شرکتهای بزرگ نفتی در سراسر دنیا، با برپایی جایگاههای عرضه سوخت، فعالیتهای خود را در قالب یک برند متمرکز کرده اند. این جایگاهها به عنوان ویترین اصلی شرکتهای بزرگ نفتی، نقش مهمی در ارتقای برند، ایفا می کنند. ایران تنها کشوری است که با وجود بیش از یک قرن فعالیت در امر توزیع سوخت، هنوز دارای برند معتبری نیست. اینک باید بیندیشیم چگونه می توان در مسیر جهانی و برند شدن جایگاههای سوخت کشور، گام برداشت.
جایگاههای عرضه سوخت شرکت توتال فرانسه منحصر به یک کشور نیست و در سراسر دنیا با برپایی جایگاهها به فعالیت خود جنبه عینی بخشیده است.
جایگاه دیگری از شرکت توتال فرانسه
یک جایگاه سوخت با برند شرکت تات نفت روسیه
شرکت بریتانیایی - هلندی شل در تمام نقاط دنیا از جایگاههای عرضه سوخت به عنوان ویترینی برای فعالیتهای خود استفاده کرده است.
یک جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت استات اویل نروژ
جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت سینوپک در چین
یکی از جایگاههای عرضه سوخت شرکت شورون در آریزونا، ایالات متحده آمریکا
ادنوک، از برندهای جایگاههای سوخت کشور امارات
جایگاه سوخت شل در ایالت کالیفرنیا
جایگاه عرضه سوخت با برند ساسول در آفریقای جنوبی
جایگاه سوخت با برند لوک اویل، روسیه
شرکت روسنفت روسیه
جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت رپسول اسپانیا
جایگاههای عرضه سوخت شرکت توتال فرانسه منحصر به یک کشور نیست و در سراسر دنیا با برپایی جایگاهها به فعالیت خود جنبه عینی بخشیده است.
جایگاه دیگری از شرکت توتال فرانسه
یک جایگاه سوخت با برند شرکت تات نفت روسیه
شرکت بریتانیایی - هلندی شل در تمام نقاط دنیا از جایگاههای عرضه سوخت به عنوان ویترینی برای فعالیتهای خود استفاده کرده است.
یک جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت استات اویل نروژ
جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت سینوپک در چین
یکی از جایگاههای عرضه سوخت شرکت شورون در آریزونا، ایالات متحده آمریکا
ادنوک، از برندهای جایگاههای سوخت کشور امارات
جایگاه سوخت شل در ایالت کالیفرنیا
جایگاه عرضه سوخت با برند ساسول در آفریقای جنوبی
جایگاه سوخت با برند لوک اویل، روسیه
شرکت روسنفت روسیه
جایگاه عرضه سوخت با برند شرکت رپسول اسپانیا