موجودات فضایی توهم یا واقعیت؟

الميرا

عضو جدید
واقعا عجب تاپيكي;)اي ول بچه هاي هوا فضا:biggrin:من هنوز 4 يا5 صفحه از تاپيك رو خوندم ولي واقعا خوشم آمد:thumbsup2:اميدوارم اين بحث تمام نشه:gol::gol::gol:
 

spacescience

عضو جدید
چند مقاله خوب درباره موجودات فضایی به زبان فارسی

چند مقاله خوب درباره موجودات فضایی به زبان فارسی

لذت یافتن یک موجود فضایی

درک این موضوع که واقعاً زندگی چیست، چگونه آغاز شده و هیجان انگیزتر از همه یافتن جانداری در فراسوی مرزهای امن سیاره آبی‌مان، مهمترین چالش پیش روی بشر در این روزگاران است. یافتن زندگی فرازمینی حتماً بزرگترین کشف تمام تاریخ بشریت خواهد بود که همه پایه‌های زندگی ما را به شدت خواهد لرزاند.




نیم قرن در جستجوی موجودات هوشمند فضایی

فرانک درک و همکارانش در سال 1960 در پروژه‌ای به نام اُزما کار می‌کردند که عجیبترین هدف آن روزگاران را تعقیب می‌کرد. آنها به دنبال سیگنالهای رادیویی بودند که حدس می‌زنند موجودات فضایی مشتاق ارتباط، برایشان ارسال خواهند کرد.
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
لذت یافتن یک موجود فضایی

درک این موضوع که واقعاً زندگی چیست، چگونه آغاز شده و هیجان انگیزتر از همه یافتن جانداری در فراسوی مرزهای امن سیاره آبی‌مان، مهمترین چالش پیش روی بشر در این روزگاران است. یافتن زندگی فرازمینی حتماً بزرگترین کشف تمام تاریخ بشریت خواهد بود که همه پایه‌های زندگی ما را به شدت خواهد لرزاند.




نیم قرن در جستجوی موجودات هوشمند فضایی

فرانک درک و همکارانش در سال 1960 در پروژه‌ای به نام اُزما کار می‌کردند که عجیبترین هدف آن روزگاران را تعقیب می‌کرد. آنها به دنبال سیگنالهای رادیویی بودند که حدس می‌زنند موجودات فضایی مشتاق ارتباط، برایشان ارسال خواهند کرد.


ممنون من مطالعه کردم...اما چیز جدیدی نبود ...اما ممنون بازم:gol::gol:
 

lars_manson2002

عضو جدید
کاربر ممتاز
salam

salam

در مورد موجودات فضایی شک نکنین, اما وجود موجودات باهوشی که برای خودشون سلاح و ابزار بسازن بعیده, موجوداتی ذره بینی و یا موجودات بی عقل مثل انواع جانوران امکان وجودشون زیاده.
 

ooraman

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم فکر میکنم باید موجوداته دیگهای هم باشن ...اگه اشتباه نکنم وجود حدوده یک میلیون کهکشان به اثبات رسیده و ازین همه فقط یکیش راهه شیریه که ازین یه دونه بشر فقط 7-8
10 تا سیاره رو کشف کرده که فقط به یکی دوتاش تونسته سفر کنه یا ماهواره بهش بفرسته یعنی تو این همه سیاره و ستاره قمر و اینا هیچ موجوده زنده دیگه ای وجود نداره؟!!!بعید میدونم
 

ooraman

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط یه سوالی رو یادم رفت بپرسم ...چرا فرض ما اینطوریه که موجودات فضایی با بشقاب پرنده میان و تمام اجسام دیده شده به عنوان اجسام مشکوکه فضایی به این شکلن؟ و اینکه عکسایی که از به اصطلاح موجودات فضایی گذاشتین همه شکل انسانن؟ من فک میکنم اگر این موجودات وجودم داشته باشن باید یه شکل دیگه باشن یه شکلی که با نوع زندگی و حیات تو سیاره خودشون سازگار باشه ما روی همین زمین خودمون هزاران موجود با اشکال مختلف داریم که هر کدوم بنا به نوع زندگیشون ساختارای متفاوت دارن(مثل ماهیا،پرنده ها،دوزیستاو...) اونوقت چطور ممکنه یه موجود در یه سیاره یا حتی یه کهکشانه دیگه همین شکلی باشه که ما هستیم؟!!
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال وجود تمدن‌های فرازمینی به نظر اخترشناسان حدود 109 کهکشان قابل مشاهده در جهان وجود دارد. هر کهکشان دارای میلیاردها ستاره‌ است. ممکن است کسری از این ستاره‌ها ، منظومه‌ها و سیاراتی در اطراف خود داشته باشند. بنابراین احتمال وجود موجودات هوشمند در کل جهان ، بسیار بیشتر از احتمال وجود آنها در کهکشان راه شیری خواهد بود، ولی به دلیل فاصله بسیار زیاد بین کهکشانها کشف حیات در کهکشان خودمان ، راحتتر و محتمل‌تر از کهکشانهای دیگر است (حیات در کائنات).

فرانک دریک ، کارل ساگان و جوزف شکلوفسکی و چند دانشمند دیگر راههایی را برای تخمین احتمال وجود تمدن پیشرفته در کهکشان راه شیری پیشنهاد کرده‌اند. آنها هفت عامل زیر را در این محاسبه مهم دانسته‌اند:

N0 : تعداد ستاره‌های کهکشان راه شیری.
fp : کسری از ستارگان که دارای منظومه‌های سیاره‌ای هستند.
ne : تعداد سیارات یک منظومه مفروض که ‌از نظر اکولوژی برای حیات مناسب هستند.
fl : کسری از سیارات مناسب که در آنها حیات رشد کرده ‌است.
fi : کسری از سیارات مسکونی که در آن حیات هوشمند پدید آمده ‌است.
fc : کسری از سیارات دارای تمدن پیشرفته حیات که قادر به برقراری ارتباط است.
fL : کسری از عمر سیاره که در آن تمدن توانسته‌ است به حیات خود ادامه دهد. (مقادیر تمام f ها بین 0 و 1 می‌باشد.)

حاصلضرب عوامل فوق با N نشان داده می‌شود که تعداد تمدنهای پیشرفته (حداقل دارای ارتباط رادیویی) در کهکشان راه شیری را بدست می‌دهد:

N=N0fpneflfifcfLسه عامل اول از عوامل فوق ، نجومی‌ می‌باشند که بصورت تقریبا دقیقی مشخص می‌شوند. دو عامل بعدی ماهیت زیست‌شناختی دارند و با احتمال تخمین زده می‌شوند. دو عامل آخر جامعه شناسی هستند و با حدس و گمان بدست می‌آیند.

محاسبه تعداد تمدنهای فرازمینی حال با توجه به رابطه مزبور می‌خواهیم در راه شیری به کنکاش تئوری‌وار بپردازیم و تعداد تمدنهایی را که توانایی برقراری ارتباط رادیویی را دارند، محاسبه کنیم. لذا باید مقادیر مربوط به هفت عامل یاد شده را پیدا کنیم. تعداد ستارگان راه شیری ، N0 ، حدود 4x1011 می‌باشد. برخی از این ستارگان پرجرم و داغ ، با عمری کوتاه و برخی دیگر سرد و پیر و کوچک هستند، ولی بیشتر ستاره‌ها مانند خورشید هستند که میلیاردها سال عمر می‌کنند، این نوع ستاره‌ها در بیشتر حیات خود بطور تقریبا یکنواختی انرژی منتشر می‌کنند و به همین دلیل برخی از آنها می‌توانند محیط مناسبی برای تشکیل حیات در سیاره‌های مجاور احتمالی ، مهیا کنند. فرض می‌کنیم حدود 3/1 این ستاره‌ها ، دارای منظومه سیاره‌ای باشند.

(fp=1/3) اگر منظومه‌های مفروض را مشابه منظومه شمسی ، شامل 10 سیاره در نظر بگیریم (ne=10) ، همه ‌این سیارات برای پیدایش حیات مناسب نخواهند بود. فرض می‌کنیم فقط یکی از ده سیاره می‌تواند دارای حیات باشد، پس fl مساوی 10/1 خواهد بود. (بعضی از دانشمندان ، از جمله کارل ساگان ، به‌ازای هر ده سیاره ، یک یا دو سیاره مسکونی فرض کردند.) در مورد حیات هوشمند و تمدنهای پیشرفته ‌ارتباطی آنها نظرات مختلفی وجود دارد، اما می‌توان مقدار متوسط ارقام پیشنهادی دانشمندان را برای fixfc در نظر گرفت که مساوی 100/1 می‌باشد، یعنی فقط یک درصد از سیارات حیاتمند توانسته‌اند به تمدن صنعتی دست پیدا کنند، ولی ممکن است حیات آنها موقتی بوده باشد، به ‌این معنی که حیات آنها دوام نداشته و به دلایلی پس از مدتی از بین رفته ‌است.

در این مورد دوام صنعتی تمدنها نسبت به عمر سیاره را 100/1 یا 1000/1 فرض می‌کنیم. (fL=1/100 or1/1000)
با ضرب کردن عددهای فوق در هم ، N به عددی در حدود 105 تا 107 نزدیک می‌شود. در این صورت می‌توان گفت در کهکشان راه شیری حدود یک میلیون سیاره وجود دارد که در حال حاضر موجودات هوشمند در آنها زندگی می‌کنند و تمدن صنعتی پیشرفته‌ای دارند. در حالیکه شکلوفسکی و کارل ساگان ، تعداد تمدنهای فرازمینی کهکشان ما را حدود 106 تا 109 بدست آورده بودند.

تردید بسیاری وجود دارد در مورد اینکه N می‌تواند مقداری بین ده میلیارد (یعنی به تعداد ستارگان مشابه خورشید در کهشکشان ما) و یک (تنها تمدن شناخته شده یعنی تمدن خود ما) قرار گیرد. در واقع همین عدم امکان بدست آوردن جواب ، دانشمندان را واداشته تا در پی روشهای جدید مشاهده باشند. روشهای پیچیده‌ای برای کشف سیارات پیرامون دیگر ستاره‌ها و از همه مهمتر تلاش در راه کشف علامتهای فرازمینی واقعی.​
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
کلیپ های جدید از موجودات فضایی

کلیپ های جدید از موجودات فضایی

کلیپ های جدید از موجودات فضایی همه لینک ها درست می باشند ( برای دانلود روی عکس ها کلیک کنید )




 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر كشف موجودات فضايي در روزنامه ديلي تلگراف استرالي

خبر كشف موجودات فضايي در روزنامه ديلي تلگراف استرالي

اين خبر كه امروز در سايت ديگ امتياز بسيار زيادي آورد مربوط مي شود به پرده برداري از يك اتفاق بسيار عجيب در مكزيك.
در سال 2007 يك كشاورز مكزيكي موجود عجيبي پيدا كرد كه به زحمت زياد توانست او را بكُشد. چند روز پيش دانشمندان پس از دو سال تحقيق نتايج آزمايشات خودشان را در يك كنفرانس كه شديدن در شرايط امنيتي بود منتشر كردند (قطعه كوتاهي از اين فيلم در لينك موجود است).



اين موجود كوچك كه از نظر اسكلت تقريبن به خزندگان شباهت دارد به اندازه كف دست انسان است ولي داراي دندان و اسكلت سري شبيه به انسان است و نتايج ژنتيكي نشان داده كه نوع ژن اين موجود به هيچ موجود زنده‏اي در كره زمين شباهت ندارد. كشاورز مكزيكي گفته بود كه براي كشتن اين موجود مجبور شد كه سه بار به مدت چند ساعت او را در آب غرق كند.

وقتي كه كشاورز موجود را پيدا كرد، اين موجود كه بسيار شبيه به فيلم هاي تخيلي فضايي است براي نجات خود شروع به جويدن بازوي خود كرده بود. گفته شده است كه كشاورز مكزيكي مدتي بعد در يك سانحه رانندگي كه منجر به آتش سوزي شد با حرارت بسيار زيادي سوخته و كشته شده است.

 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
مشاهده اجسام نورانی و جنجال جدید رسانه ها ی کشور

مشاهده اجسام نورانی و جنجال جدید رسانه ها ی کشور

ما در کشوری زندگی میکنیم که همه چیز رنگ و بوی دیگری دارد حتی علم را نیز از دریچه دیگری میبینیم. چند روزی است که رسانه های جمعی ما جنجال تازه ای درباره مشاهده اشیا نورانی عجیب و غریب در آسمان برخی شهر ها به راه انداخته اند.
از شهر های شمال غربی کشور خبر رسید که " جسم نورانی برای دقایقی بر فراز آسمان این مناطق دیده شده. و برای مدت زمانی مردم آن شهر ها را در بهت و حیرت فرو برده است. همه از یک جسم نورانی صحبت میکنند که دارای نقاط نورانی درکنار خود و به رنگ های مختلف بوده است. علاوه بر شهر های شمال غربی ایران از شهر هایی مثل تهران و اصفهان نیز خبر هایی در باره مشاهده این جسم و اجسام نورانی دریافت کردیم. از زمان انتشار این خبر در رسانه ها به ویژه صدا و سیما بحث های زیادی در این باره مطرح شد.تماس های مکرری نیز با ما برقرار شد که در این باره همه یک سوال داشتند : آیا این نورها مربوط به موجودات فضایی و باهوش است ؟ یا ارتباط این اجسام با یوفو ها و .... متاسفانه نوع انتشار برخی از اخبار در رسانه های ایران چنان سطحی است که باعث ایجاد چنین موجهایی در بین مردم میشود. شاید اگر صدا و سیما و رسانه هایی که به انتشار چنین اخبار بدون پشتوانه عملی میپردازند مشاورانی در این زمینه ها داشتند این اخبار اینگونه مطرح نمیشد.

معمولا خانم محدثه عظیم لو از اعضای شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران جزو اولین کسانی است که به اظهار نظر در این گونه موارد پرداخته است. ماجرای برخورد جسمی آتشین در شما کشور و تحلیلهایی که دلایل علمی این نوع پدیده ها را توضیح میداد از پاسخ های ایشان بوده است.پاسخ خانم عظیم لو را بخوانید در باره این موضوع :

جسم ناشناس درخشانی که چندی است درآسمان شهرهای مختلف ایران، به ویژه مشکین شهر مشاهده شده است ، چیزی جز سیاره درخشان زهره نیست!





[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]تصویری که چندین بار از شبکه های مختلف و در بخشهای مختلف خبری پخش شد ، مربوط به سیاره زهره است که تصویر آن با هندی کم ناواضح و در حال تغییر رنگ ثبت شده است. سیاره زهره به تازگی از حالت تربیع خارج شده و کم کم به شکل هلال در خواهد آمد، به همین دلیل تصویر آن کمی کشیده به نظر می آید. همچنین اعوجاج تصویر در جو زمین و غبار موجود در هوا به ویژه در نزدیکی افق تصویر آن را لرزان ورنگ آن را متغیر می کند.
برای مشاده این سیاره زیبا می توانید پس از غروب خورشید بر فراز افق غربی به دنبال جسم پرنور و درخشانی بگردید. پس از ماه، زهره درخشان ترین جسم آسمانی در ان شبهاست.
تا کنون بارها سیاره زهره به عنوان شیء ناشناس گزارش شده است. حتی یک بار ریگان رییس جمهور وقت آمریکا گمان کرده بود که این جسم درخشان ماهواره جاسوس روسی است که او را زیر نظر دارد!امیدوارم رسانه های عمومی از این پس ، پیش از اعلام اخباری این چنین و ایجاد جنجال بیهوده از ماهیت و صحت علمی خبر اطمینان پیدا کنند.

این در حالی است که در اولین روز انتشار این خبر خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا مصاحبه ای را با دکتر عجب شیری زاده (استاد دانشكده فيزيك دانشگاه تبريز و رييس مركز پژوهشي نجوم و اخير فيزيك مراغه)در این باره تربتیب داده که آقای عجب شیری زاده در پاسخ خورشید و فعالیتهای خورشیدی را دلیل این واقعه ذکر کرده بودند.
دکتر عجب شیری زاده با تاكيد بر اين كه تا كنون هيچ مدرك مستدل علمي درباره بشقاب پرنده‌ها و ساير اشيا پرنده با منشا غير زميني ارائه نشده، درباره منشاء احتمالي اين پديده اظهار كرد: از لحاظ علمي و نجومي مي‌توان اين پديده را به ذرات ناشي از فعل و انفعالات شديد خورشيدي در روزهاي اخير نسبت داد. پديده‌هايي نظير طوفان‌ها و بادهاي خورشيدي كه گاه و بيگاه در سطح اين ستاره رخ مي‌دهد، به آزاد شدن و انتشار ذرات پر انرژي به فضاي پيرامون آن منجر مي‌شود.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]به گفته وي، اين ذرات در حالت عادي توسط لايه «وان آلين» جو كه به عنوان سدي محافظ در برابر تشعشات مغناطيسي عمل مي‌كند، جذب مي‌شوند. ولي در برخي مواقع، اين ذرات با عبور از جو به صورت پرتوهايي نوراني در آسمان رويت مي‌شوند كه نمونه‌اي از آن شفق‌هاي قطبي هستند كه معمولا در مناطق قطبي زمين تشكيل مي‌شوند. ولي احتمال بروز آن‌ها در ساير مناطق هم وجود دارد.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]پروفسور عجب شيري‌زاده درباره ادعاي رويت كنندگان پديده ناشناس اخير مبني بر تشعشع پرتوهاي رنگي مختلف در پيرامون اين اشياء گفت: در مواقعي كه ميزان رطوبت جو زمين زياد باشد، تشعشعات خورشيدي همانند منشور عمل كرده و طيفي از رنگ‌هاي متنوع را ايجاد مي‌كند؛ بنابراين اگر بخواهيم توجيهي نجومي براي پديده‌هاي گزارش شده اخير ارائه دهيم مي‌توانيم آن را به بروز شراره بزرگ خورشيدي در 8 آوريل (حدود يك هفته قبل) نسبت دهيم.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]استاد فيزيك دانشگاه تبريز در پايان با ابراز بي اطلاعي نسبت به علت مشاهده محدود اين پديده نجومي، كه هر شب در آسمان يكي از شهرهاي شمالي كشور گزارش شده، خاطر نشان كرد: احتمال اين اشياء نوراني مشاهده شده، ماهواره باشند، نيز وجود دارد.
مقاله تحلیلی روزنامه شرق روز شنبه 5 اردیبهشت 1383 را نیز در این مورد بخوانید :
گروه علم،سليمان فرهاديان: «دو شيء نوراني براي سومين شب متوالي، چهارشنبه شب در ارتفاع پايين در ضلع جنوبي شهر گنبدكاووس مشاهده شد. به گفته شاهدان، اين دو شي از حدود ساعت ۲۰ تا ۲۲ در آسمان ظاهر شدند.»اين خبر و خبرهاي مشابه بارها از سوي رسانه هاي گروهي و خبرگزاري هاي مختلف منتشر شد.افراد زيادي نيز طي هفته گذشته اعلام كرده اند كه شب هنگام اشياي پرنده عجيبي را در آسمان مشاهده كرده اند كه از خود نورهايي به رنگ مختلف ساطع كرده و يا تغيير رنگ مي دادند. پخش اين خبر توجه قشر وسيعي از مردم را به خود جلب كرده و پرسش هاي زيادي را موجب شده است. عمده اين مشاهدات در روزهاي يكشنبه تا چهارشنبه هفته گذشته صورت گرفته و مكان آن از شهرهاي تبريز، اردبيل، آزادشهر و مشكين شهر در شمال غرب ايران تا آزادشهر و گنبدكاووس در شمال كشور (ساحل جنوبي درياي خزر) متفاوت بود.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]هر چند توصيفاتي كه از اين اشياء ارائه شده است در بعضي موارد با يكديگر يكسان است، از بعضي لحاظ تفاوت هايي نيز با يكديگر دارد: بعضي يك جسم نوراني را مشاهده كرده اند كه نورهايي به رنگ سبز، قرمز و آبي از آن ساطع شده است، اما بعضي ديگر گفتند شيء نوراني داراي دو بازو در دو طرف خود بود. كسان ديگر نيز دو جسم نزديك به هم را مشاهده كردند كه در يك زمان ظاهر و سپس همزمان ناپديد شدند. پرسشي كه مطرح مي شود اين است كه ماهيت واقعي اين اجرام پرنده چيست؟ از زمان گذشته به خصوص پس از پرواز انسان به كره ماه، قوه تخيل نويسندگان علمي _ تخيلي موجودات عجيب و غريب فرازميني خلق كرد كه با داشتن تكنولوژي پيشرفته (پيشرفته تر از تكنولوژي انسان زميني) براي انجام تحقيقات به زمين سفر مي كردند و مردم نيز براي تحقق بخشيدن به اين روياها، اجسام پرنده اي را مشاهده مي كردند، به طوري كه در كوتاه مدت موارد گزارش اين گونه اجرام از چند ميليون مورد نيز گذشت.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]اين اجرام را به دليل نامشخص بودن منشأ آنها UFO نامگذاري كرده اند كه به معناي اشياي ناشناس پرنده است و در زبان فارسي نيز «اشناپ» ناميده مي شوند.
ادامه این مقاله را در روزنامه شرق مطالعه نمایید : www.sharghnewspaper.com


گزارش تحليلي نجوم از رويت جرم"ناشناخته" پرنده در آسمان ايران. آيا آين جرم نورانی به راستی شيئی ناشناخته است؟
ّآيا بشقابهای پرنده به ايران حمله کرده اند؟ اشتباه نکنيد آنچه در اين روزها بارها از رسانه های عمومی شنيده ايد چيزی بجز رصد سياره بسيار درخشان زهره در آسمان شامگاهی نبوده است. باور نمي کنيد؟ همين امروز پس از غروب آفتاب رو به غرب بايستيد و آن را با چشمان خود ببينيد! در دهه های گذشته بارها و بارها پديده های نجومی و جوی که برای آشنايان با اين دانشها پديده ای عادی بوده با ظهور اشيای پرنده ناشناس اشتباه گرفته شده است.
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]داستان بشقابهاي پرنده داستاني است که اگرچه به نظر مي رسد بايد به دوران مدرن تعلق دارد اما از دطد طرفداران وجود آنها از پيشينه اي بسيار غني و قديمي برخوردار است . اولين نشانه ها از اشيای پرنده ناشناس که عمدتا با ظاهري همانند کلاه لبه دار ظهور مي کنند به دوراني باز مي گردد که هنوز انسان حتي تصوري از پرواز نيز در سر نداشت .
[/FONT]

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]شايد يکي از نخستين مدارک ثبت شده از چنين تصوراتی به حدود ۱۲۰۰۰ سال پيش بازمي گردد قطعه سنگي تراش خورده که در نپال يافت شد و برروي آن علايمي از موجودات شبيه به انسان و همينطور نقشي از يک ستاره در مرکز ديسک نقش شده بود. در قرنهاي بعدي اين نقشها تکامل بيشتري يافت و همزمان رد آنها را مي شد در متون کهن جستجو کرد حماسه جاودانه هندي «مهابهاراتا» و «رامايانا» که در آن از نبرد پلوانان نيمه آسماني هند سخن به ميان آمده است اگر با ديدي مدرن مطالعه شود آنچنان به نظر مي آيد که گويا توصيفي از پرواز سفاين مجموعه فيلم هاي جنگهاي ستاره اي را روايت مي کند. همزمان ارابه آتشين آپولون در پونان باستان و زورق اوزيريس در مصر کهن چنين نشانه هايي را در خود دارند. حتي سرنخ چنين مشاهداتي را مي توان در بخش مکاشفات عهد عتيق کتاب مقدس جستجو کرد. شايد يکي از برجسته ترين آنها روايت هزقيل نبي از مشاهده پيکهاي آسماني است که در کنار فرات فرود آمدند و با او سخن گفتند . هزقيل در روايت اين مشاهده نه تنها به توصيف دقيق ابزار پرنده اين راويان مي پردازد که با دقتي خاص از لباس آنها سخن مي گويد لباسي که تطابق عجيبي با لباسهاي فضايي روزگار ما دارند.
[/FONT]
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
موجودات فضایی به زمین آمده اند !؟

موجودات فضایی به زمین آمده اند !؟

داستان از سال 1357 آغاز شد. در آن سال شکل های دایره ای عجیبی، در گندمزاری در انگلستان پیدا شدند. به زودی شاید شد که بشقاب پرنده ای از این گندمزار به هوا برخاسته و جای آن به صورت دایره ای از گندم های له شده باقی مانده است که ناشی از چرخ زدن بشقاب پرنده، در زمان بلند شدن است. این شکل های عجیب و هنرمندانه به زودی در کشتزار های دیگر هم دیده شدند. اما همه این ماجرا، از یک شوخی در بعد از ظهر یک روز تابستانی، شروع شده بود. سه دوست که مشغول صحبت درباره بشقاب های پرنده بودند، تصمیم گرفتند برای تفریح دایره های بزرگی وسط گندمزار ها، بسازند و ببینند که چه اتفاقی می افتد ! به این ترتیب سرگرمی شبانه دایره سازی با کار دو هنرمند دیگر عمومی شد. دایره های ساده ای که آنها می ساختند توجه دانشمندان سراسر جهان را به خود جلب کرد. در این فاصله هنرمندان دیگری هم به آنها پیوستند و در این کار از آنها پیشی گرفتند. این واکنش زنجیره ای ادامه یافت تا آنجا که به اسرار آمیزترین، پدیده فوق طبیعی قرن تبدیل شد و سالانه هزاران گردشگر را به گندمزار ها، می کشاند. این پدیده آنقدر جذاب بود که حتی سبب شد تا یک فیلم سینمائی درباره آن ساخته شود. پس از چند سال، هنرمند دیگری به نام " مت ریندلی " در انگلستان دوباره این شیطنت ها را از سر گرفت. او شک نداشت که این دایره ها ساخته ی انسان است و قصد داشت، نشان دهد که ایجاد گندم دایره ها چقدر آسان است.


او در یک شب به همراه دوستش وارد گندمزار شده بود و با استفاده از راه رفتن روی یک طناب، گندم ها را در دایره ای بزرگ، له کرده بود. دو روز بعد کشاورز آن کشتزار، به مقامات مسئول وجود این شکل عجیب را گزارش داد. ریدلی موفق شده بود که نخستین قربانی را فریب دهد. او کار خود را با روش های بهتری ادامه داد. اما وقتی ریدلی با تالیف مقاله ای با نام " اطلاعات گمراه کننده دولتی " به کار خود اعتراف کرد، هیچ کس به او توجه نکرد و حتی او را جاسوس و کلاهبردار خواندند ! مطبوعات همچنان این دایره ها را فضایی می دانستند. آنها ادعا می کردند که ایجاد دایره ها با سر و صداهای غیر زمینی همراه است ! و حتی کارشناسان می توانند دایره های اصلی را از تقلبی تشخیص دهند ؟! اکنون سالها از این ماجرا می گذرد اما هنوز افرادی وجود دارند که معتقد هستند که ایجاد گندم دایره ها کار موجودات فضایی بوده است. اخیرا ماجرای مشابهی در روسیه به وقوع پیوسته است. بار دیگر مسئله گندم دایره ها توسط افراد خرافاتی و نا آشنا به علم مطرح شد. اینبار مردم روسیه، عوامل دیگری مانند گرداب های پلاسمائی، میدان های عجیب نیرو و حتی شیطان را عامل ایجاد گندم دایره های اخیر می دانند.گویا دوباره این شیطنت ها از سر گرفته شده است.​
 

mre_mech84

عضو جدید

manela

عضو جدید
سلام

سلام

من مهندس هوا فضا نيستم اما فكر كنم اين موجودات وجود داره چون هيچ كاريي از خدا بعيد نيست
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز

رضا59

عضو جدید
امکام وجود موجودات هوشمند در سایر کرات

امکام وجود موجودات هوشمند در سایر کرات

سلام به همه دوستان
من از زبان یه دانشمند شنیدم که میگفت:
"شاید این موضوع حقارت آمیز باشه ولی ممکنه موجودات فضایی که به مراتب از ما هوشمند تر هستند از حیات ما روی کره زمین مطلع باشند ولی حیات ما از نظر اونها آنقدر ابتدایی باشه که لزومی نمی بینند با ما ارتباط برقرار کنند.":(
این صحبت خیلی تامل بر انگیزه مثلا شما هیچوقت سعی میکنین با یه کرم که درون سیب زندگی میکنه ارتباط برقرار کنید و یا حیاتتون رو بهش اثبات کنین مصلما نه!!!:smile:
 

رضا59

عضو جدید
حیات در سایر کرات

حیات در سایر کرات

در مورد عکس ها و فیلم های ارائه شده نمیخام بگم که صد در صد ساختگی هستند ولی مصلما موجودات فضایی نیستن چون در حال حاضر که دانشمندا دارن برا پیدا کردن یه حیات میکروسکوپی تو یه شهاب سنگ پدر خودشون رو در میارن اینکه ما یه موجود فضایی تکامل یافته داشته باشیم دور از واقعییته.
ولی در مورد اون عکسا به نظر من اگه ساختگی نباشه ممکنه عکس اجداد ما باشه که سالها پیش با تکنولوژی پیشرفته ای که داشتن زمین رو ترک کردن و الان تحت شرایط جوی به این قیافه مبدل شدن. به هر حال ناسا فقط میدونه که اینا کین به خاطر همین زیاد روشون مانور نمیده.
 

Sirius_Black

عضو جدید
مهم نيست كه حتما" عكس اين موجودات رو ببينيم تا باور كنيم!

خود خدا گفته ما موجودات را در آسمان ها و زمين قرار داديم!

ولي خب آدم مشتاقه به چشم ببينه! :D
 

Skabirian

عضو جدید
دوستان عزیز من در این بحث دوست دارم با در نظر گرفتن تمام جوانب و تفکر به عظمت کائنات نظرات و ایده های خودتون رو راجع به وجود موجودات فضایی بدهی...

در طول بحثمون من از مطالب و مستندات و عکس هایی هم استفاده می کنم...

منتظرم...


یکی شروع کنه....

بابا حالا باشن چی به ما میرسه؟؟؟؟
میخوای باشون دوست باشی؟:D:D:D:D.
شک نکن که هستن و کاری با ما ندارن !!!;););)
 

A&S

عضو جدید
کاربر ممتاز
تاپیک قشنگیه من که خیلی استفاده کردم
از همه ی دوستان ممنونم
فقط ببخشین که تشکرهام تموم شده
 

bardiaxavi

عضو جدید
سلام به همه دوستان
من از زبان یه دانشمند شنیدم که میگفت:
"شاید این موضوع حقارت آمیز باشه ولی ممکنه موجودات فضایی که به مراتب از ما هوشمند تر هستند از حیات ما روی کره زمین مطلع باشند ولی حیات ما از نظر اونها آنقدر ابتدایی باشه که لزومی نمی بینند با ما ارتباط برقرار کنند.":(
این صحبت خیلی تامل بر انگیزه مثلا شما هیچوقت سعی میکنین با یه کرم که درون سیب زندگی میکنه ارتباط برقرار کنید و یا حیاتتون رو بهش اثبات کنین مصلما نه!!!:smile:
:( یعنی انقدر ما حقیریم ؟
ولی بچه ها من به چشم خودم یوفو دیدم ، ممکنه باور نکنید و ممکنه هم بگید اون یوفو نبوده ، ولی چیزی که من دیدم به احتمال خیلی زیاد یوفو بود ...
قضیه ماله 2-3 سال پیشه که یه جسم نورانی رو دیدم که بصورت های مختلف و با سرعت زیادی به این طرف و اون طرف میرفت ( دور بود تقریبا و فقط نورش مشخص بود ) و آخر سر هم رفت بالای بالا تا ناپدید شد ... به نظرتون چی میتونه باشه جز این ؟:w20:
 

karkard

متخصص موشک
کاربر ممتاز
سلام،
نمی توان گفت که وجود بشقاب پرنده، وجود موجوداتی غیر از انسان رو ثابت می کنه. اکثر عکس هایی هم که از موجودات فضایی در اینجا دیدیم، شبیه به هم و بسیار شبیه به ای تی فیلم های هالیوودی بودند. در اینکه آیا موجودی غیر از ما هست یا نه، فعلاً نظری نمی دم اما در رابطه با بشقاب پرنده ها،

طبق اسنادی که بعد از جنگ جهانی دوم کشف شد، آلمان ها و نازی ها اختراعات و اکتشافات شگفت انگیزی انجام داده بودند. موتور جت، موشک بالستیک، بمب اتم و ... . گفته میشه یکی از اختراعات اونها، بشقات پرنده ها بوده اند که حتی امروزه نیز برخی از رکوردهای ثبت شده برای این بشقاب پرنده ها، باور نکردنی است.



بعد از جنگ جهانی، 2 قدرت روسیه و آمریکا، متخصصان آلمانی رو به کشورهای خودشون بردند و از طریق دانش اونها، پیشرفت کردند. گرچه، پرفسوری که سرپرست پروژه بشقاب پرنده بود، به همراه نمونه های آزمایشی، قبل از گیر افتادن از بین رفتن.



















Photo taken near Prague, circa 1944-45






ان شاء الله، در یک فرصت کافی، به همراه معرفی چند سایت، مطالبی رو ترجمه می کنم و میذارم.


با نظر شما موافق هستم. کاملا منطقی است.
به لینک های زیر هم سری بزنید:
http://jlnlabs.online.fr/gfsuav/nxx.htm

http://jlnlabs.online.fr/gfsuav/gfsuavn01a.htm












 
آخرین ویرایش:

XPARS

عضو جدید
کاربر ممتاز


البته خیلی از پروازها که به نام بشقاب پرنده های فضایی مشاهده شده در واقع پروازهای محرمانه خود ناسا یا نیروی هوایی آمریکاست با پرنده های آزمایشی .

ولی خب دانشمندان خیلی اعتقاد دارند به موجودات فضایی طوری که دو لوح پایونیر رو در فضاپیماهای پایونیر 10 و 11 که در سالهای 1972 و 1973 پرتاب شدند قرار دادند. این لوح ها از جنس آلیاژ آلومنیوم و طلا است و به صورت خیلی ساده سعی در ارتباط با موجوداتی داره که این لوح را به دست بیاورند .

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

keyvan.n

عضو جدید
بیشنهاد

بیشنهاد

سلام با عرض بوزش:gol:
به شما عضو گرامی بیشنهاد میکنم کمی بیشتر مطالعه کنید! بنده چندین سال این موضوع را بیگیری کردم والبته میکنم، بهتره بدونید این اطلاعات سال 1989 فاش شده و تا العان مدارک واسناد زیادی دال بر صحت ان منتشر شده.بیشنهاد میکنم کتاب اقای دکتر ایمانیان را در رابطه با این موضوع مطالعه کنید.متاسفانه باید بگم ما خیلی خوش خیالیم(برا جایگاهمون در علم دنیا وابر قدرتها)
طبق اطلاعات من این موجودات بیگانه از سیاره چهارم مجموعه زتا که در فاصله 39سال نوری از زمین قرار دارد به زمین سفر کرده اند:surprised:این موجودات باهوش با یوفوهایی(بشقاب برنده)که به وسیله ی تقویت جاذبه گرانشی حرکت میکند که سوخت ان عنصری با عدد اتمی 115است که در زمین ساخت ان امکان ندارد(فعلا)در زمان کوتاهی به زمین مرسند.
اگر مایل باشی اطلاعات بیشتری خواهم داد؛ بهتره بگم بنده به وجود انها کاملا مطمعنم:eek: چون بشخصه در 10مرداد سال 83منظره عجیبی با چشم مسلح در اسمان دیدم،شاید بخندی ولی همین باعث بیگیری من شد.
این منظره حرکت و تعقیب و گریز دو سیاره با سرعت بسیار عجیب در بین سیارات بود. نور انها نشان از فاصله چند سال نوری انها از ما بود:confused:
 

Tomcat_strike

عضو جدید
والله نمی دونم راسته یا دروغه. ولی یه آیه قرآنی وجود داره که تو تفسیرش به طور ضمنی به این موجودات اشاره کرده. سعی می کنم اصل آیه رو تو تاپیک بزارم. خودمم میوندم آیا اینا وجود دارن یا نه؟ اگه وجود دارن چرا تو امریکا پیدا می شن؟
 

XPARS

عضو جدید
کاربر ممتاز
نکته جالب دیگه ای که هست اینه که سفینه های این موجودات خیلی وسیله های پیشرفته ای نمایش داده میشه اما معدود موجوداتی که به نام موجودات فضایی نمایش داده شدند خیلی موجودات خنگ و بدون شعور و به دور از تمدنی هستند !

نه لباسی ، نه زبان خاصی ، نه وسیله دفاعی ... هیچی

 

alireza king

عضو جدید
اندکی فکر کنید خداوند در کتاب مقدسش از تورات تا قران کریم می فرماید:که باهوش ترین افراد در جهان انسان فرزند ادم نبی است و دیگر موجودی قدرت برابری با او را ندارد پس وجود ادم های فضایی که از ما با هوش تر باشند امکان ندارد ولی در بخشی از قران کریم امده است که حیاط در خارج کرهی زمین نیز هست اما در انجا نیز فرد باهوش تر از ما وجود ندارد البته شواهدی است که علم انسان در سال های حکومت مصریان کامل می شود و بعد به نیستی می رود و در سال 1942 دانشمند المانی دستگاه شکستن زمان را می سازد و در برابر دانشمندان دیگر به نمایش می گزارد وبعد از پایان یافتن جنگ جهانی این دانشمند به امریکا می رود و این ازمایش را دوباره انجام می دهد که بعد از یک سال گم شدن وی و دوستانش که در این زمینه فعالیت می کردند اجساد ان ها بدون وجود سر در استرالیا پیدا می شود
 
بالا