مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mehdi.A

عضو جدید
چه طور آقایون چیزای دیگه رو خدا دادی بلدن؟ ولی به تشکر و قدر دانی که میرسه باید براشون کلاسای فشرده می زاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آفرین، مردها یه چیزهایی رو خدا دادی بلدند، و یه چیزهایی را می بایست از محیط یاد بگیرن.

چقدر بهونه می گیری آخه؟!دوست عزیز ایراداتون و می خواید بپوشونید؟
نه من نمی خواهم ایراداتمون رو بپوشونم، نمی خواهم مطرح کردن ایرادات (چه پسر چه دختر) لوث شود.

به من غر نمی زدن چون سعی می کردم طرفم و از تعریف کردن پشیمون نکنم.ولی مشکل تعریف نیست. قدر دانی با تعریف فرق می کنه. خیلی از آقایون تعریف می کنن که طرف و خ.... کرده باشن. ولی قدر دانی یعنی اینکه حداقل کمی از محبتای طرف و برای خودش باز تاب بدی. درسته؟
خوب درسته.
 

zarnaz_a

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
از نحوه سؤال پرسیدنتان اینگونه برداشت می کنم که از نظر شما ما داریم کار بیهوده ای انجام می دهیم (و حتی این کار ما از نظر شما کمی هم جای تمسخر دارد).


با احتساب نکته بالا، دیگه برای شما چه فرقی می کند که ما کجای این بحث باشیم؟

زرناز عزیز:
حداقل روند ثابتی در بحث داشته باشید. یا در بحث شرکت کنید و ادامه بدهید، یا بطور کلی قید بحث رو بزنید، یا مثل خیلی های دیگه فقط بیایید و بخونید و گاه گاهی هم مثلا بگویید با یه چیزی مخالفیید یا موافق. بحث کردن حوصله، تداوم، شجاعت، استدلال، انصاف و واقع بینی می خواهد. تا آنجایی که من شما رو می شناسم، دو مورد اول را ندارید. خیلی دوستانه یک نصیحتی به شما می کنم، داشته باشید. شما انسان تحلیل گری هستید، عجیب است که حوصله و تداوم ندارید.


در یکی از طالع بینی ها به نکته بامزه ای در مورد آدمهای مثل اشاره بود، به این مضمون "این آدمها هیچگاه مرغابی خود را توی یک استخر خالی پرت نمی کنند". البته این یک ضرب المثل انگلیسی است که معنی آن همان حسابگر بودن است، من هم که قبلا گفته بودم آدم حسابگری هستم.
اما پاسخ شما.
من به این پاسخ جواب خواهم داد، ولی قبل از آن شما باید به یک سؤال من پاسخ بدهید (یکی من یکی تو). به من بگویید که آیا قبول دارید بسیاری از صفات را (البته نه همه صفات را) بدون تحقیق و بررسی به آقایان نسبت می دهید (که مصداق همان دلیل تراشی در تنهایی خودتان است)؟
فکر می کنم شما و برخی دیگر از دوستان متوجه این امر شده باشید که بنده قصد دفاع از یک طرف و تخریب طرف دیگر را نداشته و ندارم. این بار هم چنین است. پاسخهای صادقانه ما به این سؤالات، نخستین قدم در حل مشکلمان است. با دادن پاسخهای واقعی و صادقانه، حداقل به خودمان کمک کنیم.
جالبه که از طرز صحبتم به این نکته پی بردید. اشتباه کردید. من مدتیه که خیلی نمیتونم به تالار های غیر از تالار خودم سر بزنم. و کلن خیلی هم تو باشگاه نیستم. اما خب خیلی دوست داشتم همیشهش تو این بحث شرکت داشته باشم. چون یه مدت من هم باقصیه مثل ندا جان درگیر بودم. الان فقط دوست دارم نتیجه رو بدونم. اما متاسفانه در بین این بحث انقدر بحث های متفرقه شد که علاوه بر اون محدودیت زمان حوصله ادمم سر میبرد.
هر روز یک سری افراد جدید میوومدن که یا خاطره بدی داشتن از جنس مخالفشون یا شکست عشقی خورده بودن و همه چیزو میبردن زیر سوال.(من نمیگم همه ی بحث ها بیهودست) اگه میپرسم بحث به کجا رسیده به این دلیله که نمیتونم مرور کنم.
و اگر میگم چرا هنوز به نتیجه ای نرسیدید به این دلیله که میدونم این بحث ها نتیجه ای نداره و همه ی ما همچنان اندر خم همان یک کوچه میمونیم.
در مورد صفاتی هم که گفتید باید عرض کنم که من خوشبختانه حوصله شو داشتم اما خب تداومو نتونستم داشته باشم.
شما هم اگر نیمخواید جواب بدید ندید نیاز نیست با چند جمله ی کوتاه سعی کنید به شخصیت ادم پی ببرید.
امیدوارم این بحث به دوستان کمک کنه.(ضمن اینکه گفتم اول صحبتام که من هم به عنوان یک دختر دوست داشتم و دارم که این بحث به نتیجه برسه و برای من هم مفید باشه)
موفق باشید
 

Aseman Etemaad

عضو جدید
کاربر ممتاز
میدونید مشکل اساسی از کجاست از این که ما خانوما شدیم قشر ضعیف جامعه و هر کی هر جور دوست داره باهامون بر خورد میکنه
چرا یه پسر اجازه میده به خودش که تمام وجود و احساسات یه دختری که براش از جون مایه گذاشته به بازی بگیره و دست کم اخرش اگه خیلی مرد باشه بگه من و تو به هم نمی خوریم
اما جزوه که میره با شاخه ای گل سرخ بر میگره
چرا ما ادما همه چیز را با قصد سوئ استفاده بر میداریم مشکل اینجاست
سلام
می دونی که من تو این تاپیک تا حالا پست ندادم....
ولی دیگه دیدم مسئله خیلی جدیه...

اولا قبل از جوابم بهت بگم این مشکل و راه حلشو تو خودت پیدا کن!
خواهر من
تو که می ری یه تاپیک می زنی با این عنوان که بری خواستگاری یه پسر توقع داری که طرفت چه رفتاری باهات بکنه؟
چرا انقدر ضعف نشون بدی؟؟؟
بذار یه چیزی بهت بگم رک و راست....پسرایی که به دخترای ضعیفه علاقه داشتن یه قرن از مرگ آخرینشون می گذره.....الان سال 2009 رسیده ! چرا باید به پسرا احتیاج داشته باشیم؟؟؟
درباره ی جزوه.......والا این مسئله به نظرم خیلی نادره....همیشه هم اینطور نیست!

جالبه که سوالو خودت جواب دادی پس تاپیک واسه چی بود؟؟؟؟؟؟

اما بذار یه چیز دیگه بهت بگم...
پسرا هم مثل ما آدمن ....اتفاقا چون مثل دخترا رویایی فکر نمی کنن خیلی صادقانه تو رابطه باهات رفتار می کنن! بخوان خیانت کنن علنی این کارو می کنن. بخوان نمونن رک بهت می گن و میرن....این ماییم که باید یاد بگیریم با هر کس مثل خودش رفتار کنیم!

 
آخرین ویرایش:

نگين...NeGiN سبز

عضو جدید
کاربر ممتاز
میدونید مشکل اساسی از کجاست از این که ما خانوما شدیم قشر ضعیف جامعه و هر کی هر جور دوست داره باهامون بر خورد میکنه چپ مری میگن دختر خوب اونه که راست میری میگن دختر خوب اینه که واقعا دختر خوب کیه چرا ما دخترا حتی باید نگاه سنگین یه به اصطلاح جنتلمن تحصیل کرده؟؟؟ را هم تحمل کنیم به محض این که پا تو از خونه میزاری بیرون انقد مزخرف بارت میکنن که شب میرسی خونه می خوای خودتا بکشی چرا یه پسر اجازه میده به خودش که تمام وجود و احساسات یه دختری که براش از جون مایه گذاشته به بازی بگیره و دست کم اخرش اگه خیلی مرد باشه بگه من و تو به هم نمی خوریم چرا هر کسی به خودش جرات میده واسه خودش هر چی دوست داره فکر کنه وبگه مشکل اینه که هر جا میری هر مردی حق داره چپ نگات کنه و کسی نیست بزنه تو سرش شمارت را به دوستت میدی اونم میده دوست پسرش میری شرکت دنبال کار بگردی پشتصورت مدارک مورد نیاز 70 رقم شماره ی تلفنه میری دانشگاه هم کلاسیت مدام نگات میکنه و دست اخر میگه ببخشید میشه جزوه بهم بدید من متوجه نشدم اگه توضیحم بدید خوبه اما جزوه که میره با شاخه ای گل سرخ بر میگره چرا ما ادما همه چیز را با قصد سوئ استفاده بر میداریم مشکل اینجاست


گلم حتما رفتارت يه جور بوده كه طرف واسه برگردوندن جزوه بهت رز هديه بده ديگه

رز نماد عشقه مي دونستي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///:eek::eek::biggrin::eek::eek:
 
آخرین ویرایش:

نگين...NeGiN سبز

عضو جدید
کاربر ممتاز
اي بابا شماها چقدر درگيريد
خودتون هم نمي دونيد چي مي خواين بگيد

اون يكي مياد تاپيك مي زنه خودش هم جواب ميده ................
 

نگين...NeGiN سبز

عضو جدید
کاربر ممتاز
يادتون باشه بايد رفتار خودتون رو درست كنيد قبل از اين كه از بقيه ايراد بگيريد ..............
 

zarnaz_a

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نه همیشه هم مشکل از رفتار ما نیست. خیلی وقتا دیگران کاملا در تضاد با ما رفتار میکنن.

من نگفتم من خوب رفتار میکنما. کلی عرض کردم
 

Similar threads

بالا