شايعات خسته شده ام. در روزنامه هاي خواندم که قيمت من 10 ميليون يورو است اما سرالکس به من گفت 5 ميليون يورو براي فروشم در نظر گرفته اند. بايد حرف چه کسي را باور کنم؟"
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/04/25


پيشنهاد منچستربراي خريدمدافع ملي پوش اورتون

باشگاه منچستريونايتد با ارائه پيشنهادي خواهان خريد مدافع تيم اورتون شد.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا، نشريه تايمز نوشت اين باشگاه براي خريد ليتون باينس 27 ساله

وارد مذاکره شده است.

باينس که سابقه بازي در ويگان را دارد در صورت توافق در ازاي 10 ميليون پوند راهي اولد ترا فورد مي شود. وي سابقه 8 بازي ملي را دارد و در يورو 2012 حضور داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : دوشنبه 1391/04/26 11:16


[h=1]نام کاگاوا در کاروان پيش فصل منچستريونايتد[/h]
[h=2]شينجي کاگاوا خريد تابستاني منچستريونايتد، يکي از اعضاي کاروان يونايتد براي سفر تابستاني به منظور برگزاري اردوي پيش فصل در آفريقاي جنوبي خواهد بود.[/h]


ستاره سابق بوروسيا دورتموند درکنار نيک پاوول ديگر خريد تابستاني منچستر در کنار بزرگاني مثل پل اسکولز، ريو فرديناند، مايکل کريک، چيچاريتو و آنتونيو والنسيا به تور تابستاني خواهند رفت.

البته در اين اردو، نامي از ملي پوشان انگليسي ديده نمي شود؛ وين روني، فيل جونز و اشلي يانگ هم بعد از حضور در رقابتهاي يورو، در اين اردو حضور نخواهند داشت و کريس اسمالينگ که درحال پشت سرگذاشتن روزهاي مصدوميت است، از ميادين ورزشي به دور است.


رايان گيگز و تام کلورلي به دليل حضور در اردوي تيم المپيک بريتانيا، و المپيک لندن در اين سفر حضور نخواهند داشت. جالب اينجاست که ديميتار برباتوف که انتظار مي رود تا در تابستان ازمنچستر جدا شود، دراين اردو حضور خواهد داشت و به به که فصل قبل را به صورت قرضي در بشيکتاش سپري کرده بود هم با شياطين سرخ به آفريقاي جنوبي سفر خواهد کرد.

شاگردان فرگوسن دراين کشور با آمازولو و تيم آژاکس کيپ تاون روبرو خواهد شد و بعد از آن به چين سفر خواهد کرد تا با تيم ديديه دروگبا مصاف کند.

فهرست يونايتد براي اردوي پيش فصل آفريقاي جنوبي: آندرس ليندگارد، بن آموس، سام جانستون، ريو فرديناند، فدريک وسلي، مارنيک ورميل، اسکات وتون، تيلر بلکت، آنتونيو والنسيا، اندرسون، ميشکل کريک، پل اسکولز، نيک پاول ،شينجي کاگاوا، به به ، ريان تونيکليف ، خسه لينگارد، رابي بردي، داويد پتروچي، ديميتار برباتوف ، چيچاريتو، فدريکو ماکدا
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : سه شنبه 1391/04/27 14:10


[h=1]منچستر يونايتد به اردوي افريقاي جنوبي رفت[/h]
[h=2]تيم فوتبال منچستر يونايتد انگليس براي برگزاري تمرين هاي آماده سازي و برگزاري دو ديدار دوستانه وارد افريقاي جنوبي شد.[/h]


با اين حال عدم حضور بيشتر ستاره هاي اين تيم موجب نارضايتي مسئولان فوتبال افريقاي جنوبي شده است اما جالب اينکه آنها با مشکل فروش بليطهاي گران اين دو مسابقه روبرو نشده اند. تيم منچستر يونايتد دوشنبه شب بدون وين روني مهاجم برجسته اين تيم وارد بندر دربان شده است و با دو تيم امازورو و آژاکس کيپ تاون ديدار دوستانه برگزار خواهد کرد.

روني، فيل جونز، اشلي يانگ، دني ول بک، پاتريس اورا و ناني که به علت حضور در مسابقات يورو دو هزارو دوازده اکنون در حال استراحت هستند، منچستر يونايتد را در اين سفر همراهي نمي کنند. رايان گيگز ، تام کليورلي و ديويد دخه آ اسپانيايي نيز به علت حضور در المپيک در اردوي تيم منچستر در افريقاي جنوبي حضور ندارند. همچنين نمانيا ويديچ، کريس اسمالينگ و دارن فلچر موجب شده است سر آلکس فرگوسن تنها به نامهاي شناخته شده اي چون فرديناند، پل اسکولز و خاويره هرناندز دل خوش کند.

با اين حال نبود بيشتر بازيکنان شناخته شده منچستر يونايتد هيچ تاثيري بر فروش بليط هاي اين دو مسابقه نگذاشته است و به گفته مسئولان فوتبال افريقاي جنوبي تنها چند بليط از چند هزار بليط مسابقه منچستر با آمازولو باقيمانده است که روز چهارشنبه در ورزشگاه موسس مابيدا برگزار خواهد شد.

سخنگوي فدراسيون فوتبال افريقاي جنوبي همچنين گفت همه يازده هزار بليط جلسه تمرين روز سه شنبه نيز فروخته شده است زيرا مردم افريقاي جنوبي به علت پخش زنده مسابقات ليگ برتر انگليس علاقه زيادي به تيم منچستر يونايتد دارند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 09:02


[h=1]پيروزي منچستر يونايتد دربرابر آمازولو[/h]
[h=2]تيم فوتبال منچستر يونايتد چهارشنبه شب در يک بازي دوستانه در برابر تيم فوتبال 'آمازولو ' آفريقاي جنوبي به پيروزي يک برصفر دست يافت.[/h]


گل اين بازي را'' فردريکو ماچه دا '' بازيکن ايتاليايي تيم منچستر يونايتد در دقيقه بيستم بازي به ثمر رساند.

بازي تيم منچستر يونايتد در برابر تيم فوتبال باشگاهي ''امازولو'' در استاديوم شهر دوربان افريقاي جنوبي برگزار شد.

اين بازي به منظور گراميداشت ؛ سالگرد تولد نلسون ماندلا رييس جمهوري قبلي افريقاي جنوبي و رهبر آزادي خواه اين کشور؛ صورت گرفت.

مسابقه ديگر تيم فوتبال منچستر يونايتد سه روز ديگر در برابر تيم صدرنشين ''آژاکس کيپ تاون'' در استاديوم شهر کيپ تاون برگزار مي شود.

منچستر يونايتد به منظوربازي دوستانه با تيم هاي فوتبال باشگاهي افريقاي جنوبي؛ دوشنبه شب وارد اين کشور شد.

به مناسبت هيجدهم جولاي ، نود و چهارمين سالگرد تولد نلسون ماندلا، روز چهارشنبه مراسم ويژه اي در سراسر افريقاي جنوبي به اجرا گذاشته شد.

مجمع عمومي سازمان ملل متحد نيز روز 18 جولاي سالروز تولد ماندلا را به پاس تلاشها و مجاهدتهاي رهبرآزادي خواه آفريقاي جنوبي در راه مبارزه با تبعض نژادي؛ نفي ظلم و بي عدالتي ؛ روز ''بين المللي ماندلا'' معرفي کرده است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
من‌يونايتد در تدارک خريد از کهکشاني‌هاي مادريد

من‌يونايتد در تدارک خريد از کهکشاني‌هاي مادريد

زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 11:33


[h=1]من‌يونايتد در تدارک خريد از کهکشاني‌هاي مادريد[/h]
[h=2]يک گزارش منتشرشده از تمايل زياد تيم منچستريونايتد به هافبک ترک‌تبار رئال مادريد حکايت مي‌کند.[/h]


به نقل از روزنامه ديلي‌ميل، سرآلکس فرگوسن، سرمربي کهنه‌کار و با تجربه شياطين سرخ در تابستان سال جاري تلاش کرده نيروهاي جوان و کارآمد براي تيمش استخدام کند.

اين مربي 70 ساله پس از آنکه شينجي کاگاوا، هافبک هجومي تيم ملي فوتبال ژاپن و بازيکن فصل قبل بورسيادورتموند آلمان را استخدام کرد، با داشتن چنين رويه‌ فکري‌، به نوري شاهين بطور جدي فکر مي‌کند.

شاهين که تا يک سال قبل عضو دورتموند بود،‌ در فصل گذشته بخاطر چند مصدوميت، فرصت حضور در ترکيب را از دست داد. از اين رو چندان مورد توجه خوزه مورينيو براي حضور در ترکيب کهکشاني‌ها جاي نگرفت.

با توجه به اخباري که از اولدترافورد گزارش شده، شنيده مي‌شود «فرگي» در حال آماده‌کردن مقدمات کار براي جذب شاهين است.

ستاره جوان رئالي‌ها در روزهاي گذشته مذاکراتي غير مستقيم با تيم‌هاي گالاتاسراي کشورش و بايرن‌مونيخ آلمان داشته است.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 12:12


[h=1]فرگوسن: از نقش کمرنگ روني در يورو تعجب نکردم[/h]
[h=2]سرالکس فرگوسن در صحبتهايي اعلام کرد که عدم درخشش روني در يورو، تعجب او را به همراه نداشته است .[/h]


سرالکس فرگوسن، مربي باتجربه منچستريونايتد اعلام کرد که در انتظار آن بود که روني در ترکيب تيم ملي انگليس در رقابتهاي يورو2012 تقلاي زيادي انجام دهد.

روني گل پيروزي بخش تيم ملي کشورش مقابل اوکراين را به ثمر رساند ولي نتوانست در ديدار تيمش درمرحله يک چهارم پاياني مقابل ايتاليا تاثيرگذار باشد .

به علاوه ، روني در دو ديدار ابتدايي انگليس در مرحله گروهي يورو2012 به دليل محروميت قادر به همراهي تيمش نبود. اين محروميت به خاطر اخراج او در آخرين ديدار مرحله مقدماتي يورو2012 مقابل مونته نگرو براي او در نظر گرفته شده بودودرنهايت از 3 جلسه به 2 جلسه کاهش يافت تا او در آخرين بازي مرحله گروهي قادر به همراهي سه شير باشد.

دراين ميان سرالکس فرگوسن، مربي باتجربه يونايتد معتقد است که فاصله زياد ميان آخرين بازي باشگاهي روني در فصل گذشته و اولين بازي او در رقابتهاي يورو، نقش پررنگي در افت کيفيت کاري او داشت.

فرگوسن در صحبتهايي به اسکاي سپورتس گفت:« هميشه فکر مي کنم که کار خيلي سختي بود. ما روني را بهتر از هرکس ديگري مي شناسيم. او به بازهياي زياد نياز دارد. او اگر در دو سه بازي غايب باشد، 3 يا 4 بازي طول مي کشد تا بتواند به جريان رقابتها بازگردد.او در رقابتهاي يورو و بازي با ايتاليا، به تند و تيزي هميشه نبود و اين کاملا طبيعي است. خيلي سخت است که بخواهي 2 بازي سخت را در طول 4 روز انجام دهي.»

روني در يورو2004به عنوان يک بازيکن 18 ساله نمايش خيره کننده اي داشت ولي بعد از آن هيچ وقت نتوانست در يک تورنمنت بزرگ خوش بدرخشد. او البته در تيم باشگاهي اش هميشه موفق بود و اکنون سرالکس معتقد است که روني بايد ياد بگيرد تا چطور با فشار پيراهن شماره 10 کنار بيايد.

فرگوسن 70 ساله دراين باره گفت:« اين واقعيت زندگي است . من مقاله اي خواندم که در آرژانتين هيچ وقت برخورد خوبي با مسي نداشته اند. بعد او مي رود و مقابل برزيل هت تريک مي کند و آن گل استتثنايي (گل سوم ) را به ثمر مي رساند. بعضي ها مي گفتند که اسپانيا قدرت زيادي ندارد ، ولي ژاوي آن بازيها را به نمايش گذاشت و درخشان بود. بازيکنان بزرگ بايد با اين مسائل کنار بيايند.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 13:01

واکنش تازه مربي من‌يونايتد به ماجراي دشنام نژاد‌پرستي
[h=1]فرگوسن: برکناري دالگليش قابل‌ پيش‌بيني بود[/h]
[h=2]سرمربي منچستريونايتد باوردارد دليل اخراج کني دالگليش از مسند مربيگري ليورپول همراهي با مهاجم اروگوئه‌اي در قضيه دشنام نژاد‌پرستي به پاتريس اورا بوده است.[/h]


در فصل گذشته ليگ برتر انگليس، لوئيس سوارس از حضور در 8 ديدار توسط اتحاديه فوتبال اين کشور محروم شد. علت اين امر دشنام نژاد‌پرستانه‌اي بود که در رويارويي با من‌يونايتد به پاتريس اورا، مدافع فرانسوي سيه‌چرده تيم داد.

به اعتقاد سرآلکس فرگوسن، بروز اين رفتار از سوي مهاجم 23 ساله و اين که مربي اسکاتلندي آنفيلدي‌ها به جاي عذر خواهي حتي از بازيکنش حمايت کرد، سبب شد تا پايان فصل مقامات ليورپولي عذر وي را بخواهند.

«فرگي» در گفت‌وگويي با گاردين در اين باره گفت: وقتي خبر برکناري کني (دالگليش) را شنيدم، به هيچ‌وجه تعجب نکردم. چون از قبل احتمال مي‌دادم او به اين سرنوشت دچار شود. او در ماجراي دشنامي که سوارس به اورا داد، واکنش عجيبي از خود نشان داد. به جاي پوزش خواستن، حتي سوارس را مورد حمايت قرارداد.

وي ادامه داد: در اين ميان خود سوارس بخاطر رفتار نادرستش عذر خواست، اما دالگيش چنين نکرد.

اين اظهارات از زبان مربي ربع قرن اخير شياطين سرخ در حالي عنوان شد که وي در سال‌هاي اخير درگيري‌هاي کلامي زيادي با همکار هموطنش داشته است.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 19:10

گيگز:
[h=1]بازي مقابل برزيل هميشه اتفاق ويژه‌اي است[/h]
[h=2]هافبک باتجربه منچستريونايتد که در اين تابستان اولين تورنمنت ملي مهم دوران حرفه اي اش را سپري مي کند، پيش از اين تنها يک بار در سال 2006 در ديداري دوستانه مقابل برزيل قرار گرفت.[/h]


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" با توجه به تاريخچه اي که آنها دارند، بازيکناني که در اختيار دارند و اينکه پر افتخارترين تيم دنيا هستند، بازي کردن مقابل برزيل هميشه اتفاق ويژه اي است.

المپيک احتمالا تنها رقابت هايي است که برزيل در آن به قهرماني نرسيده است و در صحبت هايي که با رافائل (هم تيمي اش در منچستريونايتد) مي دانم که برزيلي ها سخت به دنبال قهرماني در اين رقابت ها هستند؛ به ويژه اينکه آرژانتيني ها در چند دوره اخير، چند بار قهرمان شده اند.

مانند همه تيم هاي ديگر، ما براي قهرماني پاي به اين رقابت ها مي گذاريم."

برزيل که به عنوان يکي از مدعيان قهرماني پاي به رقابت ها مي گذارد، بازيکناني مانند گانسو، اسکار و لوکاس مورا در اختيار دارد اما گيگز بيش از همه دوست دارد بازي مقابل نيمار را تجربه کند.

" من در مورد نيمار از رافائل و اندرسون شنيده ام؛ آنها گفته اند که نيمار بازيکن ويژه اي است. فکر مي کنم با توجه به برگزاري جام جهاني بعدي در برزيل، آنها تلاش مي کنند تا دنياي فوتبال را تحت تاثير قرار دهند."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 15:13


[h=1]فرگوسن: عمر فوتبال ملي فرديناند به سر آمده[/h]
[h=2]مدافع 33 ساله انگليسي براي حضور در رقابتهاي يورو2012 به اردوي سه شير دعوت نشد .[/h]


سرالکس فرگوسن، مربي منچستريونايتد در صحبتهايي اعلام کرد که بعيد مي داند که فرديناند، دوباره پيراهن تيم ملي انگليس را برتن کند

فرديناند که 81 بازي ملي براي سه شير انجام داده، در رقابتهاي يورو2012 به اردوي تيم ملي انگليس دعوت نشد و حتي بعد از مصدوميت گري کيهيل هم روي هاجسون، او را به عنوان بازيکن جانشين به اردوي تيمش فرا نخواند. البته هاجسون، سرمربي سه شير در صحبتهايي اعلام کرد که تصميماتش برمبناي مسائل فوتبالي بوده ولي فرديناند، نااميدي اش در اين باره را در صفحه توئيتر ابراز کرد و بعد از آن به نظر مي رسيد که اين ماجرا به دليل اختلافات موجود ميان جان تري و برادر فرديناند بوده است

فرگوسن اکنون در صحبتهايي دراين باره گفته:« فکر نمي کنم که فرديناند دوباره براي تيم ملي انگليس بازي کند. بعيد مي داند. او الان 33 ساله است و مي خواهد که براي تيم ماآماده و قبراق باشد. به عنوان يک مدافع بايد هميشه مراقب خودت باشي و دراين صورت است که مي تواني تا 37 سالگي بازي کني.»

فرگوسن ادامه داد:« ريو سال گذشته، فصل فوق العاده اي را پشت سرگذاشت. او شايد بهترين فوتبالش را در طول چند سال اخير به نمايش گذاشت. چون با انسجام و نظم خوبي بازي مي کرد. دو سال پيش بود که او يک هفته بازي مي کرد و 3 هفته مصدوم مي شد و دوباره برمي گشت ولي در فصل قبل او در کنار جاني اوانس با هم بودند .»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 10:20

سوارز:
[h=1]به خاطر نفوذ سياسي منچستر محروم شدم[/h]
[h=2]مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول محروميت هشت جلسه‌اي خود به خاطر توهين نژاد پرستانه به پاتريس اورا را سخت‌ترين دوران ورزشي خود مي‌داند.[/h]


لوئيس سوارز مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول اعتراف کرد که محروميت هشت جلسه‌اي او در رقابت‌هاي فصل گذشته ليگ برتر انگليس يک تصميم کاملا سياسي بود و او قرباني نفوذ سياسي باشگاه منچستر يونايتد شد.

به گزارش ايسنا ،سوارز در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس و در جريان ديدار تيمش با منچستر يونايتد پاتريس اورا مدافع فرانسوي اين تيم را «سياه» خطاب کرد و همين مساله باعث شد تا هشت جلسه از همراهي تيمش محروم شود، اما مساله به اينجا ختم نشد و سوارز در ديگر ديدار ليورپول مقابل شياطين سرخ حاضر نشد با اورا دست دهد تا به شدت مورد انتقاد دو باشگاه قرار گيرد.

سوارز در گفت‌وگو با يک شبکه تلويزيوني اروگوئه‌اي گفت: آنچه برايم اتفاق افتاد، بسيار سخت بود. نتوانستم احساسات خود را در ورزشگاه بيان کنم، اما در خلوت بسيار گريه کردم. هفته‌ محاکمه بسيار سخت بود. در آن هفته‌ به همراه همسرم بسيار گريه کرديم و در اوج ناراحتي بوديم. خوشبختانه آن حادثه باعث شد تا دوست از دشمن را تشخيص دهم.

وي افزود: بعد از اين که نتوانستم در قضيه نژادپرستي خود را تبرئه کنم، احساس نااميدي کردم و غرق گريه شدم. حادثه اولدترافورد باعث شد که به شدت مورد انتقاد قرار گيرم که در نهايت به همراه کني دالگليش سرمربي تيم مجبور به عذرخواهي علني شديم. اين در حالي بود که مقصر اصلي پاتريس اورا بود، چرا که نخست او بود که دستش را براي دست دادن با من بلند نکرد. آنچه در اولدترافورد اتفاق افتاد، سوء تفاهمي بيش نبود و بر اين باورم که نقشه‌اي از پيش طراحي شده براي ضربه زدن به من بود که متاسفانه به هدف خود هم رسيدند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 22:16


[h=1]آژاکس کيپ‌تاون 1 – منچستريونايتد 1[/h]
[h=2]مهاجم پرتغالي در وقت‌هاي تلف‌شده گل زد تا يونايتد اين بازي را نبازد.[/h]



به‌به گلي ديرهنگام زد تا منچستريونايتد در بازي دوم پيش‌فصل خود به تساوي مقابل اين تيم آفريقاي جنوبي دست يابد.



آژاکس در دقيقه 87 گل‌زني کرد، زماني که آلکاردو ون‌گران کرنر دقيق خاما بيليات را از روي سر بن آموس وارد دروازه يونايتد کرد.



با اين حال به‌به توپي سرگردان را در دقيقه 90 در محوطه جريمه وارد دروازه خالي کرد. سانتر مارنيک ورميل ساندر وسترولد و مدافعان حريف را سردرگم کرد و به‌به از فرصت به خوبي استفاده کرد.



شينجي کاگاوا در اين بازي براي اولين بار در ترکيب ثابت يونايتد قرار گرفت و نمايش خوبي داشت.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : شنبه 1391/04/31 22:16


آژاکس کيپ‌تاون 1 – منچستريونايتد 1


مهاجم پرتغالي در وقت‌هاي تلف‌شده گل زد تا يونايتد اين بازي را نبازد.



به‌به گلي ديرهنگام زد تا منچستريونايتد در بازي دوم پيش‌فصل خود به تساوي مقابل اين تيم آفريقاي جنوبي دست يابد.



آژاکس در دقيقه 87 گل‌زني کرد، زماني که آلکاردو ون‌گران کرنر دقيق خاما بيليات را از روي سر بن آموس وارد دروازه يونايتد کرد.



با اين حال به‌به توپي سرگردان را در دقيقه 90 در محوطه جريمه وارد دروازه خالي کرد. سانتر مارنيک ورميل ساندر وسترولد و مدافعان حريف را سردرگم کرد و به‌به از فرصت به خوبي استفاده کرد.



شينجي کاگاوا در اين بازي براي اولين بار در ترکيب ثابت يونايتد قرار گرفت و نمايش خوبي داشت.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 09:20


[h=1]ماچدا: مي توانم در منچستريونايتد اثرگذار باشم[/h]
[h=2]فدريکو ماچدا مهاجم تيم فوتبال منچستر يونايتد انگليس که همراه ساير اعضاي تيمش در اردوي آمادگي پيش فصل در آفريقاي جنوبي به سر مي برد گفت اميدوار است در فصل جديد ليگ برتر انگليس فرصت بيشتري براي بازي کردن به وي داده شود.[/h]


ماچدا گفت:اميدوارم در اين فصل فرصت بيشتري براي بازي کردن به من داده شود و قصد دارم به سرمربي تيم و هم تيمي هايم نشان دهم که مي توانم در تيم اثرگذار باشم و نتايج خوبي براي آن کسب کنم.

سر آلکس فرگوسن سرمربي تيم فوتبال منچستر يونايتد هم درباره تاثير اردوي آمادگي تيمش در آفريقاي جنوبي گفت:تجربياتي که از اردوهاي تيم در سالهاي گذشته در آفريقاي جنوبي کسب کرده ام نشان مي دهد که اين اردو تدارکاتي تاثيرات خوبي بر روي بازي بازيکنان تيم داشته است زيرا در اين کشور تيم هايي وجود دارند که در برابر تيم شما بازيهاي دشواري را به نمايش مي گذارند و تيم شما به راحتي نمي تواند از آنها امتياز کسب کند و نشان اين موضوع بازي ما در برابر تيم آمازولو بود زيرا زماني که در نيمه اول ما از آنها با يک گل پيش افتاديم آنها در نيمه دوم حقيقتا خيلي خوب عمل کردند و با سرعت دادن به روند بازي حملات زيادي را بر اساس بازي سرعتي خود بر روي دروازه تيم ما انجام دادند و شرايط را براي تيم ما دشوار کردند و بنابراين وقتي ما به اين جا مي آييم انتظار بازيهايي دشوار را در برابر تيم هاي اين کشور داريم و اين به نفع تيم ما است زيرا ما به بازيهايي رقابتي و دشوار نياز داريم تا بازي تيم ما را با چالش روبرو کند و ما با نقاط قوت و ضعف تيم آشنا شويم.

دنيل باگ يکي از طرفداران تيم فوتبال منچستر يونايتد در آفريقاي جنوبي هم گفت:ما از حضور اعضاي تيم منچستر يونايتد در کشورمان هيجان زده شده ايم و حضور اين تيم در کشور ما به نفع فوتبال کشورمان است زيرا اين تيم مي تواند تجارت خود را به فوتبال کشورمان و تيم هاي حاضر در ليگ منتقل سازد زيرا ليگ برتر انگليس يکي از بهترين ليگ هاي حال حاضر فوتبال جهان است .

آرتور بروک يکي ديگر از طرفداران منچستر يونايتد هم گفت:من هرگز انتظار اين موضوع را نداشتم که تيم منچستر يونايتد بازيهاي خوب و زيبايي را در آفريقاي جنوبي به نمايش بگذارد زيرا اين تيم براي برگزاري اردوي تدارکاتي به اينجا آمده است و فکر مي کردم بازيکنان اين تيم با تفکر تمريني در اينجا بازي مي کنند .

گفتني است تيم منچستر يونايتد انگليس علاوه بر آفريقاي جنوبي قرار است در روز هاي آينده در ديدارهايي تدارکاتي در کشورهاي چين،نروژ و سوئد به ميدان برود.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 16:44


[h=1]حمايت فرگوسن از مالکان منچستريونايتد[/h]
[h=2]سرمربي شياطين سرخ مالکان باشگاه را مورد حمايت خود قرار داد.[/h]


به نقل از ديلي ميرر، خانواده گليزر که در سال 2005 منچستريونايتد را خريدند، به هيچ وجه مورد حمايت هواداران اين تيم قرار ندارند زيرا براي خريد اين باشگاه وام‌هاي سنگيني گرفتند که يونايتد را زير قرض‌هاي بسيار بالايي قرار داده است.

سر الکس فرگوسن در اين مورد گفت: هيچ مشکلي با خانواده گليزر و کارهاي آنها ندارم. گليزرها شرايط خوبي در باشگاه ايجاد کرده‌اند. تفاوتي نمي‌کند چه کسي مالک باشگاه باشد، هواداران همواره با مالکان باشگاه مشکل داشته‌اند. زماني که براي نخستين بار به باشگاه منچستريونايتد آمدم، مارتين ادواردز همواره مورد انتقاد هواداران قرار داشت زيرا او بازيکناني مانند رابرت مکسول، روپرت مرداچ و مايکل نايتون را فروخت. زماني هم که باشگاه در بورس رفت بازهم هواداران اعتراض کردند. اکنون که گليزرها نيز مالک باشگاه هستند، بازهم آنها مخالف هستند. بنابراين همواره مشکل‌هاي کوچکي از اين دست وجود داشته‌اند که نبايد به آن اهميت داد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : يکشنبه 1391/05/01 22:04


[h=1]رافائل: من از لوکاس خواستم به ما بپيوندد[/h]
[h=2]مدافع تيم فوتبال منچستر يونايتد معتقد است حضور لوکاس در اين تيم بسيار تاثير گذار مي باشد.[/h]


رافائل داسيلوا گفت: او از لوکاس درخواست کرده تا به آنها بپيوندد. اين دو بازيکن درتيم فوتبال اميد برزيل که امسال راهي رقابت هاي المپيک لندن مي شود يکديگر را همراهي خواهند کرد.

رافائل در اين ارتباط بسيار هيجان زده است وهمچنين گفت: اگر شما نحوه ي بازي مارا ديده باشيد مي دانيد که برزيلي ها در انگلستان خوش مي درخشند بنابراين من به لوکاس گفتم که به منچستر بيايد تا کنار هم توپ بزنيم.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/05/04 19:30


[h=1]پيروزي من يونايتدمقابل شانگهاي باتک گل کاگاوا[/h]
[h=2]تيم منچستريونايتد در ديداري دوستانه موفق شد تيم شانگهاي شنهوا را با نتيجه 1-0 شکست دهد.[/h]



در اين ديدار که در ورزشگاه شهر شانگهاي برگزار شد، شينجي کاگاوا، ستاره ژاپني يونايتدها، در نيمه دوم تک گل ديدار را با يک ضربه والي ديدني به ثمر رساند. اين اولين گل اين ملي پوش ژاپني براي باشگاه جديدش است.



تيم شانگهاي در غياب آنلکا و دروگبا، دو ستاره سابق چلسي، در اين ديدار نتوانست موقعيت هاي چنداني ايجاد کند و در بيشتر دقايق بازي تحت تاثير نمايش تيم حريف بود؛ با اين وجود شاگردان فرگوسن تنها يک بار توانستند دروازه حريف را باز کنند.

 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
من لینکی نذاشتم!:surprised: یکی از شعارهای هوادارای منچستره:redface:
میدونم شما لینکی نذاشتی
این سرود منچستر یونایتده دیگه
فک کردم شما داری سرودشو واسه همین پرسیدم .. آخه من تو نت لینک سالم واس دانلودش پیدا نکردم
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز
از امشب رقابت های فصل جدید لیگ انگلستان شروع می شود
به امید 20 امین قهرمانی منچستر یونایتد
این هم هدیه من به هواداران متعصب منچستریونایتد

سرود بسیار زیبای
glory glory man united
 

sina_anis

عضو جدید
کاربر ممتاز
کنفرانس مطبوعاتی رابین فن پرسی

کودک درونم فریاد میزد که به یونایتد بیایم !




من افتخار میکنم که اینجا هستم و مشتاق فتح چیزهای بزرگی با منچستر یونایتد هستم .

از طرف من و از طرف ارسنال هیچ دلخوری وجود ندارد .نه من از ان ها ناراحتم و نه ان ها از من . ما فقط نظرهای متفاوتی داشتیم .زندگی همین است .بعضی اوقات شما بر سر بعضی مسایل اختلاف سلیقه دارید .اما به هر حال من اینجا هستم و مشتاق بزرگترین چالش دوران بازیگریم هستم .ارسنال بخشی از زندگی من است ان ها همیشه با من خوب بودند اما ما روی اینده توافق نظر نداشتیم و این زندگی است .

من امروز جلسه تمرینی خوبی داشتم و با همه اشنا شدم .اینجا هم مثل ارسنال باشگاهی با محیط خانوادگی و دوستانه است پس تفاوت زیادی وجود ندارد .

همه میدانند که من عاشق فوتبال هستم .در این ورزش بسیار مشکل است که گزینه مناسب و عالی را برای خودتان پیدا کنید .من احساس میکنم که یونایتد باشگاهی ایده ال برای من است .اگر شما به استادیوم ، مربی و بازیکنا نگاه کنید میفهمید که چرا من این باشگاه را انتخاب کردم .

من وقتی که باید تصمیمات سختی بگیرم به کودک درونم گوش میدهم و او اینبار فریاد میزد منچستر یونایتد !

منچستر یونایتد جام های بزرگی فتح کرده اما من نه ... پس من دوست دارم که ان جام ها را فتح کنم .

من عاشق بازی کردن با وین رونی هستم .من همیشه گفتم که او یک بازیکن درجه یک است .من دوست دارم که بازیکن ها کامل باشند و چندین چیز را با هم انجام دهند . رونی همه کار میکند هم گل میزند و هم پاس پاس گل میدهد و به سختی تلاش میکند .

گیگز و اسکولز هم بازیکنان فوق العاده ای هستند که این را در طی 20 سال گذشته ثابت کردند .این ها همه در تصمیم من موثر بوده است .من دوست دارم بگم که همه ما با همیم تا چیز های بزرگی را بدست اوریم .هر بازیکن به شخصه مهم است .

من تصمیم را خیلی را زود گرفتم و منچستر یونایتد را انتخاب کردم ."
 

soha.soha

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز
از امشب رقابت های فصل جدید لیگ انگلستان شروع می شود
به امید 20 امین قهرمانی منچستر یونایتد
این هم هدیه من به هواد
د بسیار زیبای
glory glory man united


مرسی خیییییییییییییییییییییلی زیااااااااااااااااااااد:gol:
 

Similar threads

بالا