مهم ترین اخبار فوتبال ایران

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کريميان بدون دستگاه نفس کشيد

کريميان بدون دستگاه نفس کشيد

اخبار خوش براي طرفداران تيم تراکتورسازي تبريز؛
[h=1]کريميان بدون دستگاه نفس کشيد[/h]
[h=2] پزشک معالج مهدي کريميان از افزايش سطح هوشياري اين بازيکن فوتبال و عضو تيم ليگ برتري تراکتورسازي تبريز خبر داد.[/h]

فرهاد ميرزايي متخصص ارشد گروه مغز و اعصاب بيمارستان امام رضا (ع) تبريز اظهار داشت: سطح هوشياري بازيکن تيم تراکتورسازي روند رو به رشدي داشته و خوشبختانه عصر امروز تنفس وي از دستگاه خارج شده و وي بدون کمک دستگاه نفس مي‌کشد.

به گزارش فارس از تبريز، وي با بيان اينکه کريميان هنوز از کما خارج نشده است، تصريح کرد: سطح هوشياري وي به عدد 10 رسيده و با ادامه اين روند اميدواريم فردا کريميان از کما خارج شود.

متخصص ارشد مغز و اعصاب بيمارستان امام رضا (ع) تبريز در مورد علت به کما رفتن کريميان گفت: در مورد علت من نمي‌توانم چيزي بگويم، اما آنچه مشخص است اين اتفاق در برخورد جسم سخت خارجي با سر وي افتاده است.

وي افزود: اينکه اين حادثه چه عوارضي خواهد داشت بعدا مشخص خواهد شد، اما من مي‌توانم اين اطمينان را بدهم که اين بازيکن يک ماه ديگر قادر است به ميادين فوتبال بازگردد.

مهدي کريميان بازيکن تيم تراکتورسازي بامداد امروز در تصادف شديد خودرويش با درخت مصدوم شده و به بيمارستان امام رضا (ع) انتقال داده شده است.

وي در حال حاضر در بخش اي سي يو اين بيمارستان بستري است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
جلسه‌رويانيان با فدراسيون‌ براي حق‌پخش‌تلويزيوني

جلسه‌رويانيان با فدراسيون‌ براي حق‌پخش‌تلويزيوني

[h=1]جلسه‌رويانيان با فدراسيون‌ براي حق‌پخش‌تلويزيوني[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي سومين روز متوالي براي افزايش حق پخش تلويزيوني به فدراسيون فوتبال رفت.[/h]

بحث پرداخت حق تبليغات و پخش تلويزيوني به مبلغ يک ميليارد و 200 ميليون تومان باعث شد تا مدير عامل باشگاه پرسپوليس از اين بابت ابراز ناراحتي کند، به همين دليل رويانيان امروز براي سومين بار متوالي به فدارسيون فوتبال رفت تا در جلسه‌اي با مسئولان فدارسيون درخواست خود را مبني بر گرفتن تبليغات دور زمين و رايزني براي پرداخت پول بيشتر از سازمان ليگ بابت حق پخش تلويزيوني اعلام کند.

وي روزهاي گذشته نيز ديدارهايي با مسئولان فدراسيون فوتبال داشته است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
حذف تيم فردوسي‌پور در شب حضور قلعه‌نويي

حذف تيم فردوسي‌پور در شب حضور قلعه‌نويي

رسپوليس هم به فينال نرسيد
[h=1]حذف تيم فردوسي‌پور در شب حضور قلعه‌نويي[/h]
[h=2] تيم پيشکسوتان پرسپوليس از رسيدن به فينال جام ستاره‌ها بازماند.[/h]

رقابت‌هاي فوتبال جام ستاره‌ها شب گذشته با برگزاري ديدارهاي نيمه‌نهايي پيگيري شد و تيم‌هاي هنرمندان و منتخب 98 فرانسه با غلبه بر حريفان خود راهي فينال اين رقابت‌ها شدند.

در ديدار اول تيم منتخب 98 فرانسه با گل‌هاي خداداد عزيزي (3 گل)، مهدي هاشمي‌نسب (2 گل و سيروس دين‌محمدي و کريم باقري، 7 بر 2 مقابل پاراگ در حضور عادل فردوسي‌پور به عنوان بازيکن به برتري رسيد و راهي فينال شد.

در ديگر ديدار اين مرحله پرسپوليس مقابل هنرمندان 3 بر 2 شکست خورد از حضور در فينال بازماند.

رضا جباري (2 گل) براي پرسپوليس و عليرضا امامي‌فر (3 گل) گل‌هاي هنرمندان را به ثمر رساندند.

ديدارهاي شب گذشته در حضور امير قلعه‌‌نويي و علي مطهري برگزار شد و مهدي‌ هاشمي‌نسب نيز به عنوان بهترين بازيکن اين شب انتخاب شد.

ديدارهاي رده‌بندي و فينال سه‌شنبه برگزار مي‌شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فهرست بازيکنان استقلال مقابل فجر سپاسي

فهرست بازيکنان استقلال مقابل فجر سپاسي

[h=1]فهرست بازيکنان استقلال مقابل فجر سپاسي[/h]
[h=2] فهرست بازکنان تيم فوتبال استقلال تهران براي ديدار سه شنبه شب مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز در هفته سوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران مشخص شد.[/h]

با توجه به مصدوميت احمد جمشيديان، هاشم بيگ زاده و جي لويد ساموئل، تيم استقلال با نظر «امير قلعه نويي» سرمربي اين تيم، ساعت 17 فردا (دوشنبه) با 17 بازيکن براي ديدار با فجر سپاسي عازم شيراز مي شود.

به گزارش ايرنا، بر اين اساس، سيدمهدي رحمتي، سيدحسين حسيني، جواد نکونام، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، حنيف عمران زاده، عليرضا واحدي نيکبخت، فردين عابديني، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، فرهاد مجيدي، مهدي نظري، سياوش اکبرپور، خسرو حيدري، آرش برهاني، محمد قاضي و مهران قاسمي در فهرست 17نفره تيم استقلال قرار گرفتند.

البته قرار است اگر «گوران لاوره» صربستاني، هافبک جديد تيم استقلال بتواند قرارداد خود را فردا (دوشنبه) به ثبت برساند و کارت بازي او صادر شود، اين بازيکن نيز همراه با آبي پوشان به شيراز برود.

مسوولان باشگاه استقلال که به گفته خودشان بدون در نظر گرفتن نظر «امير قلعه نويي» سرمربي آبي پوشان، با انتشار بيانيه شديداللحني «مجتبي جباري» يکي از تأثيرگذارترين بازيکنان تيم استقلال در سال هاي اخير را در فهرست مازاد اين باشگاه قرار دادند و جباري نيز دو هفته پس از اين اتفاق به تيم سياهان اصفهان پيوست، با گذشت دو هفته از سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال، همچنان با فشار زيادي از سوي هواداران پرشمار استقلال مواجه هستند.

با توجه به منتفي شدن حضور «کرار جاسم» عراقي در تيم استقلال برخلاف اعلام قبلي مسؤولان باشگاه استقلال مبني بر به خدمت گرفتن اين بازيکن، مسؤولان اين باشگاه با فشار مضاعفي از سوي هواداران مواجهند و اميدوارند «گوران لاوره» صربستاني بتواند جاي خالي «مجتبي جباري» را در تيم استقلال پر کند.

ديدار تيم هاي فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز و استقلال تهران در هفته سوم ليگ برتر باشگاه هاي ايران، ساعت 22 و 15 دقيقه سه شنبه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
نگاهي به بازي‌ هاي هفته سوم ليگ‌برتر

نگاهي به بازي‌ هاي هفته سوم ليگ‌برتر

نبرد تبريز و اصفهان و احتمال صدرنشيني تيم مايلي‌کهن؛
[h=1]نگاهي به بازي‌ هاي هفته سوم ليگ‌برتر[/h]
[h=2] هفته سوم ليگ برتر سه‌شنبه‌ شب با انجام هفت ديدار آغاز مي‌شود و استقلال در شيراز به مصاف تيم فجرسپاسي مي‌رود.[/h]

به گزارش فارس، هفت مسابقه از هفته سوم ليگ برتر در روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود و تک ديدار پرسپوليس و مس کرمان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. نگاهي به ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر مي‌اندازيم؛

داماش گيلان - نفت تهران؛ داماش به دنبال اولين برد

داماش گيلان در دو هفته اول مسابقات بردي نداشته و سه‌شنبه شب به دنبال اولين پيروزي خود در خانه است. داماش به گفته مديرعاملش تنها تيمي است که يک ريال پرداختي نداشته است. با اين حال عابديني وعده داده که بعد از اين مسابقه بخشي از مطالبات بازيکنانش را پرداخت خواهد کرد. به اين ترتيب بازيکنان داماش انگيزه مضاعفي براي اين برد خانگي دارند. نفت تهران هم با يحيي گل‌محمدي يک برد و يک باخت داشته و شايد اين مرتبه در رشت نوبت مساوي گرفتن شاگردان گل‌محمدي باشد. البته گرفتن يک امتياز در خارج از خانه براي نفت مي‌تواند در اين بازي موفقيت محسوب شود.

راه آهن - ملوان؛ اولين برد ملوان يا تداوم پيروزي‌ راه آهن؟

منصور ابراهيم‌زاده هفته گذشته پرگل‌ترين پيروزي هفته سوم را با سه گل مقابل سايپا به دست آورد و اين هفته مي‌خواهد از ملوان سه امتياز بگيرد. ملواني که در ليگ سيزدهم هنوز پيروز نشده و يک شکست و يک مساوي در کارنامه دراگان اسکوکيچ سرمربي کروات ملوان است. ملوان در ليگ سيزدهم هنوز گلي نزده و کار مهاجمان اين تيم برابر راه آهن هم بسيار سخت است زيرا راه آهن به همراه پرسپوليس تنها تيم‌هايي هستند که يک گل هم نخورده‌اند. اگر نفت در اين بازي پيروز شود کار براي اولين مربي خارجي ملوان بسيار سخت خواهد شد. او البته بعد از هر بازي وعده ساختن ملواني بهتر را داده است و اکنون هواداران اين تيم مي‌خواهند ببينند که تيم محبوب‌شان نسبت به دو هفته ابتدايي مسابقات چقدر تغيير کرده است و آيا توانايي پيروز شدن دارد يا باز هم بايد صبر کنند.

ذوب آهن اصفهان - تراکتورسازي تبريز، خطر بيخ گوش جلالي

لوکا بوناچيچ هنوز در ليگ سيزدهم رنگ پيروزي را نديده و در اين هفته بايد مقابل تيم پرطرفدار تراکتورسازي قرار بگيرد. تراکتورسازان هم مثل ذوب آهن بردي در ليگ سيزدهم نداشته‌اند، همين مسئله باعث ناراحتي مديرعامل باشگاه و هواداران پرشمار و پرشور تراکتورسازي شده است. البته زيني‌زاده مديرعامل تراکتورسازي در رسانه‌ها به مجيد جلالي اولتيماتوم داده که بايد در ديدار با ذوب آهن پيروز شود. بنابراين جايگاه جلالي در تراکتورسازي در خطر است. با اين حال ذوب آهن هم براي برد به ميدان مي‌آيد و همين مسئله مي‌تواند ديدار اين دو تيم را جذاب کند. هرچند بازيکنان تراکتورسازي در شوک تصادف مهدي کريميان و به کما رفتن اين بازيکن هستند، هرچند شب گذشته خبر رسيد که کريميان از کما خارج شده است.

گسترش فولاد - سپاهان؛ برادارن خطيبي عليه صدرنشين

گسترش فولاد و سپاهان دو تيم ديگر اصفهان و تبريز در ليگ برتر در شرايط کاملا متفاوتي به ميدان مي‌روند. زردپوشان اصفهاني که صدرنشين ليگ برتر هستند براي تداوم صدرنشيني‌شان بايد در تبريز پيروز شوند. گسترش فولاد تبريز که هنوز بردي نداشته مي‌خواهد اولين سه امتياز خانگي را بگيرد. برادران خطيبي (رسول و حسين) اگر بتوانند سپاهان را متوقف کنند يا سه امتياز از اين تيم بگيرند باعث خوشحالي استقلال، پرسپوليس و حتي صباي قم خواهند شد.

صباي قم - فولاد خوزستان؛ تيم مايلي‌کهن صدرنشين مي‌شود؟

محمد مايلي‌کهن ليگ برتر سيزدهم را عالي شروع کرده و اکنون با شش امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارد. صبا اگر بتواند فولاد را هم شکست بدهد همچنان جزو تيم‌هاي بالانشين جدول خواهد بود و شايد هم با توقف يا شکست سپاهان در تبريز تيم مايلي‌کهن صدرنشين ليگ شود.

فولاد خوزستان هم که در ليگ قهرمانان آسيا بايد شرکت کند به راحتي امتياز از دست نخواهد داد. فرکي و مايلي‌کهن مربياني اخلاق‌گرا در فوتبال ايران هستند. البته فرکي همواره تلاش مي‌کند بي‌حاشيه کار کند و مايلي‌کهن نيز در اين فصل ظاهرا تمام تمرکزش را بر روي تيم باشگاهي خود گذاشته و کمتر در مورد مربيان و مسايل ديگر باشگاه‌ها صحبت مي‌کند. بايد ديد مايلي‌کهن مي‌تواند از مانع فولادي عبور کند يا اين فولاد است که صبا را در خانه متوقف خواهد کرد؟

استقلال خوزستان - سايپا؛ کار سخت فيرات مقابل گوارديولاي ايراني

عبدالله ويسي شروعي خوب در ليگ سيزدهم داشته است و شاگردان او چهار امتياز در دو بازي گرفته‌اند و اکنون نيز به دنبال دومين برد خود در ليگ برتر هستند. ويسي البته در اين فصل خيلي به دنبال جوانگرايي نبوده است و تلاش کرده مثل مربيان ديگر از ستاره‌هاي اسم و رسم‌دار در تيمش استفاده کند. سايپا اما با مربي آلماني و ترک تبار خود يک شکست خورده کامل در ليگ سيزدهم بوده است. يک مساوي و يک شکست سنگيني در ليگ تنها حاصل کار انگين فيرات بوده، او که بعد از باخت سه بر صفر هفته گذشته برابر راه آهن مجبور به عذرخواهي از گروه سايپا شد اگر مي‌خواهد دوباره عذرخواهي نکند بايد در اهواز امتياز بگيرد. البته فيرات قراردادي سه ساله با باشگاه سايپا امضا کرده و وعده ساخت يک تيم اروپايي را داده است. با اين حال او کار سختي برابر ويسي مربي که مدت‌ها در فوتبال ايران لقب گوارديولا را يدک مي‌کشيد دارد. مربي که بسيار جوان و با انگيزه است.

فجرسپاسي - استقلال؛ در انتظار برد آسان آبي‌پوشان در شيراز؟

استقلال اگرچه هفته گذشته در تهران مقابل سپاهان بازنده شد اما طرفداران امير قلعه‌نويي مي‌گويند او هر وقت در هفته دوم بازنده شده در آخر فصل به مقام قهرماني رسيده است.

تيم‌هاي قلعه‌نويي معمولا در شش هفت هفته اول ليگ با نوسان ظاهر مي‌شوند اما هرچه از ليگ برتر مي‌گذرد شرايط تيم‌هاي قلعه‌نويي نيز بهتر مي‌شود و هواداران استقلال هم به اين مسئله دلخوش هستند که تيم محبوب‌شان در هفته‌هاي آينده قطعا بهتر بازي کند و بهتر نتيجه بگيرد به ويژه اينکه استقلال تنها نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هم هست.

در بازي اين هفته استقلال مقابل فجرسپاسي همه يک برد آسان را براي آبي‌پوشان تهراني پيش‌بيني مي‌کنند.

فجرسپاسي آخرين تيم جدول است و نه امتيازي دارد و نه حتي گلي به ثمر رسانده است. غلامحسين پيرواني در توجيه عملکرد ضعيف تيمش گفته جوانگرايي در فوتبال ايران مساوي با نابودي است البته شايد شاگردان جوان پيرواني در اين ديدار انگيزه مضاعفي داشته باشند. هرچند برخي معتقدند که فجرسپاسي در اين فصل خيلي هم تيم جواني نيست و بازيکنان پابه سن گذاشته هم جذب کرده است. ديدار در حافظيه شيراز هميشه براي استقلال دردسرساز بوده با اين حال روي کاغذ شاگردان قلعه‌نويي برنده اين بازي هستند مگر اينکه تيم فجرسپاسي واقعا در هفته دوم ليگ برتر شگفتي‌ساز شود و بتواند ستارگان ملي‌پوش استقلال را متوقف کند.

برنامه هفته سوم ليگ برتر به شرح زير است؛

سه شنبه 15/5/92

*فجرسپاسي- استقلال، ساعت 22:15 ، ورزشگاه حافظيه

* گسترش فولاد تبريز – سپاهان، ساعت 22، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز

*ذوب آهن – تراکتورسازي، ساعت 22، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

* صبا – فولاد، ساعت 22، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم

* استقلال صنعتي خوزستان – سايپا، ساعت 22، ورزشگاه تختي اهواز

* داماش – نفت تهران، ساعت 22، ورزشگاه شهيد عضدي رشت

* راه آهن – ملوان، ساعت 22، ورزشگاه تختي تهران

چهارشنبه 16/5/92

* پرسپوليس – مس کرمان، ساعت 22: 15، ورزشگاه آزادي تهران


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسر يک امتياز از استقلال، سايپا و ملوان

کسر يک امتياز از استقلال، سايپا و ملوان

برخورد شديد کميته انضباطي با فحاشي تماشاگران؛
[h=1]کسر يک امتياز از استقلال، سايپا و ملوان[/h]
[h=2] با حکم انضباطي فدراسيون فوتبال از تيم‌هاي استقلال، ملوان و سايپا به خاطر فحاشي تماشاگران‌شان هر کدام يک امتياز کسر شد.[/h]

اسماعيل حسن‌زاده با اعلام اين خبر گفت: کميته انضباطي براي اولين بار در قبال فحاشي تماشاگران تيم‌ها جرايم کسر امتياز در نظر گرفته است. بدين ترتيب به خاطر فحاشي تماشاگران تيم‌هاي استقلال، ملوان و سايپا در هفته دوم ليگ برتر از هر کدام از اين تيم‌ها يک امتياز کسر مي‌شود. اميدواريم اين برخورد شديد موثر واقع شود و از اين پس شاهد فحاشي‌ در استاديوم‌ها نباشيم.

به نقل از ايسنا، حسن‌زاده هفته پيش با انتشار بيانيه‌اي 16 بندي اعلام کرده بود که با فحاشي تماشاگران به شدت برخورد خواهد کرد.

 

*mohsen_24

عضو جدید
کاربر ممتاز
برخورد شديد کميته انضباطي با فحاشي تماشاگران؛
کسر يک امتياز از استقلال، سايپا و ملوان


با حکم انضباطي فدراسيون فوتبال از تيم‌هاي استقلال، ملوان و سايپا به خاطر فحاشي تماشاگران‌شان هر کدام يک امتياز کسر شد.

اسماعيل حسن‌زاده با اعلام اين خبر گفت: کميته انضباطي براي اولين بار در قبال فحاشي تماشاگران تيم‌ها جرايم کسر امتياز در نظر گرفته است. بدين ترتيب به خاطر فحاشي تماشاگران تيم‌هاي استقلال، ملوان و سايپا در هفته دوم ليگ برتر از هر کدام از اين تيم‌ها يک امتياز کسر مي‌شود. اميدواريم اين برخورد شديد موثر واقع شود و از اين پس شاهد فحاشي‌ در استاديوم‌ها نباشيم.

به نقل از ايسنا، حسن‌زاده هفته پيش با انتشار بيانيه‌اي 16 بندي اعلام کرده بود که با فحاشي تماشاگران به شدت برخورد خواهد کرد.

مسخره ترين كاره ممكنه....

چطور هفته اول ك به قلعه نويي كلي فحاشي شد از اين خبرا نبود و دوستانمون سرشون با افتخار بالا ميگرفتن و ميگفتن تو ورزشگاه حق قلعه نويي رو داديم؟؟
 

z_elect

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]برخورد شدید کمیته انضباطی با فحاشی تماشاگران[/h]
[h=1] اختصاصی ایسنا/ کسر یک امتیاز از استقلال، سایپا و ملوان/ تذکر به رحمتی و نکونام
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92051408231
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵




با حکم انضباطی فدراسیون فوتبال از تیم‌های استقلال، ملوان و سایپا به خاطر فحاشی تماشاگران‌شان هر کدام یک امتیاز کسر شد.

اسماعیل حسن‌زاده با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: کمیته انضباطی برای اولین بار در قبال فحاشی تماشاگران تیم‌ها جرایم کسر امتیاز در نظر گرفته است. بدین ترتیب به خاطر فحاشی تماشاگران تیم‌های استقلال، ملوان و سایپا در هفته دوم لیگ برتر از هر کدام از این تیم‌ها یک امتیاز کسر می‌شود. امیدواریم این برخورد شدید موثر واقع شود و از این پس شاهد فحاشی‌ در استادیوم‌ها نباشیم.

همچنین کمیته انضباطی در این حکم به سیدمهدی رحمتی، جواد نکونام و علی امیری تذکر کتبی داد.

به گزارش ایسنا، حسن‌زاده هفته پیش با انتشار بیانیه‌ای 16 بندی اعلام کرده بود که با فحاشی تماشاگران به شدت برخورد خواهد کرد.

متن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

با توجه به این‌که تاکنون تنبیهات انجام شده برای تماشاگران متخلف، موثر واقع نشده و از میزان فحاشی و اهانت در ورزشگاه کم نشده است، کمیته انضباطی حکم به کسر امتیاز سه باشگاه لیگ برتری داد. در بازی سایپا و راه‌آهن، تماشاگران سایپا نسبت به داور فحاشی کردند که کمیته انضباطی یک امتیاز از تیم سایپا کم کرد.
همچنین در بازی ملوان و داماش به خاطر فحاشی طرفداران ملوان یک امتیاز از تیم ملوان کسر شد. ضمن این‌که تیم داماش به خاطر رفتار تماشاگرانش محکوم به پرداخت سه میلیون تومان جریمه شد.

افشین ناظمی سر مربی تیم داماش هم به دلیل عملکرد مثبت در آرام‌سازی سکوهای تیم داماش مورد تقدیر قرار گرفت و سه میلیون تومان به وی پرداخت می‌شود. این رای مربوط به حوادث داخل ورزشگاه است و چنانچه تخلف و یا حوادثی بعد از مسابقه رخ داده باشد، فعلا کمیته انضباطی اطلاعی ندارد.

دربازی استقلال و سپاهان نیز به دلیل رفتار ناشایست نسبت به داور از سوی تماشاگران تیم استقلال یک امتیاز از این تیم کسر شد. میرشاد ماجدی به دلیل مصاحبه علیه داوری دو میلیون تومان جریمه شد و جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی و امیری، قائم‌مقام باشگاه به دلیل مصاحبه‌های تحریک‌آمیز بعد از مسابقه مورد تذکر کتبی قرار گرفتند که در صورت تکرار، تنبیهات شدیدتری برایشان در نظر گرفته می‌شود.

آندرانیک تیموریان به دلیل عکس‌العمل جوانمردانه نسبت به رفتار زشت تماشاگران استقلال و مصاحبه درباره حمایت از داور مورد تقدیر قرار گرفته و سه میلیون تومان پاداش برای این بازیکن در نظر گرفته شد.

ضمن اینکه رای سه باشگاه فوق در خصوص کسر امتیاز قابل تجدیدنظرخواهی است و در سایر بخش‌ها (جریمه‌های مالی، تذکر و تشویق) قطعی و لازم‌الاجراست.
از این پس کسانی که جریمه می‌شوند تا زمانی که جرایم خود را پرداخت نکنند، حق بازی ندارند و در حمایت از تیم داوری از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به بعد اگر اقدامی از سوی تماشاگران هر تیمی علیه داوران صورت گیرد، تیم‌ها با مقوله کسر امتیاز مواجه می‌شوند.
انتهای پیام

کد خبرنگار:
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعلام کانديداهاي بهترين بازيکن جام ستاره‌ها

اعلام کانديداهاي بهترين بازيکن جام ستاره‌ها

خداداد آقاي گل مي‌شود
[h=1]اعلام کانديداهاي بهترين بازيکن جام ستاره‌ها[/h]
[h=2] در حاليکه پرونده چهارمين دوره جام ستاره ها با مسابقه فردا شب دو تيم منتخب 98 فرانسه و هنرمندان بسته خواهد شد، کانديداهاي بهترين بازيکن و بهترين دروازه بان اين بازيها اعلام شد.[/h]

بر اساس اعلام نظر هيات کارشناسي جام ستاره ها، خداداد عزيزي و مهدي هاشمي نسب از تيم منتخب 98 فرانسه، رضا جباري از پرسپوليس و عليرضا امامي فر از هنرمندان براي دريافت جايزه بهترين بازيکن چهارمين دوره جام ستاره ها کانديد شده اند.

از سوي ديگر در بخش بهترين دروازه‌بان بازيها نيز، نيما نکيسا از منتخب 98 فرانسه، رضا يزداني از هنرمندان و رضا ناصري از پرسپوليس کانديد هستند.

گفتني است در جدول گلزنان نيز خداداد عزيزي با زدن 10 گل زده شانس نخست براي تصاحب عنوان بهترين گلزن بازيها را دارد. مسابقات جام ستاره ها سه‌شنبه شب با برگزاري مسابقه رده‌بندي و فينال به پايان خواهد رسيد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفت‌وگوي رويانيان با کفاشيان درباره خلعتبري

گفت‌وگوي رويانيان با کفاشيان درباره خلعتبري

[h=1]گفت‌وگوي رويانيان با کفاشيان درباره خلعتبري[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي سومين روز متوالي با رئيس فدراسيون فوتبال درباره بازگشت خلعتبري گفت‌وگو کرد.[/h]

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که اصرار زيادي دارد که خلعتبري در فصل جاري فوتبالش را به دليل نام جعلي خليج عربي بر روي فوتبال امارات در آن کشور ادامه ندهد، امروز براي سومين بار با کفاشيان درباره بازگشت اين بازيکن به فوتبال ايران گفت‌وگو کرد.

به نقل از فارس، رويانيان در اين زمينه گفت: ما از همه مسئولين علي‌الخصوص وزارت ورزش و جوانان خواستاريم که اين همکاري را با ما داشته باشند. ما پيگيري‌هاي لازم را داشتيم اما باز هم پشتوانه ما براي اين بازگشت قوي‌تر باشد. ما اميدواريم همه مسئولين در خصوص خلعتبري به ما کمک کنند چون بحث او ملي است نه فقط به نفع پرسپوليس.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسر امتياز در صورت فحاشي‌ هواداران

کسر امتياز در صورت فحاشي‌ هواداران

در راي کميته انضباطي اعلام شد؛
[h=1]کسر امتياز در صورت فحاشي‌ هواداران[/h]
[h=2] کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد از هفته سوم ليگ برتر از تيم‌هايي که تماشاگران‌شان فحاشي کنند امتياز کسر مي‌شود.[/h]

نقل از سايت فدراسيون فوتبال، با توجه به اينکه تا کنون تنبيهات انجام شده براي تماشاگران متخلف، موثر واقع نشده و از ميزان فحاشي و اهانت در ورزشگاه کم نشده است، کميته انضباطي حکم به کسر امتياز سه باشگاه ليگ برتري داد.

در بازي سايپا و راه آهن، تماشاگران تيم سايپا نسبت به داور فحاشي کردند که کميته انضباطي يک امتياز از تيم سايپا کم کرد.

همچنين در بازي ملوان و داماش به خاطر فحاشي طرفداران ملوان، يک امتياز از تيم ملوان کسر شد. ضمن اينکه تيم داماش به خاطر رفتار تماشاگرانش محکوم به پرداخت سه ميليون تومان جريمه شد.

افشين ناظمي سرمربي تيم داماش هم به دليل عملکرد مثبت در آرام‌سازي سکوهاي تيم داماش، مورد تقدير قرار گرفت و سه ميليون تومان به وي پرداخت مي‌شود. اين راي مربوط به حوادث داخل ورزشگاه است و چنانچه تخلف و يا حوادثي بعد از مسابقه رخ داده باشد فعلا کميته انضباطي اطلاعي ندارد.

در بازي استقلال و سپاهان نيز به دليل رفتار ناشايست نسبت به داور از سوي تماشاگران تيم استقلال، يک امتياز از اين تيم کسر شد. ميرشاد ماجدي به دليل مصاحبه عليه داوري دو ميليون تومان جريمه شد و جواد نکونام، مهدي رحمتي و اميري قائم مقام باشگاه به دليل مصاحبه‌هاي تحريک‌آميز بعد از مسابقه مورد تذکر کتبي قرار گرفتند که در صورت تکرار، تنبيهات شديدتري برايشان در نظر گرفته مي‌شود.

آندرانيک تيموريان به دليل عکس‌العمل جوانمرادانه نسبت به رفتار زشت تماشاگران استقلال و مصاحبه درباره حمايت از داور، مورد تقدير قرار گرفته و سه ميليون تومان پاداش براي اين بازيکن در نظر گرفته شد.

ضمن اينکه راي سه باشگاه فوق در خصوص کسر امتياز قابل تجديد نظر خواهي است و در ساير بخش‌ها (جريمه‌هاي مالي، تذکر و تشويق) قطعي و لازم الاجراست.

گفتني است، از اين پس کساني که جريمه مي‌شوند تا زماني که جرايم خود را پرداخت نکنند، حق بازي ندارند و در حمايت از تيم داوري از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر به بعد اگر اقدامي از سوي تماشاگران هر تيمي عليه داوران صورت گيرد، تيم‌ها با مقوله کسر امتياز مواجه مي‌شوند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتابچه درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌ها

کتابچه درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌ها

[h=1]کتابچه درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌ها[/h]
[h=2] کتابچه درخواست ايران براي ميزباني جام ملت‌هاي 2019 منتشر مي‌شود.[/h]

مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال گفت: کتابچه درخواست ميزباني جام ملت‌هاي 2019 آماده شده و در 200 صفحه اطلاعات کامل درباره شرايط ايران براي گرفتن ميزباني توضيح داده شده است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: اين کتاب با مقدمه شروع شده و پس از صحبت‌هاي رييس و دبيرکل فدراسيون فوتبال اطلاعاتي از شهرهاي معرفي شده ايران به AFC وجود دارد. در اين کتاب اماکن ديدني، باستاني، گردشگري و... کشور معرفي و تاريخچه‌اي از فوتبال ايران ارايه شده است.

حسيني گفت: تهران، اصفهان، تبريز و مشهد چهار شهر معرفي شده به AFC هستند که اطلاعات آنها از قبيل: معرفي اماکن ديدني و تفريحي، هتل‌هاي 5 ستاره، اطلاعات کاملي از استاديوم‌ها، زمين‌هاي تمرين، فرودگاه‌ها، راه‌آهن و راه‌هاي مواصلاتي در اين کتاب آمده است. همچنين اطلاعاتي که کنفدراسيون آسيا از کشورها خواسته در قالب پرسشنامه ضميمه کتاب شده و نهايتا تا آخر هفته آينده براي AFC ارسال مي‌شود.

وي افزود: بايد از سازمان ميراث فرهنگي اين چهارشهر و همين طور بخش‌هايي چون هتل‌ها، فرودگاه‌ها و... تشکر کنيم که براي تهيه اطلاعات لازم، کمال همکاري را با فدراسيون فوتبال داشتند. اميدواريم با گرفتن امضاهاي قانوني باقيمانده و تکميل شدن اطلاعات و مدارک ايران، آن را به کنفدراسيون آسيا فرستاده تا شانس کشورمان براي کسب ميزباني جام ملت‌هاي 2019 افزايش يابد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک تراکتورسازي از بيمارستان مرخص شد

هافبک تراکتورسازي از بيمارستان مرخص شد

[h=1]هافبک تراکتورسازي از بيمارستان مرخص شد[/h]
[h=2] مهدي کريميان، هافبک تيم تراکتورسازي از بيمارستان مرخص شد.[/h]

مهدي کريميان ظهر روز سه شنبه از بيمارستان امام رضا(ع)تبريز مرخص شد.

به گزارش اوج نيوز، وي بعد از مرخصي از بيمارستان امام رضا(ع) از هواداران تشکر کرد و گفت : از همه هواداران و مردم تبريز که من را در اين مدت شرمنده کرده اند تشکر مي کنم و دست تک تک آنها را مي بوسم ، مردمي که شبانه روزي در بيمارستان حضور داشتند و با دعا هاي خير خود به بهبودي من سرعت بخشيدند.

وي افزود: از کادر پزشکي تيم ، بيمارستان و همچنين انتظامات بيمارستان تشکر مي کنم که در اين مدت زحمت هاي زيادي را براي من کشيدند. در هيچ کجاي دنيا چنين مردمي وجود ندارد و من از همين جا به مردم شهر تبريز و هواداران تراکتورسازي اعلام مي کنم، با کاري که کرديد تا آخرين روز فوتبالي ام در تبريز خواهم ماند و با پيراهن اين تيم از فوتبال خداحافظي خواهم کرد و تا جايي که خواهم توانست در بازي ها از تمام وجودم بازي خواهم کرد تا شايد بتوانم ذره اي از محبت هاي اين مردم را جبران کنم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]حنيف عمران‌زاده 3 هزار دلار جريمه شد[/h]
[h=2] بر اساس حکم کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا، حنيف عمران‌زاده به پرداخت 3000 دلار جريمه نقدي محکوم شده است.[/h]

بر اساس گزارش ناظر بازي الشباب امارات و استقلال ايران در امارات، حنيف عمران‌زاده در دقايقي از بازي حرکات غيراخلاقي و بر خلاف رفتار ورزشي در حين گرم کردن انجام داده که از ديد ناظران بازي دور نمانده است. بر اين اساس کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا تشکيل جلسه داد و بعد از دريافت توضيحات استقلال و حنيف عمران‌زاده و بررسي پرونده، تصاوير موجود و مستندات در پرونده تصميم‌گيري نهايي را بر اين اساس انجام داد که به شرح زير اعلام مي‌شود:

يک- حنيف عمران‌زاده از بند اول ماده 69 قوانين و مقررات ليگ قهرمانان آسيا 2013 و همچنين ماده 57 از آيين نامه انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا تخطي کرده است.

دو- بر اساس ماده 57 فوق و ماده 10 بند سوم، از آيين‌نامه انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا، حنيف عمران‌زاده به پرداخت 3000 دلار آمريکا محکوم شده که بايد ظرف مدت 30 روز از ابلاغ حکم به حساب کنفدراسيون فوتبال آسيا واريز شود.

سه- همچنين بر اساس اظهار ندامت بازيکن فوق، کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا به حنيف تذکر داده که در صورت تکرار، محروميت‌هاي سنگين‌تري براي وي اعمال شود.

هرگونه درخواست و اعتراضي در اين گونه تصميمات بايد به صورت کتبي به دبيرخانه کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا و در طول 10 روز پس از تصميم‌گيري ارسال شود. البته اين گونه درخواست هيچ تأثيري بر روي شروط تصميماتي که مجبور به اجراي سريع است، ندارد. اين تصميم همانطور که در ماده 118 کد انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام شد، قابل استيناف نيست.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
از خانه که آمدم بيرون يک پرايد افتاد دنبالم
[h=1]مصاحبه کريميان بعد از مرخصي از بيمارستان[/h]
[h=2] من بعد از برخورد با درخت بيهوش شدم. صورتم پس از برخورد با شيشه خراش پيدا کرد و الان هم زخم است. راننده پرايد مي خواست فرار کند که همسرم داد و بيداد مي کند.[/h]

مهدي کريميان بعد از يک تصادف وحشتناک و حضوري چند روزه در بيمارستان، به منزلش بازگشت تا دوران درمان را پشت سر بگذارد. کريميان در گفتگو با سايت گل ، اتفاقات را کامل تعريف مي کند:« حقيقتش همراه همسرم براي افطار به خانه جواد کاظميان رفته بودم. از خانه که آمدم بيرون يک پرايد افتاد دنبالم. هي فرمان را مي داد سمت من و هي من مي ايستادم. نمي دانستم چرا اين کار را مي کند و چکار بايد بکنم. در نهايت هم ماشين را کشيد سمت من و من هم مجبور شدم از جاده خارج شوم و با درخت برخورد کنم. فقط فهميدم که سرم به شيشه خورد. همين . ديگر چيزي نفهميدم اما همسرم شرح ماوقع را به من توضيح داد»

هافبک تراکتورسازي در حالي که نمي توانست به درستي صحبت کند اين حرفها را به زبان مي آورد. حرفهايي که البته همسرش برايش تعريف کرده:« اينها را همسرم به من گفت. من بعد از برخورد با درخت بيهوش شدم. صورتم پس از برخورد با شيشه خراش پيدا کرد و الان هم زخم است. راننده پرايد مي خواسته فرار کند که همسرم داد و بيداد مي کند. گريه کنان مي گويد آقا اين چه طرز برخورد با بازيکن تراکتورسازي است. راننده وقتي مي فهمد مهدي کريميان هستم نامردي نمي کند. برمي گردد و مرا تا نزديکي هاي بيمارستان مي آورد. من که بيهوش بودم اما اينها را همسرم تعريف مي کند. او که مرا به بيمارستان مي اورد ديگرفرار مي کند. الان هم دنبالش هستند او را بگيرند .»

کريميان در ادامه مي گويد:« حين رانندگي حواسم بود که چه شکلي است و هنوز هم يک چيزهايي يادم مانده. قبل از اينکه با درخت برخورد کنيم او را مي شناختم، او را که نه ولي چهره اش تقريبا يادم مانده. مسئولان بيمارستان هم گفتند در فيلم دوربين ها نگاه مي کنيم تا چهره اش را پيدا کنيم. البته همسرم مي گويد ما را تا داخل بيمارستان نياورد که پياده کند. خوشبختانه براي همسرم اتفاقي نيفتاد اما صورتم پاره شده و خراش پيدا کرده»

کريميان از محبت مردم تبريز هم صحبت مي کند:« بايد از مردم تبريز تشکر کنم. آنها در اين چند روز مرا شرمنده کردند. بايد بتوانم لطف آنها را جبران کنم و فکر مي کنم تنها راهي که دارم اين است که تا اخر فوتبالم در تراکتورسازي بمانم. در حدود 2000 نفر از مردم در بيمارستان حاضر بودند و جوياي احوالم شدند. خودم که به هوش نبودم اما خانواده ام اينها را به من مي گويند. الان هم اگر دقت کنيد کمي گيج هستم ولي بايد به منزلم برمي گشتم. مسئولان حراست بيمارستان هم با توجه به ازدحام جمعيت مرا يواشکي از درب پشتي مرخص کردند. »

کريميان از بازيکنان تراکتورسازي هم تشکر مي کند که در اين چند روز تنهايش نگذاشتند:« بازيکنان تراکتورسازي و کادر فني تا دوشنبه ساعت 6 کنارم بوند و بعد راهي اصفهان شدند. البته 2 تا از دکترهاي تيم کنارم ماندند تا بالاي سرم باشند. پدر، پدر همسرم، عمويم و 2 دوستم از بوشهر هم آمدند و بايد از آنها تشکر کنم. »

اما وضعيت اتومبيل مهدي کريميان. او در اين وضعيت هم دست از شوخي برنمي دارد:« همسرم مي گفت ماشين ديگر روشن نشده. البته فکر مي کنم سمت راننده داغان شده اما اينها را ننويس تا افت قيمت پيدا نکند. جدا از شوخي بايد بگويم که خيلي به خير گذشت و همين که روي پاهايم ايستاده ام خدا را صد هزار مرتبه شکر»

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستور 8 ماده‌اي سازمان ليگ به هيئت‌هاي فوتبال

دستور 8 ماده‌اي سازمان ليگ به هيئت‌هاي فوتبال

[h=1]دستور 8 ماده‌اي سازمان ليگ به هيئت‌هاي فوتبال[/h]
[h=2] رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ در نامه‌اي به هيئت‌هاي استان‌هاي ليگ برتري دستورالعمل هشت ماده‌اي براي برگزاري بهتر مسابقات ليگ ابلاغ کرد.‌[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت سازمان ليگ، غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات در نامه اي به هيئت هاي فوتبال استان هاي ليگ برتري دستور العملي را براي اجراي بهتر مسابقات در ليگ برتر ابلاغ کرده است. در نامه بهروان آمده است؛

1-با توجه به رعايت موارد قانوني و برنامه ريزي شده کليه مسابقات بايد راس ساعت مقرر آغاز شود.

2- آماده نمودن محل و حضور به موقع همه عوامل، مسئول( شخصا) در جلسات قبل از برگزاري مسابقات( با توجه به هماهنگي هاي انجام شده )با نماينده اعزامي مورد تاکيد است.

3- برابر قانون و مقررات اجرايي هيچ يک از افراد اعم از مسئول و غير مسئول حق مصاحبه در زمين را ندارد و مصاحبه ها فقط بايد در سالن کنفرانس و ميکس زون انجام شود.

4- چنانچه آمار بليت فروشي ورودي مسابقات که توسط امور مالي هيئت هاي انجام مي شود با نظر نماينده اعزامي يکسان باشد مورد قبول بوده و در صورت مغايرت آمار اعلام شده از سوي نماينده اعزامي مورد ملام قرار خواهد گرفت.

5- به استناد مواد 7-4-4 و 7-4-5 آئين نامه رابطه باشگاه ها با سازمان ليگ قبل از شروع مسابقه بايد دو دستگاه آمبولانس مجهز به تجهيزات پزشکي و دو برانکارد به همراه هشت مسئول حمل آن در دوطرف نيمکت ذخيره هاي تيم ها جز الزامات اوليه و مهم مسابقه است.

6- محل اسکان ناظران و داوران بايد در هتل مناسب و واجد شرايط و جدا از محل اسکان تيم ها باشد.

7-با توجه به الزام حضور نماينده آن هيئت( به عنوان مسئول هماهنگ کننده) در کليه مراحل مسابقات، دستور فرمايند نسبت به معرفي دو نفر از نمايندگان واجد شرايط آن هيئت( ملبس به لباس فرم که از سوئي آن هيئت تهيه مي گردد.) که داراي تجربيات لازم در امر برگزاري مسابقات باشند. رسما معرفي گردند که در امر برگزاري مسابقه يک نفر از آنها به صلاح ديد آن هيئت در مسابقات حضور داشته باشد.

8- برابر مقررات حضور ناظران، داوري، فرهنگي،انضباطي و... در داخل زمين ممنوع است و هيئت هاي استان بايد به هماهنگي مديران ورزشگاه ها جايگاه مناسبي براي اين عزيزان جهت انجام وظايف شان تدارک ديده ببيند ( خاصه در ورزشگاه آزادي) و مجدانه اين امر را تاحصول نتيجه پيگيري نمايند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
شتوتگارت - استقلال ارديبهشت 93 در آزادي

شتوتگارت - استقلال ارديبهشت 93 در آزادي

[h=1]شتوتگارت - استقلال ارديبهشت 93 در آزادي[/h]
[h=2] قرار است تيم استقلال در ارديبهشت 93 ديداري دوستانه با اشتوتگارت آلمان برگزار کند.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه استقلال، در راستاي گسترش تعاملات بين‌المللي و با توجه به قابليت‌هاي عديده فوتبال و براي ايجاد مناسبات عاطفي بين ملت‌ها، که در اين ايام اهميت ويژه‌اي دارد، فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در تماسي تلفني با دکتر شيخ عطار، سفير جمهوري اسلامي ايران در آلمان مذاکراتي براي برگزاري يک ديدار دوستانه در تهران بين تيم‌هاي استقلال و اشتوتگارت آلمان داشت.

اين ديدار ارديبهشت ماه سال 1393، در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. باشگاه استقلال در چارچوب تعاملات فرامرزي و بين‌المللي با کشورهاي صاحب فوتبال تراز اول جهان، از جمله آلمان برنامه‌هاي ويژه‌اي دارد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
وزارت ورزش ميزباني جام ملت‌ها را امضاء کرد

وزارت ورزش ميزباني جام ملت‌ها را امضاء کرد

[h=1]وزارت ورزش ميزباني جام ملت‌ها را امضاء کرد[/h]
[h=2] وزارت ورزش و جوانان با ميزباني ايران در جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019 موافقت کرد و امضاي اين وزارت نيز در برگه ارسالي به AFC وجود دارد.[/h]

پس از تمديد فرصت يک‌ماهه به ايران براي اعلام ميزباني جام ملت‌هاي آسيا در سال 2019، وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را با اين موضوع اعلام کرد و امروز امضاي اين وزارت هم در برگه ارسالي به AFC نهايي شد.

به گزارش فارس، تنها سازمان باقي‌مانده که بايد امضاي ميزباني جام ملت‌ها را داشته باشد سازمان امور مالياتي بوده که اين موضوع نيز در حال پيگيري است.

به گفته مهدي محمد نبي، دبير کل فدراسيون فوتبال، شرايط ميزباني ايران در 200 صفحه آماده شده که از کدام شهرها و ورزشگاه‌ها ميزباني را برعهده دارند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه‌نويي: کسر امتياز را مي‌پذيريم

قلعه‌نويي: کسر امتياز را مي‌پذيريم

[h=1]قلعه‌نويي: کسر امتياز را مي‌پذيريم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال قانونمند است و کسر امتياز را مي‌پذيريم.[/h]

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي استقلال مقابل فجر سپاسي اظهار داشت:‌ جا دارد که از ليگ فوتبال و برگزاري چنين مسابقه‌اي تشکر کنم و تبريک بگويم. ضمن آنکه به شيرازي‌ها تبريک مي‌گويم که چنين تيمي دارند.

به نقل از فارس، وي افزود:‌ پيرواني يکسري جوان آورده و تيم خوبي درست کرده اما امروز روز خوب استقلال بود و ما با استفاده از تجربه برنده شديم. هرچند در شرايط بدي به سپاهان باختيم اما بايد روي دفاع‌مان بيشتر کار کنيم ولي آرايش اصلي‌مان را در اختيار نداريم. بيگ‌زاده مصدوم است و منتظري در دفاع راست بازي مي‌کند هر چند از منتظري ممنونيم که در اين پست به ميدان مي‌رود.

قلعه‌نويي در خصوص زمين حافظيه گفت:‌ فکر مي‌کنم چمن پارسال بهتر بود و زمين بدتر شده اما ميزباني شيرازي‌ها انصافاً خوب بود.

وي در خصوص عملکرد خط دفاع گفت:‌ گل‌هايي که خورديم بد بود و نبايد اينگونه گل بخوريم و بايد روي اين موضوع حتماً کار کنيم.

سرمربي استقلال در خصوص آخرين وضعيت کرار گفت: وکيل او با ما قرارداد بست ولي ديديم که در نجف بازي مي‌کند. در هر صورت ما کرار را حداقل تا نيم‌فصل در اختيار نخواهيم داشت.

قلعه‌نويي در خصوص تغييرات در وزارت ورزش گفت: اين وزارتخانه آنقدر مهم است که قبلاً 7 وزير در آن ادغام شده بودند به اعتقاد من کساني بايد به کار بيايند که خاک اين کار را خورده باشند. مثلاً علي‌آبادي قرار بود شهردار شود که وقتي نشد به او گفتند که بيايد رئيس سازمان تربيت‌بدني شود ما نبايد اگر کسي در جاي مسئوليت نگرفت او را به سمت ورزش بکشيم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص کسر يک امتياز از اين تيم گفت: استقلال قانونمند است و ما هم اين موضوع را مي‌پذيريم ولي آن روز، روز خوب فغاني نبود و تماشاگران هم نبايد آن کارها را مي‌کردند. ما هميشه قرباني مي‌شويم يا قرباني داور يا قرباني تماشاگران. ولي انصافاً‌ امروز از جو حافظيه راضي هستم چون شيراز مردم با فرهنگي دارد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فيرات: تصميم کميته انضباطي خنده‌دار است

فيرات: تصميم کميته انضباطي خنده‌دار است

[h=1]فيرات: تصميم کميته انضباطي خنده‌دار است[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال سايپا تصميم کميته انضباطي براي کسر امتياز از تيم‌ها را خنده‌دار دانست.[/h]

انگين فيرات پس از تساوي بدون گل مقابل استقلال اهواز در نشست خبري اظهار داشت: بعد از شکست سنگيني که مقابل راه آهن داشتيم، تلاش کرديم تيم را جمع و جور کرده تا بازنده نشويم. البته دو تيم براي برد تلاش کردند و موقعيت‌هاي فراواني را هم از دست دادند. به نظرم شرايط آب و هوايي روي اين بازي تاثير منفي گذاشت و باعث شد تيم‌ها به گل نرسند، استقلال اهواز يک تيم خوب است و براي عبدالله ويسي سرمربي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌کنم.

به گزارش فارس، فيرات در مورد کسر امتياز از سايپا به دليل فحاشي تماشاگران گفت: در طول عمر ورزشي‌ام چنين تصميمي را نشنيده بودم، در تمام دنيا براي فحاشي تماشاگران جريمه نقدي يا محروميت تيم از داشتن تماشاگر در نظر گرفته مي‌شود، تصميم کميته انضباطي براي کسر امتياز خنده دار بود، و اصلا منطقي نيست.

وي ادامه داد: آنها مي‌گويند نبايد به داور فحاشي کرد، اگر اين اتفاق بيافتد امتياز کسر مي‌کنيم.

مي‌خواهم بپرسم اگر تماشاگران به بازيکن و مربي هم فحاشي کنند باز هم امتياز کسر مي‌شود.

سرمربي سايپا در مورد فشردگي مسابقات ليگ به خاطر تيم ملي گفت: تيم ملي قرار بود به اردو برود که اين اردو به تعويق افتاد و اين فشردگي براي همه تيم‌ها است و بايد به آن احترام گذاشت، البته تيم ملي براي تمرين و برگزاري اردو وقت فراواني دارد ونبايد عجولانه به ليگ لطمه بزنيم.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
خطيبي: بازيکنان‌مان شاهکار کردند

خطيبي: بازيکنان‌مان شاهکار کردند

[h=1]خطيبي: بازيکنان‌مان شاهکار کردند[/h]
[h=2] مربي تيم گسترش فولاد تبريز مي‌گويد بازيکنانش برابر سپاهان شاهکار کرده‌اند.[/h]

مربي تيم فوتبال گسترش فولاد در کنفرانس خبري بعد از بازي با سپاهان اظهار کرد: واقعيت اين است که از بازيکنانمان راضي هستيم. آنها شاهکار کردند. نسبت به بازي‌ها قبلي بهتر بازي کرديم و با اين‌که سه امتياز را کسب نکرديم ولي از نظر کادر فني، نتيجه را ما به دست آورديم.

به گزار ايسنا، وي ادامه داد: چند موقعيت نصفه نيمه داشتيم. از نظر تاکتيکي و مالکيت توپ بر سپاهان سوار بوديم. اگر موقعيت‌هاي صد در صدي‌مان گل مي‌شد مي‌توانستيم با اختلاف زيادي پيروز شويم. تيم ما جوان است و ان‌شاءالله رفته رفته بازيکنان خودشان را باور کنند.

مربي تيم گسترش فولاد بيان کرد: بازي ما خيلي بهتر از سپاهان بود. از بازيکنانمان راضي هستيم و اميدوارم روند پيشرفتمان ادامه يابد.

حسين خطيبي درباره‌ي اين‌که آيا با اين‌که گسترش فولاد يک بر صفر از سپاهان جلو بود آيا نياز بود که رسول خطيبي به ميدان برود، اظهار کرد: تيم در دقايق انتهايي عقب کشيد و ما هم هرچه گفتيم باز هم عقب کشيدند و احساس کرديم بهتر است تا رسول خطيبي به ميدان برود و از تجربه‌ي او استفاده شود تا حفظ توپ کنيم ولي متاسفانه در يک دقيقه تمرکز خود را از دست داديم و از شانس بد ما از يک موقعيت 50 درصدي گل خورديم. اگر گل دوم را مي‌زديم شايد اين سوال را نمي‌پرسيديد. ان‌شاءالله از اين بازي تجربه کسب کنيم.

وي ادامه داد: از دقيقه اول تا آخر بازي دوندگي بسيار خوبي داشتيم ولي داور تحت تاثير سپاهان بود و به غير از يک کارت، بقيه کارت‌هايي که به بازيکنان ما داده است را قبول نداريم. مديريت داور ضعيف بود. نبايد ما اين صحبت‌ها را انجام بدهيم ولي چاره‌اي نداريم چون مي‌خواهيم در بازي‌هاي آينده اين مشکلات رفع شوند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کرانچار: تساوي نتيجه عادلانه‌اي بود

کرانچار: تساوي نتيجه عادلانه‌اي بود

[h=1]کرانچار: تساوي نتيجه عادلانه‌اي بود[/h]
[h=2] سرمربي سپاهان انتخاب مربي جوان و خوش‌فکر براي گسترش فولاد را خوب دانست.[/h]

هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با شش ديدار آغاز شد. در تبريز گسترش فولاد ميزبان سپاهان بود و در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل از مهمان پيش بود با گل دقيقه 91 محمد غلامي پيروزي را از دست داد. تک گل گسترش را مهدي قريشي در دقيقه هفتم به ثمر رساند.

به گزارش ايسنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبري پس از بازي گفت: به واسطه گل زودهنگام گسترش فولاد موفق شد نتيجه را حفظ کند و موقعيت‌هاي ديگري نيز در ضدحملات داشت ولي ما هم موقعيت‌هايي داشتيم. گسترش فولاد تلاش کرد تا به گل برتري هم دست يابد. به بازيکنانم اعتقاد داشتم و مي‌دانستم گلي را که خورده‌ايم، جبران خواهيم کرد. نتيجه‌ کسب شده عادلانه بود.

سرمربي تيم سپاهان بيان کرد: به نظر من بازيکنان تيم ميزبان بيش از حد تمارض مي‌کردند و اگر بازيکنان گسترش فولاد تجربه بيشتري داشتند، مي‌توانستند از موقعيت‌هايشان بيشتر استفاده کنند. طبيعي است اين بازيکنان که نسبت به رحمان احمدي تجربه کمتري دارند، کم بياورند. خوب است که گسترش فولاد از بازيکنان جوان استفاده مي‌کند و مطمئنا اين تيم بيشتر از اين پيشرفت کرده و نتايج خوبي را کسب خواهد کرد.

کرانچار درباره رسول خطيبي، سرمربي جوان گسترش فولاد گفت: انتخاب سرمربي جوان، جاه‌طلب و خوشفکري مانند رسول خطيبي براي گسترش فولاد عملي بسيار خوب است و اين سرمربي مي‌تواند موفق شود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پورغلامي: هنوز با شرايط ايده‌آل فاصله داريم

پورغلامي: هنوز با شرايط ايده‌آل فاصله داريم

[h=1]پورغلامي: هنوز با شرايط ايده‌آل فاصله داريم[/h]
[h=2] مربي تيم تراکتورسازي گفت: ما روز به روز بهتر مي‌شويم اما اعتقاد دارم که هنوز با شرايط ايده‌آل کمي فاصله داريم.[/h]

تراکتورسازي توانست در يکي از ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر با نتيجه چهار بر دو ذوب آهن را از پيش‌رو بردارد. گل‌هاي تراکتورسازي را ربيع خواه، ابراهيمي، علي کريمي و کريم انصاري‌فرد در دقايق 19، 32، 92 و 93 و براي ذوب آهن سپهر حيدري در دقيقه 63 و مهدي رجب زاده در دقيقه 71 به ثمر رساندند.

فرهاد پورغلامي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: قبل از هر چيز بايد روز خبرنگار را به خبرنگاران عزيز تبريک بگويم؛ چرا که اعتقاد دارم خبرنگاران رکن اصلي ورزش و بخصوص فوتبال هستند. درخصوص بازي بايد بگويم که امروز شاهد يک بازي زيبا بوديم. تراکتورسازي توانست خوب بازي را شروع کند و به گل هم رسيد. در شروع نيمه دوم چند موقعيت گل داشتيم اما در مدت 10 دقيقه ذوب آهن بر ما فشار آورد و دو گل خورده خود را جبران کرد اما باز هم توانستيم به بازي مسلط شويم.

به گزارش ايسنا، مربي تيم تراکتورسازي تبريز تصريح کرد: خوشحالم که با همدلي بازيکنان توانستيم سرانجام سه امتياز بازي را بگيريم و اولين برد خود را در اين فصل کسب کنيم.

پورغلامي در پاسخ به اين سوال که از او پرسيد آينده تيم تراکتورسازي را در ليگ برتر چگونه ارزيابي مي‌کند، گفت: ما روز به روز بهتر مي‌شويم اما اعتقاد دارم با شرايط ايده‌آل فوتبال کمي فاصله داريم. امروز براي اولين بار از دو بازيکن جوان خود استفاده کرديم و احمدزاده و ربيع‌خواه، دو بازيکن جوان ما به خوبي توانستند شايستگي‌هاي خود را بروز دهند. آينده تيم ما روشن است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با کسر امتياز از تيم‌ها به دليل تخلف تماشاگران آن‌ها موافق است يا خير، گفت: به هر حال همه راه‌ها را کميته انضباطي رفته است ولي هيچ اتفاقي تا به حال نيفتاده است و فکر کنم اين راه خوبي باشد و کسر امتياز مي‌تواند يک امر بازدارنده باشد؛ بخصوص در بازي دربي. همه ما بايد احترام گذاشتن را ياد بگيريم و من حرف‌هاي آندرانيک تيموريان را تاييد مي‌کنم.

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي درخصوص ذوب آهن تصريح کرد: فکر کنم ذوب آهن هنوز خوب آماده نشده است و در دقايق آخر بازي از نظر بدني کم مي‌آورد؛ چرا که در طول فصل گذشته ذوب آهن روندي فرسايشي را طي کرد و براي همين هم‌اکنون از نظر بدني مشکل دارد.

وي درباره آخرين وضعيت مهدي کريميان گفت: کريميان حالش خوب است و به منزل منتقل شده و در چند روز آينده به تمرين‌هاي تيم تراکتورسازي ملحق خواهد شد.

پورغلامي در پاسخ به سوال خبرنگاري که از او پرسيد نظرش درباره داربي‌هاي شمال چيست گفت: هميشه از داربي‌هاي گيلان متنفر بودم چون حرمت‌ها در اين بازي حفظ نمي‌شد. واقعا دليلش را نمي‌دانم چرا که علتش در داخل زمين نيست و مشکل از روي سکوهاست؛ هر چند که در رشت فضا بدتر از انزلي است و بارها جلسه گذاشته‌ايم با نيروي انتظامي که حداقل 15 نفر از اين تماشاگران متخلف را دستگير و از حضور در ورزشگاه براي هميشه محروم کنند.

مجيد جلالي، سرمربي تيم تراکتورسازي به دليل گرفتگي صدا و مشکل حنجره در نشست خبري حاضر نشد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
بوناچيچ: برد را به تراکتورسازي هديه داديم

بوناچيچ: برد را به تراکتورسازي هديه داديم

[h=1]بوناچيچ: برد را به تراکتورسازي هديه داديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: به تراکتورسازي اين برد را تبريک مي‌گويم اما بايد بگويم که خود ما بوديم که اين برد را به تيم تبريزي هديه داديم.[/h]

لوکا بوناچيچ در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و تراکتورسازي تبريز اظهار کرد: اين برد را به تيم تراکتورسازي تبريک مي‌گويم اما بايد بگويم که ما اين چهار گل را خود به تيم تراکتورسازي هديه داديم اما مي‌توانستيم بهتر ظاهر شويم که متاسفانه بازيکنان ما تمرکز لازم را نداشتند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: بعضي‌ها و از جمله هيات مديره بر من خرده مي‌گيرند که چرا با يک فوروارد بازي مي‌کنم اما من مربي باتجربه‌اي هستم و مي‌دانم که بضاعت ما به گونه‌اي است که نمي‌توانيم يک بازي باز و روان را به نمايش بگذاريم. همان طور که ديديد نيمه اول بايد 6 گل دريافت مي‌کرديم.

وي افزود: در نيمه دوم با تغيير سيستم بهتر شديم و بازي را به تساوي کشانديم. تراکتورسازي هم افت کرد اما اشتباه‌هاي ما برد را به تيم تراکتورسازي تقديم کرد. آنقدر اشتباه کرديم که اکنون ماتم‌زده‌ايم و هرچقدر هم اين باخت براي ما سخت باشد، بايد قبول کنيم که تراکتورسازي به خوبي توانست از اشتباه‌هاي ما استفاده کند. اگر اين مشکلات ادامه داشته باشد، اصلا خوب نيست و اين همه اشتباه بايد آناليز شود.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن تصريح کرد: خنده ما از اندوه است اما من بايد بازيکنانم را حمايت کنم اما واقعيت اين است که ما از سه بازي يک امتياز گرفته‌ و نمي‌توانيم سرمان را بالا بگيريم. درست است که ميانگين سني تيم ما 31 سال است اما اعتقاد دارم همين بازيکنان باتجربه بايد بهتر عمل کنند اما امروز ديديم که اين بازيکنان حضور ذهني نداشتند. به هر حال مسئوليت باخت را مي‌پذيرم و بايد با بازيکنانم جلسه بگذارم تا اين مشکلات رفع شود. قبول دارم که از نظر بدني مشکل داريم اما بايد از هوش بازيکنان‌مان استفاده کنيم.

بوناچيچ در پاسخ به اين سوال که شما چگونه مي‌خواهيد مشکل دفاع وسط و نداشتن يک مهاجم خوب را رفع کنيد، گفت: بايد قبول کنيم که بضاعت ما در همين حد است و ما همين بازيکنان را در اختيار داريم و من به عنوان يک مربي بايد اين هنر را داشته باشم از دل همين بازيکنان يک بازي بسيار خوب را به نمايش بگذاريم اما امروز من در بازيکنان انگيزه برد نديدم. بعد از گل دوم بازيکنان کمي روحيه گرفتند ولي دوباره از نظر روحي دچار افت شدند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اين سوال که آيا شما از اين موضوع ترسي نداريد که در ذوب آهن همان بلاي سه سال پيش سپاهان سرتان بيايد، افزود: من مربي هستم و در هر شرايطي بايد مسئوليت را بپذيرم. در سپاهان هيچ کودتايي عليه من نشد و من فقط سه بازيکن را در سپاهان جريمه کردم و در ذوب آهن چنين خبرهايي نيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا شما موافق کسر امتياز از تيم‌ها به دليل تخلفات تماشاچيان آن‌ها هستيد يا خير، گفت: موافق کسر امتياز نيستم چون به هر حال اين امتيازها با تلاش بازيکنان در داخل زمين به دست آمده است و اگر اين کسر امتيازها ادامه داشته باشد،‌ هر کسي مي‌تواند از اين قضيه ماجراجويي کند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ويسي: سايپا با تجربه‌اش يک امتياز گرفت

ويسي: سايپا با تجربه‌اش يک امتياز گرفت

[h=1]ويسي: سايپا با تجربه‌اش يک امتياز گرفت[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سايپا با استفاده از تجربه‌اش يک امتياز گرفت و بازي را به مساوي کرد.[/h]

عبدالله ويسي پس از تساوي بدون گل مقابل سايپا در نشست خبري اظهار داشت: پيش از بازي‌ هم گفتم که مسابقه سختي در پيش داريم و همين‌طور هم شد، سايپا به نحو احسن از تجربه‌اش استفاده کرد تا بازي به مساوي کشيده شود. دو تيم از موقعيت‌هاي خود استفاده نکردند، البته در نيمه دوم ما بهتر از حريف ظاهر شديم ولي قدر فرصت‌هايمان را ندانستيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: از نتيجه بازي راضي نيستم زيرا برنامه‌هايم در طول بازي اجرا نشد. فوتبال بازي لحظه‌هاست و ما نتوانستيم از لحظه‌ها استفاده کنيم. اين بازي تمام شد و بايد به فکر آينده باشيم.

ويسي با انتقاد از بازيکنان خود در کناره‌هاي زمين گفت: بايد ضعف‌هاي آنها را برطرف کنيم و اگر جواب ندادند اين بازيکنان نيمکت‌نشين خواهند شد.

سرمربي استقلال خوزستان در مورد فشردگي مسابقات ليگ گفت: فشردگي بازي‌ها هيچ تاثير منفي روي ليگ ندارد زيرا ليگ ما حرفه‌اي است و بايد تيم‌ها هم حرفه‌اي باشند، دو بازي در هفته اشکالي در کار تيم‌ها ايجاد نخواهد کرد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيرواني: بچه‌ها اسير تجربه استقلال شدند

پيرواني: بچه‌ها اسير تجربه استقلال شدند

[h=1]پيرواني: بچه‌ها اسير تجربه استقلال شدند[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي گفت: دو گل خورديم سپس دو تا زديم اما بعد از تساوي دو بر دو بچه‌هاي احساسي بازي کردند. يکي به تير زديم پنالتي‌مان را هم گل نکرديم.[/h]

غلامحسين پيرواني در نشست خبري پس از بازي استقلال و فجر سپاسي که با شکست 4 بر 2 فجر همراه بود اظهار داشت: به هر صورت بازي بدي نبود. دو گل خورديم سپس دو تا زديم اما بعد از تساوي دو بر دو بچه‌هاي احساسي بازي کردند. يکي به تير زديم پنالتي‌مان را هم گل نکرديم.

به نقل از فارس، وي افزود: بچه‌ها اسير تجربه استقلال شدند. اگر پنالتي‌مان گل مي‌شد شايد به گل مساوي هم مي‌رسيديم. يک توپ خطا بود و نمي‌توانم در مورد آن نظر قطعي بدهم و کارشناسان بايد در اين خصوص نظر بدهند.

پيرواني ادامه داد: استقلال تيم بزرگي است و ما متاسفانه از هفته اول تا پنجم طبق قرعه به برترين و قوي‌ترين تيم‌ها برخورد کرديم. گل چهارم را نبايد مي‌خورديم. بچه‌ها مقداري در دفاع تعلل کردند اما در مجموع بازي بدي نبود و اين نتيجه هم مبارک استقلالي‌ها باشد.

سرمربي فجر سپاسي گفت: شما ببينيد اين تيم چقدر خوب مقابل استقلال و سپاهان فوتبال کرد.

وي در خصوص اينکه سن و سال بازيکنان فجر در اين فصل بالاست اظهار داشت: سن تيم من از تيم‌هاي ديگر کمتر است. ميانگين سني تيم من 30 سال است. مگر بازيکنان تيم‌هاي ديگر بازيکن بالاي 30 سال ندارند. اتفاقا بازيکنان باتجربه و بهترين بازيکنان ليگ ما همه بالاي 30 سال سن دارند. آنها باتجربه‌ترند و ببينيد همين مجيدي در استقلال 37 سال سن دارد و جزو بهترين بازيکنان تيمش است. بهترين بازيکنان ليگ مسن هستند.

وي افزود: اگر از تيم‌هاي نفت تهران، سايپا، داماش، راه‌آهن، استقلال اهواز و ... اينها باختم آنگاه بياييد و انتقاد کنيد اما در هفته‌هاي ابتدايي ليگ از تيم‌هاي اول تا پنجم ليگ فصل قبل مي‌بازم و اين جاي انتقاد ندارد. ضمن اينکه تيم‌هاي ديگر ميلياردها تومان براي تيمشان هزينه کرده‌اند و تيم من به اندازه آنها هزينه نکرده است.

وي در پايان گفت: همچنين در سال گذشته ما در ورزشگاه شهيد دستغيب که چمن مصنوعي داشت بازي مي‌کرديم اما امسال بازي‌هاي ما در حافظيه است و همين امر شايد عاملي باشد که مقداري روي بازي بچه‌ها تاثير گذاشته تا بتوانند خودشان را با چمن اين ورزشگاه تطبيق بدهند زمان مي‌برد و هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با ورزشگاه جديد وفق دهند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مايلي‌کهن: مستحق باخت نبوديم

مايلي‌کهن: مستحق باخت نبوديم

[h=1]مايلي‌کهن: مستحق باخت نبوديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: داور مي‌توانست يک پنالتي براي ما بگيرد.[/h]

محمد مايلي‌کهن پس از شکست يک بر صفر برابر فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: از دو بازي قبل حداکثر امتياز را گرفتيم و در اين بازي هم مستحق باخت نبوديم. بازي را خوب شروع کرديم و موقعيت‌ گلزني هم داشتيم.

وي در مورد نحوه قضاوت داور گفت: گلي که فولاد از روي ضربه خطا زد، مشکوک بود و مي‌توانست آن صحنه خطا گرفته نشود. همچنين داور مي‌توانست يک پنالتي هم براي ما بگيرد که بهتر است در اين مورد کارشناسان نظر بدهند.

به گزارش فارس، مايلي‌کهن در مورد شرايط فني تيم صبا گفت: بازي براي دو تيم سنگين بود ضمن اينکه فاصله ميان اين بازي و بازي قبل کم بود و اين مسئله اثر خودش را گذاشت به فولاد بابت اين پيروزي تبريک مي‌گويم. تعويض‌هايي هم که انجام دادم همگي بازيکنان آماده‌اي بودند و هدف‌مان اين بود که از روي توپ‌هاي ارسالي به گل برسيم.

سرمربي صبا در مورد جذب شيث رضايي گفت: شيث رضايي فقط با ما تمرين مي‌کند تا آمادگي بدني‌اش را حفظ کند.

مايلي‌کهن در مورد ديدار با استقلال در هفته آينده گفت: در حال حاضر در مورد آن بازي صحبت نمي‌کنم و ذهنم همچنان درگير اين مسابقه است.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فرکي: برديم تا در جمع مدعيان بمانيم

فرکي: برديم تا در جمع مدعيان بمانيم

[h=1]فرکي: برديم تا در جمع مدعيان بمانيم[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اين بازي پيروز شديم تا همچنان در جمع مدعيان بمانيم.[/h]

حسين فرکي پس از پيروزي يک بر صفر برابر صباي قم در نشست خبري اظهار داشت: بازي دشواري بود. صبا در دو بازي گذشته‌اش خوب نتيجه گرفته بود و ما هم شناخت خوبي از صبا داشتيم. بازيکنان ما انگيزه زيادي داشتند تا در اين بازي پيروز شوند. ما با برنامه حرکت کرديم و بازيکنان به خوبي برنامه‌هايم را در ميدان اجرا کردند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هدف فولاد در همه بازي‌ها کسب سه امتياز است. در برخي بازي‌ها اين بردها را سخت به دست مي‌آوريم و در برخي ديگر آسان به پيروزي مي‌رسيم اما مقابل صبا به سختي پيروز مي‌شويم. دو تيم موقعيت گلزني داشتند و ما از موقعيتمان نهايت استفاده را برديم تا همچنان در جمع مدعيان در جدول ليگ بمانيم.

فرکي با اشاره به شرايط فني بازي گفت: آب و هواي قم شرايط را براي بازيکنان حريف سخت مي‌کند تعويض‌هايي هم که انجام دادم براي اين بود که بتوانيم نتيجه را حفظ کنيم و سمت راست صبا را هم پوشش بدهيم. هدفمان از کار انداختن جناحين صبا بود و در تمرينات بر روي اين مسئله کار کرديم. سه امتياز را گرفتيم اما اين شکست چيزي از ارزش‌هاي صبا کم نمي‌کند.

سرمربي فولاد در مورد حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت: فهرست ما براي دو سه بازيکن جا دارد اما در حال حاضر در ابتداي ليگ هستيم.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گل‌محمدي: از کسب يک امتياز راضي هستم

گل‌محمدي: از کسب يک امتياز راضي هستم

[h=1]گل‌محمدي: از کسب يک امتياز راضي هستم[/h]
[h=2] سرمربي تيم نفت تهران پس از تساوي برابر داماش گفت که کسب يک امتياز براي تيمش نتيجه‌اي ارزشمند بوده است.[/h]

يحيي گل‌محمدي در نشست خبري بعد از بازي با داماش گفت: ما در اين بازي خيلي خوب بازي کرديم. البته اين را بايد بگويم در سه بازي اخير که در ليگ انجام داديم اين بهترين بازي‌مان بود. با توجه به شرايطي که زمين و نور کم ورزشگاه داشت امکان بازي زميني وجود نداشت اما به هر حال بازيکنان ما خوب بازي کردند. اين يک امتياز به اندازه‌ي سه امتياز براي من ارزش داشت. تيم داماش هم در نيمه‌ي دوم روي دروازه‌ي ما هجوم آورد ولي بيشتر سعي مي‌کرد از پاس‌هاي بلند استفاده کند. من از بازيکنانم و نحوه‌ي بازي آنها راضي هستم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه گفت: ما در نيمه‌ي اول خوب بازي را اداره کرديم و هردو تيم خوب بازي کردند ولي اين واقعيت را بايد بپذيريم که فوتبال بازي کردن در چمن مصنوعي خيلي سخت است. هم‌چنين ما مهمان بوديم و شرايط ميزباني به نفع تيم داماش بود ولي همان گرفتن يک امتياز در خارج از خانه براي ما خيلي ارزش داشت. يک گل به تيم داماش زديم و اگر اشتباه نمي‌کرديم مي‌توانستيم برنده‌ي بازي باشيم. داور در بعضي از صحنه‌ها خطاهاي بي‌موردي به نفع داماش مي‌گرفت ولي در هر صورت چون شرايط ميزباني حاکم است اين يک امر طبيعي است. در مجموع تيم داوري خوب کار کرد و از اين‌جا به آنها خسته نباشيد مي‌گويم.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
مجيدي شادي اش را با معلولان تقسيم کرد

مجيدي شادي اش را با معلولان تقسيم کرد

[h=1]مجيدي شادي اش را با معلولان تقسيم کرد[/h]
[h=2] کاپيتان تيم استقلال شادي اش را با معلولان تقسيم کرد.[/h]

فرهاد مجيدي پس از زدن گل به تيم فجرسپاسي به سمت هواداران معلولي رفت که در کنار زمين حضور داشتند و با آنها به شادي پرداخت.

به گزارش اوج نيوز، وي پس از زدن گل مصدوم شد اما پس از دقايقي به بازي برگشت.

 

Similar threads

بالا