شهید مورد علاقه تو کیه؟+عکس

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسیدن داداش عزیزمون زادشفق از سرزمین نور به خیر.
 

Farasystem

عضو جدید
کاربر ممتاز
شهید غلامرضا صالحی

لحظه ها نزديك مي گردند و قلبها آكنده از عشق و اميد، انتظار لحظه موعود را مي كشند. زمان زيادي به نصرت عظيم الهي باقي نمانده و همه با ايمان راسخ و در پي به نمايش گذاشتن عظيمترين جهاد مقدس در تلاش و حركتند.
... بار پروردگارا! اين امت ايثارگر و مومن، به حكم وظيفه و دستور امام بزرگشان آنچه را كه در توان داشتند بر كف نهادند و در اين مدت چه مصيبتها و مشقاتي را تحمل كردند تا رضايت تو را جلب كنند؛ خدايا آنان را اميدوار و پيروز، و امامشان را خشنود كن.
... خداوندا! به تو پناه مي برم و از تو طلب فوز عظيم شهادت را كه رضايت و مصلحت تو در آن باشد، مي كنم.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز

تیپ 27 و تاسیس آن
در هفده بهمن 1360 این یگان رسما در قرارگاه مرکزی کربلا تشکیل شد.سردار رحیم صفوی نقل می کند که آن روز ایشان و شهید حسن باقری داشتند شماره تیپ های نو بنیاد سپاه را تعیین می کردند که حاج احمد متوسلیان وارد شد.شهید باقری به حاج احمد گفت:شماره تیپ تو عدد 27 است،اسمش را خودت انتخاب کن.حاج احمد بلافاصله گفت:اسم تیپ را می گذاریم محمد رسول الله(ص).
آقا رحیم می گوید از حاج احمد پرسیدم چرا این اسم؟
احمد با خنده جواب داد:به دو دلیل،یکی به خاطر عملیاتی که در محور مریوان-پاوه با حاج همت داشتیم و اسم آن حمله محمد رسول الله بود،یکی هم به این جهت که هر کس که اسم تیپ ما را بشنود،ثواب نثار صلوات بر جمال دل آرای پیامبر و خانواده اش را داشته باشد.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز

گردان حنظله
شهید علی محمودوند نقل می کند:
عملیات والفجر مقدماتی،من جز 17 نفر تخریب چی هایی بودم که از طرف واحدمان به گردان حنظله مامور شدیم.اکثر بچه های این گردان توی این حمله شهید شدند.از ما 17 نفر فقط 3 نفر به عقب برگشتند.بقیه با شهدا رفتند.بچه های این گردان،با آنکه اکثرا پانزده،شانزده سال بیشتر نداشتند توی آن کانال ماندند و دمار از روزگار تیپ های مجهز و نفرات تازه نفس لشکر 14 بعثی ها در آوردند...البته موقعی که محاصره شدیم اوضاع سخت اشکی شد.
 

masoud.avard

عضو جدید
شهید کربلا ( حسین )
عکس میخواید چکار؟
برید وضو بگیرید،2 رکعت نماز بخونید و خود حضرت رو ببینید
ایشالا قسمت خودمم بشه
 

mary90

عضو جدید
کاربر ممتاز
من هم عموم را دوست دارم
خوب حرا مي خنديد
عموي من هم شهيد شده
خيلي هم پسر خوب درس خوني بوده
مهندسي ميكانيك صنعتي اصفهان مي خونده خيلي دلم مي خواست مي ديدمش
اما...........:cry::cry::cry:
 
  • Like
واکنش ها: FZ.H

mohandeseit

دستیار مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
کاربر ممتاز
در آستانه ورود به سی و دومین سال انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدای عزیزمون را گرامی میداریم و پیمان می بندیم که تا آخر ایستاده ایم.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای اینکه خون شهیدانمان که ندایشان لبیک یا خمینی بود پایمال نشه،همه با هم روز 22 بهمن ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می دهیم و میثاق دوباره با رهبر عزیزمان می بندیم.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز

شهید حسین علم الهدی از هنگام ورود امام تا 22 بهمن به عنوان یکی از پاسداران مسلح خصوصی امام،این افتخار را برای خود کسب کرد.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز

20 بهمن 1373
انفجار در حرم امام رضا(ع) به دست ایادی آمریکا.
یاد و خاطره شهدای این حادثه گرامی باد.
 

FZ.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
20 بهمن 1281
شهادت روحانی مبارز سید مصطفی خمینی پدر بزرگوار حضرت امام(ره)
 

Similar threads

بالا