چرا سریال‌های ماهواره‌ای همچنان بیننده دارد؟

mohandese.motefakker

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام. این قسمتا به نظر خودتون تناقض نداشت؟.
کسی که دوستانش رو درست انتخاب میکنه یا به حدی از دانایی و ظرفیت رسیده که راه درست رو انتخاب کنه، پس به خونوادش و نوع تربیتشون هم ربط داره. به این ربط داره که پدرومادر چطور فضای ذهنی و...رو توی خانواده ایجاد کردن، چیا گفتن، چه طور عمل کردن، اعتقاداتشون چیه، چه چیزایی به بچه هاشون القا کردن...

نه تناقض نداشت. آگاهی دادن با دخالت کردن خیلی فرق میکنه. الان من یه خانواده میشناسم دو تا دختر دارن زمین تا آسمون اخلاقشون فرق میکنه، باباشون هم سرهنگ هست. یکی از دختراشون دوست پسر داره اهل پسر بازیه. پسرایی هم که باهاشون دوست میشه با هر کدوم یکی دوسالی هست و رابطه ج ن س ی هم احتمالا دارن. خیلی هم پسرهای باشخصیتی هستن از خانواده های تحصیل کرده اند.
اما اون یکی خواهرش اهل ازدواج بود، همون اول هم به اولین خواستگارش جواب مثبت داد الان یه پسر خوشگل هم داره.
جفتشون دو تا خواهر زندگی خوبی دارن، من با جفتشون بعضی وقتها گپ میزنم خیلی راضین از زندگیشون.
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
نه تناقض نداشت. آگاهی دادن با دخالت کردن خیلی فرق میکنه. الان من یه خانواده میشناسم دو تا دختر دارن زمین تا آسمون اخلاقشون فرق میکنه، باباشون هم سرهنگ هست. یکی از دختراشون دوست پسر داره اهل پسر بازیه. پسرایی هم که باهاشون دوست میشه با هر کدوم یکی دوسالی هست و رابطه ج ن س ی هم احتمالا دارن. خیلی هم پسرهای باشخصیتی هستن از خانواده های تحصیل کرده اند.
اما اون یکی خواهرش اهل ازدواج بود، همون اول هم به اولین خواستگارش جواب مثبت داد الان یه پسر خوشگل هم داره.
جفتشون دو تا خواهر زندگی خوبی دارن، من با جفتشون بعضی وقتها گپ میزنم خیلی راضین از زندگیشون.

شما از کجا میدونی نحوه تربیت اون خانواده چظوره؟ به صرف اینکه فلان شغل رو داره؟..... شماازکجامیدونی این دختر چه کارایی میکنه؟.. نمیخوام قضاوت کنم اما واقعاً برای خانوادش این چیزا اهمیت نداره؟؟؟ اگر میدونن و عین خیالشون نیست که........!.
پسردخترایی که رابطه......دارن خیلی با شخصیتن؟؟.تحصیلکرده ان.پس دیگه همه چی اوکی هست!!!. جالبه!.
اون دختر هر نظری درمورد خوشبختیش داره به ما مربوط نیست ولی مطمئن باش یه زمانی از کاراش دست میکشه و شاید پشیمون هم بشه. هیچ کس بااینجور زندگی کردن ها روحش ارضا نمیشه و به آرامش نمیرسه (میتونی صحبتای بعضی خارجیا رو هم دراین مورد بخونی).
 

abolfaZZzl

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگه منظورت دوستی بود، که خب با هم دوست هستن دیگه من چیکاره ام؟ اگر هم طرف اذیتش بکنه خب دیگه اسمش دوستی نیست، آزار و اذیته. آزار و اذیت هم که فقط مختص دوستی نیست، ممکنه فردا روزی ازدواج کنه شوهرش کتکش بزنه یا اذیتش کنه یا بره سرش هوو بیاره. در هر صورت من حامیش هستم و اینو وظیفه خودم میدونم ولی تا وقتی خودش اجازه نده تو کارش دخالت نمیکنم.

یه اشتباه ماها اینه که فک میکنیم اطرافیان ما پخمه هستن، یا مثلا خارجی ها چون نمیفهمن اون کارا رو میکنن، بابا بخدا هر کسی خودش عقل داره، تو همین اسلامی که شما قبولش داری به عقل میگن حجت نهان. پس عقل چیز کوچیکی نیست. در ضمن مطمئن باش دختری که خواهر من باشه اونقدر درک و فهم داره که بد و خوب رو از هم تشخیص بده، اگه اون نتونه احتمال اینکه منم بتونم کمه. ماشالا نسل جدید هم که فهم و درکشون 100 برابر بیشتر شده، تو بخوای ف بگی طرف هست فرح آباد. دخترا هم فهم و شعورشون بالاست. دختری که از خانواده خوب باشه، خودش میدونه کی خوبه کی بده. مثلا دخترخاله‌ی من دوستای دخترش همشون بچه های خوب و باشخصیتی هستن، مگه باباش اومد گفت تو بیا با اینا دوست بشو با اونا دوست نشو؟ نه، خودش اینا رو انتخاب کرد. در مورد جنس مخالف هم همینه، یکی که خانواده‌ی خوبی داره نمیره با یه لات بی سر و پا دوست بشه که. یا مثلا نمیره با یه آدم لاشخور دوست بشه. خودش میفهمه. اما اگه اشتباه کرد خب گفتم که من حامیش هستم، دورا دور مراقبشم چون دوستش دارم ولی این مراقبت تبدیل به دخالت هرگز نمیشه. باهاش صحبت میکنم، منطقی، مثل دو انسان. تمام سعیم رو میکنم بهش اطلاعات بدم. آگاهی بدم. اگرم نشد خب میگی چیکار کنم؟ بکنمش تو قفس؟ یا دست و پاش رو ببندم نذارم بیرون بره یا سیم کارتش رو بگیرم ازش تا تماس نداشته باشه با کسی؟ بازم میگم زندگی خودشه، خودش میدونه و خودش منم در خدمتشم، هر وقت کاری داشت هستم اینجا.
البته من خواستم با دیدگاه خودتون باهاتون بحث کنم.
خلاصه حرفتون این بود که با اینکه میدونی ممکنه خواهرت تو رابطش که خودش خواسته ضرر کنه بازم دخالت نمیکنی. خب دیگه من چی بگم؟
دیدگاه جالبی داری!!!
البته ببخشید من قضیه رو از پیش پیش گفتم که ببینم اصلا با دوستی خواهرتون با یه پسر دیگه مشکلی دارین یا ندارین؟
شماکه با دوستی خواهرتون بایه پسر دیگه مشکلی ندارین دیگه ادامه داستان مشخصه.
فکر کنم نظرات همه رو خوندم.فقط اینو بگم که به نظرم خدا حجت رو به همه تموم میکنه.چون خلقتش هدفمنده و هیچ چیزی در این دنیا تصادفی نیست.
خداوند حتی برای قوم لوط هم که همجنس باز بودن،پیامبر فرستاد.هدایت نشدن.بعدم عذاب الهی،بارون سنگ و مسخ شدن اتفاق افتاد
برای هر بعد وجودیمون اعم از مادی و غیر مادی،قانون و برنامه اجرایی وجود داره.
حتما اینجوریه و عقل رو هم واسه همین داده، اما چیزیکه هست انسان میل و هوس هم داره و ممکن تحت تاثیر چیزایی از میلوهوسش پیروی کنه نه عقلش،همین ماهوراه مادی گرایی رو شدیدا تبلیغ میکنه ،همانطورکه خیلیا ضرر خیلی چیزارو نمیدونن و طبق امیالشون بهش گرایش دارن.
مثال همون قوم لوط که گفتین حتی با اومدن پیامبر هم درست نشدن...
----------------------------------------------------------------------------------------------
اتفاقا امروز داشتم یه مقاله ای میخوندم جالب بود یه مطلبی توش نوشته بود اینو میذارم
در کل دنیا افراد انگشت شماری هستند که از نظر اقتصادی کنترل همه افراد را به دست گرفته اند. این افراد از قدرت رابطه جنسی نیز به خوبی اطلاع دارند؛ به همین دلیل کلیه ی امکانات موجود را فراهم می آورند تا ذهن انسان های دیگر را تنها به این امر متمرکز کرده، عقل را از سر آنها بپرانند و کاری کنند تا آنها مطابق میلشان عمل کنند. آنها به خوبی می دانند که انسان های کم عقل، سرشار از شهوت هستند، بر روی امیال جنسی خود هیچ گونه کنترلی نداشته و به راحتی میتوان آنها را مطیع خود ساخت.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدن سریال های ماهواره ای به مراتب کمتر شده است..........و همین مسائل باعث شده برخی از این شبکه ها به هدف اصلی خود یعنی گذاشتن اخبار مغرضانه رو بیاورند

اما علتی که بنده آمدم در این تاپیک به خاطر این موضوع نبود.......به خاطر مطالبی بود که برخی در قبال فیلم تنهایی لیلا گفتند
اولا هر کسی تا در وضعیت مشابه غیر قابل تصورش قرار نگیره.....یقینا خیلی از این مسائل رو مزخرف، چرند و بی محتوا میبیند.....در ثانی این سریال در بی سریالی تلویزیون سریال خوبی است.......هرچند کلیشه های بسیار سبب میشود هدف فیلم گم شود .......کلیشه هایی که بیشتر سراغ بچه های مذهبی را میگیرد!.....

متاسفانه در این فیلم از بازیگرانی استفاده شده که یقینا اگر دختر یا پسر جوانی بخواهند الگوبرداری کنند........دچار تناقض رفتاری و گفتاری خواهند شد.........این بزرگترین نقض فیلم جدید آقای لطیفی است......هرچند ای کاش میشد کاری کرد که جامعه از هنرپیشه ها الگوگیری نکند
 
بالا