Alireza00
عضو جدید
فهرست تاپیک های مرتبط :
[URL="http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/60908-%D8%AF%D9%8A%D8%A8%D8%A7%DA%86%D9%87-%D9%8A-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%D9%8A-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%8A"]ديباچه ي مهندسي معماري
رزومه ( Resume ) و ( CV (Curriculum Vitae و پورتفولیو معماری (portfolio)[/URL]
سلام ،
به نظرم اومد که جای بحث در مورد بازار کار در این تالار خالیه .
مطمئنا همه اون هایی که دانشجو هستند ، از همین امروز به فکر روز فارق التحصیلی خودشونند، میدونیم که هیچ کس دمه در دانشگاه منتظره کسی نیاستاده که ما مدرک بگیریم و کارها رو به ما بسپاره . پس باید چه کار کرد .
و می دونیم که یک سری از موضوعات رو خیلی از ماها در مورد بازار کار نمیدونیم ،پس بیایید نظر هامون رو در مورد عناوینی اینچنینی در میون بگذاریم .
-یک فرد باید چه توانایی هایی داشته باشد تا بیکار باقی نماند ؟
-چه چیز هایی باعث پیشرفت در محیط کار می شود؟
- یک معمار در چه ضمینه هایی می تواند حضور داشته باشد ؟
- چه مشاغلی پر در آمد ترند ؟
- چه طور می توان جذب کار کرد ؟
- در معماری چطور می توان بازار یابی کرد ؟
-با کارفرما ، همکاران و........... چگونه باید برخورد کرد ؟
- دست مزد های فعالیت های معماری چه قدر است
و یا هر اطلاعاتی که به نظر شما می تونه برای موفقیت در بازار کار مفید باشه .
امید وارم مفید باشد !
			
				آخرین ویرایش توسط مدیر: 
			
		
	
								
								
									
	
								
							
							 
				 
 
		
 اولش چقدر باید اطلاعات داشته باشیم ؟
  اولش چقدر باید اطلاعات داشته باشیم ؟  
 
		 )
)  و همچنین مقداری هم شانس بستگی داره .
 و همچنین مقداری هم شانس بستگی داره . 
 
		 ..........  قرار شد کار ها برای ارائه اولیه تا یک هفته آماده بشه ، من هم یک هفته با استرس کار کردم ، وقتی روز موعود رسید برای هماهنگی  تماس گرفتم گفتند یه کار ضروری پیش اومده آقای مهندس تشریف بردند شهرستان . ................. به هر حال آخرش به زبون بی زبونی گفتند برو دنبال کارت
..........  قرار شد کار ها برای ارائه اولیه تا یک هفته آماده بشه ، من هم یک هفته با استرس کار کردم ، وقتی روز موعود رسید برای هماهنگی  تماس گرفتم گفتند یه کار ضروری پیش اومده آقای مهندس تشریف بردند شهرستان . ................. به هر حال آخرش به زبون بی زبونی گفتند برو دنبال کارت  .
.  .
. 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		