قربانیان آنفلوانزای خوکی ، شهیدند!

M.Adhami

عضو جدید
کاربر ممتاز
قربانیان آنفلوانزای خوکی ، شهیدند! شیخ عبد المحسن عبیکان از مفتیان وهابی و مقامات بلند پایه وزارت دادگستری عربستان گفت :کسی که بر اثر آنفلوانزای خوکی بمیرد شهید به حساب خواهد آمد.
شیخ عبد المحسن عبیکان از مفتیان وهابی و مقامات بلند پایه وزارت دادگستری عربستان گفت :کسی که بر اثر آنفلوانزای خوکی بمیرد شهید به حساب خواهد آمد.


به گزارش عصر ایران شیخ عبد المحسن عبیکان از مقامات بلند پایه وزارت دادگستری در گفتگو با روزنامه ریاض عربستان گفت :کسی که بر اثر انفلوانزای خوکی بمیرد نزد خداوند اجر شهید را خواهد برد .


عبیکان برای اثبات گفته خود به حدیثی منسوب به پیامبر اسلام استناد می کند و می گوید : در احادیثی که از پیامبر اسلام به ما رسیده است مبنی بر این که کسانی که در راه اسلام و کسانی که بر اثر طاعون و همچنین کسانی که در شکم مادر خود بمیرند اجر شهید را خواهد داشت .
شیخ عبد المحسن گفت : این بیماری بعد از طاعون و وباء نخستین بیماری است که در قرن 21 به صورت گسترده در میان تمام مردم جهان گسترش پیدا کرده است .


بنا به گزارش منتشره از وزارت بهداشت عربستان تا کنون 6شهروند عربستانی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند .


گفتنی است برخی کشورهای اسلامی با شیوع این بیماری در عربستان ، سفر حج عمره را در سال جاری لغو کرده اند و به نظر می رسد این قبیل فتواها از سوی مفتیان حکومتی برای جذب پیروان وهابیت به حج عمره در شرایط کنونی باشد زیرا به اعتقاد آنها ، اگر در این سفر آنفلوآنزای خوکی هم بگیرند و بمیرند ، شهید هستند!
تابناک۱۶ مرداد ۱۳۸۸ ۲۳:۱۸http://www.sabainfo.ir/newsdetail-33574-fa.html
 

رز سیاه

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم موافقم ولی نه بادلایل این اقاهه ظاهرا این انفولانزای خوکی از چند نوع آنفولانزا به وجود اومده از اونجایی هم که ویروس ها توانایی معتحد شدن با یکدیگر را ندارند ظاهرا یکسری دانشمند اینها را با هم پیوند داده اند این بهترین صلاح برای از بین بردن مردم یه کشور و نابودی یه کشوره از اونجایی که همیشه اینجور کارها از امریکا سر میزند احتمالا اکار خود ناکسشونه
 

Similar threads

بالا