نذر غذای امام حسین برای افراد مستحق!!!؟؟؟

AMXSTAR

عضو جدید
سلام دوستان
یه موضوعی خیلی ذهنمو مشغول کرده بود و همچنین خیلی ناراحت ، که گفتم نظرشما رو هم بدونم
.اول از همه بگم که من خیلی برای امام حسین احترام قائلم و همیشه هم در مراسمش شرکت میکنم .
اما نمیدونم فلسفه غذای امام حسین که انقدر مد شده چیه ؟ دیروز تو اکثر مناطق تهران صف های طولانی برای گرفتن غذا رو شاهد بودیم . اما واقعا برای چی ؟ اصلا این غذا به آدمای مستحق میرسه ؟ این عزیزایی که این همه زحمت میکشن و هزینه میکنن ، میدونن اکثر مردمی که تو این صفا می ایستند فقط برای تفریح و تامین یه وعده یا چند وعده غذاییشون هستند. دیروز خودمم تو یکی از این صفا بودم باور کنید فقط یدونش ، چند آقایی که اطرافم بودن و با هم صحبت میکردند دم از این میزدند که در چندین صف دیگه هم حضور داشتند و صندوقهای عقب ماشیناشیون مملو از غذاست ، انگار در حال رقابت هستند ، خیییییلی ناراحت شدم و از صف اومدم بیرون یا پسر دخترای سوسولی که برای تفریح تو این صفا ایستادند. پس این همه هزینه های ملیونی برای چیه ! این همه ما نیازمند و فقیر داریم بهتر نبود بخاطر امام حسین نظرتون رو به صورت نقدی یا هرجور صلاح میدونستید در اختیار اونا بزارید تا این که صف های طویلی از افرادی که به هیچ عنوان نیازمند نیستند رو جمع کنید و بهشون یک وعده قضا بدید و هیچ .
ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم
 
آخرین ویرایش:

پرتو سخن

عضو جدید
متاسفانه بعضی از اینگونه کارها فقط از روی تظاهر و ریا انجام میشه . واسه اینکه به بقیه مردم بگن ما ادمای خیری هستیم0
 

AMXSTAR

عضو جدید
متاسفانه بعضی از اینگونه کارها فقط از روی تظاهر و ریا انجام میشه . واسه اینکه به بقیه مردم بگن ما ادمای خیری هستیم0


حرف شما کاملا درسته ، ریا به شدت تو این مسئله ریشه دوونده و برای بعضی افراد جمع شدن افراد برای گرفتن غذا و ایجاد صفهای طویل افتخار به حساب میاد بین دوستان و آشنا ها و در و همسایه .
 

saeedhashemee

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
البته اونهایی هم که نذورات دارند بیشتر این کار رو برای منافع شخصی میکنند بدین ترتیب که در مقابل کاری که میکنند چیزی از خدا میخواهند/ اکثرا برای رضای خدا این کار رو نمیکنند/
 

eghbali66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خدایا همه بندگانته به راه راست هدایت کن....
 

Similar threads

بالا