با سلام و ممنونم از پاسختون
تعداد این پولوسها بستگی به نوع خودرو هم داره دیگه درسته ؟
منظورم از نوع خودرو تک محور و جفت محور و یا تنها محور جلو و محور عقب هستش ؛
مثلا در همین ماشینهای ایرانی خودمون فرضا پراید چن تا از اینا وجود داره ؟
شما گفتید پراید و پژو 2 تا دارن
ولی مگه اونا دو تا پلوس ندارن ؟
که در اینصورت هر پلوس دو تا همین کوپلینگ ساچمه ای دارن ؟
مثل شکل زیر :
مشاهده پیوست 169996
توضیحات زیرشون درسته ؟
درسته پلوس همون axel هست ؟
اینطور که پیداست تمام این مجموعه برای اتصال شافت
موتور تنها به یک چرخ هست ( چرخ راست یا چپ )
حالا برای چرخ دوم این باید تکرار شه پس در اینصورت میشه
2 تا پلوس و مجموعا 4 تا کوپلینگ
درسته یا اشتباه میکنم ؟
ممنونم
ممنونم از پاسخ شما دوست عزیز
حالا شما میتونید این توضیحات رو با شکل و یا
با توضیحات کاملتری بدید
مثلا شما میگید اکسل یه محور تو خالیه ، یعنی تو این شکل
این که علامت زدم اکسل نیست ؟ اگه نیست میتونید عکسی ازش بزارید ؟
یا جای دیگه که شما میگید پولوس سمت راست بلند تر و دارای دو کوپلینگه
اگه بشد این ها رو تو شکل بهم نشون بدادید خیلی بهتر میشد
ممنونم
توضیحات شکل تقریبا درسته ولی...........اکسل یه محور تو خالیه که پولوس توش قرار میگیره...........
پولوس سمت چپ کوتاه تره و دارای یه کوپلینگ و پولوس سمت راست بلند تر و دارای دو کوپلینگ که مجموعا دو پولوس و سه کوپلینگ داره...........
ببخشید که اینقدر به این شکل گیر دادما !
چون هنوز چن تا چیز واسم گنگه
تو عکس زیر ما دو تا پلوس داریم با دو تا کوپلیگ ساچمه ای ،
ولی شما میگید 3 تا کوپلینگ هست ، من این رو درک نمیکنم !
مشاهده پیوست 171318
ممنون میشم سومیش رو بهم نشون بدید
هر پلوس 2 تا کوپلینگ داره یکی سمت موتور و دیگری سمت چرخ :تا تغییر زاویه ای رو جبران کنند.
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
سیستم تعلیق خودرو زانتیا | مکانیک خودرو | 4 | ||
سیستم تعلیق مغناطیسی خودرو های Audi | مکانیک خودرو | 0 | ||
سیستم تعلیق خودرو | مکانیک خودرو | 2 | ||
H | طراحی سیستم تعلیق خودرو | مکانیک خودرو | 1 | |
سیستم تعلیق مغناطیسی خودرو های Audi | مکانیک خودرو | 2 |