منطق بودنش مال خودش ؛اما اگه یه فازش بپره چی میشه یه فاز دو فاز میکنه ؟!!
شاعر بزرگواری خطاب به اهل شعر نو گفته بود ... فقط اسمشو شعر نذارین!
اشکال از نامگذاریش است چرا که نام منطق هم رسای منظور نیست منطق به نطق و گفتن برمیگردد اما مقصود از منطق صحت وراستی تفکر((تفکر منطقی )) است وحقیقت است وحق ؛ قراردادی نیست که مال فلانی یا بهمانی باشد ویا مدل دیگری برای آن ساخت ویا اختراع کرد!!!!منتها چون ارسطو برای خود وشاگردان مکتب درسی اش تدوین و مکتوب کرده به اسم او تبلیغش کرده اند ،وگرنه هر آدمی از کوچک وبزرگ باسواد وبی-سواد این اصول را به کار میبندد چرا که اساس تفکر است البته نطق و گفتار درست!!
و خداوند: خلق الانسان و علمه البیان !
منطق به اصطلاح فازی یا سه تایی یا چند حالته فن کار آمدی شاید باشد اما منطق نیست وشاید این اشتباه از فورمولی کردن گزاره های منطقی در ریاضیات باشد ودوتایی بودن منطق به اساس بودن و یا نبودن وحق ونا-حق و راست ونا راست بر میگردد اما آنچه در مدارهای منطقی مطرح شده فقط استفاده از بودن یا نبودن جریان ویا فشار و ولتا ژ و هر چیز مانند آن در مدار وقطعه و یا پایه ای وساخت وسیله ای برای حالت شبه منطقی ویا خلاف آن است وصرفا یک مشابه سازی ویا مطابق سازی است و ربطی به منطق از نظر ذاتی ندارد
پس میتوان حالت هست ونیست را در نظر نگرفت و از جهت کمیت یا کیفیت به موضوع موجود نیزرداخت وسه حالتی ،چند حالتی و یا بیشمار حالتی را داشت فکر کنم ای اساس منطق فازی مصطلح باشد ومابقییچیده سازی فورمولی است مانند نظریه از اساس متناقض بسبیت انشتینی+فورمولهاییچیده دهن پر کن ومخ تهی کن!
پیشپیش پاسخ کسانی را بدهم که تکنئلوژی اتمی را پیش خواهند کشید همینقدر اشاره کنم که چند هزار سال نظریه بطلمیوسی در نجوم یکه تازی می کرد همان نظریه ای که -اگر چه مانند نظریه نسبیت ضد عقل و در اصولش استوار بر باطل ومحال ومتناقض نبود وفقط در واقع خلاف حقیقت موجود بود-مورد تمسخر همین دانشوران وفیزیک-خوانان مدرن بوده ومیباشد!!
اشاره کنم که آنچه به عنوان نسبیت در آموزش عمومی به محصلین فیزیک عمومی آموزانده اند ومورد قبول عموم است
واینکه سرعت نور ثابت است c=....
هیچ ربطی به نسبیت انشتینی و سرعت نور ثابت او ندارد ودقیقا ضد این فرضیه خیالبافانه باطل- ومورد رد تحقیقات جدید<<آری رد نه تایید!!!>>- است!!! میداننید سه اصل موضوع پایه ای این فرضیه چیست ؟ مطالعه فرمایید
حال هر که هر چه میگوید بگوید نثار خودش!