عاقبت افتتاح های...: متروكه شدن بزرگترین كشتارگاه خاورمیانه!

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یكی از پروژه هایی كه در ال 88 هم به زعم رسانه های منتقد دولت از جمله «افتتاح های مجدد» به شمار می رفت، افتتاح بزرگترین كشتارگاه صنعتی مرغ خاورمیانه توسط خلیلیان، وزیر جهاد كشاورزی بود.

بهمن ماه 88 در خبرها آمده بود این كشتارگاه با بهره گیری از كم نظیرترین تجهیزات به عنوان اولین كشتارگاه صنعتی طیور در سطح خاورمیانه و چهارمین كشتارگاه مدرن طیور در دنیا به شمار می رود كه با اعتبار ارزی به مبلغ 400 میلیارد ریال شامل 5.5 میلیون یورو و 40 میلیارد ریال از محل تسهیلات بنگاه های زودبازده و منابع داخلی بانك ها در منطقه خاورشهر و قاسم آباد در شرق تهران راه اندازی شد.



گزارش تصویری ویژه خبرگزاری فارس در بهمن ماه 88 از افتتاح این طرح عظیم صنعتی!(لینك)

لینک
http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8811191791

بنابراین گزارش، مبلغ سرمایه گذاری بخش خصوصی 70 درصد و تسهیلات 30 درصد در این كشتارگاه صنعتی برآورد می شود.



خداداد مسئول این كشتارگاه گفت: ماشین آلات كشتارگاه صنعتی مرغ مطابق با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا با ظرفیت كشتار 10 هزار قطعه در ساعت، بسته بندی و قطعه بندی به صورت تازه و منجمد، فناوری محصول به صورت پخته و آماده طبخ راه اندازی شده است.

در این كشتارگاه 4 تونل انجماد هر یك به ظرفیت 20 تن در شیفت كاری و 8 سالن نگهداری به ظرفیت 6 هزار تن گوشت مرغ وجود دارد كه اشتغالزایی مستقیم در این كشتارگاه هزار نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم حدود 6 هزار نفر برآورد می شود.

امروز در مرداد ماه سال 90 هستیم و بد نیست نگاهی بیاندازیم به بزرگترین كشتارگاه صنعتی مرغ خاورمیانه و چهارمین كشتارگاه مدرن طیور در جهان.



این كشتارگاه در حال حاضر تعطیل و متروكه شده است.



به جز نگهبان كس دیگری در آن مشغول به كار نیست.

بانك كشاورزی در آن، شعبه ای تاسیس كرده بود كه اكنون متروكه شده و تبدیل به انبار بانك كشاورزی در منطقه شده است.



بد نیست مسئولان وزارت كشاورزی توضیح دهند، این طرح عظیم صنعتی چرا امروز به این شكل در آمده است؟!

http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=8811191791
 

esmikhani.m

عضو جدید
چی بگم که تاپیکت سیاسی نشه و نره رو هوا.......هر چی بگم سیاسی محسوب میشه..............فقط اینکه.......مدیریت جهانیرو بچسب این چیزا اهمیت نداره
 

Similar threads

بالا