[ مصاحبه ی علمی-عقیدتی شرکت نفت ] سایت آزمون: azmoon.nioc.ir

MBNMBN

عضو جدید
blackberry35 جان .مطالبی که شما قرار میدید خیلی مفیدتر از بحث های بچه گانه ایه که اینجا مطرح می کنند.کسایی که میگن شما اعصابشونو به هم ریختین.همونایی هستند که واسه شرکتایی که توش قبول شدن به جون هم افتادند
 

majid2798

عضو جدید
خواهش میکنم مجید جان شما بزرگواری
این که آدم غرور نداشته باشه و حاضر باشه واسه اینکه دوستی رو از خودش ناراحت نکنه،عذر خواهی کنه واقعا بزرگی آدم رو میرسونه:gol:
راستی تو این تاپیکم مشهدی ها زیادنا:D
شما،آقای farkhaniii عزیز،reza 68 و......خیلی از دوستان که اومدن مشهدین( نکنه این آقا رستم جان قاسمی مشهدی باشه،البته خودش که اصالتا از اهالی یکی از شهرهای جنوبی استان فارسه،شایدم خانمش خراسونیه ، بلاخره پارتی مشهدیا کت و کلفته ها:biggrin:)
حالا خارج از شوخی اینجا من خودم یکی از بهترین دوستای محل کارم مشهدیه و اتفاقا تو همین فازم ،2 تا از بچه های pogc که میشناسم مشدین ;)
که انصافا همگی بچه های ماهی هستن،البته همه ایرانیا خوبن جنوبی،شمالیو ،شرق و غربم نداره
آقا مجید اگه الان خود مشهد تشریف داری،اگه میری حرم آقا امام رضا تو این ایام فاطمیه همه بچه ها رو هم دعا کن،ایشالا هرکی هر مشکلی داره برطرف بشه و همه به آرزوهاشون برسن (خصوصا من:smile:)
دمت گرم:gol:


نفت و گاز پارس
POGC

نظره لطفته مهندس
ما خراسانیها کلا تو همه صحنه ها حضور داریم ;) .
اینطور که من پرس و جو کردم تو استخدامیه اخیر خوب قبولی داشتیم که البته یه بخش زیادشون فارغ التحصیلای مهندسی برق بودن. دانشگاه های خراسان رو برق خیلی سرمایه گذاری کردن،چه آزاد و چه دولتی و حتی غیر انتفاعی.
اما خوب به هر حال ما همه مال یه مملکتیم،اینو میگم که بچه ها فکر نکنن خدای نکرده میخوام بحث قومیتی راه بندازم.هممون ایرانی هستیم. مهم اینه، حالا مال هرجای این خاک که باشیم.

چشم مهندس،من هر دفعه که رفتم برای همتون دعا کردم،این بارم برم برای همتون دعا میکنم.
انشالا هرچه زودتر بریم سر کارو روزی برسه که بیایم و تو این تاپیک راجبه محل کارامون و .. صحبت کنیم و دیگه این استرسه کی دعوت شدن،قبول شدن تو طب و.. برای همه بچه ها تموم بشه.
 

blackberry35

اخراجی موقت
blackberry35 جان .مطالبی که شما قرار میدید خیلی مفیدتر از بحث های بچه گانه ایه که اینجا مطرح می کنند.کسایی که میگن شما اعصابشونو به هم ریختین.همونایی هستند که واسه شرکتایی که توش قبول شدن به جون هم افتادند

واقعا متاسفم برای اینا اصلا توی این تاپیک آزادی بیان ودمکراسی وجود ندارد مرگ بر استبداد
BousherOil
اشتباهی بزرگ در اعلام نتیجه ی نهایی شرکت ملی نفت ایران
اطلاعیه بسیار، بسیار مهم

به نام پروردگار دادرس جهانیان
بدینوسیله به اطلاع تمامی دوستان و دلسوزان می رساند پس از پیگیریهای بسیار پیرو اعلام ظرفیت شرکت های نفتی زیرمجموعه ی شرکت ملی نفت ایران ، شرکت نفت و گاز پارس که آخرین شرکت نفتی در اعلام ظرفیت خالی خود بود نیز در تاریخ ۲۳/۰۱/۱۳۹۱ طی نامه ی شماره ی م ع / ۸۱۳۶ ظرفیت خالی خود مبنی بر معرفی تعداد ۱۶۷ نفر نیروی بومی به عنوان نیروی قبولی نهایی از طرف شرکت ملی نفت ایران را طبق بند ب این نامه به شرکت مربوطه اعلام کرده و تنها بهانه ی شرکت ملی نفت ایران مبنی بر اینکه شرکت نفت و گاز پارس اعلام ظرفیت نکرده است هم برطرف شده است. بر این اساس پیگیری مجدانه ی دوستان در اشغال کردن تلفن های شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت را در این راستا برای سرعت بخشیدن به این مطالبه و اعلام سریع نتایج با توجه به نزدیکی تاریخ اعزام نیروها به آموزش، از دوستان خواستاریم. با توجه به اینکه تاریخ اعزام نیروها به آموزش روز یک خردادماه سال جاری می باشد تلاش ما و دوستان و همچنین شرکت های فوق این می باشد که تمام سهمیه ی فوق تا آن تاریخ آماده اعزام شوند بنابراین در تماسهایمان به این نکته اشاره و مبنای اصرار خود را آن قرار می دهیم.
بنابراین طی روزهای آینده به هر طریق و از جمله شماره هایی که در زیر می آید تمام خطوط وزارت نفت از جمله نیروی انسانی و دفتر دکتر سلحشور و دفتر نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران را اشغال کرده و آرامش را از این عزیزان تا حصول نتیجه ی نهایی طی روزهای آینده سلب خواهیم کرد.
بچه ها در تماس های خود حتما و حتما از نامه آقای سوری و تاریخ آن که 23 فروردین است و چند روز هم از آن گذشته و بند (ب) آن و تعداد صورتجلسه شده اسفندماه که 167 نفر بومی مربوط به نفت و گاز پارس است صحبت کنید چون ممکن است فکر کنند شما منتظر تکمیل ظرفیت کشوری هستید و تاریخ آن را مثلا بگویند آخر هفته است یا معلوم نیست در صورتی که مساله ما بوشهری ها دقیقا به نامه آقای سوری و اینکه تهران دیگر هیچ بهانه ای برای عدم اعلام 167 نفر ندارد مربوط می باشد.

شماره تلفن دفتر دکتر سلحشور معاونت نیروی انسانی وزیر نفت:۰۲۱۶۱۶۲۲۰۱۰
شماره تلفن دفتر دکتر غفاری معاونت تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران: ۰۲۱۶۶۴۱۲۲۰۴
شماره دفتر وزیر نفت: ۰۲۱۸۸۹۱۷۷۵۵
شماره اداره آزمون شرکت نفت: ۰۲۱۶۱۶۲۶۳۲۰
شماره دفتر آقای دامنپاک در واحد آزمون: ۰۲۱۶۱۶۲۶۳۲۷
شماره دفتر آقای عوض پور معاون استاندار: ۰۷۷۱۳۵۵۸۴۱۴
شماره دفتر استاندار : ۰۷۷۱۳۵۵۸۱۱۴

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین 1391ساعت 0:57 توسط یه آشنا | 160 نظر
اطلاعیه بسیار، بسیار مهم - 160 نظر

نویسنده: محمد
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 11:49

من الان تماس گرفتم گفتن که تا اواسط هفته آینده می زنیم

نویسنده: شیمی
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 11:52

سلام
بچه ها من امروز تماس گرفتم دفتر غفاری منشی گفت آخر ماه اعلام میشه .اینا هر روز یه چیزی میگن
سرتون با این حرفا گرم نشه بفکر یه تجمع باشید .بعد نگین نگفتیا
دست پیش بگیرید که پس نیوفتید یا اصلا میشه از اخبار20:30بخوایم که یه گزارش تهیه کنه
کیه خواهش از مدیر وبلاگ دارم که بگن برنامشون چیه تا کی راید صبر کنیم اگه اعلام نشد چیکار کنیم
باتشکر
پاسخ:
ما تا سفر استاندار با معاونینش به تهران و پیگیری مستقیم کار توسط ایشان که قرار بود این هفته انجام بشه که احتمالاَ تا هفته آینده انجام خواهد شد و دریافت نتایج توسط آنها باید صبر کنیم.

نویسنده: احسان
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 16:44

سلام ،آقای مدیر سایت به نظر شما چیکار کنیم ،داغون شدیم

نویسنده: غلی کنکوری
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 16:46

سلام بچه ها زنگ زدم دفتر خنیفر می گه شنبه نتایجو می زنیم تو سایت azmoon.nioc.ir

نویسنده: عادل
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 19:2

آقا حتما باید از فرصت استفاده کرد و به رئیس جمهور گفت یه فرصت خیلی خوب تجربه نشان داده جواب می گیریم خیلی جاهای دیگه به همین شکل حواب گرفتن رئیس جمهور می آید ببینه که مصوبه های دور قبل که اومد مثل همین تخصیص 50 درصدی بومیان انجام شده باید یک جوری به گوشش برسونیم .
پاسخ:
بله ظاهرا ایشون روز 10 اردیبهشت یک شنبه که مصادف با روز ملی خلیج فارس هست به بوشهر تشریف میارن ، از من نشنیده بگیرین ولی می تونین برای پذیرایی از ایشون خودتون رو به هر شکل آمده کنید.

نویسنده: دوست
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 20:54

اینا کی حرف راست زدند که ایدفه دومشون باشه.مثل اعلام نتایج مصاحبه که از برج 9رفت برج 11.خداکنه شنبه بزنن.

نویسنده: عماد از جم
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 22:4

فقط همینو میتونم بگم خدا ازشون نگذره که دلمونو خون کردن...ز میزنیم به هرکدوم از شماره ها هر کدوم یه جور ج میدن هرکدوم یه جور میپیچوننمون خسته شدیم به خدا...

نویسنده: عماد از جم
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 22:13

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ عزیز.اقا دو ماهه روزی هزار نفر ازمون میپرسن کارتون به کجا رسید چیکار کردید ..میگیم...
خستمون کردن دیگه با کاراشون .بچه ها هم بد نمیگن کاش 20:30 هم میذاشتیم تو جریان کارمون .میشه این کارو کرد؟میتونید این کارو بکنید؟
پاسخ:
من برای 20:30 بارها پیام گذاشتم ولی اونها اساس کارشون به این طریق است که مثلاَ در رابطه با موضوع کار ما باید حداقل 500 پیام مشابه از افراد مختلف در رابطه با این موضوع داشته باشند و تازه بعد از این مرحله برند دنبال مجوز که خودش داستانهای دیگری داره اما همه می تونن به تمام بخش های خبری پیام بذارن .

نویسنده: علیرضا
چهارشنبه 6 اردیبهشت1391 ساعت: 0:13

سخنگوی وزارت نفت:
بخش عمده سیستم های رایانه ای وزارت نفت راه اندازی شد
۱۲:۴۷ (سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱)
شانا _ گروه نفت: سخنگوی وزارت نفت با تاکید بر ضریب بالای امنیت شبکه در این وزارتخانه، از راه اندازی بخش عمده ای از سیستم های رایانه ای وزارت نفت خبرداد.

علیرضا نیکزاد رهبر در گفت و گو با خبرنگار شانا، با اشاره به راه اندازی بخش اعظمی از سیستم های رایانه ای وزارت نفت گفت: بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه چهارم اردیبهشت) اکثر سیستم های موجود از قبیل سیستم اتوماسیون اداری راه اندازی شد.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نفت تصریح کرد: بحمدالله در حال حاضر امکان استفاده از این سیستم ها با ضریب ایمنی بالا میسر و کاربران در حال استفاده از آن هستند.

سخنگوی وزارت نفت با اشاره به تلاش کارشناسان صنعت نفت برای راه ندازی سایر سیستم های رایانه ای افزود: سایر بخش های موجود ظرف امروز و فردا راه اندازی خواهد شد.

سخنگوی وزارت نفت روز گذشته درباره حمله سایبری به شبکه مخابرات و اینترنت وزارت نفت تاکید کرده بود که به دلیل جداسازی سرورهای عمومی از سرورهای اصلی، آسیبی به اطلاعات اساسی وزارت نفت وارد نشده است.

علیرضا نیکزاد رهبر با تاکید بر اینکه از همه اطلاعات اصلی و غیر اصلی وزارت نفت نسخه پشتیبان گرفته شده است، گفته بود: وزارت نفت توان فنی و مهندسی قوی برای مقابله با حمله سایبری را دارد.

وی با اشاره به آسیب دیدگی جزیی اطلاعات عمومی اظهار کرده بود: البته اینکه گفته شود هیچ بخشی از اطلاعات آسیب ندیده، درست نیست و صرفا اطلاعات بخشی از کاربران دچار صدمه شده است.

به گفته نیکزاد این حمله به شکل ویروس بوده است که موجب بروز مشکل برای دیسک سخت سیستم کاربران شده و موضوع بازآوری اطلاعات کاربران نیز در حال بررسی است.

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) در جریان این اختلال اینترنتی هیچ آسیبی ندیده و روند انتشار اخبار صنعت نفت از طریق این رسانه مانند گذشته ادامه دارد.

نویسنده: علی کنکوراستخدامی
چهارشنبه 6 اردیبهشت1391 ساعت: 1:1

بچه ها خسته نباشید اینا می گند ازبین 1000 نفر ذخایر آزمون سال قبل خو این یعنی
چی یعنی باید از نو مصاحبه فنی بدیم یا اینگه فقط گزینش وطب صنعتی هستش همین.
درضمن شایعاتی بگوش می رسه مبنی بر اینکه بعضیارو قبل از عید تکمیل ظرفیت گرفتند
نکنه همینا رو می گند اگر شنبه هم خبری نشد باید بریم تهران ببنیم قضیه چیه .
 
آخرین ویرایش:

kohysr

عضو جدید
blackberry35 جان .مطالبی که شما قرار میدید خیلی مفیدتر از بحث های بچه گانه ایه که اینجا مطرح می کنند.کسایی که میگن شما اعصابشونو به هم ریختین.همونایی هستند که واسه شرکتایی که توش قبول شدن به جون هم افتادند
بر دروغگو لعنت. شما برو فعلا شما و امثال شما سر قضیه بومی گزینی افتادین به جون بقیه آقااااااااااااااا

اصلا شما نخود کدوم آشید؟ این blackberry خودش زبون داره که دفاع کنه وکیل وصی نمیخواد. بعدشم فکر نمیکردم یه انتقاد اینقدر بهتون زور بیاره
 
آخرین ویرایش:

JYH6656

عضو جدید
[h=2][/h]
سلام بچه کسی از شما شنبه تهران طب صنعتی داره؟
بخواد بره بیمارستان فوق تخصصی نفت که تو خیابان سرهنگ سخایی هست؟
میخوام برام نتیجه طبم روم سوال کنه؟

اگه هست لطفا پیغام بده
ممنون
 

JYH6656

عضو جدید
سلام
اگه میخواد نوشته های ارسالی یک نفر براتون نمایش داده نشود رو اسمش کلیک کنید و وقتی ئارد صفحه مشخصات اون شدید سمت راست گزینه ای هست به نام "" اضافه کردن به لیست سیاه"" اون رو که زدید دیگه نوشته های ارسالی توسط اون نمایش داده نمی شه براتون
 

blackberry35

اخراجی موقت
blackberry35 جان .مطالبی که شما قرار میدید خیلی مفیدتر از بحث های بچه گانه ایه که اینجا مطرح می کنند.کسایی که میگن شما اعصابشونو به هم ریختین.همونایی هستند که واسه شرکتایی که توش قبول شدن به جون هم افتادند
خیلی چاکریم به مولا خداروشکر یکی پیدا شد توی این تاپیک بداد یک مظلوم رسید
هل ناصرمن ینصرنی
 

kohysr

عضو جدید
واقعا متاسفم برای اینا اصلا توی این تاپیک آزادی بیان ودمکراسی وجود ندارد مرگ بر استبداد
BousherOil
اشتباهی بزرگ در اعلام نتیجه ی نهایی شرکت ملی نفت ایران
اطلاعیه بسیار، بسیار مهم

به نام پروردگار دادرس جهانیان
بدینوسیله به اطلاع تمامی دوستان و دلسوزان می رساند پس از پیگیریهای بسیار پیرو اعلام ظرفیت شرکت های نفتی زیرمجموعه ی شرکت ملی نفت ایران ، شرکت نفت و گاز پارس که آخرین شرکت نفتی در اعلام ظرفیت خالی خود بود نیز در تاریخ ۲۳/۰۱/۱۳۹۱ طی نامه ی شماره ی م ع / ۸۱۳۶ ظرفیت خالی خود مبنی بر معرفی تعداد ۱۶۷ نفر نیروی بومی به عنوان نیروی قبولی نهایی از طرف شرکت ملی نفت ایران را طبق بند ب این نامه به شرکت مربوطه اعلام کرده و تنها بهانه ی شرکت ملی نفت ایران مبنی بر اینکه شرکت نفت و گاز پارس اعلام ظرفیت نکرده است هم برطرف شده است. بر این اساس پیگیری مجدانه ی دوستان در اشغال کردن تلفن های شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت را در این راستا برای سرعت بخشیدن به این مطالبه و اعلام سریع نتایج با توجه به نزدیکی تاریخ اعزام نیروها به آموزش، از دوستان خواستاریم. با توجه به اینکه تاریخ اعزام نیروها به آموزش روز یک خردادماه سال جاری می باشد تلاش ما و دوستان و همچنین شرکت های فوق این می باشد که تمام سهمیه ی فوق تا آن تاریخ آماده اعزام شوند بنابراین در تماسهایمان به این نکته اشاره و مبنای اصرار خود را آن قرار می دهیم.
بنابراین طی روزهای آینده به هر طریق و از جمله شماره هایی که در زیر می آید تمام خطوط وزارت نفت از جمله نیروی انسانی و دفتر دکتر سلحشور و دفتر نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران را اشغال کرده و آرامش را از این عزیزان تا حصول نتیجه ی نهایی طی روزهای آینده سلب خواهیم کرد.
بچه ها در تماس های خود حتما و حتما از نامه آقای سوری و تاریخ آن که 23 فروردین است و چند روز هم از آن گذشته و بند (ب) آن و تعداد صورتجلسه شده اسفندماه که 167 نفر بومی مربوط به نفت و گاز پارس است صحبت کنید چون ممکن است فکر کنند شما منتظر تکمیل ظرفیت کشوری هستید و تاریخ آن را مثلا بگویند آخر هفته است یا معلوم نیست در صورتی که مساله ما بوشهری ها دقیقا به نامه آقای سوری و اینکه تهران دیگر هیچ بهانه ای برای عدم اعلام 167 نفر ندارد مربوط می باشد.

شماره تلفن دفتر دکتر سلحشور معاونت نیروی انسانی وزیر نفت:۰۲۱۶۱۶۲۲۰۱۰
شماره تلفن دفتر دکتر غفاری معاونت تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران: ۰۲۱۶۶۴۱۲۲۰۴
شماره دفتر وزیر نفت: ۰۲۱۸۸۹۱۷۷۵۵
شماره اداره آزمون شرکت نفت: ۰۲۱۶۱۶۲۶۳۲۰
شماره دفتر آقای دامنپاک در واحد آزمون: ۰۲۱۶۱۶۲۶۳۲۷
شماره دفتر آقای عوض پور معاون استاندار: ۰۷۷۱۳۵۵۸۴۱۴
شماره دفتر استاندار : ۰۷۷۱۳۵۵۸۱۱۴

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم فروردین 1391ساعت 0:57 توسط یه آشنا | 160 نظر
اطلاعیه بسیار، بسیار مهم - 160 نظر

نویسنده: محمد
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 11:49

من الان تماس گرفتم گفتن که تا اواسط هفته آینده می زنیم

نویسنده: شیمی
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 11:52

سلام
بچه ها من امروز تماس گرفتم دفتر غفاری منشی گفت آخر ماه اعلام میشه .اینا هر روز یه چیزی میگن
سرتون با این حرفا گرم نشه بفکر یه تجمع باشید .بعد نگین نگفتیا
دست پیش بگیرید که پس نیوفتید یا اصلا میشه از اخبار20:30بخوایم که یه گزارش تهیه کنه
کیه خواهش از مدیر وبلاگ دارم که بگن برنامشون چیه تا کی راید صبر کنیم اگه اعلام نشد چیکار کنیم
باتشکر
پاسخ:
ما تا سفر استاندار با معاونینش به تهران و پیگیری مستقیم کار توسط ایشان که قرار بود این هفته انجام بشه که احتمالاَ تا هفته آینده انجام خواهد شد و دریافت نتایج توسط آنها باید صبر کنیم.

نویسنده: احسان
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 16:44

سلام ،آقای مدیر سایت به نظر شما چیکار کنیم ،داغون شدیم

نویسنده: غلی کنکوری
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 16:46

سلام بچه ها زنگ زدم دفتر خنیفر می گه شنبه نتایجو می زنیم تو سایت azmoon.nioc.ir

نویسنده: عادل
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 19:2

آقا حتما باید از فرصت استفاده کرد و به رئیس جمهور گفت یه فرصت خیلی خوب تجربه نشان داده جواب می گیریم خیلی جاهای دیگه به همین شکل حواب گرفتن رئیس جمهور می آید ببینه که مصوبه های دور قبل که اومد مثل همین تخصیص 50 درصدی بومیان انجام شده باید یک جوری به گوشش برسونیم .
پاسخ:
بله ظاهرا ایشون روز 10 اردیبهشت یک شنبه که مصادف با روز ملی خلیج فارس هست به بوشهر تشریف میارن ، از من نشنیده بگیرین ولی می تونین برای پذیرایی از ایشون خودتون رو به هر شکل آمده کنید.

نویسنده: دوست
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 20:54

اینا کی حرف راست زدند که ایدفه دومشون باشه.مثل اعلام نتایج مصاحبه که از برج 9رفت برج 11.خداکنه شنبه بزنن.

نویسنده: عماد از جم
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 22:4

فقط همینو میتونم بگم خدا ازشون نگذره که دلمونو خون کردن...ز میزنیم به هرکدوم از شماره ها هر کدوم یه جور ج میدن هرکدوم یه جور میپیچوننمون خسته شدیم به خدا...

نویسنده: عماد از جم
سه شنبه 5 اردیبهشت1391 ساعت: 22:13

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر وبلاگ عزیز.اقا دو ماهه روزی هزار نفر ازمون میپرسن کارتون به کجا رسید چیکار کردید ..میگیم...
خستمون کردن دیگه با کاراشون .بچه ها هم بد نمیگن کاش 20:30 هم میذاشتیم تو جریان کارمون .میشه این کارو کرد؟میتونید این کارو بکنید؟
پاسخ:
من برای 20:30 بارها پیام گذاشتم ولی اونها اساس کارشون به این طریق است که مثلاَ در رابطه با موضوع کار ما باید حداقل 500 پیام مشابه از افراد مختلف در رابطه با این موضوع داشته باشند و تازه بعد از این مرحله برند دنبال مجوز که خودش داستانهای دیگری داره اما همه می تونن به تمام بخش های خبری پیام بذارن .

نویسنده: علیرضا
چهارشنبه 6 اردیبهشت1391 ساعت: 0:13

سخنگوی وزارت نفت:
بخش عمده سیستم های رایانه ای وزارت نفت راه اندازی شد
۱۲:۴۷ (سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱)
شانا _ گروه نفت: سخنگوی وزارت نفت با تاکید بر ضریب بالای امنیت شبکه در این وزارتخانه، از راه اندازی بخش عمده ای از سیستم های رایانه ای وزارت نفت خبرداد.

علیرضا نیکزاد رهبر در گفت و گو با خبرنگار شانا، با اشاره به راه اندازی بخش اعظمی از سیستم های رایانه ای وزارت نفت گفت: بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه چهارم اردیبهشت) اکثر سیستم های موجود از قبیل سیستم اتوماسیون اداری راه اندازی شد.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت نفت تصریح کرد: بحمدالله در حال حاضر امکان استفاده از این سیستم ها با ضریب ایمنی بالا میسر و کاربران در حال استفاده از آن هستند.

سخنگوی وزارت نفت با اشاره به تلاش کارشناسان صنعت نفت برای راه ندازی سایر سیستم های رایانه ای افزود: سایر بخش های موجود ظرف امروز و فردا راه اندازی خواهد شد.

سخنگوی وزارت نفت روز گذشته درباره حمله سایبری به شبکه مخابرات و اینترنت وزارت نفت تاکید کرده بود که به دلیل جداسازی سرورهای عمومی از سرورهای اصلی، آسیبی به اطلاعات اساسی وزارت نفت وارد نشده است.

علیرضا نیکزاد رهبر با تاکید بر اینکه از همه اطلاعات اصلی و غیر اصلی وزارت نفت نسخه پشتیبان گرفته شده است، گفته بود: وزارت نفت توان فنی و مهندسی قوی برای مقابله با حمله سایبری را دارد.

وی با اشاره به آسیب دیدگی جزیی اطلاعات عمومی اظهار کرده بود: البته اینکه گفته شود هیچ بخشی از اطلاعات آسیب ندیده، درست نیست و صرفا اطلاعات بخشی از کاربران دچار صدمه شده است.

به گفته نیکزاد این حمله به شکل ویروس بوده است که موجب بروز مشکل برای دیسک سخت سیستم کاربران شده و موضوع بازآوری اطلاعات کاربران نیز در حال بررسی است.

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) در جریان این اختلال اینترنتی هیچ آسیبی ندیده و روند انتشار اخبار صنعت نفت از طریق این رسانه مانند گذشته ادامه دارد.

نویسنده: علی کنکوراستخدامی
چهارشنبه 6 اردیبهشت1391 ساعت: 1:1

بچه ها خسته نباشید اینا می گند ازبین 1000 نفر ذخایر آزمون سال قبل خو این یعنی
چی یعنی باید از نو مصاحبه فنی بدیم یا اینگه فقط گزینش وطب صنعتی هستش همین.
درضمن شایعاتی بگوش می رسه مبنی بر اینکه بعضیارو قبل از عید تکمیل ظرفیت گرفتند
نکنه همینا رو می گند اگر شنبه هم خبری نشد باید بریم تهران ببنیم قضیه چیه .

اینقد این پست رو تکرار کن که خودت خسته بشی برا شما و امثالتون متأسفم
 

blackberry35

اخراجی موقت
سلام
اگه میخواد نوشته های ارسالی یک نفر براتون نمایش داده نشود رو اسمش کلیک کنید و وقتی ئارد صفحه مشخصات اون شدید سمت راست گزینه ای هست به نام "" اضافه کردن به لیست سیاه"" اون رو که زدید دیگه نوشته های ارسالی توسط اون نمایش داده نمی شه براتون
خجالت بکش مهندس چرا نژادپرستی و خود بینی ونخوت
 

blackberry35

اخراجی موقت
بر دروغگو لعنت. شما برو فعلا شما و امثال شما سر قضیه بومی گزینی افتادین به جون بقیه آقااااااااااااااا

اصلا شما نخود کدوم آشید؟ این blackberry خودش زبون داره که دفاع کنه وکیل وصی نمیخواد. بعدشم فکر نمیکردم یه انتقاد اینقدر بهتون زور بیاره
زشته آقا جان این حرفا ما باید قدرت تحمل حرفای دیگرانو رو داشته باشیم نه غلام :biggrin:
 

one_1

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا به نظرتون وقتی رفتيم آموزشی چجوری بفهميم که کی بچه های این تاپيک بوده يا نه؟؟؟
چون من روز طب صنعتی از هرکی پرسيدم نميدونست يا نميخواست لو بده. من ميگم يه رمز بذاريم :دی
مثلا بلکبری يا تکميل ظرفيت! بعد به عکس العمل شنوندگان دقت کنيم! هرکی هيستيريک شد يا غش و ضعف کرد ميفهميم بچه ها اینجا بوده !
در ضمن تو آموزشی مهم ترين چيزی که ميخوام ياد بگيرم لهجه ی گويش افراد مختلف ایرانه پس لطفا همکاری کنيد
 

kohysr

عضو جدید
سلام
اگه میخواد نوشته های ارسالی یک نفر براتون نمایش داده نشود رو اسمش کلیک کنید و وقتی ئارد صفحه مشخصات اون شدید سمت راست گزینه ای هست به نام "" اضافه کردن به لیست سیاه"" اون رو که زدید دیگه نوشته های ارسالی توسط اون نمایش داده نمی شه براتون
یک دنیا ممنون دوست عزیز
 

MBNMBN

عضو جدید
ای ول اینجوری مشکلات خیلیا حلا میشه.دیگه ازحرف های بچه گانه ی نفتی های عزیز خبری نیست.
 

mirara

عضو جدید
دوستان در مورد آينده كاري بچه هاي عمران تو نفت و گاز پارس كسي اطلاعي داره؟البته خوب ميگن كه ساخت و ساز تمومي نداره.
ولي منظورم اينه كه بعد از تكميل فازها مهندس عمران ميخوان چيكار؟
اونم تو نفت و گاز پارس كه مربوط به همون ناحيه ميشه.
 

blackberry35

اخراجی موقت
آشنایی بانفت و گاز اروندان
در لینک زیر حوضه کاری نفت وگاز اروندان و فعالیتهایش آشنا می شوید

http://www.arvandan.org/index.aspx?siteid=1&pageid=183
يادآوران
حوزه نفتي يادآوران
اين ميدان در مجاورت مرز ايران و عراق در 70 كيلومتري شمال آبادان و 60 كيلو متري جنوب غربي اهواز قرار دارد . نفت توليدي از لایه های سروك، كژدمي( بورگان )، گدوان و فهليان خواهدبود. اين ميدان متشكل از دو ميدان كوشك و حسينيه مي باشد كه به ترتيب درسال هاي 1379 و 1381 كشف شدند و پس از اثبات پيوستگي اين دو ميدان، يادآوران ناميده شد .
تا كنون 8 حلقه چاه در اين ميدان حفر گرديده و چهار چاه جديد در حال حفاري مي باشند كه در حال انجام طرح توسعه توسط شركت توسعه نفت مي باشد و بر اساس اطلاعات بدست آمده ، مطالعات اوليه مخزن و شبيه سازي آن صورت گرفته است . در اين ميدان سازند سروك به 6 بخش و سازند فهليان به 16 بخش كه برخي از آنها داراي زير بخش هستند تقسيم شده اند . بر اساس پيش بيني هاي انجام شده توليد از اين مخزن در سال 1392 آغاز خواهد شد و در سال 1404 به 247 هزار بشكه در روز مي رسد .
چاهها ي مربوط به توليد زود هنگام آماده بهره برداري است و خط لوله انتقال نفت به سمت كارخانه دارخوين احداث گرديده و بزودي توليد از ميدان آغاز خواهد گرديد .
آزادگان
حوزه نفتي آزادگان
ميدان آزادگان درجنوب غربي ايران، در 80كيلومتري غرب اهواز و درنزديكي شهرسوسنگرد، درمجاورت مرزايران و عراق قراردارد. اولين چاه اكتشافي در گستره اين ميدان نفتي درسال 1355 حفر و مجموعه مخازن عظيم اين ميدان با حفر دومين چاه در سال 1378 كشف گرديد .
تا كنون چهار مخزن كه به ترتيب عمق از سروك، كژدمي، گلدوان و فهليان در ميدان آزادگان شناسايي شده اند. بر روي نقشه هم ترازسطحي، طول ميدان در بخش ايراني حدود 45 الي 60 كيلومتر ، عرض آن حدود 17 كيلومتر و مساحت آن به طور تقريبي 900 كيلومتر مربع مي باشد . از تاريخ 01/11/90 مديريت راهبردي به شركت نفت و گاز اروندان واگذار گرديد و در حال حاضر حدود 50.000 بشكه نفت در روز از چاه توليد مي گردد .

دارخوين
حوزه نفتي دارخوين
ميدان نفتي دارخوين حدوداً در 45 كيلومتري شمال خرمشهر و 85 کیلومتري جنوب و جنوب غربي اهواز قرار دارد . وجود نفت در اين ميدان در سال 1343 با حفر اولين چاه به اثبات رسيد و قبل از توسعه دو حلقه چاه اكتشافي ديگر در سال هاي 1356 و 1375 شمسي حفر گرديد . طرح توسعه ميدان دارخوين در 2 فاز برنامه ريزي شد كه فاز اول توسعه با حفر 5 حلقه چاه ( 7،8،9،10و 13 ) انجام گرفت جهت كامل كردن طرح توسعه در فاز دوم 20 حلقه چاه ديگر ( 15 حلقه توليدي ، 4 حلقه تزريق گاز به صورت امتزاجي و يك حلقه چاه تزريق آب ) حفر شد . توليد زود هنگام 25 هزار بشكه نفت در بهمن ماه 1382آغاز گرديد و در فاز اول تا مرداد 1383 به ميزان 50 هزار بشكه در روز افزايش داد شد .
در اسفند ماه 1386 اين ميزان توليد به 100 بشكه در روز با 16 حلقه چاه توليدي ( در فاز دوم )رسيد.
با پايان فاز دو توسعه ، توليد نفت خام از اين ميدان در مرداد ماه 89 به 160 هزار بشكه در روز رسيد .
روزانه 280 ميليون فوت مكعب تزريق مي گردد و تا كنون 150 ميليارد فوت مكعب تزريق شده است .
اروند
حوزه نفتي اروند
ساختمان اروند در ناحيه دزفول در ناحيه دزفول شمالي ( دشت آزادگان ) درمجاورت و به موازات خط مرزي ايران و عراق و در فاصله 49 كيلو متري جنوب شهر آبادان و دردهانه رود اروند قرار گرفته است .
تاقديس اروند فاقد هرگونه رخنمون بوده و از برداشت هاي ژئوفيزيكي شناخته شده است. اين تاقديس داراي روند شمال غربي – جنوب شرقي است .
حفاري چاه اروند – 1 از تاريخ 28/11/85تا 25/02/87 به منظور ارزيابي پتاسيل هيدروكربوري سازندهاي گروه خامي و گروه بنگستان انجام شد .
با انجام چهار چاه آزمايي در سازند فهليان وجود نفت و گاز در فاصله 4232 تا 4292 متري از سازند فوق محرز گرديد و در فواصل 4129 تا 4226 و 4103 تا 4212 متري نفت و گاز رويت شد . به منظور بررسي و توصيف مخازن اين ميدان ، حفاري دو حلقه چاه و تعمير چاه شماره – 1 اروند از نيمه دوم سال 1388 آغاز گرديد . نتيجه آزمايشات به عمل آمده نشان دادكه لايه فهليان داراي نفت سبك با درجه API 45 است .
مطابق برنامه هاي حفاري چاه اروند 2 از تاريخ 10/10/89 آغاز گرديد اين چاه در حفره عمدي راهبردي به عمق 4450 متر و در حفره انحرافي و توليدي به طول 4686 متر حفاري شد .

 
با سلام از دوستان پالایشی کسی برای پنج شنبه همین هفته به لاوان و بندرعباس دعوت شده؟؟؟؟؟؟ خواهشاً جواب بدین ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن.توجه داشته باشن که بچه های سری اول که هفته قبل رفتن لاوان بصورت دسته جمعی از امضای برگه اقرار نامه (انصراف از استخدام رسمی شرکت پالایش و پخش) امتناع کردند.احتمال این می رود که این اقرار نامه در فرودگاه و به صورت اجباری و تهدیدآمیز به شما داده و به زور از شما امضا گرفته شود که ازین کار جدا پرهیز کنید چون با اینکار عملا سرنوشت خودتون رو خراب کردین ،به لحاظ قانونی حق با ماست و اینکار غیرقانونیه لطفا به بقیه هم اطلاع بدهید
 

hasan_dalir

کاربر فعال
سلام دوستان
گپ زدن با دوستان و دادن نظر نسبت به پست های همدیگه تویه این تایپیک باعث بوجود آومدن دوستی بینمون شده لطفا این جو خوب بوجود اومده رو که با هزاران زحمت بوجود اومده رو فدای کل کل دو روز تان نکنید
ثانیا اگه میبینید که پست بی ربط هستش و چیزی جز چرت و پرت نداره با بی اعتنایی از کنارش رد شین و توجه نکنید چون ارزش توجه کردن رو نداره تا اینکه بیایین جو تایپیک رو مغشوش کنید و از حالت مفید خارج کنید این تایپیک بسیار مفیده و همه خوب میدونیم که به درد همه ما خورده پس بیایید ارزشش رو حفظ کنیم
با احترام به همه دوستان عزیز
 

blackberry35

اخراجی موقت
سلام دوستان
گپ زدن با دوستان و دادن نظر نسبت به پست های همدیگه تویه این تایپیک باعث بوجود آومدن دوستی بینمون شده لطفا این جو خوب بوجود اومده رو که با هزاران زحمت بوجود اومده رو فدای کل کل دو روز تان نکنید
ثانیا اگه میبینید که پست بی ربط هستش و چیزی جز چرت و پرت نداره با بی اعتنایی از کنارش رد شین و توجه نکنید چون ارزش توجه کردن رو نداره تا اینکه بیایین جو تایپیک رو مغشوش کنید و از حالت مفید خارج کنید این تایپیک بسیار مفیده و همه خوب میدونیم که به درد همه ما خورده پس بیایید ارزشش رو حفظ کنیم
با احترام به همه دوستان عزیز
آره خو آقاجون تا شقایق هست زندگی باید کرد.
 

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا به نظرتون وقتی رفتيم آموزشی چجوری بفهميم که کی بچه های این تاپيک بوده يا نه؟؟؟
چون من روز طب صنعتی از هرکی پرسيدم نميدونست يا نميخواست لو بده. من ميگم يه رمز بذاريم :دی
مثلا بلکبری يا تکميل ظرفيت! بعد به عکس العمل شنوندگان دقت کنيم! هرکی هيستيريک شد يا غش و ضعف کرد ميفهميم بچه ها اینجا بوده !
در ضمن تو آموزشی مهم ترين چيزی که ميخوام ياد بگيرم لهجه ی گويش افراد مختلف ایرانه پس لطفا همکاری کنيد

:w15::w15::w15:

تا بلکبری هست زندگی باید کرد:D
 

JYH6656

عضو جدید
سلام بچه کسی از شما شنبه تهران طب صنعتی داره؟
بخواد بره بیمارستان فوق تخصصی نفت که تو خیابان سرهنگ سخایی هست؟
میخوام برام نتیجه طبم روم سوال کنه؟

اگه هست لطفا پیغام بده
ممنون
 

saeedpower66

عضو جدید
با‏ ‏سلام‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏همکاران‏ ‏گل‏ ‏اینده،دوتا سوال‏ ‏داشتم1-روز بیست و سوم طب صنعتیم تموم شد وگزینه برای کار پیشنهادی مناسب است رو تیک زد حالا لازمه زنگ بزنم طب صنعتی جواب قبولیمو بگیرم2-جواب‏ ‏قبولی‏ ‏تو‏ ‏طب‏ ‏صنعتی‏ ‏رو‏ ‏چند‏ ‏روز‏ ‏بعد‏ ‏میفرستن‏ ‏شرکت‏(‏نفت‏ ‏و‏ ‏گاز‏ ‏پارس‏)‏
 

majid2798

عضو جدید
با‏ ‏سلام‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏همکاران‏ ‏گل‏ ‏اینده،دوتا سوال‏ ‏داشتم1-روز بیست و سوم طب صنعتیم تموم شد وگزینه برای کار پیشنهادی مناسب است رو تیک زد حالا لازمه زنگ بزنم طب صنعتی جواب قبولیمو بگیرم2-جواب‏ ‏قبولی‏ ‏تو‏ ‏طب‏ ‏صنعتی‏ ‏رو‏ ‏چند‏ ‏روز‏ ‏بعد‏ ‏میفرستن‏ ‏شرکت‏(‏نفت‏ ‏و‏ ‏گاز‏ ‏پارس‏)‏


جوابتونو گرفتین دیگه دوست عزیز.
وقتی زده مناسب است یعنی تمام دیگه.پس جای نگرانی نیست.
 

arash3566

عضو جدید
کاربر ممتاز
این آقای بلکبری که black list شد رفت پی کارش. من موندم این دوستانی که می خوان جواب ایشون رو بدن و مثلا ابراز خشم کنن، چرا پست های طولانی، تکراری و خسته کننده ایشون رو با نقل قول دوباره به خورد ما میدن؟؟!!! :razz: بابا ما اینو black list کردیم که اعصابمون راحت باشه ، خواهش می کنم اگه یه موقع احساس خشم کردین و خواستین جواب ایشون رو بدین، فقط اسمشو بیارین ، همین کافیه به خدا...;)
 

MBNMBN

عضو جدید
از اینکه به فن آوری black list پی بردی بهت تبریک میگم.ای کاش زودتر می دونستی .دیگه اعصابتم خورد نمی شد.:biggrin::biggrin:
 

arash3566

عضو جدید
کاربر ممتاز
از اینکه به فن آوری black list پی بردی بهت تبریک میگم.ای کاش زودتر می دونستی .دیگه اعصابتم خورد نمی شد.:biggrin::biggrin:

خدا کنه همه دوستانی که بیکارن هر چه زودتر برن سر کار، که دیگه کسی از روی بیکاری روی اعصاب بقیه نره.
 
بالا