پسرهای محترم باشگاه .....

"ALIREZA & M"

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوست عزیز از بابت تاپیک و طرح سوال ممنون....
بنده سوال شما را از 2 دیدگاه مورد نقد و بررسی قرار میدهم. 1- اگر مردی از همسرش تقاضا دارد که در جامعه مشغول به کار نباشد حتما اهدافی را دنبال میکند و ممکن است یکی از این اهداف این باشد که مرد برای فراهم کردن رفاه و آسایش همسرش درمحیط جامعه کار میکند تا زندگی شاد و زیبایی داشته باشند و اعتقاد دارد که کار جوهر مرد است و او(مرد)سعی دارد تا به تنهایی مسئولیت امرار معاش زندگی را به عهده گیرد. اما همسر(خانم)نیز در قبال این حرکت وظایفی دارد که باید بر آنها پایبند باشد. اگر این حس دو طرفه باشد یعنی هر دو طرف مذکور با شرایط خود کنار بیایند زندگی موفقی خواهند داشت که البته اینگونه نیز است و خانواده هایی هستند که بر این مبنا و شرایط به زندگی موفق خود ادامه میدهند. اما نکته اینجاست که مرد فقط همسرش را از کار در اجتماع محروم کرده نه از حضور در اجتماع. بنابراین او(خانم)میتواند بدون هیچ مشکلی در جامعه حضور موثر داشته باشد البته به دور از هر گونه چالش یا انزوایی.

2-ما بعنوان یک قشر تحصیل کرده که کم و بیش از مشکلات و چالش های جامعه آگاه هستیم نباید ذهن خود را از حقیقت موجود دور کنیم یعنی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. در واقع منظورم این است در جامعه کنونی که ما زندگی میکنیم خانواده هایی حضور دارند که مرد به تنهایی نمی تواند از عهده هزینه های سنگین زندگی برآید و این نیاز را می طلبد که علاوه بر مرد،خانم نیز به کار در جامعه هدایت شود تا هر دو در کنار یکدیگر وبا تلاش و پشتکار چرخ زندگی خود را بچرخانند و هر دو بر این مسئله واقف هستند و بخوبی یکدیگر را درک میکنند و چه خانواده هایی که بر این اساس زندگی میکنند و از شرایط کنونی خود رضایت تام دارند.

این دو دیدگاه نظر شخصی بنده و بر اساس آنچه که در محیط پیرامون خود دیده و تجربه کردم بیان شد و ممکن است این دو دیدگاه از نظر جمعی از دوستان خالی از اشکال نباشد ولی بنده از دید مثبت بااین قضیه برخورد کردم. از این قبیل خانواده ها هستند که شرایط کنونی خود را پذیرفته اند و با فراز ونشیب زندگی خود را سوق داده و زندگی توأم با موفقیت و شادکامی را تجربه می کنند.​
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تا وقتی زندگی خوبو خوش باشه هیچ مشکلی نداره

به شرطی که روی زندگی تاثیر بد نذاره

زن مهربونو با معرفت هیچوقت در از حقوقی که میگیره نمیزنه!!!
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
من حقوق گرفتم همش میگم......حقوقه منه..:w07:
 

emperatoretanhai

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اتی حقوقتو پس انداز نکن هی نگو حقوق خودمه*چشمت میکنه هاااا
 

hanane1

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

یه سئوال دارم از آقایونی که این دیدگاه و دارن

چرا شرط ازدواجشون اینه که خانومشون سرکار نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آقای محترم که این دیدگاه دارین اگه همه مردها مثل شما فکر بکنن که شما برای بیماری های زنانگی هم که باید خانومتو نو پیش دکتر مرد ببیرن تو بخش زنان فقط مرد باید باشه........)

یا اینکه دوست ندارن خانومشون رانندگی یادبگیره ( آقای محترم چرا متوجه نیستی نیاز هست فکرش بکن تو جاده بیرون از شهر یکدفعه حالت بین رانندگی بد بشه باید اون موقع متوجه بشی؟)

آقایونی بعد ازدواج یا از شرایط شما این هست کهخانومتون تنها بیرون نره خب مگه عسل هست بخورنش اگه بیرون بد باشه که قبل ازاینکه حضرتعالی صاحب اختیاری بشین رفته دیگه این دختر بدرد نمیخوره............
.
.
.
.دخترهای گل باشگاه اگه شمام تا حالا ازاین شرایط خنده دارشنیدین بگین ممنون میشم تا بقیه دیدشون باز بشه

باتشکر :gol:
هه ایناکه خوبه من یه خاستگار داشتم هنوز بله نگرفته میگفت جز با خودم حق نداری با کسی دیگه بیرون بری:biggrin:
حتی با مامانت:biggrin:
 

Similar threads

بالا