عکسهای بازیگران در اولین خیریه آثار هنری به نفع کودک

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
ه گزارش دو روز ، نخستین فروش آثار سینماگران و عکاسان کشور به نفع بنیاد کودک با استقبال کم نظیر مردم و اصحاب رسانه روز پنجشنبه ۱۱ مهر در دفتر سابق بنیاد کودک آغاز شد.
بنیاد کودک ایران به مناسبت روز جهانی کودک (۱۶ مهر ماه)، با مشارکت جمعی از بازیگران سینما و عکاسان معروف ایرانی اقدام به برگزاری نخستین فروش آثار هنرهای تجسمی به نفع کودکان نیازمند و مستعد کشور کرد.
در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر هنری از هنرمندان در قیمت هایی بین یک تا ده میلیون تومان به نفع کودکان تحت پوشش این موسسه خیریه غیر دولتی به فروش گذاشته خواهد شد.
در نخستین روز این نمایشگاه آثار داریوش مهرجویی، بهاره رهنما، ستاره اسکندری و نیکی کریمی پیشنهاد قیمت داشتند. به گفته مهرداد نیک نژاد مسئول روابط عمومی بنیاد کودک، آثار پیش فروش شده تا پایان نمایشگاه مهلت دریافت پیشنهادهای بالاتر را دارند و در صورتی که برای این آثار قیمتی بالاتر از پیشنهاد فعلی ارائه نشود به خریداران فعلی تعلق خواهد گرفت.
داریوش مهرجویی، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر، لاله اسکندری، بهاره رهنما، پریوش نظریه، حامد بهداد، ملیکا شریفینیا، آهو خردمند، محمدرضا غفاری، مهران غفوریان، مهدی احمدی، مهراب قاسمخانی، محمدعلی سجادی، نادر سلیمانی و فرشاد فدائیان از سینماگرانی هستند که با آثار هنری امضا دار خود در این رویداد هنری شرکت کردهاند.
همچنین عکاسان معروفی چون مریم زندی، سیفالله صمدیان، عزیز ساعتی، ساعد نیکذات، ابراهیم صافی، مسعود پاکدل و سیامک زمردی عکسهای امضا شدۀ خود را برای فروش به بنیاد کودک ایران اهدا کردهاند.
اضافه می شود، این نمایشگاه و فروش آثار هنری تا روز سه شنبه ۱۶ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک ادامه دارد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به آدرس؛ سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، خیابان گلشن، کوچه گلزار، شماره ۲۰ مراجعه کنند.
پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون



بهاره رهنما؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

محمد علی سجادی، کارگردان سینما

محمدرضا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون

پریوش نظریه، بازیگر سینما


ملیکا شریفی نیا، بازیگر


سامیه لک، بازیگر سینما

نادر سلیمانی، بازیگر


 
بالا