همین الان چکار میکنید ؟!

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خواهرم شام نذری داره ، اومدم خونشون ، الانم زیارت عاشورا میخونن ، بعدشم شام
سایه خواهرت مستدام ک هست و دعوتت میکننه و مارو از شرت محفوظ نگه میداره:w27::w26:
.
قدرشو بدون:w16:
بعد از چند روز خیلی شلوغ تازه وقت کردم گوشی دستم بگیرم و وبگردی کنم
رسیدن بخیر:gol::heart:
.
از پشت پنجره اتاقم دارم بارون رو تماشا میکنم:w38::w38:
بارون چ موقعی؟:cool:
کاپ کیک درست میکنم، هم برای عصرونه‌ی خودمون و هم شب ببریم برای مامانم اینا
نوش جان:cap:
منم میخوام ( ب قول علیرضا ):w16:
 

***##***

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایه خواهرت مستدام ک هست و دعوتت میکننه و مارو از شرت محفوظ نگه میداره:w27::w26:
.
قدرشو بدون:w16:

رسیدن بخیر:gol::heart:
.

بارون چ موقعی؟:cool:

نوش جان:cap:
منم میخوام ( ب قول علیرضا ):w16:
خیلی بارون به موقعی بود دو روزه هوا بهتر شده و گرما کمتر شده:w29:


دارم برنامه ریزی میکنم
 

Similar threads

بالا