فال 88,در سال 1388 به شما چه خواهد گذشت...

@ RESPINA @

عضو جدید
کاربر ممتاز
فروردين
فروردين پيشگام و دلير: امسال براي شما زمان رشد و پيشرفتي نو خواهد بود.
شما تا كنون زمان سازنده و مهمي را صرف كردهايد و در نهايت تصميم گرفته ايد كه كدام راه برگزينيد تا به اندازه كافي براي رسيدن به عالي ترين اهداف شما هموار باشد و شما را به اساسي ترين اعتقادات شخصي تان برساند. از طريق انتخاب بهترين راه، فرصتهاي طلايي و نيز عاليترين درك شخصيتي براي شما بوجود خواهد آمد كه تاكنون فكرش را هم نميكرديد كه برايتان مقدور شوند.
تعهدات جديد شما به خودتان، شناخت مجددي از معرفت الهي و فضيلت انساني را به شما هديه خواهد داد. شناخت جديد شما، انوار تابان عشق و غمخواري را به شما ميتاباند و بدين ترتيب شما بيشترين خوبيها را جذب خواهيد كرد. همچنانكه روحيه خلاقانه شما افزايش مييابد، نشاطي كه سراسر وجودتان را احاطه خواهد كرد، به شما كمك مي كند و در قدم بعدي هدف بزرگتري را طلب خواهيد كرد و چشم اندازي كه هميشه در روياهايتان داشته ايد را بدست خواهيد آورد. شما براحتي قادر خواهيد بود كه با نظم و ترتيب اهداف خود را تحقق بخشيد و آنها را از حالت رويا بيرون كشيده و به جهان واقعي راهنمايي كنيد. تمايلات قلبي شما به سرعت راز درون تان را فاش ميكنند و بنابراين شما قادر خواهيد بود منافع طولاني مدتي را كه از گذشته براي دسترسي به آنها اقدام كرده بوديد، به دست آوريد.
به خاطر افكار انسان دوستانه و تمايلتان به موثر و مفيد بودن در جهان بيروني، دستگير ديگران خواهيد شد اما بايد مراقب باشيد تا در دام الگوهاي قديمي براي كمك كردن به ديگران، گرفتار نشويد. بخاطر انجام نيازها و درخواست هاي ديگران از خود غافل نشويد و كميهم به فكر خود باشيد! همانطور كه شما ترقي ميكنيد، مردم به افكار انسان دوستانه شما كشيده ميشوند و به شخصيت دلسوز و غمخوار و عاطفي شما علاقه نشان ميدهند.
با وجود صبر و تمركز شما، لازم است هر روز از خود مراقبت كنيد تا يكپارچگي و هماهنگي خود را حفظ كنيد. پيدا كردن يك روزنه كوچك براي نااميدي شما كافي است. پس انرژي خود را تخليه نكنيد و هماهنگي بين احساسات و تفكرات خود را در كنترل داشته باشيد. خوشي و شادماني اساسي ترين تمايل شما در زندگي است و شما قادر هستيد كه زندگي تان را به نحوي منظم كنيد كه كمال لذت را از با هم بودنها ببريد! خوش باشيد و كامروا...

ارديبهشت
الان زمان اين است كه براي خود جشن كوچكي راه بيندازيد! شما خودتان را در جريان زندگي جاري ساخته ايد و خود را با انديشههاي نو، جوان كرده ايد، كه چيزهاي عالي را به سمت شما جذب ميكند. شما سخت كوشانه عرصه آشكاري را ايجاد نموده ايد طوريكه فرصت هاي خوبي براي شما پديدار ميشوند براي اينكه يك معلم يا يك پيام آور باشيد. سخنراني، نويسندگي و شريك شدن افكار خود با ديگران همه چيز را آشكار ميكند. ممكن است ديگران از اشتياق و بينش شما تحت تاثير قرار بگيرند، و شما را در رسيدن به اهداف تان ياري رسانند.
شادماني ارديبهشتيها امسال بيشتر از هميشه خواهد بود، انرژي با شكوهي را ايجاد ميكنند كه جهان فاقد آن است. همچنانكه شما انرژي روح و قلب تان را در آغوش ميكشيد، به خود اجازه تحول و دگرگوني داده و با منابع انرژي جهاني در يك رديف قرار ميگيريد. در عين حال مجالي براي خلاقيت پيدا ميكنيد و حقايق بسياري از هستي خود را در جهان درك ميكنيد. تمركز شما براي ارتباط با اهداف عالي بهترين ها را برايتان به ارمغان خواهد آورد و باعث ابراز وجود دوباره شما خواهد شد.
شما از تمام تغييراتي كه در زندگيتان، به سوي پيشرفت و ترقي بوجود ميآيند، استقبال ميكنيد، و ياد ميگيريد كه عادات تكراري و سختي الگوهاي قديمي را تفكيك كنيد و كنار بگذاريد. اين كار به شما امكان بدست آوردن آگاهي جديد و پذيرش اهداف نهايي را ميدهد. به نداي قلب خود توجه كنيد و ببينيد معني آن چيست. شما راههايي را براي بروز استعدادها و مجموعه اعتقادات تان براي تلاشهاي انسان دوستانه خود پيدا خواهيد كرد. در پايان سال، ميتوانيد كمي آهستهتر پيش برويد و زمان بيشتري خواهيد داشت تا از چيزهايي كه خلق كرده ايد لذت ببريد.

خرداد
به عنوان يك خرداد ماهي، شما توانايي خارق العاده اي براي دو شخصيتي بودن داريد- مزيت و معايبي براي يك تغيير كه بوجود ميآيد- و اينكه قبل از اينكه تصميمي بگيريد بايد با سرعت و كارآمدي بينديشيد. در سال جديد، جرات اين را پيدا خواهيد كرد كه به تمايلات خود عميق تر توجه كنيد، به خودشناسي جديدي دست يابيد و ابهامات رواني خود را بشناسيد. اين ميتواند تعادل جديدي بين خانه و خانواده شما ايجاد كند. به جزيياتي كه شخصيت دروني و زندگي بيروني شما را با هم هماهنگ ميكند توجه كنيد. و مطمئن باشيد كه در اين صورت از تغييراتي كه در شما ايجاد ميشوند لذت خواهيد برد!
همچنانكه شما با خودتان سازش پيدا ميكنيد، قادر خواهيد بود كه به اهداف مورد نظرتان در زندگي دست پيدا كنيد و در اين ميان به تجربههايي نيز برسيد. بر مسائلي تمركز كنيد كه تاثيرات عميقي را روي شما داشته باشند، و مانند معجزه، زندگي شما آسانتر شود و چيزهاي دور و اطراف شما به نظر ميرسد سر جاي خودشان هستند. شما همه منابع و انگيزههاي ضروري و مورد نياز براي ايجاد تغييرات ملموس و رسيدن به نتيجه را امسال داريد.
در اواخر سال، زمان كافي براي لذت بردن از زندگي خواهيد داشت، و حس بسيار خوبي از اتمام كارهاي تان خواهيد داشت. با انرژي كه براي دسترسي به پيشرفت و آرمان گرايي در سال جاري به سوي شما روانه خواهد شد، خرداديها با آگاهي و دانايي ذاتي كه دارند بسيار راحت خواهند بود.

تير
همچنانكه وارد زمان شكوفايي و ترقي ميشويم، شما آماده هستيد تا همه شانسي را كه به شما روي ميآورد را دريافت كنيد، مخصوصا آنهايي كه مربوط به ارتباطات و وابستگي هاي شما هستند.
درك كردن و دريافت پاسخي كه شما تمايل داريد اعتقادات شما را ياري كند در توانايي شما براي موفقيت و رسيدن به نهاني ترين شادكاميها بسيار مهم است. تمركز شما عالي است، و شما ميدانيد كه چه ميخواهيد. از اين امتياز خود زماني كه داريد با ديگران كار ميكنيد استفاده كنيد، اما دوست نداريد كه ديگران ايدههاي شما را غير عملي و رويايي بخواند- حتي اگر حق با آنها باشد. همچنانكه ايدهها شروع به آمدن به طرف شما ميكنند، مطمئن شويد كه آگاهيهاي خود را به روشني شمرده و توصيف كرده ايد.
امسال، شما بيش از هر سال ديگري براي تحول و دگرگوني آماده و با انگيزه هستيد، مخصوصا در موارد عاشقانه. زماني كه بين عقل و قلب شما تعادل ايجاد ميشود،شما براحتي ميتوانيد احساسات تان را بيان كرده و به سرعت ديگران را حمايت كنيد. براي شما بسيار مهم است كه يار و همراهي داشته باشيد كه براي انجام دادن كارهاي مختلف راههاي متفاوت را تجربه كند. شما زمانيكه ياد بگيريد كه راه هاي جديدي را براي ابراز خود امتحان كنيد تغييرات زيادي را تجربه خواهيد كرد.
زمانيكه شما اين تغيير را در خود ايجاد ميكنيد، از ايجاد محدوديت براي خود خودداري و از توقف جريان تغييرات جلوگيري كنيد. شما ياد ميگيريد كه چگونه در يك راه مفيد و مناسب رفتار كنيد، بدون اينكه نگران نتيجه و عواقب آن باشيد. اگر غير از اين باشد و شما همواره نگران نتيجه كارهاي خود باشيد باعث ميشود نيازهاي شما بخاطر كنترل موقيعتها محدود شود و نتوانيد روابط خوبي با ديگران ايجاد كنيد- هم در محل كار و هم در روابط شخصي- و همچنين دسترسي به سطوح بالايي از آگاهي و دانايي را براي تان سخت خواهد كرد.

مرداد
امسال، شما روابط خود را با ديگران، براحتي در دسترس مييابيد چرا كه اعمال دلسوزانه شما تصديق شده و به راه شما برخواهد گشت، راهي كه شما قبلا هرگز آن را تجربه نكرده بوديد. شادماني و خوشي دلگرم كنندهاي كه شما براحتي به ديگران منتقل ميكنيد توانايي طبيعي براي مفيد بودن را به شما القا ميكند. براي شما، اعمال مهربانانه راه رسيدن به موفقيت و تحول است.
اكنون زمان مناسبي براي شير مغرور است، به خاطر اينكه شما تمايل، انگيزه و نيروي كمك به جامعه را داريد. شما ميدانيد كه كاري براي انجام دادن وجود دارد، و تا جاييكه ميتوانيد كمك خود را دريغ نميكنيد. شما با اطلاعات و آگاهيهاي خود ميتوانيد خودتان را نشان دهيد، و حالت احيا كنندهاي را براي درو كردن محصولي كه كاشته بوديد بوسيله گردن نهادن به اهداف عالي نشان دهيد.آنچه كه شما قادر هستيد مستقيما به ديگران بدهيد ممنعكس كننده دگرگوني است كه در شما بوقوع پيوسته است.
قلب شما اكنون در جاي درستي قرار گرفته است، و شما دوست داريد كه تمام آن چيزهايي را كه نقشهاش را كشيده بوديد را امسال عملي كنيد. شما درحال توسعه دادن تمام تحولات شخصيتي خودهستيد، و آماده هستيد كه تصميمات آگاهانهاي بگيريد براي اينكه تا جايي كه ميتوانيد بهترين باشيد. براي خودي كه براحتي و آساني ميتواند بر ديگران بدرخشد و به خاطر اين، احساس امن و زيبايي داريد.

شهريور
امسال اتفاقات واقعا شگفت انگيزي براي شما شهريوريها در راه است! شما احساسات عجيبي از تولدي دوباره را تجربه خواهيد كرد،و همچنانكه شما راههاي قديمي را براي ابراز وجود خود رها ميكنيد، خود را در راه تجربه راههاي كاملا جديدي خواهيد يافت. شهريوريها دوست دارند كه ببينند همه چيز كاملا روشن و واضح، مختصر و در عين حال منظم است، و اين ميتواند به شما كمك كند تا سازگاري مطبوع و خوبي با پيشرفت و تحولي كه در حال تجربه آن هستيد پيدا كنيد. شما با تحولاتي كه در درون شما درحال پديدار شدن است كاملا احساس خوب و آراميداريد هم در درون و هم درظاهر تان، و به فرصتي كه براي ابراز آگاهي جديد بدست ميآوريد خوش آمد ميگوييد.
انقلابي در درون شما در حال وقوع است كه به نظر ميرسد براي زماني خفته بوده است. شما كشف كرده ايد كه در كجا قرار داريد و آماده ايد كه كاملا هوشيار معني جديد زندگي خود را بيابيد، و آشكار كنيد كه به معني واقعي كه هستيد. از نظر فكري، فرهنگي ، غريزي و روحي شما تحول باورنكردني امسال تجربه ميكنيد. روحيه تازه شماباعث ميشود توانايي تازه اي براي اشكار كردن حقيقت جديدي در زندگي تان بدست بياوريد.
شخصيت مبتكر و خلاق شما راههاي جديدي از تجربه كردن كارهاي جديد را براي شماايجاد ميكند و استعداد شما را به دنيا نشان ميدهد. شما احساس امنيت و دلگرمي ميكنيد كه به شما اجازه ميدهد به هر چيزي كه تا به حال در زندگي ميخواستيد و به آن نرسيده بوديد برسيد. امسال بيش از هر سال ديگر از نظر روحي و معنوي احساس تعادل خواهيد كرد.
 

@ RESPINA @

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهر
ايدههاي زيركانه اي در سال 1388 به ذهنهاي متولدين مهري كه آگاه و هوشيار باشند ميآيند. همچنانكه شما به خود اعتماد ميكنيد و اجازه ميدهيد كه افكار براحتي در ذهن شما جريان پيدا كنند، قادر هستيد كه فرصتهاي جديد را در آغوش بگيريد و تغييرات مثبتي در زندگي خود ايجاد كنيد. شما به سطوح بالاتري از درك و قدرداني ميرسيد و چنانكه ديگر ايدههاي قديمي را رها ميكنيد. مدتي طول نميكشد كه شما ديگر به آن چيزهايي كه ميخواستيد ميرسيد و ميتوانيد از افكار محدود كننده خود رها شويد، احساس كاملا جديدي در روح و روان شما بوجود ميآيد، احساسي كاملا حمايت شده و مورد محبت قرار گرفته شده.
همچنانكه شما بوسيله افكار و ايدههايتان در مركز توجه قرار ميگيريد، ايدههاي عالي شما آشكار ميشود، و ميتوانيد به اين وسيله به ديگران كمك كنيد تا معني پيوندها و روابط خود را درك كنند و تعادل را در زندگي شان ايجاد كنند. تلاشهاي شما باعث ميشود راه استواري تر از هميشه در كار بدست بياوريد، يك پيشرفت مهم و حياتي، با همه تغييراتي كه امسال در زندگي بوجود ميآيد.
شما يك كانال طبيعي هستيد، و قادريد كه پيا مهايي را دريافت كنيد كه به پيشرفت شما در زندگي كمك ميكنند. شما فهم درست دروني از راه خود داريد و اينكه زندگي شما دارد به كدام سمت ميرود، پس اعتماد ميكنيد و اجازه ميدهيد كه تلاشهايتان نتيجه دهد.

آبان
از دنياي خود بيرون آمده و با احساسات پرهيجان خود با دنيا ارتباط برقرار كنيد، همچنانكه شما باورهاي خود را تك تك توضيح ميدهيد، خود – و همچنين سياره شما- به سوي حقيقتي متفكرانه و معنوي در زندگي حركت ميكنيد. اگر ديدگاه خود را به روشني و مفيد ارائه دهيد، ميتوانيد منبع الهامات عالي باشيد.
متولدين آبان عاشق مبارزه و رقابت هستند، مخصوصا زمانيكه انرژي متحول كننده را درگير ميكند. همچنانكه شما غريزههاي خود را تصفيه ميكنيد و بر ترسهاي خود براي ايجاد يك جريان پيشرفت غلبه ميكنيد، اشتياق بديع و حرارت در شما افزايش مييابد، و هر كسي كه در اطراف شما است را تحت تاثير قرار ميدهد.
شما امسال خود را در موقعيتي كاملا متفاوت با هر سال ديگر مييابيد همچنانكه راههاي جديد براي ايجاد هماهنگي در زندگي خود كشف ميكنيد و در سطوح عميق تري با ديگران ارتباط برقرار ميكنيد. خود را كه در مركز قرار گرفته ايد قبول كنيد، و شما تماميتي را تجربه ميكنيد كه هيچ وقت تا به حال فكر نميكرديد ممكن باشد. به رشد روحي و رواني خود اعتماد كنيد.

آذر
شما تمايل داريد كه هر چيزي را با حرارت و گرمي و نيروي مغناطيسي مربوط به ماه خود جلب كنيد، ممكن است شما دوست داشته باشيد كه در سال 1388 تغييراتي را در خود ايجاد كنيد كه متمايل به تحول و پيشرفت باشند اما شادكاميهاي شما زياد ديگر بستگي به شرايط ندارد، بلكه به معاني عميقتري در رابطه با چيزهاي نمادين عشق و شراكت دارد. به جاي اينكه بخواهيد هر چيزي را كه در اطراف شما اتفاق ميافتد كنترل كنيد، تجاربي داريد كه شايد شما آن را درك نكنيد، بلكه اجازه ميدهيد كه بينشهاي جديد مجال بروز يابند و خود را ابراز كنند، بازچيدن منابع و ارزشهايتان به شما درك درستي از رشد ميدهد.
با پذيرفتن عالي ترين نيروي تان ، شما ميفهميد كه مجبور نيستيد زياد براي بدست آوردن آنچه ميخواهيد تقلا كنيد. همچنانكه شما ايدههاي خود را بيان ميكنيد و نيروهايي كه در اطراف شما جريان دارد، اولويتهاي شما به طور هيجان آميزي تغيير ميكند. و شما از اينكه آن را بدانيد خوشحال خواهيد شد- و نيازي به اين نداريد كه به سختي كار كنيد تا بتوانيد احساس لذت كنيد!
فرصتهاي عالي براي تان بوجود خواهند آمد همچنانكه استعداهاي نهاني خود را كشف ميكنيد، و ميفهميد كه كدام شرايط براي بهتر نتيجه دادن تلاشهاي شما مناسب خواهد بود. در تماس بودن با اين بخش از خود، شما را كمك ميكند تا خود را با اهداف آرماني خود هم تراز قرار دهيد، و تمايل شما براي ادامه دادن به موفقيتهاي عالي منجر خواهد شد. زمانيكه به جهان اعتماد كنيد كه از شما مواظبت خواهد كرد زندگي آسان تر خواهد شد.

دي
براي متولدين ماه دي، انجام دادن اهداف شان در سال جديد، انديشههاي هوشمندانه بسيار ضروري است. رابطه برقرار كردن با ديگران براي افكار شما راضي كننده است، و دوستان تان منبع الهام و انگيزه شما به حساب ميآيند. شما دوست داريد كه به پيشرفتهاي علمي نيز دست يابيد. و مطمئن باشيد كه در اين بين زماني را هم براي خود باقي گذاشته ايد. توجه داشته باشيد كه مجبور نيستيد كه يك روزه بر همه چيز تسلط پيدا كنيد.
شما موفق به دست يافتن به اكتشافات و فرصتهاي تازه شده ايد. نداي دروني تان را فرا بخوانيد تا در كارها به طرز شايسته اي شما را هدايت كند. اگر هر گونه بلاتكليفي را احساس ميكنيد، ديگران ايدههاي شما را تصديق ميكنند. به خود اجازه دهيد تا افكار دروني تان را كشف كرده و اين شما را كمك خواهد كرد تا خود را در رديف باهوشترين و پرمعناترينها قرار دهد. دي ماهيها بندرت از تمركز روي كار خود دست ميكشند.
شما با چالشهايي مواجه خواهيد شد كه در سال نو به سوي شما ميآيند. اكنون زمان بسيار خوبي براي جستجوي درون و ايجاد تحول در خود است. چنانكه شما كار ميكنيد تا جاييكه ميتوانيد بهترين استعدادهاي خود را آشكار كنيد، شما همه امور را از ديدي عميق تر از آنچه تا بحال مينگريستيد ميبينيد. تمايل پنهان شما براي كار سخت و دشوار كليد موفقيت شما و آسان تر شدن زندگيتان است. به اين معني كه، شما مجبور نيستيد كه بسيار تلاش كنيد تا بخواهيد به آگاهي بيشتري دست يابيد. استفاده از نيروي تمركزخود براي دريافت دانش جهاني شما را در دست يابي به روياهاي بلند پروازانه تان ياري خواهد كرد.

بهمن
درباره بهمن ماهيها اين را ميتوانيم بگوييم كه همه چيز مربوط به تغيير نگرش و چشم انداز شان در سال جديد خواهد بود. و تلاش براي حركت دادن سياره حاكم خود به سوي بهترين و سالم ترين كيفيت در زندگي را شامل ميشود. شما از اين تنظيم و تغيير در زندگي تان بسيار انرژي خواهيد گرفت، و الهامات شما برافروخته خواهند شد تا به راههاي عالي و بلندمرتبه برسد و قادر هستيد كه از اين فرصتها براي ايجاد يك ساختار جديد و ارزشي در زندگي مردم استفاده كنيد.
الان زمان اين نيست كه بنشينيد و بگذاريد همه چيز از انگشتان شما بلغزند و بروند. خود را بيان كنيد و با ايدههاي روياگونه خود پيش برويد. همچنانكه شما تغيير پيدا ميكنيد و در عين حال به جلو پيش ميرويد، درك جديدي از سطوح عميق پيدا ميكنيد، و فرصت هايي را بدست ميآوريد كه بتوانيد به بلندترين ستاره خود برسيد.
ايدههاي شما هميشه جلوتر از زمانه بوده است، و الان شما نمونه بارزي هستيد از آنچه كه نيروي زمين ميتواند با زندگي روزمره وفق دهد. شما اين را درك كردهايد كه جهان براساس قواعد و ضوابطي خلق شده است. و ديگر الگوهاي قديمي زندگي بدرد انسان هاي روي كره زمين نميخورد. الان زمان اين است كه اجازه دهيد هر آنچه كه از گذشته به آن چسبيده بوديد و از خود جدا نميكرديد، از شما جدا شده و به راه خود بروند. نو انديشيدن يك افق فكري جديد است، و مردم آماده هستند تا با نيروهاي تغيير كننده اي كه در حال شكل گيري هستند ، همراه و همگام شوند. مهارت رهبري و هدايت شما ميتواند انسانها را در جريان اين تغييرات كمك كند، و شما بوسيله آنهايي كه ميدانند نياز به ايجاد جهاني همراه با صلح و هماهنگي دارند، حمايت ميشويد.
سعي كنيد روياهاي خود را به واقعيت تبديل كنيد چرا كه توانايي ابداع و خلاقيت را داريد. همچانكه شما مكاني را براي بكار گرفتن اين نيرو استفاده كنيد، براي شما آسان خواهد بود كه اين كار را در يك دنياي بهتر انجام دهيد. زماني كه بايد ايدههاي عالي و بلندپروازانه خود را درك كنيد اكنون است!

اسفند
در سال1388، اسفند ماهيها از شنا كردن و غوطه ور شدن در ابعاد تازهاي از زندگي لذت خواهند برد، و نيروي شارژ شده اسفند به شما اجازه بزرگ فكر كردن را ميدهد و ايده هاي شما را آشكار ميكند. تصورات بلند پروازانه شما، از خواب طولاني مدت خود بيدار شده تا حقيقت و معني روحي جديدي را در زندگي تان – و در جهان- جستجو كند.
آگاهي و چشم انداز جديد شما از زندگي باعث ميشود به ديگران كمك كنيد تا آنها را از زندگي يكنواخت و بي معني نجات دهيد. شما قادر هستيد كه به طور آزادانه در دنياي تغييرات زندگي كنيد، و اين كار ديگران را نيز تشويق ميكند تا همين رفتار را در پيش گيرند. ديگران بوسيله دانايي و فرزانگي و ادراك شما احساس حمايت ميكنند. شخصيت الهام بخش شما بخش مهمي از هدف تان در اين جهان است- همچنين شما توانايي براي الهام بخشيدن و التيام دادن زخمهاي ديگران را داريد.
بعضي اوقات، ممكن است براي شما سخت باشد كه دردنيايي با واقعيتهاي سفت و سخت زندگي كنيد، و برعكس، برخي اوقات، ممكن است براي ديگران سخت باشد كه درك كنند كه همه آنچه شما ميخواهيد زندگي در دنيايي از امكانات و فرصتهاي بي پايان است. همچنانكه شما ياد ميگيريد كه چگونگي بين اين تضادها تعادل ايجاد كنيد، ناخودآگاه و بتدريج هماهنگي بين آنها ايجاد ميشود.
 

!...

عضو جدید
کاربر ممتاز
از این فال ها اعصابم خورد شده!
نشده یه بار ببینم بد بگه!
همه خوشبیاری دارن!
همه خوشبخت میشن!
همه به هر دلیلی شاد هستین!
همه پول درمیارن!
همه راحتن...!
پس این همه.... کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فالی باید دید که کمی واقعیت داشته باشه!
وگرنه اینا که همه جا هست...!:w10:
 

mohaghegh64

عضو جدید
کاربر ممتاز
از این فال ها اعصابم خورد شده!
نشده یه بار ببینم بد بگه!
همه خوشبیاری دارن!
همه خوشبخت میشن!
همه به هر دلیلی شاد هستین!
همه پول درمیارن!
همه راحتن...!
پس این همه.... کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فالی باید دید که کمی واقعیت داشته باشه!
وگرنه اینا که همه جا هست...!:w10:
مثلا بیاد بگه
امسال ورشکست میشی از لحاظ روحی به مشکلات عدیده ای برخورد میکنی
احتمال داره معتاد هم بشی چون شما انسان مهربانی هستید همه از شما و اخلاق شما سوءاستفاده میکنند به ه ر حال از ما گفتن بود مواظب چاقو آشپزخانه باش چون چیز خوبی تو طالع ندیدم و مواظب نشت گاز باش به هر حال تو راه فرار نداری چون در سرنوشت تو اینها هست
با خانواده به مشکل میخوری و از این قبیل
من خسسسسسسسسسسسته شده ام:cry::cry:
 

eterno

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
آبان
از دنياي خود بيرون آمده و با احساسات پرهيجان خود با دنيا ارتباط برقرار كنيد، همچنانكه شما باورهاي خود را تك تك توضيح ميدهيد، خود – و همچنين سياره شما- به سوي حقيقتي متفكرانه و معنوي در زندگي حركت ميكنيد. اگر ديدگاه خود را به روشني و مفيد ارائه دهيد، ميتوانيد منبع الهامات عالي باشيد.
متولدين آبان عاشق مبارزه و رقابت هستند، مخصوصا زمانيكه انرژي متحول كننده را درگير ميكند. همچنانكه شما غريزههاي خود را تصفيه ميكنيد و بر ترسهاي خود براي ايجاد يك جريان پيشرفت غلبه ميكنيد، اشتياق بديع و حرارت در شما افزايش مييابد، و هر كسي كه در اطراف شما است را تحت تاثير قرار ميدهد.
شما امسال خود را در موقعيتي كاملا متفاوت با هر سال ديگر مييابيد همچنانكه راههاي جديد براي ايجاد هماهنگي در زندگي خود كشف ميكنيد و در سطوح عميق تري با ديگران ارتباط برقرار ميكنيد. خود را كه در مركز قرار گرفته ايد قبول كنيد، و شما تماميتي را تجربه ميكنيد كه هيچ وقت تا به حال فكر نميكرديد ممكن باشد. به رشد روحي و رواني خود اعتماد كنيد.
مرسی مهندس جان:gol::gol::gol:
 

@ RESPINA @

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهريور
امسال اتفاقات واقعا شگفت انگيزي براي شما شهريوريها در راه است! شما احساسات عجيبي از تولدي دوباره را تجربه خواهيد كرد،و همچنانكه شما راههاي قديمي را براي ابراز وجود خود رها ميكنيد، خود را در راه تجربه راههاي كاملا جديدي خواهيد يافت. شهريوريها دوست دارند كه ببينند همه چيز كاملا روشن و واضح، مختصر و در عين حال منظم است، و اين ميتواند به شما كمك كند تا سازگاري مطبوع و خوبي با پيشرفت و تحولي كه در حال تجربه آن هستيد پيدا كنيد. شما با تحولاتي كه در درون شما درحال پديدار شدن است كاملا احساس خوب و آراميداريد هم در درون و هم درظاهر تان، و به فرصتي كه براي ابراز آگاهي جديد بدست ميآوريد خوش آمد ميگوييد.
انقلابي در درون شما در حال وقوع است كه به نظر ميرسد براي زماني خفته بوده است. شما كشف كرده ايد كه در كجا قرار داريد و آماده ايد كه كاملا هوشيار معني جديد زندگي خود را بيابيد، و آشكار كنيد كه به معني واقعي كه هستيد. از نظر فكري، فرهنگي ، غريزي و روحي شما تحول باورنكردني امسال تجربه ميكنيد. روحيه تازه شماباعث ميشود توانايي تازه اي براي اشكار كردن حقيقت جديدي در زندگي تان بدست بياوريد.
شخصيت مبتكر و خلاق شما راههاي جديدي از تجربه كردن كارهاي جديد را براي شماايجاد ميكند و استعداد شما را به دنيا نشان ميدهد. شما احساس امنيت و دلگرمي ميكنيد كه به شما اجازه ميدهد به هر چيزي كه تا به حال در زندگي ميخواستيد و به آن نرسيده بوديد برسيد. امسال بيش از هر سال ديگر از نظر روحي و معنوي احساس تعادل خواهيد كرد.


ماله منم خوب بود
 

chelsea2011

عضو جدید
 

Similar threads

بالا