هزاران امضا برای اعطای پناهندگی به کارگر مسلمان فروشگاه یهودی ها

وضعیت
موضوع بسته شده است.

محمودپور

عضو جدید
کاربر ممتاز




شفقنا - وقتی "لاسانا باتیلی" در فروشگاه غذای حلال یهودی ها در پاریس تلاش می کرد جان چند انسان را – فارغ از مذهب آنها- نجات دهد، هرگز فکر نمی کرد این حرکت انساندوستانه اش کلی طرفدار پیدا کند و حتی عده ای برای قبول پناهندگی اش امضا جمع کنند!
به گزارش پایگاه خبریONISLAM؛ حالا 200 هزار فرانسوی در پاسخ به درخواست یک کمپین اینترنتی طوماری را امضا کرده اند که در آن از دولت فرانسه خواسته شده به باتیلی مسلمان – که مهاجری سیاه پوست از کشور مالی است – تابعیت اعطا کند.
باتیلی که در فروشگاه کوشِر یهودیان به جنگ تروریست های جهادی رفته بود می گوید همیشه در مورد اینکه در انتهای ناامیدی، بارقه هایی از امید وجود دارد، می شنیده اما هرگز باور نمی کرده است. او در واقع در حرکتی انساندوستانه یهودیان را در اتاق سردخانه فروشگاه مخفی می کند و با به خطرانداختن جان خود، آنها را نجات می دهد. این جوان مسلمان در این حادثه جان دست کم 15 نفر را نجات داد.
باتیلی در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی BFMTV می گوید من یک مسلمانم و سعی می کنم همه امور مذهبی خود را انجام دهم اما در عین حال تلاش می کنم به همه از جمله یهودی ها هم کمک کنم؛ چون ما همه برادریم، فرقی نمی کند مسلمان، یهودی یا مسیحی باشیم.
درحالی که برگزارکنندگان این کمپین اینترنتی تنها به 200 هزار امضا برای ارسال به ریاست جمهوری فرانسه نیاز داشتند، بیش از 272 هزار نفر طومار اعطای پناهندگی به باتیلی را امضا کرده اند.

منبع: http://www.shafaqna.com/persian/pro...-برای-قبول-پناهندگی-قهرمان-مسلمان-حوادث-پاریس
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا