دوستان ما مالک رو اول بزنیم بعد جدای از مالک یه دانشگاه دیگه قبول میشیم؟؟؟
مثلا مالک بریم مصاحبه ، تو نتیجه نهایی بهشتی هم قبول بشیم.؟؟؟؟؟؟؟؟
کدوم گرایشا رو واسه مالک بزنم هم خوب باشه کارش هم شانس قبولیم بالا بره تو مصاحبه
جواب بدید لطفا ، خدایی گیرم ، یه مشاوری چیزیم واسه هوافضا نیست بریم پیشش ، مزاحمتون میشم
دمتون گرم
سلام....با توجه به متن زیر من میخواستم بدونم دلیل جریان به سمت پایین بر روی سطح مکش دقیقا چیه؟ بر روی هاب سرعت مماسی نسبت به نوک پره کمتر هست(این یعنی در هاب با توجه به متن زاویه حمله شدید هست) و این باعث میشه فشار بالای پره از پایین پره کمتر باشه...و در نتیجه جریان باید از فشار بیشتر به کمتر باشه که این تحلیل با توجه به شکل زیر درست درنمیاد..ممنون میشم راهنماییم کنین....
According to Fig. 4.2, at high angles of attack a separation vortex (2)
appears on the blade suction surface in the hub side to reduce the blade circulation, because of the excessive
angle of attack near the hub. A strong downward flow (3) is induced by the separation vortex near the
trailing edge. It brings about the clockwise vorticalwake flow (4a), which affects to enlarge the flow separation on the adjacent blade suction surface (4b)
تا اندازهای که بلدم،
اگر از دیدگاه ایرفویل نگاه کنیم، در زوایای حمله بالا، جریان در لبه فرار از روی بال، یا تیغه، جدا میشه و جریان گردابهای به وجود میاره. این جریان گردابهای، باعث ایجاد مکش جریانهای اطراف خودش و برهم خوردن شکل جریان میشه. مثل این شکل:
حالا شما بال هواپیما یا بلید توربین رو در نظر یگیر. قسمتی از بال دارای جریان گردابهای و گرادیان فشار هست و بخش بالا دستی این حالت رو ندارد. این جریان گردابهای، جریانهای همسایه رو به داخل خودش میکشه تا جایی که تا نقطهای که تعادل فشار پدید بیاد.
نمیدونم کمکی کرد یا نه. من فقط تا این حد آیرودینامیک بلدم.
سلام سوخت واحتراق پیشرفته و اصول جلوبرندگی یپشرفتهسلام لطفا برای آزمون دکتری پیشرانش راهنمایی کنید
ظاهرا هر سال منابعش عوض میشه
درسته !؟
سلام،
دیدم تو رشته هوافضا خیلی ها هستن که سوالای جور واجور دارن و هر کی برای یک دونه سوال یک تاپیک زده!گفتم یه تاپیک بزنم که همه سوالاشون رو اون تو طرح کنن تا هم همه سوالا یک جا باشه . خدا را چه دیدی شاید یه سوال داشتی جوابش رو تو این تاپیک پیدا کردی!
از همه تقاضا دارم که سوالشون رو توی این تاپیک طرح کنن تا هم همه از اون سوال بهره ببرن و هم اینکه سریعتر به جواب برسه چونکه اینجوری هر کسی که به تاپیک سر میزنه و جواب سوال رو بدونه،پیام میذاره.
مخلص همگی!
سلام خسته نباشیدسلام،
دیدم تو رشته هوافضا خیلی ها هستن که سوالای جور واجور دارن و هر کی برای یک دونه سوال یک تاپیک زده!گفتم یه تاپیک بزنم که همه سوالاشون رو اون تو طرح کنن تا هم همه سوالا یک جا باشه . خدا را چه دیدی شاید یه سوال داشتی جوابش رو تو این تاپیک پیدا کردی!
از همه تقاضا دارم که سوالشون رو توی این تاپیک طرح کنن تا هم همه از اون سوال بهره ببرن و هم اینکه سریعتر به جواب برسه چونکه اینجوری هر کسی که به تاپیک سر میزنه و جواب سوال رو بدونه،پیام میذاره.
مخلص همگی!
کتاب کنترل پایداری صدرایی یا راسکم را مطالعه کرده و سپس توابع کنترل پایداری که شامل معادلات مد های حرکتی است را از فیزیک مساله استخراج و ریشه های مخرج را محاسبه میکنیم اگر منفی بود هواپیما ذاتا بدون اتو پایت و سیستم sas یا هر سیستم الکترونیکی دیگر پایدار است. خیلی راحتهسلام خدمت مهندسین عزیز
ما برای اینکه بفهمیم پرنده ما پایدار هست یا نه از روی نمودار ها یا ضرایب، این رو چطور باید متوجه بشیم؟؟؟
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
S | نیاز به missile datcom البته هر چه ورژن بالاتری باشد بهتر است | سوالات و درخواست های هوافضا | 0 | |
A | در مورد هواپیما هر چی می خوای بپرس | سوالات و درخواست های هوافضا | 43 |