**فال روز**

archi&tini

عضو جدید
فال روز سه شنبه 24 آذر

فال روز سه شنبه 24 آذر

متولد فروردین (بره):

بین نیازهای روحی و مادی تعادل برقرار کنید. اجازه ندهید رفتارهای دیگران و مشکلات مالی شما را از تصمیمتان منصرف کند. مراب اتفاقاتی که می افتد، باشید.
متولدین اردیبهشت (گاو):

گاهی بیش از حد مغرور و لجباز و بی حوصله هستید. البته این خصوصیات زمانی ظاهر می شود که افراد خوبی در اطراف شما نباشند. گاهی اوقات از اینکه احساسات تان را بیان کنید می ترسید و این می توانید امروز درسی برای شما باشد.دست از سرکوب کردن امیال جنسی خود بردارید و آن ها را به راحتی بیان کنید.
متولدین خرداد (دوقلوها):

سعی کنید در تمام کارها رهبریت را به عهده بگیرید و گام اول را خودتان بردارید باید به همه چیز احترام بگذارید و موضوعی را نادیده نگیرید حتی اگر اطرافیان حساس و یا غمگین هستند مراقب آنها باشید.
متولدین تیر (خرچنگ):

امروز همسرتان سوالات مهمی دارد.اگر اکنون از شما پرسشی کرد بهتر است پاسخ درستی بدهید.شاید بهترین هدیه برای تمامی سال باشد.
متولدین مرداد (شیر):

امروز افکار شما به خوبی متوجه اشخاصی است که دوستشان دارید و این طور به نظر می رسد که انگار می توانید ذهن یکدیگر را بخوانید و احتمالاً بدین علت است که قدرت روحی شما در این زمان بسیار بالا رفته است. اگر می خواهید هدیه ای برای شخصی بخرید، از فواید این حالت خود استفاده کنید چرا که ناگهان متوجه می شوید که او به چه چیزی علاقه مند است.
متولدین شهریور (سنبله):

رابطه خوبی بین شما و یکی ازهمکاران وجود دارد و می توانید ذهن هم دیگر را بخوانید.از آنجایی که عطارد همچنان پس روی کرده است بهتر است منظورتان را به طور واضح بیان کنید.
متولدین مهر (ترازو):

امروز به حس ششم و درونی خود اعتماد کنید چون شما را دچار اشتباه نخواهد کرد.هم چنین باید به افکاری که ناخودآگاه به ذهن شما خطور می کند توجه زیادی کنید چرا که آنها دید شما را نسبت به اتفاقاتی که اطراف تان رخ می دهد،باز می کند.هم چنین اتفاقاتی را بطور عجیب و غریب و همزمان با هم رخ می دهند که شما هیچ گون توضیح و تفسیر منطقی نمی توانید راجع به آنها بدهید.
متولدین آبان (عقرب):

اخیراً سرتان شلوغ بوده است.اما به نظر نمی رسد هیچ کس متوجه تلاش های بی وقفه شما نبوده است.سعی کنید کاری که از شما خواسته می شود را با خوشرویی انجام دهید.سایرین نیز عکس العمل خوبی خواهند داشت.
متولدین آذر (کمان):

شما هنوز برخلاف انتظار دیگران مصمم اید که در زندگی کمال لذت را ببرید. و اگر کی به شما بگوید که چکار بکنید با او به مهربانی صحبت می کنید. یکنفر امکان دارد که راهی به قلب شما پیدا کند، و گرچه این زندگی را هیجان انگیزتر می کند، ولی حساب روی این که همه چیز بین تان جدید شود باز نکنید. شما هر دو زیادی در لحظه حال بسر می برید که این مسئله بتواند در حال حاضر اتفاق بیفتد.
متولدین دی (بز):

اجازه ندهید احساس مورد علاقه نبودن و تنهایی پیدا کنید. شما واقعاً می دانید که اگر پیشنهاد یا ایده شخصی را قبول نکنید کمی ناراحت می شود و به زودی رفتارش خوب می شود بنابراین ارزش ندارد وقتتان را با عصبانیت از بین ببرید. در هر صورت، در گذشته خیلی ها هم روی شما را زمین انداخته اند. این طور نیست؟
متولدین بهمن (ظرف آب):

دوستان همیشه نقش مهمی را در زندگی تان بازی می کنند. اما امروز از معاشرت با آنها سود زیادی می برید.آنها بسیار سرزنده می باشند و شاید با افراد جدیدی نیز آشنا شوید.اگر بعضی از شماها اکنون اطرافتان خلوت است اکنون فرصت دارید که اطراف خود را شلوغ کنید.
متولدین اسفند (ماهی):

مسئولیت ممکن است مانع از سروقت رسیدن باشد . به خصوص اگر بچه دار باشید. به جای عصبانیت و ناراحت شدن آن را بپذیرید اگر به استقبال خطر درگیر شدن با تصادف کوچکتر بروید.بعد از همه دیر رسیدن بهتر از آن است که تا دیر وقت در اداره تصادف محلی باشید.
 

archi&tini

عضو جدید
فال روز چهارشنبه 25 آذر

فال روز چهارشنبه 25 آذر

متولد فروردین (بره):

ممکن است بعضی اوقات در راه شما برای رسیدن به اهداف تان اتفاقی بیفتد که شما را عصبانی و کفری کند، اما اگر شما طبق انتظارات خودتان حرکت کنید، احتمالا حال و روز بهتری خواهید داشت. فرصت‌های زیادی این روزها برای شما بوجود می‌آید که می‌توانید تحولاتی را در کارتان ایجاد کنید و وظایف روزانه خود را با ایده‌های عالی تان پیوند بزنید. اما حالا نیاز دارید که خود را کنترل کنید و به چیزهایی که قبلا به خود قول آن را داده بودید، برسید به جای اینکه کار جدیدی شروع کنید.
متولدین اردیبهشت (گاو):

شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید واقعا آن کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.
متولدین خرداد (دوقلوها):

کند گذشتن تعطیلات آخر هفته شما شاید باب میل شما نباشد و تفریح مورد علاقه تان هم نباشد، اما بهترین حالت ممکن برای شماست. شما کارهای بسیار سخت و سنگینی در هفته آینده پیش روی خود دارید؛ پس بهتر است حالا که فرصت استراحت دارید از آن لذت ببرید. متاسفانه،‌ شما نمی‌توانید بگویید که این تعطیلات خوب و کاملی بود، پس روی کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و خودتان را مجبور کنید که به بهترین نحو ممکن از این تعطیلی استفاده کنید.
متولدین تیر (خرچنگ):

امروزنگران تغییرات اخلاقی و روحیه خود نباشید، زیرا ماه وارد خانه نخست شما شده و این باعث شده که امروز انواع و اقسامی‌ از روحیات خود را به نمایش بگذارید. به این فکر نکنید که اینها از کجا می‌آیند و به کجا می‌روند. بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید!
متولدین مرداد (شیر):

ممکن است عقیده شما این نباشد که افکارتان را برای خودتان نگه دارید، اما این احتمالا بهترین سیاستی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید. زمانی که اجازه می‌دهید احساسی از شما جدا شود، پنجره‌های دلتان باز شده و تمام رازها و اسرارتان می‌تواند بیرون ریخته شود. حتی اگرفکر می‌کنید که می‌دانید حد و مرز آن کجاست، اما ممکن است سخت باشد که وسط کار آن را کنترل کنید. خوددار باشید و اسرارتان را برای خودتان حفظ کنید.
متولدین شهریور (سنبله):

شما ممکن است امروز نگران این باشید که دوستان تان درباره شما چه فکری می‌کنند، ‌با عبور ماه از یازدهمین خانه شما،‌ احتمال دارد اگر دیگران بخواهند به شما سری بزنند، شما از آنها کناره گیری کنید. اما این حساسیت بیش از حد شماست، و هیچ کس دعوایی با شما ندارد که این طور بخواهید گارد دفاعی بگیرید. سعی کنید با دیگران راحت باشید. این مهم نیست که احساس می‌کنید چقدر آسیب پذیر هستید!
متولدین مهر (ترازو):

افکار قدیمیر‌شما لازم است که امروز دور ریخته شوند، به خاطر اینکه وقتی بررسی می‌کنید می‌بینید که قلب تان چیز دیگری می‌گوید. می‌توانید خودتان را نصیحت کنید که در کار دیگران دخالت نکنید. اما معمولا شما نمی‌توانید وقتی یکی از نزدیک ترین دوستان یا اعضای خانواده تان درگیر مشکلی است خود را کنار بکشید. بعد از اینکه همه دلایلی را که برای کنترل خود داشتید بررسی کردید و به نتیجه‌ای نرسیدید آنها را کنار گذاشته و ببینید احساس‌تان چه می‌گوید؟!
متولدین آبان (عقرب):

نظر شما درباره عشق می‌تواند امروز با ایجاد تعادلی بین دلهره و بی اعتناعی بهتر بیان شود. این به این معنی نیست که شما نمی‌خواهید با شخص مورد نظرتان رابطه خودمانی و راحتی داشته باشید؛ بلکه به این معنی است که شما باز هم نیاز به استقلال و آزادی عمل دارید. حتی ممکن است بین اینکه کدام یک از دو راه زیر را انتخاب کنید گیج و پریشان شوید: رسیدن یا دوری کردن؟؟؟ می‌توانید این کار را برای خود آسانتر کنید؛ می‌پرسید چگونه؟ به این فکرنکنید که شخص مورد علاقه تان عکس العمل منفی شدید نشان خواهد داد. با افکار مثبت خود را آرام کنید.
متولدین آذر (کمان):

شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی که جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌کنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری کردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیرکانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات خود به خود حل شده و از بین بروند. یکی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع کنید.
متولدین دی (بز):

اگرچه شما به روشنی می‌بینید که چقدر کار دارید، ‌اما الان دوست دارید به جای اینکه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می‌دانید که رسیدن به اهداف تان نمی‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت کنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع کرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.
متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز شاید برایتان سخت باشد که زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می‌رسد این میان یک چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی کوچک شما باعث می‌شود که وظایف ناتمامی ‌را که کنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با کمی‌کمک از طرف دوستان، می‌توانید ناراحتی‌هایتان را در کار تخلیه کنید، به جای اینکه همیشه در میان کارهای ناتمام خود بمانید.
متولدین اسفند (ماهی):

اینجوری نیست که همیشه همه چیز نادرست و اشتباه است: بلکه فقط ممکن است امروز نتوانید باکلاس و تشریفاتی صحبت کنید. تقسیم کردن نگرانی‌هایتان با دیگری می‌تواند او را هم در این موقعیت بحرانی درگیر کند، تا جائیکه همه کسانی را که در این ماجرا درگیر هستند را زیر سئوال ببرد. با گفتن اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده می‌توانید دیگران را آسوده خاطر کنید به جای اینکه به آنها بگویید شما چه فکر می‌کنید و نظر شما چیست.
 

archi&tini

عضو جدید
فال روز پنج شنبه 26 آذر

فال روز پنج شنبه 26 آذر

متولد فروردین (بره):

در زمینه بدست آوردن ثروت نیز برخی از این عده را دچار دردسر میسازد. در حالیکه اصولا متولدین این ماه بخت بلندی دارند، چه در زمینه کاری و چه ثروت و چه زندگی زناشویی، فقط کافی است با احتیاط و حساب شده عمل کنند.
متولدین اردیبهشت (گاو):

لازم به تذکر است که آن گروه از مردان و زنان بیوه که فکر میکردند دیگر راهی برای خوشبختی خود نمی یابند اینروزها در مسیری قرار دارند که اگر محتاطانه عمل کنند به خوشبختی میرسند .
متولدین خرداد (دوقلوها):

در زمینه شراکت معمولا متولدین این ماه آدم های منطقیتر و رو راست تری هستند ولی در پایان نیز همیشه ضربه ها را بدوش میکشند تا به اصطلاح دیگران دل شکسته نباشند و خاطره ای خوش از خود برجای بگذارند. عشق برای درصد بالایی از متولدین این ماه مفهوم تازه ای دارد و برای گروهی نیز اخیرا دردسرساز شده است که البته اگر همیشه با دوراندیشی همراه شود بسیار زندگی ساز و شیرین است .
متولدین تیر (خرچنگ):

در زمینه مسائل عاطفی و احساسی متولدین این ماه همیشه با شانس بلندی همراه هستند گرچه خیلیها قدر نمیدانند و آنرا از دست میدهند. ولی در جمع خانواده ها، زوج هایی خوشبخت و همیشه عاشق بسیاری را می بینند. به جرات نود درصد از زندگیهای مشترک این ماه بامقاومت طولانی همراه هستند.
متولدین مرداد (شیر):

مواظب سلامتیتان باشید در روابط احساسی دوران چندان خوش آیندی نخواهید داشت و در زندگی زناشوئی از آرامش کامل برخوردار خواهید گشت .
متولدین شهریور (سنبله):

آینده وقتی میتواند برایتان لذت بخش باشد که خودتان را از قید و بندهای گذشته رها سازید. از بیماران و افراد مسن خانواده بیشتر دیدن نمائید .
متولدین مهر (ترازو):

بعضی از مجردها پا را در یک کفش کرده اند دست به یک نقل و انتقال و تغییر و تحول کلی در زندگی و کار خود بزنند که اگر توام با رای و تصمیم یکطرفه باشد مسلما” با موقعیت ایده آل روبرو نیست .
متولدین آبان (عقرب):

خیانت دوست به دوست در یکی دو مورد بیست درصد از متولدین این ماه را نسبت به محیط اطراف بدبین ساخته است . تغییر در شغل و یا حتی کنار رفتن از شغل فعلی برای سی درصد از متولدین این ماه پیش میاید که در هر حال پایان خوشی دارد .
متولدین آذر (کمان):

اختلاف نظر میان بعضی پدر و مادرها و بچه هایشان سبب نا امیدی و افسردگی در آنها شده است در حالیکه نباید در این مورد زود از پای بیفتند . این عده براستی نمیدانند باید چه تصمیمی بگیرند در حالیکه دریچه های امید بروی این عده باز شده است .
متولدین دی (بز):

متولدین این ماه بویژه جوان ترها نباید بهیچ وجه خود را اسیر اعتیاد و وسوسه های ویرانگر آن سازند . متولد این ماه با بعضی دوستان و آشنایان خود دچار اختلاف نظر شده اند که بهتر است در رفع آن بکوشند و درضمن دور بعضی دوستان ناباب را هم برای همیشه خط بکشند
متولدین بهمن (ظرف آب):

نقل و انتقالات تازه ای در زندگی هشتاد درصد از متولدین بهمن در حال انجام است که بسیاری از آنها مفید و زندگی ساز است و بعضی نیز با دردسرهای کوچکی همراه .
متولدین اسفند (ماهی):

بعضی خانم ها و حتی آقایان متولد این ماه بدلیل اینکه طاقت چاپلوسی و دو روئی بعضی اطرافیان را ندارند گاه عصبی و سخت افسرده میشوند و رنج می برند در حالیکه باید چشم برروی این عده بپوشند چرا که اصلاح اینگونه آدم ها به آسانی صورت نمی گیرد و تنها دوری از آنها آدم را راحت می کند .
 

archi&tini

عضو جدید
فال روز جمعه 27 آذر

فال روز جمعه 27 آذر

اينم فال امروز;)

متولد فروردین (بره):

شاید شما نتوانید امروز رفتارهای ناگهانی خود را کنترل کنید، اما باید سرانجام روی این رفتارهای خود کار کنید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما یعنی مریخ با نپتون رویایی با هم هماهنگی پیدا کرده‌اند. متاسفانه، زمانی که شما از دنیا دست می‌کشید دیگران ممکن است برنامه‌ها و نقشه‌های شما را بچه گانه ببینند. با این وجود، دیدگاه شما مهم است و ایده‌های تان می‌تواند روی اطرافیان تان تاثیر مثبتی بگذارد.
متولدین اردیبهشت (گاو):

سیاره حاکم شما امروز تا حدی از خورشید متاثر می‌شود و به خاطر همین ممکن است برایتان مشکل باشد که به آرامش برسید. شما باید از شر افکار و خیالات ناراحت کننده خود رها شوید. اما اجازه هم ندهید که خیالات شما ناشناخته باقی بمانند. اجازه دهید بهترین ایده‌هایتان آشکار شوند و سعی کنید تا آنها را به واقعیت نزدیک کنید.
متولدین خرداد (دوقلوها):

شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی‌دانید که دارید چکار می‌کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می‌برید و سعی می‌کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می‌خورید. به این فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید.
متولدین تیر (خرچنگ):

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی ‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.
متولدین مرداد (شیر):

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی‌هایتان ممکن است از آنچه که امروز می‌گویید برداشت غلطی کند ‌و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.
متولدین شهریور (سنبله):

شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید.
متولدین مهر (ترازو):

اگرچه ممکن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها بفهمند تحمل و شکیبایی دارید. این به خاطر این است که مانع هنر دوستی شما امروز کمی‌ بالاتر رفته و دیگران به سختی می‌توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یک بار که عقاید خود را بیان کنید ، بیشتر ملزم به این می‌شوید که نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان کنید.
متولدین آبان (عقرب):

شما احتمالا به خاطر تغییر انرژی خود کاملا آسوده خاطر هستید، برای اینکه هرچه که شما را تا به حال عقب نگه داشته بود، حالا به نظر می‌رسد که از بین رفته است. شاید این مربوط به تغییر افکارتان باشد، اما ممکن است به خاطر این باشد که کارهای پیش روی شما آسان تر هستند. اما الان درگیر مسایل پیچیده نشوید برای اینکه بخواهید شما را زودتر به اهداف تان برساند. نپتون اسرار آمیز به شما القا می‌کند که خط پایان نزدیک تر از آن است که واقعیت دارد.
متولدین آذر (کمان):

اگرچه زندگی شما این روزها رو به ترقی و پیشرفت است، اما ممکن است برایتان سخت باشد که فرصتی بدست آورید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. به نظر می‌رسد فرصت‌های بزرگی الان برایتان حاضر باشند، اما به آن آسانی که باید باشند، به هدف نمی‌رسند. اگر این فرصت برایتان سودمند نبود سعی نکنید به زور بخواهید آن را به سرانجا برسانید. ایده‌هایتان را تعدیل کنید بگذارید اتفاقا مسیر خود را بروند نه به راه شما.
متولدین دی (بز):

ممکن است برایتان مشکل باشد که که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید که ایده‌ها و افکار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌کنند.
متولدین بهمن (ظرف آب):

بحث کردن با دیگران برای وفق دادن آنها با برنامه‌هایشان ممکن است زیاد موثر نباشد،‌ اما تمایل شما ممکن است حد و مرزی را مشخص کند و سپس به آن بپردازید. مشکل این است که شما زمانی که می‌فهمید که قوانین دیکتاتورانه شما می‌تواند تعاملات شما را با دیگران محدود کند بخواهید افکار خود را تغییر دهید. خود را به خاطر ناهماهنگی با دیگران سرزنش نکنید. این اختلاف خود را پذیرفته و راه خود را بروید.
متولدین اسفند (ماهی):

شما ممکن است یک تعادل بسیار خوب بین عمل بین مسایل حرفه‌ای و مسایل درونی و روحی تان برقرار کرده باشید. این دو راه ممکن است موقتا از هم جدا باشند، اما می‌تواند یک لحظه جادویی را در زندگی تان ایجاد کنند وقتی تصور و خیال بتواند دنیای بیرونی‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد. به این افکار حمایت کننده متافیزیکی خود پر و بال بدهید تا رویاهای شما را به حقیقت نزدیک کنند.
 

archi&tini

عضو جدید
فال روز شنبه 28 آذر

فال روز شنبه 28 آذر

متولد فروردین (بره):

شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می‌خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می‌سازد و نه خودتان را!
متولدین اردیبهشت (گاو):

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته اند و می‌خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.
متولدین خرداد (دوقلوها):

شما چه بخواهید چه نخواهید کارهای شخصی دارید که باید بهشان رسیدگی بکنید! شاید در ظاهر شغل شما ایجاب می‌کند که بار مسئولتیهای مربوط به خانه کاملاً از روی دوشتان برداشته شود، اما شما تا مدت طولانی نمی‌توانید از وظایف و مسئولیتهای مربوط به خانه و خانواده فرار کنید. به خاطر بردن گوی سبقت از رئیس اداره و یا شریکتان انرژی خود را تلف نکنید! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنید!! بلکه موقعیت و کاری را پیدا کنید که بتوانید به بهترین نحو از پسش بربیایید.
متولدین تیر (خرچنگ):

اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته می‌شوید. اینکه دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می‌توانید بیشتر از انتظارات آنها کار کنید. اما اگر به محدودیتهای خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمی‌توانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزید، برای اینکه این کار اوضاع را بدتر می‌کند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام می‌دهید و سپس بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید.
متولدین مرداد (شیر):

شما با خرج و مخارج غیر منتظره ای در زندگی تان روبرو می‌شوید که این اتفاق مجبورتان می‌کند با اقدامات احتیاطی که با موقعیتهای مالی شما ارتباط دارند آشنا شوید. اگر نتوانستید بین دخل و خرج خود تعادل برقرار کنید و به مشکل برخوردید، نباید تسلیم شوید. این گرفتاری های اخیر شما موقتی هستند و باوجود اینکه پیدا کردن یک راه حل دائمی‌ مدتی زمان می‌برد، ولی این مشکلات موقتی تا فردا از بین می‌روند.
متولدین شهریور (سنبله):

شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.
متولدین مهر (ترازو):

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.
متولدین آبان (عقرب):

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای‌تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.
متولدین آذر (کمان):

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهای‌تان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی ‌لذت بخشی باشید. اما مسئولیتهای تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.
متولدین دی (بز):

شما امروز بین ایده های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیتهای جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهای‌تان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.
متولدین بهمن (ظرف آب):

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمانهای مالی ممکن است استرسهای غیرلازمی‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.
متولدین اسفند (ماهی):

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی ‌که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارتهای لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.
 

archi&tini

عضو جدید
فال 12 خرداد 1389

فال 12 خرداد 1389

هر چند کسی سر نمی زند ...اما من فال امروز رو گذاشتم:D

متولد فروردین (بره):شما در این اواخر احساس می‌کنید که دیگران شما را از تمام کارهایی که باید انجام دهید کنار زده اند، به شما اجازه کاری را نمی‌دهند به همین دلیل احساس سر خوردگی می‌کنید. برای این که از این احساس مضرر فاصله بگیرید توصیه می‌کنیم که انتظارات خود را از دیگران کنار بگذارید، در این صورت هم احساس آرامش بیشتری می‌کنید و هم می‌توانید قدرت اعتماد به نقس تان را افزایش دهید. شما بر عکس ظاهر سخت تان فردی فوق العاده آسیب پذیر هستید و به راحتی از ضربه‌هایی که دیگران بر شما وارد می‌کنند متاثر می‌شوید


متولدین اردیبهشت (گاو):
احساس خشم و نا امیدی زیادی در درون شما موج می‌زند، اما شما مدام این خشم خود را می‌خوردید و پنهان می‌کنید تا کسی متوجه این موضوع نشود. نا امیدی شما به دلیل صداهای ناراحت کننده ای است که از گذشته خود می‌شنوید، به این صداها اهمیت ندهید، گذشته تمام شده است، چرا مدام در ذهن خود گذشته را مرور می‌کنید؟ تکرار و مرور خاطرات گذشته انرژی تان را از شما می‌گیرید. هیجانات گذشته مانع پیشرفت شما می‌شوند، توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر آنها را فراموش کنید


متولدین خرداد (دوقلوها):
شما مدام در این فکر به سر می‌برید که سرنوشت می‌خواهد کارها، انسان‌هایی که دوستشان ندارید یا فعالیت‌هایی را به زور به شما تحمیل کند، به همین دلیل شما همیشه جهت بر عکسی را که سرنوشت برایتان پیش می‌آورد را ظی می‌کنید تا با سرنوشت خود بجنگید اما این طرز تفکر، فکری اشتباه است، توصیه می‌کنیم این افکار خطرناک را به دور بریزید


متولدین تیر (خرچنگ):
شما در این روزها، تصمیم گرفته اید تمام مسیر زندگی تان را تغییر دهید، از راهها و مسیرهایی که در گذشته طی نموده اید خسته شده اید یا صحیح تر است بگوییم چون راه‌هایی که در گذشته طی گرده‌اید به نتیجه صحیحی نرسیده است برای همین شما می‌خواهید راه تازه ای را امتحان کنید شاید پاشخ گوی نیازهای تان باشد. شما فردی با درایت بسیار هستید که این تصمیم را گرفته اید

متولدین مرداد (شیر):
ترجیح می‌دهید که از زندگی فرار کنید، بیشتر در خواب و رویاهایتان به سر ببرید تا این که بیدار باشید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید. شما به این دنیا آمده اید که با واقعیت‌های زندگی مقابله کنید نه اینکه با توهمات خودتان بجنگید. این رفتار شما آینده تان را از بین می‌برد، بهتر است هر چه زودتر این کار را ترک کنید


متولدین شهریور (سنبله):
از رفتارها و احساس‌های حسادت گونه خود بکاهید زیرا باعث می‌شود همان طور که در این چند روز گذشته نیز تجربه کرده اید با دیگران مدام در حال بحث و جدال باشید. شما فردی فوق العاده باهوش هستید برای رسیدن به اهداف خود اصلا نیازی به حسادت ندارید به سادگی و راحتی البته با تلاش تان می‌توانید به مقاصد خود برسید


متولدین مهر (ترازو):
شما در این روزهای اخیر به هر جایی که می‌روید محبوبیت‌های بسیاری کسب می‌کنید، افراد به راحتی شما را قبول می‌کنند. اما متاسفانه ممکن است شما در برابر رفتار محبت آمیز دیگران، رفتار غیر عادی از خود نشان دهید که باعث شود به همان اندازه که محبوبیت به دست آورده اید به همان اندازه نیز از چشم دیگران بیافتید، پس مراقب رفتارتان باشید و محتاطانه عمل کنید


متولدین آبان (عقرب):
شما اخیرا در فعالیت‌های روزمره تان بسیار کند عمل می‌کنید این رفتار و سستی شما مانع پیشرفت‌های آینده تان می‌شود. توصیه می‌کنیم مانند سابق فعال بودن در تمام زمینه‌های زندگی را سر لوحه اعمال خود قرار دهید تا بتوانید به جایگاه، مقام و منزلتی که در رویای آن به سر می‌برید برسید


متولدین آذر (کمان):
روحیه شاد و بشاش بودن شما در این روزهای اخیر، انرژی افزونی را به شما هدیه کرده است به همین دلیل به راحتی و سادگی می‌توانید در برابر مشکلاتی که برایتان پیش می‌آید بایستید. شما فردی فوق العاده مثبت و بخشنده هستید علاوه بر اینکه خودتان از این انرژی مثبت استفاده می‌کنید با رفتار و کلام خاصی که دارید دیگران را نیز در بهره مندی از این انرژی سهیم می‌کنید. رفتار مثبت شما استراتژی را که باید همیشه به یک سمت می‌رفت تغییر داده است، این تغییر در نهایت به نفع شما به پایان می‌رسد


متولدین دی (بز):
رابطه خود با چشمه هستی یعنی خداوند بزرگ را از دست داده اید به همین دلیل کارهای تان دچار گره یا سختی شده است، هر کار و فعالیتی را نیز که لازم باشد انجام داده اید اما باز گره از مشکل شما باز نشده است، توصیه می‌کنیم به سوی پروردگارتان باز گردید تا همه چیز در زندگی تان روال عادی خود را طی کند


متولدین بهمن (ظرف آب):
در فعالیت‌های اجتماعی تان بیش از پیش غرق شده اید تا حدی که از یاد فعالیت‌های شخصی خود رفته‌اید، مانند: وظایفی که در قبال خانواده‌تان دارید، وظایفی که در برابر خودتان دارید مانند این که به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید. بهتر است کمی فعالیت‌های اجتماعی‌تان را کاهش دهید تا بیش از حد به شما آسیب وارد نشود


متولدین اسفند (ماهی):
شما در وضعیت و مرحله سختی در زندگی‌تان قرار گرفته بوده اید، اما با توکل به خداوند بزرگ و کمک اطرافیا نتان توانسته اید از این مشکلات سر بلند بیرون بیاید. از دوست یا عضوی از خانواده‌تان که مدتی است از او دورید و برای او ناراحت هستید در روزهای آینده خبرهای خوبی را خواهید شنید


 

Similar threads

بالا