همه چیز در مورد ناصر خان حجازی

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
اینجا بیمارستان کسری است. همانجایی که یک دروازه بان تاریخی دیگر را دوباره به ما بازگرداند.

اینجا بیمارستان کسری است. همانجایی که یک دروازه بان تاریخی دیگر را دوباره به ما بازگرداند.

تیم معالج گلر افسانه ای تیم ملی ایران پس از بررسی شرایط جسمی او در بیمارستان به این نتیجه رسیدند ، حضور در بیمارستان اثر روانی مثبتی روی روحیه او ندارد. ازدحام اطراف بیمارستان و هجوم چهره های مختلف برای دیدار با او ، آرامش حجازی را به هم زده بود به همین دلیل تیم پزشکی این مربی بنام تصمیم گرفتند تا او دوره درمانی خود را برای مدتی در منزل مسکونی اش و تحت نظارت طی کند تا هرچه زودتر مرحله درمانی جدید برای کنترل عفونت ریوی او در نظر گرفته شود.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین نفری بود که تیم استقلال رو به فینال جام باشگهای آسیا رسوند و اونجا با بدشانسی دوم شدیم.

من هم امیر رو دوست دارم هم صمد رو.اما هر دوشون یه غرور کاذب دارن.بخاطر همین حجازی رو خیلی بیشتر دوست دارم.
باور کنید همین 2 سال پیش زمان حجازی استقلال خیلی خوب بازی میکرد،تو هر بازی خیلی راحت صاحب کلی موقعیت گلزنی میشد.بعضی بازیها هم راحت چندین گل میزد.
اما نمیدونم چرا راحت گل میخورد.شاید چون دفاعهاش هماهنگ نبودن.
چیزی که میدونم اون تیم خیلی بهتر از استقلال الان و فصل قبل بازی میکرد.

چیزی که خیلی برام عجیب بود زمانی که حجازی روی سکوها مینشست و استقلال اون موقع روی دور افتاده بود و داشت نتیجه میگرفتن،خیلی بی دلیل رفتن فیروز کریمی رو با جنجال آوردن و بعدشم که تیم رو به گند کشید و رفت.

به نظر من فتح الله زاده اشتباه کرد و چوب اشتباهش رو هم با برکناری خودش خورد.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
مظلومی: نیمکت استقلال برای حجازی کوچک است

مظلومی: نیمکت استقلال برای حجازی کوچک است

غلامحسین مظلومی، مدیرفني استقلال ابراز امیدواری کرد که ناصر حجازی پیشکسوت این باشگاه هر‌چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. مظلومی می‌گوید: «برای حجازی آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. او الماس درخشان استقلال است و امیدوارم به جامعه ورزشی بازگردد.» مظلومی در مورد حکم واعظی‌آشتیانی و انتخاب ناصر حجازی به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و همچنین شایعه‌هايي که در‌خصوص نشستن حجازی روی نیمکت استقلال مطرح شده است می‌گوید: «قدم حجازی روی چشم ما، به هر حال او یکی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است و حتی نیمکت این تیم هم برای حجازی کوچک است. او باید الان سرمربی تیم ملی باشد.»
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرفاوی بر بالین حجازی: حلالم کن، از خطایم بگذر

مرفاوی بر بالین حجازی: حلالم کن، از خطایم بگذر

درحالی که حجازی نمی داند به چه دلیل در بیمارستان بستری شده ، صمد مرفاوی با جمله ای او و همه حاضرین در بیمارستان کسری را شوکه کرد.

از او خواست بیاید و به استقلال کمک کند. او می‌گفت: ناصرخان، کاش شما را زودتر پیدا می‌کردم، ما برای موفقیت‌های بزرگ منتظرت هستیم!

***
آشتیانی دیروز با یک پاکت به بیمارستان کسری رفت، پاکتی که در آن حکم مشاور عالی مدیرعامل استقلال قرار داشت. او این پاکت را در اختیار حجازی قرار داد و گفت: من به مشاوره‌های مرد بزرگی چون شما در استقلال نیاز دارم. وقتی یک اسطوره در کنارم حضور داشته باشد، می‌توانم به آینده امیدوارتر باشم. تجربه‌های ارزشمند یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران چراغ روشنایی ما در ادامه مسیر خواهد بود. دیر شما را پیدا کردم اما خوشحالم و مسرور از اینکه می‌توانیم باهم باشیم. برایتان یک اتاق در دفتر باشگاه آماده کرده‌ایم و لحظه‌شماری می‌کنیم تا هرچه زودتر بیایید. باید از این تخت هرچه زودتر بلند شوید چون جای دروازه‌بان قرن ایران اینجا نیست!

وقتی حرف‌های آشتیانی تمام شد، حجازی لبخندی زد و در جواب گفت: به قول معروف هر وقت ماهی را از آب بگیری، تازه است. من اعتقاد دارم هنوز برای کمک به استقلال دیر نشده است. من به زودی از این تخت بلند می‌شوم و می‌آیم به تیم محبوبم کمک می‌کنم. همیشه آرزویم این بوده که استقلال را موفق ببینم و چه بهتر که خودم هم نقشی داشته باشم.

***
مرفاوی که همراه آشتیانی بر بالین استادش حاضر شده بود. او که زمان سرمربیگری حجازی در استقلال دستیارش بود و پس از مدتی جدا شد، بابت اتفاقات آن موقع احساس عذاب وجدان می‌کرد. صمد در این‌باره به ناصرخان گفت: اگر از دست من ناراحت هستید، معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم حلالم کنید. مرا همچون فرزند خود بدانید و از خطایم چشم‌پوشی کنید.

حجازی در جواب گفت: من همواره خواهان موفقیت‌ تو بوده‌ام و همان زمان هم سعی داشتم از تو یک مربی شایسته بسازم. من تو را خوب می‌شناسم و می‌دانم اگر قاطعانه برخورد کنی، موفق می‌شوی. با حاشیه‌ها مبارزه کن، این اتفاقاتی که برای تو می‌افتد، زمانی هم برای من افتاد.

حجازی بعد به سال‌های پیش برگشت، او خاطره‌ای از اولین سال حضورش به عنوان سرمربی استقلال در آسیا گفت. این خاطره را بخوانید: «به محض انتصابم قرار بود به همراه استقلال در دور پایانی جام حذفی شرکت کنیم. اگر در دقایق پایانی وقت اضافه دیدار با الهلال قلعه‌نوعی و مرفاوی خسته نمی‌شدند، بخت زیادی برای قهرمانی داشتیم. زمانی که مجبور شدم این دو نفر را بیرون بکشم، تیم دیگر پنالتی‌زن نداشت و مغلوب شدیم. سال بعد در ایران قهرمان شدیم و در آسیا نایب‌قهرمان...!»
***
حجازی روی تخت بیمارستان خوابیده است و هر روز افراد مختلفی به عیادتش می‌روند. ناصرخان در طول سال‌های اخیر از خیلی‌ها رنجیده بود. او همیشه با ناراحتی می‌گفت: من حجازی هستم، با عقاید خاص و همیشه یاد گرفته‌ام خودم باشم. خیلی‌ها نمی‌خواستند در این فوتبال باشم و دست به هر کاری زدند. آنها را هیچ‌وقت نمی‌بخشم!

امیدواریم وقتی این اسطوره از روی تخت بیمارستان مرخص شد، همین کارهایی را برایش بکنیم که الان انجام می‌دهیم. نمی‌دانیم این رفتارهای قشنگ ادامه خواهد داشت یا فقط برای...
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدزاده : وقت بیماری عزیزت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند

عابدزاده : وقت بیماری عزیزت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند

احمدرضا عابدزاده شاید بیش از هر کسی امروز حال ناصر حجازی را درک می کند.

بیمارستان کسری با حضور ناصر حجازی دارد روزهای پر استرس میزبانی اش را از احمد عابدزاده به یاد می آورد . روزهایی که احمدرضا به یکباره به کما رفت و جمعیتی هزاران نفری دست به دعا اطراف بیمارستان را پر کرده بودند.

کسری امروز با حضور حجازی همان شرایط را دوباره تجربه می کند و تیم معالج گلر افسانه ای تیم ملی امید دارند تا به امید دعاهای میلیون ها ایرانی ، بدن ناصر حجازی بتواند بیماری را مغلوب کند و او با سلامت بیمارستان را ترک کند و خاطراتی نوستالژیک از حضورش در بیمارستان ثبت شود.

احمدرضا که به ملاقات حجازی رفته بود به خبرآنلاین گفت:« بدون شک او می تواند بیماری اش را هرچقدر هم که خطرناک باشد تحمل کند. ناصرخان استاد مهار مشکلات است. او همیشه عادت داشته مشکلات را مغلوب اراده اش کند و این بار هم بدون شک از این سد می گذرد. البته همیشه در این شرایط آنچه به کمک مان می آید لطف مردم است که با دعاهای شان ما را شرمنده می کنند. خودم قدرت معجزه دعاهای مردم را دیدم و می دانم که این مردم عزیز حجازی را هم تنها نمی گذارند.»

احمدرضا که همراه با حجازی بهترین گلر تاریخ ایران است در ادامه گفت:« ناراحتم از آدم هایی که هرچه دلشان می خواهد ، به دیگران می گویند. آنهایی که در این دو سال هرچه از دهان شان در آمد به حجازی گفتند حالا حتما راه می‌افتند و می آیند تا عزیزش کنند اما واقعا می توانند برای کارهای شان خودشان را ببخشند؟ متاسفانه تا وقتی کسی مریض می شود عزیزش می کنند و و تا وقتی سلامت هستی تمام توان شان را می گذارند که به زمینت بکوبند. من خیلی خوب این شرایط را به یاد دارم. البته بسیاری از بزرگواران همیشه به ما لطف دارند اما هستند عده ای که در چنین شرایطی لازم است به آنچه پیش از این انجام داده اند ، فکر کنند و خود را اصلاح کنند.»
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه‌نویی: حاضرم همه دارایی‌ام را بدهم اما ناصرخان سلامت باشد

قلعه‌نویی: حاضرم همه دارایی‌ام را بدهم اما ناصرخان سلامت باشد

امیر قلعه نویی پس از اطلاع از بستری شدن حجازی در بیمارستان با او تماس گرفت.

قلعه نویی بعد از مکالمه تلفنی با ناصر حجازی به خبر ورزشی گفت: من تماس گرفتم چون هیچ مشکلی با این دروازه‌بان بزرگ ندارم. عالم فوتبال هر مسئله‌‌ای دارد برای خودش است. بحث مسائل شخصی و زندگی ما با اختلافات کوچک فوتبال به هم نمی‌خورد. حجازی بزرگ استقلال است و به گردن این فوتبال حق دارد. من هم زنگ زدم تا بگویم هیچ مشکلی با او ندارم.

ژنرال آبی‌ها ادامه داد: ‌برای درمان حجازی هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم و از هیچ کاری هم دریغ نمی‌کنم
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
حجازی: تا لحظه آخر مبارزه می‌کنم

حجازی: تا لحظه آخر مبارزه می‌کنم

اسطوره در بیمارستان بستری شده. دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی حالا دیگر قطعیت یافته که به دلیل بیماری سرطان ریه باید تحت درمان قرار بگیرد.

او که از صبح امروز درحالی که ده ها نفر از علاقه مندانش با حالتی نگران بیرون ساختمان به انتظارش نشسته بودند تحت آزمایشات پزشکی قرر گرفته حالا دیگر می داند ریه هایش را سلول های سرطانی فرا گرفته اند باید خود را در 61 سالگی آماده نبردی سخت با بیماری خطرناک کند. ناصرخان اما نده از لبانش دور می شود.

او در دیدار کوتاهش با خبرنگار ما درحالی که نگاه نگران مان آزارش می داد گفت:« نترسید . مشکلی نیست. همه عمرم مبارزه کردم ، حالا هم با این بیماری می جنگم.»

بی شک ما ایمان داریم این چهره افسانه ای ایران توان مبارزه و از میدان به در کردن بیماری اش را دارد. فقط در این مبارزه سخت نیاز به همان دعاهای شما مردم مومنی دارد که روزهای افسانه ای فوتبالش سبب می شدید یک تنه چون سدی استوار برابر همه توپ های تیم های حریف بایستد.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
از همه شما دوستان میخوام برای سلامتیش دعا کنید.:gol:

فکر کنید پدر خودمان هست و انوقت چه حس و حالی داشتیم.:(
 

صخا

عضو جدید
تبسم شيرين عشق گوشه اي از نگاه خداست.تنها به نگاه او مي سپارمت.
اي كسي كه به نيكي و صداقت شهره عام وخاصي.
تقديم به ناصر حجازي عزيز
اميدوارم هرچه زودتر سلامتي خويش را بازيابي.
 

صخا

عضو جدید
ناصر خان عزيز
بهار خواهد آمد و تو آنرا خواهي ديد.
عقاب آسيا
آبي استقلال بي تو رنگي ندارد
بدون تو استقلال معني ندارد

پس مقاومت كن به خاطر همه آنهايي كه دوستت دارند.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
من به عنوان یه پرسپولیسی(البته پرسپولیس واقعی نه پرسپولیس سیاسی) از ناصر خان خیلی خوشم میاد.واقعا کارش درسته.حیف که قدرشو ندونستن.!!!
 

n_roshan

عضو جدید
کاربر ممتاز
ناصرخان حجازي وعكس هايي از دوران بيماري

ناصرخان حجازي وعكس هايي از دوران بيماري











به اميد بهودي كامل اسطوره ي فوتبال كشورمون
 
آخرین ویرایش:

iman99

عضو جدید
کاربر ممتاز
ما طرفدارن پرسپوليس هم براي سلامتي ناصر خان حجازي دعا ميكنيم.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدایا هیچ مردی را شرمنده نکن / به عشق ناصرخان

خدایا هیچ مردی را شرمنده نکن / به عشق ناصرخان

حبیب افتخاری:فرق یک فوتبالی تحصیلکرده و سردوگرم چشیده با بقیه در حرف‌هایش مشخص است. در آخرین روزهای زمستان 88 و در آستانه بهار 89 با یکی از چهره‌های تاریخ فوتبال ایران یعنی ناصر حجازی به گفت‌وگو پرداختیم که خواندنش خالی از لطف نیست. به امید حضور پرفروغ این گل سرسبد در صحنه اول فوتبال ایران در سال نو.
پنجمین مرحله درمانی‌تان هم سپری شد، اکنون چه وضعیتی دارید؟
بهترم، اما 16فروردین باید برای یک مرحله دیگر به بیمارستان بروم و انشاءا... اگر بهبودی کامل حاصل شود مشکلم برطرف خواهد شد.
در روزهای اخیر برخی مسئولان اعلام کردند هزینه‌های درمانی شما را متقبل خواهند شد.
مثل بقیه کارهایشان فقط شعار می‌دهند. من نیازی به کمک آقایانی که درصدد شهرت‌طلبی و سوءاستفاده هستند ندارم اگر هم می‌خواستند کاری بکنند منتی نداشت پول بیت‌المال و حق مردم بود که خودم جزئی از آنها هستم.
گویا از سازمان تربیت‌بدنی هم با شما تماس گرفته شده است.
یک نفر تماس گرفت و گفت یک بازرس می‌فرستیم تا بعد از برآورد هزینه‌ها، آن را تقبل کنیم و مانده‌ام از گفتن این حرف‌ها خجالت نمی‌کشند! بازرس چی؟ گفتم احتیاجی نیست و من دوست ندارم از شما کمک بگیرم، وقتی مهمان به خانه‌تان می‌آید نباید سؤال کنید چای و میوه میل دارید بلکه آن را جلوی مهمان می‌گذارند تا اگر دوست داشت صرف کند. به هر حال وضعیت فعلی فرهنگی ما همین است و از هر کسی به اندازه خودش توقع می‌رود.
برنامه آتی شما چیست؟
اگر بهبود پیدا کنم اردیبهشت‌ماه برای دو بازی دی‌استرادا در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به اسلواکی می‌روم و سپس به ایران برمی‌گردم و همین‌جا کار می‌کنم.
قهرمانی دی‌استرادا در جام‌حذفی می‌تواند زمینه‌ای برای حضور اولین سرمربی ایرانی در جام یوفای اروپا باشد.
بله، در رؤیاهای خود بارها به این مسئله فکر کردم اما سرما و غربت مرا آزار می‌دهد. چه‌بسا اگر سلامتی کاملم را بازیابم و دی‌استرادا به جام یوفا صعود کند برای آن مسابقات تیمم را همراهی کنم. ولی می‌دانید من نمی‌توانم از وطنم و مردمم جدا شوم که اگر می‌توانستم در جوانی می‌رفتم و مثل خیلی‌های دیگر در اروپا یا آمریکا زندگی می‌کردم.
برای تعطیلات نوروز برنامه‌ای ریخته‌اید؟
با توجه به بیماری‌ام نباید به مسافرت بروم، هوای تهران در تعطیلات نوروز احتمالاً پاک‌تر باشد، خیابان‌ها هم خلوت است و روزی چند ساعت بیرون می‌روم. ساعات دیگر را هم در کنار خانواده و دوستان دور هم خواهیم بود. مسابقات ورزشی را پیگیری خواهم کرد و ساعتی را هم به مطالعه اختصاص می‌دهم.
مطالعه شما هم کتاب شعر است.
به شعر هم علاقه دارم.
در مورد نوروز شعری به ذهنتان می‌رسد که بنویسیم.
چون ابر به نوروز رخ لاله بشست
برخیز و جام باره کن عزم درست
کین سبزه که امروز تماشاگه توست
فردا همه از خاک تو برخواهد رست
این قافله عمر عجب می‌گذرد
دریاب دمی که با طرب می‌گذرد
ساقی غم فردای حریفان چه خوری
پیش‌آر پیاله را که شب می‌گذرد
ساغی گل و سبزه بس طربناک شده است
دریاب که هفته دگر خاک شده است
خیزیم و دمی زنیم پیش از دم صبح
کین صبح بسی دمد که ما دم نزنیم
شاعرش کیست؟
خیام. اما در مورد نوروز به دو چیز تأکید دارم و باید از خداوند بخواهیم سلامتی داشته باشیم و دوم شرمنده خانواده نباشیم. من بیمار شدم و باز 30، 40میلیون داشتم و توانستم داروهای گران‌قیمت را به هر زحمتی است خریداری کنم اما آنهایی که ندارند چه‌کار می‌کنند؟ خانواده‌شان چه عذابی می‌کشند؟ از خدا می‌خواهم هیچ مردی را شب‌عیدی به خاطر مسائل مادی شرمنده زن و بچه‌اش نکند. برخی دارند و برای نوروز به مسافرت‌های خارجی می‌روند و امیدوارم تعطیلات خوشی داشته باشند اما هزاران نفر داریم که توان خرید لباس نو برای زن و بچه و خرید چند کیلو میوه و آجیل را ندارند و این خیلی دردناک است.
سال 88 به صورت کلی برای ناصر حجازی چگونه گذشت؟
اوایل سال تیم نداشتم و از این مسئله ناراحت بودم تا اینکه سرمربیگری دی‌استرادا پیشنهاد شد رفتم و شرایط را دیدم و قرارداد بستم و خیلی خوشحال بودم که اگر در داخل کشورم حال به هر دلیلی به من تیم نمی‌دهند در اروپا مشغول به کار شده‌ام و حقیقتاً با تیم متوسط دی‌استرادا نتایج خوبی گرفتم و تا مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی صعود کردم اما متأسفانه در سرمای اروپا لباس مناسب نپوشیدم و سرما و سابقه کشیدن سیگار بیمارم کرد و از طرفی خوشحالم که باعث شد برای همیشه سیگار را کنار بگذارم.
بعد از بیماری‌تان مدیرعامل استقلال پیگیر احوالات شما شد، راست است که برای فصل آینده حضور پررنگی در ساختار این باشگاه خواهید داشت؟
صحبت‌هایی شده تا ببینیم چه پیش می‌آید. من از نوجوانی در تاج و سپس استقلال حضور داشته‌ام و بیش از 4 دهه از زندگی‌ام را با این تیم سپری کرده‌ام و استقلال به مانند آتیلای خودم می‌ماند و همواره دوست دارم موفقیت آنها و خوشحالی میلیون‌ها هوادار آبی را ببینم. اگر قسمت بود که با تمام وجود در خدمت استقلال خواهم بود.
به آینده این تیم امید دارید؟
وقتی خدا هست جایی برای ناامیدی نیست.
استقلال از گروهش در رقابت‌های آسیایی صعود می‌کند؟
این تیم پارسال در همین رقابت‌ها از 6 بازی فقط 4امتیاز گرفت و امسال از 2 بازی 4امتیاز گرفته است. بازی بعدی استقلال مقابل الغرافه سخت‌ترین بازی‌اش است و اگر از آن مسابقه حتی یک امتیاز بگیرد صعودش از این گروه مسجل خواهد بود.
بهترین بازیکن این تیم در چند ماه اخیر چه کسی بوده است.
فرهاد مجیدی سال خوبی را داشته، محمد محمدی هم بسیار پرفروغ ظاهر شده و اگر در بازی‌های اخیر حضور نداشت استقلال متحمل چند شکست بد می‌شد. بازیکنان دیگر هم زحمت کشیده‌اند و مثمرثمر بوده‌اند.
صحبت خاصی مانده است.
برای تمام هموطنانم آرزوی سلامتی و شادی می‌کنم، توکل آنها به خداوند باشد و بالاخره چرخ روزگار یک روز آدم را بالا و روزی پایین می‌آورد اما به قول شاعر
اندر آنجا که قضا حمله کند:
چاره تسلیم و ادب تمکین است
 

mohsen 88

عضو جدید
کاربر ممتاز
ناصر خان خیلی دوست دارم
امیدوارم هر چه زودتر سلامتیش رو به دست بیاره.مصاحبه بالا رو خوندم.مثل همیشه به فکر مردمه.تو این شرایط هم از مردم گفتن نشون از روحیه بالاشه.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
ناصر حجازی بزودی عازم اتریش می‌شود

ناصر حجازی بزودی عازم اتریش می‌شود

به دعوت مسئولان باشگاه استراداد اتریش ناصر حجازی پیشکسوت فوتبال کشورمان طی روزهای آینده راهی این کشور خواهد شد.




ناصرحجازی که در ابتدای فصل جاری رقابتهای لیگ برتر اتریش هدایت این باشگاه اروپایی را برعهده داشت به دنبال شدت گرفتن بیماری اش از این تیم کناره گیری کرد تا در تهران به مداوا بپردازد. حجازی که 23 آذرماه براثرشدت گرفتن بیماری ریوی تحت مراقبت های ویژه قرارگرفت و تاکنون مراحل مختلف شیمی درمانی را پشت سرگذاشته، از وضعیت عمومی مطلوبی برخوردار است.
حجازی در سفر یک هفته ای خود به اتریش ضمن دیدار با مسئولان ایرانی باشگاه استراداد با بازیکنان و ایرانی های مقیم اتریش دیدار خواهد کرد.
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیام سر الکس فرگوسن برای ناصر حجازی

پیام سر الکس فرگوسن برای ناصر حجازی

سرالكس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد طی نامه‌ای برای یك ایرانی مقیم انگلستان از ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران احوالپرسی كرده و برای شفای او دعا كرده است.
جاوید جعفری فراهانی، نویسنده سابق روزنامه دنیای فوتبال وایرانی مقیم انگلستان نقطه آغاز ماجراست. او كه از علاقه‌مندان پروپاقرص فوتبال است و در مسائل فنی هم دستی بر آتش دارد در حین تعطیلات دانشگاه و در پی تماشای بازی منچستریونایتد و چلسی در اولدترافورد به فكر ایجاد ارتباط حجازی و فرگوسن می‌افتد و به همین منظور به باشگاه منچستر می‌رود.
فراهانی می گوید: گفت و گوی ما با پیش بینی بازی بعد از ظهر ، بین چلسی و منچستر شروع شد و بعد از آن من هدف ام از درخواست ملاقات را مطرح کردم که ارائه اطلاعاتی در مورد دومین دروازه بان قرن آسیا و اسبق تیم ملی بود و پیشنهادی مبنی بر ساختن فیلمی با حضور بازیکنان و کادر فنی و سخن گفتن شان به زبان پارسی با بیان آرزوی سلامتی برای ناصر حجازی را شامل می شد. شلی از این مسئله استقبال کرد و بیان این که با سر الکس فرگوسن و مسئولین رسانه ای تیم این مسئله را مطرح میکند ، درخواست زمان برای پیگیری این پروژه نمود. بعد از حذف منچستر از لیگ قهرمانان اروپا ، طی گفت و گو مجددی با او ، به اطلاع من رساند که در حال حاضر امکان تهیه این فیلم وجود ندارد و به جای آن در نظر دارد که تقدیر نامه ای از جانب باشگاه به آقای حجازی اهدا کنند و من را به مرکز تمرین باشگاه ( که خارج از ورزشگاه اولدترافورد قرار دارد ) و دفتر سر الکس فرگوسن ارجاع داد.
درنهابت مسئول رسانه‌ای باشگاه به اطلاع این ایرانی خوش ذوق می‌رساند كه سرالكس شخصا نامه‌ای برای اسطوره فوتبال ایران نوشته است. حجازی كه در دوران اوجش سابقه حضور در تمرینات منچستر را داشته در این نامه با احوالپرسی گرم و احساسات فوق‌العاده فرگوسن مواجه شده است. این نامه احتمالا با پاسخ ناصر حجازی هم روبه‌رو خواهد شد و شاید ادامه این دیالوگ به اتفاقی باور نكردنی منجر شود.
ناصر حجازی آنقدر بزرگ، قابل احترام و محبوب هست كه بتوان از منچستر یونایتد درخواست یك بازی دوستانه با استقلال كرد ولابد دیدن ناصر حجازی درون دروازه حتی برای چند ثانیه از اتفاقات تاریخی فوتبال ایران خواهد بود.

متن نامه محبت‌آمیز فرگوسن به این شرح است: ناصر عزیز من از جاوید جعفری فراهانی نامه‌ای دریافت كردم و باید بگویم كه وقتی شنیدم حال شما خوب نیست متاسف شدم. به این فكر افتادم كه پیغام بازیكنان و دستیارانم را برسانم دوست دارم بدانی كه همه جا به فكر تو هستیم. شخصا به خاطر همه فداكاری‌ها و تلاش‌هایت برای باشگاه تشكر می‌كنم. این فداكاری‌ها بسیار ارجمند است. می‌دانم كه ماه‌های اخیر را به سختی پشت سر گذاشتی اما مطمئن باش كه با دعاها و افكار ما آرامش پیدا خواهی كرد.
سرالكس فرگوسن

منبع : سایت گل
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
حجازى: اينجا منتظرند من بميرم!

حجازى: اينجا منتظرند من بميرم!

نامه سر آلكس فرگوسن براى ناصر حجازى اتفاق بسيار بزرگى بود. اتفاقى كه نمى توان به راحتى از كنار آن گذشت اما ناصر خان دلش از بى مهرى ها گرفته است.

او از گذشته ها صحبت مى كند و بى مهرى هايى كه در حق او شد و اجازه ندادند به آنچه كه لياقتش را داشت برسد.
ابرار ، نامه آلكس فرگوسن به شما همه را بهت زده كرد. در مورد اين اتفاق مهم صحبت مى كنيد؟
- اين اتفاق نشان دهنده آن است كه فرهنگ آنها بالا است. البته ما هم فرهنگ بالايى داريم اما زمانه اينگونه شده است. به هر حال وقتى مى بينند كسى كه در آن باشگاه بوده، تمرين كرده و برايشان بازى كرده، امروز در بستر بيمارى است، متأسف مى شوند و افسوس مى خورند و با نوشتن نامه اظهار همدردى مى كنند. اين مسأله فرهنگ بالاى آنها را مى رساند. در آن زمان فرگوسن سرمربى منچستر نبود و ما مربى ديگرى داشتيم اما حالا كه اين بيمارى به سراغم آمده، با من همدردى مى كنند. من ۵ بازى به عنوان بازيكن ذخيره براى منچستر يونايتد به ميدان رفتم آن زمان يك ذخيره روى نيمكت بود و مثل الان ۷ نفر روى نيمكت ذخيره ها نمى نشستند.

• فكرش را مى كرديد فرگوسن با ارسال نامه اى از شما دلجويى كند؟
- نه، فكرش را نمى كردم. اگر مربى خود من بود و مرا مى شناخت شايد اما فرگوسن شناختى از من نداشت اما اين قدردانى و همدردى را با من انجام داد. اگر ما باشيم، مى گوييم بگذار طرف بميرد چون مزاحم ما است. اگر چشم ديدن مرا داشتند در ۲۹ سالگى مرا از تيم ملى كنار نمى گذاشتند.
• اين اتفاق چقدر به شما دلگرمى داده است؟

- وقتى يك مربى بزرگ مثل فرگوسن نامه مى دهد و اظهار همدردى مى كند، كار بسيار بزرگى است و من دلگرم مى شوم. در ايران هم يك سرى از دوستان و اطرافيان ناراحت شدند كه اين اتفاق برايم افتاد اما خيلى از آقايان راحت مى شوند و مى گويند بگذار طرف بميرد تا راحت شويم!
• مگر شما چه مزاحمتى براى آنها داشته ايد؟
- نمى دانم اما اگر مزاحم نبودم كه بيرونم نمى كردند. حتماً با آنها همسو و هم فكر نبودم. من بله قربانگو نبوده و نيستم و اگر بودم الان سر كار بودم و پست هاى مهم به من داده بودند.
• با اين به نظر مى رسد احساس غريبى مى كنيد؟

- خيلى، البته براى مردم غريب نيستم. مردم مرا خيلى دوست دارند و همين مسأله به من دلگرمى مى دهد. من براى افراد ديگرى غريب هستم اما مردم هميشه به من محبت دارند.
• وضعيت بيمارى شما به كجا كشيد؟
- دوران درمانم تمام شد و فقط پنجم ارديبهشت بايد چكاب كامل از ريه ام صورت گيرد. ديگر آمپول نمى زنم. خانه ما مثل بيمارستان شده است چون آتيلا رباط پاره كرده و پاى او مورد عمل جراحى قرار گرفت و بقيه افراد خانه هم مشكلاتى دارند و در حال حاضر خودم از همه سالم تر هستم.
• روحيه خيلى خوبى هم داريد.

- بالاخره بايد زندگى كرد. كارى نمى توان صورت داد اما انشاءالله به زودى به تلويزيون مى روم و به صورت زنده و مستقيم حرف هايم را مى زنم. چون آنجا راحت تر مى توانم صحبت كنم.
• به اسلواكى برمى گرديد؟
- قرار بود بروم اما هوا خيلى سرد است و اگر بروم به مشكل مى خورم. چند هفته ديگر اگر هوا خوب شود، براى ۲ بازى آخر تيم مى روم و اگر حالم كاملاً خوب بود، براى فصل بعد برنامه ريزى مى كنيم.
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
نامه سر آلكس فرگوسن براى ناصر حجازى اتفاق بسيار بزرگى بود. اتفاقى كه نمى توان به راحتى از كنار آن گذشت اما ناصر خان دلش از بى مهرى ها گرفته است.

او از گذشته ها صحبت مى كند و بى مهرى هايى كه در حق او شد و اجازه ندادند به آنچه كه لياقتش را داشت برسد.
ابرار ، نامه آلكس فرگوسن به شما همه را بهت زده كرد. در مورد اين اتفاق مهم صحبت مى كنيد؟
- اين اتفاق نشان دهنده آن است كه فرهنگ آنها بالا است. البته ما هم فرهنگ بالايى داريم اما زمانه اينگونه شده است. به هر حال وقتى مى بينند كسى كه در آن باشگاه بوده، تمرين كرده و برايشان بازى كرده، امروز در بستر بيمارى است، متأسف مى شوند و افسوس مى خورند و با نوشتن نامه اظهار همدردى مى كنند. اين مسأله فرهنگ بالاى آنها را مى رساند. در آن زمان فرگوسن سرمربى منچستر نبود و ما مربى ديگرى داشتيم اما حالا كه اين بيمارى به سراغم آمده، با من همدردى مى كنند. من ۵ بازى به عنوان بازيكن ذخيره براى منچستر يونايتد به ميدان رفتم آن زمان يك ذخيره روى نيمكت بود و مثل الان ۷ نفر روى نيمكت ذخيره ها نمى نشستند.

• فكرش را مى كرديد فرگوسن با ارسال نامه اى از شما دلجويى كند؟
- نه، فكرش را نمى كردم. اگر مربى خود من بود و مرا مى شناخت شايد اما فرگوسن شناختى از من نداشت اما اين قدردانى و همدردى را با من انجام داد. اگر ما باشيم، مى گوييم بگذار طرف بميرد چون مزاحم ما است. اگر چشم ديدن مرا داشتند در ۲۹ سالگى مرا از تيم ملى كنار نمى گذاشتند.
• اين اتفاق چقدر به شما دلگرمى داده است؟

- وقتى يك مربى بزرگ مثل فرگوسن نامه مى دهد و اظهار همدردى مى كند، كار بسيار بزرگى است و من دلگرم مى شوم. در ايران هم يك سرى از دوستان و اطرافيان ناراحت شدند كه اين اتفاق برايم افتاد اما خيلى از آقايان راحت مى شوند و مى گويند بگذار طرف بميرد تا راحت شويم!
• مگر شما چه مزاحمتى براى آنها داشته ايد؟
- نمى دانم اما اگر مزاحم نبودم كه بيرونم نمى كردند. حتماً با آنها همسو و هم فكر نبودم. من بله قربانگو نبوده و نيستم و اگر بودم الان سر كار بودم و پست هاى مهم به من داده بودند.
• با اين به نظر مى رسد احساس غريبى مى كنيد؟

- خيلى، البته براى مردم غريب نيستم. مردم مرا خيلى دوست دارند و همين مسأله به من دلگرمى مى دهد. من براى افراد ديگرى غريب هستم اما مردم هميشه به من محبت دارند.
• وضعيت بيمارى شما به كجا كشيد؟
- دوران درمانم تمام شد و فقط پنجم ارديبهشت بايد چكاب كامل از ريه ام صورت گيرد. ديگر آمپول نمى زنم. خانه ما مثل بيمارستان شده است چون آتيلا رباط پاره كرده و پاى او مورد عمل جراحى قرار گرفت و بقيه افراد خانه هم مشكلاتى دارند و در حال حاضر خودم از همه سالم تر هستم.
• روحيه خيلى خوبى هم داريد.

- بالاخره بايد زندگى كرد. كارى نمى توان صورت داد اما انشاءالله به زودى به تلويزيون مى روم و به صورت زنده و مستقيم حرف هايم را مى زنم. چون آنجا راحت تر مى توانم صحبت كنم.
• به اسلواكى برمى گرديد؟
- قرار بود بروم اما هوا خيلى سرد است و اگر بروم به مشكل مى خورم. چند هفته ديگر اگر هوا خوب شود، براى ۲ بازى آخر تيم مى روم و اگر حالم كاملاً خوب بود، براى فصل بعد برنامه ريزى مى كنيم.

:gol:
 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری عیادت سیدحسن خمینی از ناصر حجازی

گزارش تصویری عیادت سیدحسن خمینی از ناصر حجازی

طفلی ناصر خان چقدر پیرتر شده تو این چند وقته


نوه ی امام هم مثل همیشه چهرش معصوم و دلنشینه










 

HaQiQaT

عضو جدید
کاربر ممتاز
ناصرخان تو مراسم ختم برادر حمید استیلی
چقدر خوشتیپ اما شکسته شده
عکسه واقعا ناراحت کنندس
اشکهای ناصر خان هم معلومه بخاطر چیه

 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای اسطوره دعا کنید/ ناصر حجازی در ICU بستری شد

برای اسطوره دعا کنید/ ناصر حجازی در ICU بستری شد

شرایط جسمی ناصر حجازی بحرانی شد تا بازیکن اسطوره ای استقلال باری دیگر در بیمارستان بستری شود.
به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی اسبق استقلال و بازیکن محبوب هواداران این تیم که بیش از 15 ماه است با بیماری سختی می جنگد ، باری دیگر دچار تشدید بیماری شد و به همین دلیل به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کسری منتقل شد. با گذشت 24 ساعت از بستری شدن او در بخش مراقبت های ویژه و به کمک تیم پزشکی ، شرایط بالینی اسطوره استقلال بهتر شده اما همچنان او باید تحت مراقبت های ویژه باشد.

بی شک دعای خیر شما علاقمندان به فوتبال می تواند این ستاره محبوب را در پس زدن دوباره بیماری یاری کند تا او باری دیگر با همان اخلاق منحصر به فرد خود ، زبان گویای مشکلات فوتبال مان شود.

حجازی کمتر از یک هفته قبل در گفت و گویی با خبرآنلاین درباره بیماری اش گفته بود:« تا آخرین لحظه با بیماری می جنگم. من تمام عمرم را جنگیدم و باز هم تا توان دارم این کار را می کنم اما دیگر همه چیز دست خداست. »

خبر بهبودی نسبی شرایط بالینی ناصرخان بی شک موج نگرانی علاقمندان پر شمار او را کاهش خواهد داد.

http://www.khabaronline.ir/news-148234.aspx


 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسطوره‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بیمارستان یکدیگر را دیدند.
علی پروین پس از آنکه شنید حال ناصر حجازی خوب نیست و در بیمارستان بستری شده، به بیمارستان رفت و از اسطوره باشگاه استقلال عیادت کرد. پروین در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا حال ناصر حجازی هرچه زودتر خوب شود.
 

MehrAn.ButterFly

عضو جدید
من که از ته دل براش ارزوی سلامتی میکنم
هیچ کدوم از خبرگذاری های رسمی کشور هم در این باره بحثی نکردن
 

ar.noorian

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه چیز در مورد ناصر خان حجازی

ناصر خان حجازی که بی شک یکی از نوادر فوتبال ایران بوده و از محبوب ترین بازیکنان همه ادوار فوتبال ایران محسوب می شود و ماه هاست با بیماری مهلک سرطان دست و پنجه نرم می کند، چند روزیست که به دلیل عود کردن بیماری در بخش ICU بیمارستان کسری بستری می باشد. البته بنا به گفته پزشکان معالج ناصر خان حجازی، حال وی قدری بهبود یافته و طی یکی دو روز آینده نیز از بیمارستان مرخص خواهد شد و خطر کلی فعلا برطرف شده. اما خبر بد در باره اسطوره فوتبال ایران این است که متاسفانه به دلیل پیشرفت بیماری، ناصرخان حجازی بعد از مرخص شدن از بیمارستان دیگر قادر به راه رفتن نخواهد بود و ویلچر وسیله ای خواهد شد برای تردد اسطوره. همچنین ناصرخان در تکلم نیز دچار مشکلات عدیده گشته و چه بسا قدرت تکلم را نیز به صورت کامل از دست بدهد. در هر صورت برای شفای کامل ناصر حجازی که از چهره های تکرار ناشدنی فوتبال ایران است دعا می کنیم.





:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:


 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
SaDaF7 همه چیز درباره زندگی شخصی عادل! فوتبال ایران 2

Similar threads

بالا