عاقبت عاشقی همینه......

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از قدیم میگن:
بسوزه پدر عاشقی که آدما به کجاها که نمی کشونه!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخه چرا خودکشی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

ESPEranza

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوا جواب میدههههههههههههه خو
منم رفتم همین کارو انجام بدم ...
:D:biggrin:
 

Similar threads

بالا