رسانه اش که کاملا حق با شماست اما سینماش هنوزم خوب دارن به نظرم کارهای حامد بهداد-مهران مدیری- عطاران- اصغر فرهادی-بهمن قبادی-و... با این محدودیت ها بد نیستند.
نمی دونم فعلا که اینارو فقط نگاه میکنم
رسانه اش که کاملا حق با شماست اما سینماش هنوزم خوب دارن به نظرم کارهای حامد بهداد-مهران مدیری- عطاران- اصغر فرهادی-بهمن قبادی-و... با این محدودیت ها بد نیستند.
نمی دونم فعلا که اینارو فقط نگاه میکنم
بحثی که شما میگی رو از دو جنبه میشه راجع بهش حرف زد :فیلنامه هاشون یا بازی بازیگرا ...که انقدر مفصله که تو این تاپیک نمیگنجه
بعضا فیلمنامه های ملودرام خودمون مثل فیلمای هندی هستن ولی درمورد بازیگری به نظرم بازیگرای ما به مراتب هنرمندترن
این که فیلنامه خوب کم داریم هم به عوامل مختلفی برمیگرده هیچ وقت نمیتونیم سینمای هالیوود یا بالیوود رو با ایران مقایسه کنیم چون شرایط یکسان نیست مسلما قابل مقایسه هم نیست...
شخصیت پردازی رو که باهات موافق نیستم.. اتفاقا یکی از نقاط قوت فرهادی شخصیت پردازی خوبشه...بهر حال سلیقه اس دیگه..
ولی من خودم معتقدم فرهادی دقیقا داره یه شیب خوب رو در پیشرفت طی میکنه.
به قول فراستی فیلم در نیومده
اتفاقا برعکس من فکر میکنم داره سیر نزولی رو طی میکنه شهر زیبا وچهارشنبه سوری به مراتب بهتر از جدایی بودن
جدایی نادر از سیمین نقطه قوتش بیشتر پرداختن به جزئیاته ....از حق نگذریم بازی شهاب حسینی وپیمان معادی هم واقعا عالی بود
فیلم موفقیتشو مدیون همیناست والبته جذابیت بعضی سکانس ها
ولی در کل فیلمنامه ضعیفی بود
در مورد بازیگر ها باید بگم اصلا قابل مقایسه نیست و صددرصد بازیگرهای ما بهتر و قابلترن... البته اینو هم باید در نظر گرفت که هندی ها برای فرهنگ هندی بازی می کنن و حرکاتشون، دیالوگاشون و کلا مسیر کارشون هندیه....اما منِ ایرانی اصلا اون نوع بازی رو نمی پسندم...