سومین کنفرانس بین المللی و هفتیم کنفرانس ملی مدیریت فناوری اطلاعات 19 و 20 آذر در کیش.
مهلت ارسال مقالات 15 مرداد.
[h=1]همایش آموزشی کسب و کار مطمئن اینترنتی[/h]02 مرداد ماه 1392 برگزارکننده : شرکت مطرح سازان - شرکت جاوید فیلم مسئول : مهندس رضا اهوازی تلفن : 0611-3780547 ![]() |
[h=1]اولين همايش ملي فناوري¬هاي نوين در صنايع برق و رباتيك[/h]15 آبان ماه 1392 برگزارکننده : دانشكده سما واحد اسلامشهر مسئول : علي صفري تلفن : 02156832702 ![]() |
[h=1]دومین همایش مجازی ره آوران آموزش با محوریت آموزش در عصر دیجیتال[/h]30 شهريور ماه 1392 مسئول : دکتر مهدی شریعتمداری تلفن : (021)77241995-6 ![]() |
[h=1]کنفرانس بین المللی كامپيونر، فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال[/h]25 مهر ماه تا 10 آبان ماه 1392 مسئول : دكتر بهرام صادقي بي غم ![]() |
محورهای همایش :
|
[h=1]اولین سمپوزیوم رباتیک و هوش مصنوعی مازندران[/h]29 آبان ماه 1392 برگزارکننده : موسسه آموزش عالی هدف ساری مسئول : مهندس امیر پناه تلفن : 0151-2133974 ![]() |
محور اول : فرصت ها و امکانات فضای مجازی
|
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است. با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM به شما در کاهش هزینه ها و بهبود فرایند های تجاری کمک می کند. دستاورد های Microsoft Dynamics CRM • امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری • جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان • کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی • ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش • ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان • مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از: • کیفیت بالای این سامانه • کارایی و ثبات بالا • امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب) • مدیریت آسان و کم هزینه • پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی • تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمینه های کاری گوناگون • یکپارچگی کامل با محصولات دیگر مایکروسافت شما می توانید با شرکت در سمینار شرکت سگال اطلاعات کاملی را در زمینه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت کسب نموده و از امتیازات و توانمندیهای آن در خصوص کسب و کار خود مطلع شوید. |
برق
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |