مشاوره براي كارشناسي ارشد ... تا ارشد

وضعیت
موضوع بسته شده است.

seyhoon

عضو جدید
ظرفیت قدرت!

ظرفیت قدرت!

سلام اول اینکه میشه بگین از کجا اینارو گرفتین،منظورم اینه منبعش کجاست؟مطمئنه؟

خب اگه مطمئنه!بچه های عزیز!ببینید ظرفیتهارو
قدرت خیلی خیلی خیلی سخته،کمترین ظرفیت رو هم داره:cool:،دردسرش زیاده،لباساتون همش کثیف میشه،پولای صورت وضعیت هاتون رو به موقع نمی دن و ... هزاران دردسر و بدبختیه دیگه،
پس این رو انتخاب نکنین،این اصلا اصلا خوب نیست
مخابرات یا الکترونیک اینا بهترن
آره
آفرین;)
من فکر می کنم کنترل قبولیش سخته ظرفیتش خیلی از بقیه کمتره.
 

mary83

عضو جدید
افزایش 15 درصدی ظرفیت کنکور ارشد/ تغییر شیوه پذیرش در کنکور ارشد 89

افزایش 15 درصدی ظرفیت کنکور ارشد/ تغییر شیوه پذیرش در کنکور ارشد 89

برزویی به مهر خبر داد:افزایش 15 درصدی ظرفیت کنکور ارشد/ تغییر شیوه پذیرش در کنکور ارشد 89مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی از افزایش 15 درصدی ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد در سال 1388 خبر داد و گفت: روش جدید پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در صورت تایید نهایی از سال آینده عملیاتی خواهد شد.رجبعلی برزویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روش جدید پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد گفت: در این روش پذیرش دانشجو به سه روش کارشناسی ارشد آموزش محور، پژوهش محور و معمولی صورت می گیرد که تلاش می کنیم برای سال آینده عملیاتی شود.
وی افزود: پذیرش دانشجوی پژوهش محور تنها برای پژوهشگاهها و پذیرش دانشجوی آموزش محور در دانشگاهها که استقبال زیادی از آن خواهند کرد، انجام می شود.
مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی به مهر گفت: مدارک این سه روش پذیرش دانشجو یکسان است و باعث می شود برای حوزه های مختلف ظرفیت ایجاد کنیم و همچنین از خروج دانشجویان از کشور نیز جلوگیری شود از سوی دیگر با این روش افراد با ظرفیتهای مختلف تربیت خواهند شد.
وی با اشاره به ظرفیت کارشناسی ارشد در کنکور 88 گفت: با تصویب اجرای این طرح ظرفیت کارشناسی ارشد از 5/1 تا 2 برابر افزایش خواهد یافت و در کل پیش بینی می شود، ظرفیت این دوره در سال آینده به 15 درصد افزایش یابد.
برزویی به ظرفیت دوره های کارشناسی در کنکور 88 اشاره کرد و گفت: در این مقطع در دانشگاههای دولتی افزایش ظرفیت محدود و تنها 5 درصد خواهد بود و بیشترین افزایش ظرفیت به دوره ‌های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگا‌ههای غیرانتفاعی، پیام نور، آزاد و علمی کاربردی مربوط می شود.

امانت داری و اخلاق مداری

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " خبرگزاری مهر " مجاز است.
 

seyhoon

عضو جدید
oooooooookkkkkkkk
نه یه خرده شک داشتم
آخه واسه کنکور سراسری، ما که مستقیم اومدیم لیسانس ناپیوسته ایم،اونوقت واسه ارشد چون مستقیم نمی آییم ناپیوسته ایم؟!!:razz:
اوکی;)
ممنون
نه خیر شما که مستقیم امدی لیسانس پیوسته ای نه ناپیوسته
 

mary83

عضو جدید
نحوه برگزاري آزمون كارشناسي ارشد88 تغيير مي‌كند

نحوه برگزاري آزمون كارشناسي ارشد88 تغيير مي‌كند

نحوه برگزاري آزمون كارشناسي ارشد88 تغيير مي‌كند



رييس سازمان سنجش درگفت‌وگو با ايسنا: تغييرات آزمون ارشد در صورت تاييد تا يك ماه آينده اعلام مي‌شود
سرويس: آموزشي



1387/09/24
12-14-2008
11:15:36
8709-14293: كد خبر


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

رييس سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به تغييرات اساسي در آزمون كارشناسي ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور، گفت:‌ اين تغييرات در نحوه برگزاري آزمون، نوع سوالات، نوع توزيع كارت آزمون و ساير موارد مي‌باشد كه در صورت تاييد ظرف يك ماه آينده درباره آنها اطلاع‌رساني مي‌شود.

دكتر عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه اين تغييرات در حال حاضر در حال بررسي است، عنوان كرد: چارچوب اين تغييرات طي دو سه هفته آينده مشخص مي‌شود.
انتهاي پيام:surprised::eek::mad::(:cry::confused::razz::exclaim::weirdsmiley::crying::wallbash::wallbash::w00::w39:

كد خبر: 8709-14293​
 

mary83

عضو جدید
آخرين تغييرات آزمون كارشناسي ارشد اعلام شد:

آخرين تغييرات آزمون كارشناسي ارشد اعلام شد:

آخرين تغييرات آزمون كارشناسي ارشد اعلام شد:
شخصي‌سازي دفترچه‌ سوالات با چاپ مشخصات وعكس داوطلبان‌ دردفترچه
افزايش ظرفيت به50 هزارتن
برگزاري آزمون از23بهمن
سرويس: آموزشي
1387/10/15
01-04-2009
11:43:09
8710-09631: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: آموزشي

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به افزايش 40 درصدي ظرفيت پذيرش آزمون كارشناسي ارشد سال 88 كه از سوي معاونت آموزشي وزارت علوم اعلام شده بود، پيش‌بيني كرد: ظرفيت پذيرش كارشناسي ارشد سال 88 به حدود 45 تا 50 هزار نفر افزايش يابد.

دكتر ابراهيم خدايي در حالي ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد 88 را حدود 50 هزار تن اعلام كرد كه اين ظرفيت در سال گذشته 36 هزار و 400 تن بود.
معاون سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اعلام 5 برابر ظرفيت در مرحله اول آزمون با توجه به تنوع دوره‌هاي پذيرش آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها اعم از روزانه، شبانه، مجازي و غيره، گفت: نتايج اوليه كنكور كارشناسي ارشد براي انتخاب رشته داوطلبان نيمه اول خرداد ماه اعلام مي‌شود.
وي همچنين از تغييرات كنكور كارشناسي ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور خبر داد و گفت: يكي از اين تغييرات توزيع اينترنتي كارت ورود به جلسه كنكور ارشد است كه جزئيات آن از طريق ويژه نامه پيك سنجش و سايت سازمان در زمان مقرر به اطلاع داوطلبان مي‌رسد.

افزايش بحث‌هاي حفاظتي و امنيتي جهت صيانت از حقوق داوطلبان
وي با بيان اينكه سازمان سنجش با استفاده از ارزيابي‌هاي كمي و كيفي صورت گرفته در سالهاي گذشته بحث‌هاي حفاظتي و امنيتي را جهت حفظ و صيانت از حقوق داوطلبان به شدت افزايش داده است، تاكيد كرد: در بحث‌هاي حفاظتي، يكي از موارد، كنترل ورودي داوطلبان در جلسه آزمون است، بر اين اساس داوطلبان در هنگام مراجعه به حوزه امتحاني به شدت كنترل مي‌شوند كه اعتبار ويژه‌اي براي اين مسئله تخصيص داده شده و لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود كه از آوردن هرگونه وسايل اضافه به جلسه آزمون خودداري كنند.

شخصي سازي دفترچه‌ سوالات آزمون با چاپ مشخصات و عكس داوطلبان در دفترچه‌ها

چينش متفاوت سوالات دفترچه‌هاي آزموني
دكتر خدايي از چينش متفاوت دفترچه‌هاي كنكور سراسري كارشناسي ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در سال جاري خبر داد و گفت: بر اين اساس در يك سري از رشته‌ها مشخصات و عكس داوطلبان روي دفترچه‌هاي آزمون چاپ مي‌شود و بر اين اساس اين داوطلبان بايد جزئيات اطلاعات دفترچه را با جزئيات پاسخنامه‌هاي خود تطبيق دهند.
وي افزود: بر اين اساس در يكسري از رشته‌ها دفترچه‌هاي سوالات كنكور مشخصا شخصي سازي مي‌شود و دفترچه‌هاي هر فرد با فرد ديگر متفاوت خواهد بود.
دكتر خدايي با بيان اينكه در عين حال در يكسري از رشته‌ها نيز نحوه چينش سوالات دفترچه‌ها متفاوت خواهد بود كه داوطلب بايد نوع دفترچه خود را در پاسخ نامه مشخص كند، گفت: بر اين اساس اگر داوطلبان نوع دفترچه خود را وارد پاسخنامه نكنند پاسخ نامه آنها تصحيح نخواهد شد.
وي با اشاره به افزايش كنترل‌ داوطلبان در جلسه كنكور، اظهار كرد: با توجه به بررسي‌هاي انجام شده در سالهاي گذشته از حوزه‌هاي آزمون يكي از موارد تخلف جابجايي و ترك صندلي از سوي داوطلبان است، لذا مجريان و مراقبان كنكور موظفند كه مشخصات كساني را كه به هر دليلي صندلي خود را ترك مي‌كنند، يادداشت كنند.
تغيير و تعويض برخي از حوزه‌هاي امتحاني
معاون سازمان سنجش همچنين از تغيير و تعويض برخي از حوزه‌هاي امتحاني به دليل نتايج ارزيابي‌هاي كيفي انجام شده در سال گذشته خبر داد و گفت: كليه اين موارد در راستاي حفاظت بيشتر از حقوق داوطلبان كنكور كارشناسي ارشد صورت مي‌گيرد.
دكتر خدايي در خاتمه به ايسنا گفت: كنكور كارشناسي ارشد سال 88 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشور 23 تا 26 بهمن ماه 88 و در 139 رشته امتحاني برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام
كد خبر: 8710-09631​
 
  • Like
واکنش ها: p_sh

mary83

عضو جدید
گروه آموزشی دکتر خداکرمی برگزار می کند:کنکور آزمایشی اینترنتی

گروه آموزشی دکتر خداکرمی برگزار می کند:کنکور آزمایشی اینترنتی

گروه آموزشی دکتر خداکرمی برگزار می کند:
کنکور آزمایشی اینترنتی
(ويژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد)

تاریخ برگزاری 11 بهمن 1387 (دو هفته قبل از کنکور)
با همکاری
مولفین سری کتاب های راهیان ارشد و ارشد سپاهان
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت اینترنتی زیر مراجعه نماییید:
( دفترچه های سوالات کنکور کارشناسی ارشد در سایت فوق قابل دسترسی است)

واحد اطلاع رسانی سایت مرجع متخصصین ایران

http://www.irexpert.ir/emailadvertising.aspx
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 

kittleboy_87

عضو جدید
با توجه به اینکه حتی با قبولی در ارشد یک سال معطل میشیم(پسرها)، به نظر شما بریم خارج درس بخونیم چطوره؟
 

mary83

عضو جدید
تغییر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد/ امکان پذیرش در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون شرکت در کنکور

تغییر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد/ امکان پذیرش در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون شرکت در کنکور

تغییر زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد/ امکان پذیرش در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون شرکت در کنکورمعاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که قرار بود از 26 دی ماه آغاز شود با یک هفته تاخیر از دوم بهمن ماه آغاز خواد شد.به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مهراد فر با بیان این مطلب افزود: آزمون کاردانی پیوسته نیمسال دوم سال تحصیلی 88-87 دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه چهارم بهمن ماه در تهران و 201 حوزه امتحانی در سطح کشور برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: شرکت در این آزمون برای دانش آموختگان دوره های فنی و حرفه ای، کاردانش نظام جدید و هنرستان نظام قدیم مجاز است.
مهراد فر اضافه کرد: بیش از 76 هزار نفر در آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 23 درصد زن و 77 درصد مرد هستند.
معاون اجرائی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در 28 رشته امتحانی جهت پذیرش در بیش از دو هزار و 356 رشته شهر به رقابت می پردازند.
آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد از 2 بهمن ماه
مهراد فر اظهار داشت: توزیع کارت داوطلبان این آزمون روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در حوزه هایی که داوطلبان در فرم ثبت نام اینترنتی خود درج کرده اند انجام می شود و اطلاعات لازم در خصوص چگونگی توزیع کارت ورود به جلسه طی اطلاعیه ای در روز شنبه 28 دی ماه در روزنامه آفرینش و سه شنبه یکم بهمن در هفته نامه فرهیختگان منتشر خواهد شد.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد
وی اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 88 دانشگاه آزاد و متقاضیان دوره بدون آزمون این مقطع تا ساعت 24 روز شنبه 28 دی تمدید شده است که داوطلبان می توانند در این مدت با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون به نشانی www.AZMOON.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مهراد فر تأکید کرد: آزمون دکتری تخصصی سال 88 در روزهای پنجشنبه و جمعه یک و دوم اسفند ماه به طور همزمان در تهران و واحدهای مرتبط در سطح کشور برگزار می شود و داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون دکتری تخصصی باید به محل واحد دانشگاهی انتخابی خود در زمان ثبت نام اینترنتی مراجعه کنند.
آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه دوم بهمن
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاهی آزاد اسلامی در خصوص ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: ثبت نام از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این 26 دی ماه عنوان شده بود از روز چهارشنبه دوم بهمن ماه آغاز و تا روز سه شنبه 15 بهمن ادامه خواهد یافت.
مهرادفر تأکید کرد: هر داوطلب می تواند با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن رشته مقطع کارشناسی خود با رعایت ضوابط مندرج در دفترچه راهنما یک رشته تحصیلی را انتخاب و در فرم اینترنتی ثبت نام وارد کند البته رشته های علوم پزشکی شامل رشته آموزش پرستاری و مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی از این شرط مستثنی بوده و داوطلبان این رشته ها باید دارای مدرک متجانس با رشته انتخابی باشند.
وی اظهار داشت: در آزمون کارشناسی ارشد گزینش علمی داوطلبان رشته هایی که در بیش از یک واحد دانشگاهی تهران دایر باشد به طور همزمان انجام می شود. در این حالت داوطلبان این رشته ها در واحدهای تهران با اولویت نمره کل ابتدا در واحد دانشگاهی انتخابی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت عدم پذیرش و وجود ظرفیت به سایر واحدهای مجری رشته در تهران معرفی خواهند شد.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این دوره ثبت نام از فارغ التحصیلان ممتاز مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته جهت استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی انجام می شود.
نحوه ثبت نام از متقاضیان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون
مهراد فر گفت: کلیه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته که حداکثر در طول هشت نیمسال فارغ التحصیل شده و واجد سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما هستند، می توانند از پذیرش بدون آزمون این مقطع برخوردار شوند.
وی افزود: فارغ التحصیلانی که مقطع کارشناسی ناپیوسته را در حداکثر چهار نیمسال به پایان رسانده و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنما را دارا هستند نیز امکان بهره مندی از پذیرش بدون آزمون را دارا خواهند بود. متقاضیان استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد لازم است در رشته همنام و متجانس با رشته فارغ التحصیلی ثبت نام کنند.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همه ساله 10 درصد ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرش فارغ التحصیلان ممتاز اختصاص دارد.
مهراد فر اظهار داشت: نتایج پذیرش بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اسفند ماه سال جاری و پذیرش با آزمون شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد 17 الی 19 اردیبهشت
معاون اجرایی مرکز آزمون خاطر نشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه سال 88 در 249 رشته برگزار می شود.
وی افزود: در آزمون کارشناسی ارشد سال 88 بیش از هزار رشته شهر وجود دارد که این تعداد در مقایسه با کنکور سال گذشته در حدود 10 درصد افزایش یافته است.
 

kittleboy_87

عضو جدید
بچه ها،کسی میدونه واسه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات(تهران) قبول شدن چه رتبه ای میخواد؟
برق گرایش قدرت
(ترجمه ای چیزی داشته باشی امتیاز حساب میشه؟)
 

mary83

عضو جدید
بچه ها،کسی میدونه واسه دانشگاه آزاد علوم تحقیقات(تهران) قبول شدن چه رتبه ای میخواد؟
برق گرایش قدرت
(ترجمه ای چیزی داشته باشی امتیاز حساب میشه؟)


fekr nemikonam asri dashteh bashe

in site o bebin
http://www.msc-rostami.blogfa.com/

in ham chand khast az oon site
[FONT=times new roman, times, serif]تراز و ظرفیت مهندسی برق - قدرت در سال ۱۳۸۷[/FONT]
نمره آخرین نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت علوم تحقیقات و تهران جنوب 6574 رتبه آخرین نفر انتخاب اول 43
نمره آخرین نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت نجف آباد(اصفهان) 6258 رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۲
نمره آخرين نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت ساوه 6237 رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۰

نمره آخرين نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت دزفول 6۰۵۰ رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۲
 

zareei_ph

عضو جدید
کمک...

کمک...

با سلام وقبولی طاعات وعبادات، بهترین کتاب معادلات و ریاضی مهندسی برا برق: محمد صادق معتقدی انتشارات پارسه تستا برق و مکانیک شبیه کتاب ایشون هستند
جزوه ایشون تو خواجه نصیر هم خوبه.از جزوه فیض دانشکده فنی بهتره.
امیدوارم تو شلوغی درسا ارشد بتونین خوب بخونین.
موفق باشید

سلام به همه بر بچ مهندس!
من فیزیک میخونم و ترم پنجم . واسه ارشد میخوام برق شرکت کنم. نظرتون چیه؟ میتونم موفق باشم؟:)
از کی شروع کنم و بیشتر رو چی تمرکز کنم؟ در ضمن بازار کار این رشته واسه خانما چطوریه؟:confused:
مرسی و ممنون از همه تون!:D
 

kittleboy_87

عضو جدید
سلام به همه بر بچ مهندس!
من فیزیک میخونم و ترم پنجم . واسه ارشد میخوام برق شرکت کنم. نظرتون چیه؟ میتونم موفق باشم؟:)
از کی شروع کنم و بیشتر رو چی تمرکز کنم؟ در ضمن بازار کار این رشته واسه خانما چطوریه؟:confused:
مرسی و ممنون از همه تون!:D

به نظر من همین الان باید شروع کنید،باید شروع کنید!!
من که پشیمونم
 

590428

عضو جدید
سلام میشه بیشتر توضیح بدهید ایا برای رشته های گیاپزشکی مدنظر دارید
 

ahvazcity

عضو جدید
کمک

کمک

سلام

میشه درصد های آخرین نفرات قبولی هم آزاد و هم سراسری رو هم بزنین توی سایت ؟

من در اصل درصد های کسی که آزاد دزفول قبول شده رو میخواستم چون دارم برای اونجا میخونم !

لطفا اگر کسی داره بهم بده خیلی ضروریه!!!
 

mary83

عضو جدید
سلام

میشه درصد های آخرین نفرات قبولی هم آزاد و هم سراسری رو هم بزنین توی سایت ؟

من در اصل درصد های کسی که آزاد دزفول قبول شده رو میخواستم چون دارم برای اونجا میخونم !

لطفا اگر کسی داره بهم بده خیلی ضروریه!!!
من جوابتو بالا داده بودم زودتر ::):smile:
in site o bebin
http://www.msc-rostami.blogfa.com/
;):D
in ham chand khat az oon site
[FONT=times new roman, times, serif]تراز و ظرفیت مهندسی برق - قدرت در سال ۱۳۸۷[/FONT]
نمره آخرین نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت علوم تحقیقات و تهران جنوب 6574 رتبه آخرین نفر انتخاب اول 43
نمره آخرین نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت نجف آباد(اصفهان) 6258 رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۲
نمره آخرين نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت ساوه 6237 رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۰

نمره آخرين نفر انتخاب اول مهندسی برق - قدرت دزفول 6۰۵۰ رتبه آخرين نفر انتخاب اول ۲۲
 

ahvazcity

عضو جدید
سلام

دوست عزیز شما چیزی در مورد درصد های نفرات قبول شده نزدید و من این رو میخوام

یا در اصل بگم کارنامه رو میخوام بهتره

توی سایت شما چیزی در این مورد نوشته نشده...
 

mary83

عضو جدید
سلام

دوست عزیز شما چیزی در مورد درصد های نفرات قبول شده نزدید و من این رو میخوام

یا در اصل بگم کارنامه رو میخوام بهتره

توی سایت شما چیزی در این مورد نوشته نشده...


:):)nemidunam:D:D , az masoole oon site bepors hatman midune
 

kendab

عضو جدید
سلام
راسته میگن باید از طریق اینترنت کارت ورود به جلسه بگیریم
 

fateme345

عضو جدید
سلام به همه دوستاي خوبم.بچه ها دعا واسه اينا كه امسال (10روزه ديگه)كنكور دارن يادتون نره.منم دعا كنين.اگه خدا بخواد شايد بتونم رتبه زير 1000 بيارم.بعد كنكور در صد هاي پارسال آزاد رو هم واستون ميزارم:gol:
 

hesam_m

عضو جدید
سلام دوستان
جا داره به همه ی دوستانی که امسال کنکور دارند خسته نباشید عرض کنم.

راستش منم سال دیگه اگه خدا بخواد می خوام کنکور ارشد شرکت کنم اما یکی از مسائل مهم که برام سوال شده اینه که نمیدونم کدوم آزمون آزمایشی بهتر؟ پارسه یا ماهان یا ....

لطفا دوستان با تجربه راهنمایی کنن. ممنون.
 

hesam_m

عضو جدید
سلام دوستان
جا داره به همه ی دوستانی که امسال کنکور دارند خسته نباشید عرض کنم.

راستش منم سال دیگه اگه خدا بخواد می خوام کنکور ارشد شرکت کنم اما یکی از مسائل مهم که برام سوال شده اینه که نمیدونم کدوم آزمون آزمایشی بهتر؟ پارسه یا ماهان یا ....

لطفا دوستان با تجربه راهنمایی کنن. ممنون.
 

Meisam007

عضو جدید
سلام دوستان
جا داره به همه ی دوستانی که امسال کنکور دارند خسته نباشید عرض کنم.

راستش منم سال دیگه اگه خدا بخواد می خوام کنکور ارشد شرکت کنم اما یکی از مسائل مهم که برام سوال شده اینه که نمیدونم کدوم آزمون آزمایشی بهتر؟ پارسه یا ماهان یا ....

لطفا دوستان با تجربه راهنمایی کنن. ممنون.

پارسه پارسه پارسه

تعداد شرکت کنندگان تو پارسه بیشتره چه در مجموع و چه در حوزه ای که ازمون میدی و بهتر می تونی خودت رو بسنجی در ضمن جزواتش هم عالیه
چون خودم هم پارسه شرکت کردم به جهت نظم ازمون و جوابیه اینترنتی خوبه فقط قبلا جوابیه رو تکثیر می کردن که اینو حذفش کردن کلی پول پرینت میفته رو دستت :biggrin:
ماهان رو برای شهرستان ها پیشنهاد نمی کنم چون تعدادتون خیلی کمه سر جلسه ازمون انگیزت کم میشه
 

efa_67

عضو جدید
معاون اجرايي سازمان سنجش آموزش کشوراعلام کرد: کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور کارشناسي ارشد 88 از 19 بهمن ماه سال جاري بر روي سايت سازمان سنجش آموزش قرار مي گيرد
. دکتر حسين توکلي ابراز داشت کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان از روز شنبه 19 بهمن تا روز سه شنبه 22 بهمن ماه سال جاري بر روي سايت سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار مي گيرد و داوطلبان مي توانند براي گرفتن پرينت کارت ورود به جلسه آزمون با مراجعه به سايت و بر اساس دستورالعمل نسبت به گرفتن پرينت کارت ورودي اقدام کند.
وي افزود: داوطلبان براي ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکسدار خود را به همراه داشته باشند چراکه از ورود داوطلباني که کارت ورودي و اصل کارت ملي يا اصل شناسنامه عکسدار خود را به همراه نداشته باشند جلوگيري مي شود.
توکلي خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه پيش بيني شده آزمون 136 کد رشته کنکور کارشناسي ارشد و چهاردهمين المپياد دانشجويي با تعداد 722 هزار و 726 داوطلب در 39 شهرستان در طي روز هاي 23 ، 24 ، 25 و 26 بهمن ماه برگزار مي شود
اميدوارم همتون موفق بشيد:smile:
 

hsnkzm

عضو جدید
سلام مهندسای گل برقی که در گل بودن رقیب ندارن.امیدوارم تو این روزا که خیلی روزای حساسیه سربلند باشین و موفق.چون مدتهاست آزمونی به این مهمی ندادین و 4سال از کنکورتون میگذره . اما مطمئنم که موفقید و فکر میکنم بهترین تجربیات برای موفقیتتون همون کنکور سراسریه.اینکه قطعا یادتونه با تمام آزمونها فرق داره.اینکه اونچه تا الان بلدین برا قبول شدن کافیه و یه جلسه آزمون خوب نقش خیلی مهمی ایفا میکنه.....من چون ترمه 1م از این حرفا میزنم . میگم شاید خوب یادتون نباشه.ولی من یادمه!! آزمون ارشد هم این ویژگیهارو باید داشته باشه مگه نه؟
به هر حال من که از آزمون ارشد هیچی نمیدونم .اصلا واسه همین هم اینجا ثبت نام کردم که از شما دوستای عزیز سوال کنم.پستای قبلو که خوندم یه چیزایی دستگیرم شد.ولی یه چندتا سوال داشتم.برا جوابشونم عجله ای ندارم (حداقل دو سال وقت دارم!!).فرصت کردین لطفتونو شامل حال ما کنید!
1.اول اینکه موسسه ای مثل پارسه چطوریه؟|جزوه کتاب کلاس حضوری :کدوماشو داره و برا چه درسایی و اونارو باید در طول دانشجویی پیگیری کرد یا سال آخر؟ |||آزمون: چطور و از سال چندم میشه تو آزموناش شرکت کرد؟|
2.دومین سوال من در مورد ارشد و سربازیه!!!
کلا چطور میشه رسما دو بار آمون داد؟ یعنی اگه A-یه نفر ترمه هشته آزمون ارشد شرکت کرد .بد داد و میخواد ساله بعد هم شرکت کنه.اگه هشت ترمه تا اول تیر تموم کنه این اجازه رو داره؟(اگه نه با ترم تابستونه چی؟-اگه نه با ترم نهم چی؟)
B-اگه ترمه هشت آزمون شرکت کرد .قبول شد . تابستون اجازه داره واحد بگذرونه بعد ارشد ثبت نام کنه؟C-یا مثلا 9 ترمش کنه؟

3.سوم اینکه ترمه هشت باشی به هر دلیلی بخوای 10 ترم نموم کنی. میشه دو تا تکواحد برا دو ترم گرفت؟(یا مثلا مرخصی گرفت برا یه ترم و نیمسال بعدی 2واحد گذروند؟وتوی اون نیمسال آزمون اشد داد؟)


4. کلا من هر روز که میرم دانشگاه با یه قانون جدید آشنا میشم.همین ترم اول هم از عدم اطلاع از یه قانونی ضربه مهلکی خوردم.میخواستم بدونم جایی چیزی سراغ دارید همه این قوانین رو بشه مطالعه کرد؟(مثلا اینکه ترم تابستونه سقف 6واحد داره|| دانشجوی روزانه برق باید حداقل 12 واحد برا هر ترمی برداره و قانونایی از این قبیل)

مرسی
Best Wishes
 

seyed barzegar

عضو جدید
salam.man meysam hastam
man chand modati mishe varede in gorooh shodam vali aslan nemidunam bayad chekar kard.
mikham ax bezaram hamash mige namovafagh
too jostejoo chejoori bayad khodamo peyda konam.
esmi ke mano bahash mishnasan chiye
pak gij shodam
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا