سوال. دخترا و پسرا لطفا جواب بدید.

scutcher

عضو جدید
بنده بعد از بیش از یه ربع قرن زندگی هنوز نفهمیدم واسه چی زنده هستم؟ :(

اون دوران بچگی که اصلا نمیدونم دلم به چی خوش بود و چی جوری گذشت, اون زمان که مدرسه میرفتم تمام فکر و ذکرم این بود که کی میشه این مدرسه لعنتی تموم بشه راحت بشیم.

یکم بزرگتر شدم فک کردم درس و کار و پول درآوردن و لباس پوشیدن و ماشین بازی هدف زندگیه, بعدش دیدم نه آقا این خبرا نیست, همه چی کسل کننده هست.

بعد گفتم باید رفت سفر و دنیا رو دید تا بشه اسمشو گذاشت زندگی. خلاصه یه 3 4 تا سفر خارجی رفتم بازم دیدم نه, هیچ خبری نیست, سفر رفتن فقط خستگی داره, تازه تو کشور غریب نمیشه همون یه خرده لذت تو کشور رو برد. بیشتر داشتم ادا در میوردم که دارم کیف میکنم در حالی که اصلا تو طول سفرها کیف نمیکردم و منتظر بودم کی میشه بیام خونه.

بعد زدم تو کار دختربازی. آقایانو خانمها, از من به شما نصیحت, در این کار ( دختر بازی و دوست شدن با جنس مخالف) جز خواری, زبونی, بدبخت شدن, دپرس شدن و ناراحتی و ... چیزی عاید آدم نمیشه, 2 سال از عمرم رو باطل کردم واسه این کارهای چرند. آخرش هم هیچ. فقط یه قلب شکسته:):cry:

بعد به خودم گفتم, پسر جون آدم باید واسه خودش حال کنه, این بود که زدم تو کار ورزش و موسیقی و گیتار و خوانندگی اولاش خوب بود اما بعد چند وقت دیگه رغبتی نداشتم. موسیقی و ورزش و ... برام خواب آور شده بود. مثله معتادها فقط میخوابیدم, میرفتم باشگاه میخوابیدم, میرفتم کلاس موسیقی میخوابیدم و ...

بعد گفتم نچ! زندگی اینا نیست, آدم باید زن بگیره و ازدواج کنه تا دوتایی از زندگی لذت ببرن, الان هم نامزد کردم( بین خودمون بمونه) و الان خیلی ناراحتم, آخه درست بعد از مراسم خواستگاری که عروس خانوم بعله رو گفت بشدت حس و حال زندگی متاهلی از من زایل شد, بارها شده به خودم گفتم مردک چت شده؟ دختر مردم به این خوبی, به این حانومی, دوستش داشته باش, اما اصلا هیچ حسی بهش ندارم. موضوع اون نیستا, موضوع اینه که اصلا حس و حال زندگی ندارم. وقتی میبینم آخرش باید زنم بشینه خونه بچه داری بکنه و من یه عمر خر حمالی بکنم حالم از زندگی متاهلی بهم میخوره.

الانم که کارم شده روز رو شب کردن و آخر شبا هم میام باشگاه و سریع میرم رو تنظیمات کلیک میکنم تا ببینم کسی از پست هام تشکر کرد یا نه.

نمیدونم آیا دیگه میتونم به این زندگی ادامه بدم یا نه, هیچ رغبت و انگیزه ای ندارم. به خدا اگه همین الان خبر بیاد بابام مرد اصلا برام فرقی نمیکنه, اگه همین الان ساختمان بغلیمون خراب بشه اصلا تعجب نمیکنم, دیگه هیچی برام جالب نیست.

بچه ها اگه دیگه تاپیک یا پستی ازم ندیدین بدونین من رفتم دیار باقی:D! اگر رفتم اونجا و دیدم واقعیت داره شب میام تو خواب تک تکتون و بهتون میگم!:cool:

فعلا!
 

simiar

عضو جدید
هنوز خیلی جوونی و بی تجربه .
امیدوارم اونقدر باهوش باشی که بتونی به افکارت سر و سامون بدی.
قصدم ناراحت کردنت نیست ولی شما هیچ تلاشی واسه ارضاء خودت نکردی که حالا از زندگی سیر شده باشی!!!
اگه تمایل داری یکی دو جمله میگم که به درد خودم هم بخوره. صمناً من 36 سالمه.
 

aminrokh

عضو جدید
سعي كن خودتو بشناسي .اين حرفها از شما بعيده.ناسلامتي تو يه مهندسي.
سعي كن روخودت بيشتروقت بذاري داداشي
.بيشتر وبيشتر فكركن.
 

aminrokh

عضو جدید
هنوز خیلی جوونی و بی تجربه .
امیدوارم اونقدر باهوش باشی که بتونی به افکارت سر و سامون بدی.
قصدم ناراحت کردنت نیست ولی شما هیچ تلاشی واسه ارضاء خودت نکردی که حالا از زندگی سیر شده باشی!!!
اگه تمایل داری یکی دو جمله میگم که به درد خودم هم بخوره. صمناً من 36 سالمه.
داداش يكم منو نصيحت ميكني؟؟؟اين جملاتو به من بگو.منتظرم.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خود کشی ام کردی ؟من پیشنهاد میکنم کنی چون بعدش اگه زنده موندی دنیا رو یه طور دیگه میبینی

این دیگه چه جور مشاوره دادنیه ..:surprised:
بیا بچه مردم رو بکش ..

منم تا یه حدی مثل شما بودم قبلا ..البته نه به این شدت ...
اول یه آرزوها و اهدافی داشتم که بعد یه مدت که با زحمت بهش میرسیدم برام بی ارزش میشد ..
به نظرم بهتر بود همون اول جای این همه آزمایش میرفتی پیش یه روانشناس خوب و سعی میکردی انگیزه بسازی واسه خودت ..
راستی من از پستت تشکر کردم که خوشحال بشی..:redface:
 

NEGARi2

عضو جدید
khob afsordegi dari shayad???shayadam na hooom?hala hame kar ke kardi ye khorde khodeto bezan shayad kamboode kotak dari:redface:o
 

scutcher

عضو جدید
هنوز خیلی جوونی و بی تجربه .
امیدوارم اونقدر باهوش باشی که بتونی به افکارت سر و سامون بدی.
قصدم ناراحت کردنت نیست ولی شما هیچ تلاشی واسه ارضاء خودت نکردی که حالا از زندگی سیر شده باشی!!!
اگه تمایل داری یکی دو جمله میگم که به درد خودم هم بخوره. صمناً من 36 سالمه.


بگو, یکی دو جمله بگو لطفا
 

hossein_ebrahimi

عضو جدید
اصلا خاصیت ما آدما همینه که وقتی به چیزی که میخوایم بهش برسیم بعدش دیگه واسمون عادی میشه!
مشکل شما اینه که اهدافت خیلی دست یافتنی تر از اونی هستن که باید باشن!یکم سعی کن بزندگیت هدف بدی ! هدفت اگه معنوی باشه خیلی بهتره به نظر من!
البته منم مثل خود شما بودم ولی اینجوری خودمو نجات دادم ! فقط خواستم تجربمو بهت بگم!
ایشالا که موفق باشی!
 

aminvo

عضو جدید
دوست عزیز خیلی جالب هست که بدونی بعد از دکتر لعنتی که همه ی آرزوهای من را با نسخش به گور برد من هم همینطور شدم. من عاشق فوتبال بودم. نمی دونم، که لفظ عاشق چه معنایی برات داره ولی وقتی یک فوتبال خیلی قشنگ می دیدم تقریبا اشک می ریختم تا زمانی که با اون نسخه جهنمی پوکی شدید استخوان گرفتم و دیگه مجبور شدم بزارمش کنار. و بعد از اون خیلی کار ها کردم که ارضام نکرد سنتور زدم، به عنوان تفریح شنا را انتخاب کردم و هفته ای سه بار استخر می رفتم که بتونه ارضام کنه و شاید خیلی کارهای دیگه ولی فایده نداشت تا اینکه متوجه شدم ؛البته خیلی دیر که زندگی فقط فوتبال نیست و چون از بچه گی با فوتبال بزرگ شدم عاشقش شدم. پس هدفی بزرگ برای خودم طراحی کردم و هر شب قبل از خواب به خودم می قبولوندم که من عاشق این هدف هستم و باید بهش برسم و بعد کتاب های امید بخش زیادی مطالعه کردم مثل قورباغ را قورت بده ، راز و چندتای دیگه که امید خیلی زیادی به من داد و بعد متوجه شدم برای اینکه پایدار بشه بای در محیط قرار بگیرم و خودم را در بین اجتماع هایی که در هدفشون با من یکی بود قرار دادم و حالا این تبدیل شده به یک انگیزه برای زندگی برای من. و هر تلاشی می کنم تا بهش برسم. البته هدفم خیلی بزرگ هست و خیلی ها معتقدن که هیچ وقت بهش نمی رسم ولی اینکه بتونم ثابت کنم اگه دیگران نمی تونن من میتونم بهم انگیزه میده، بزرگترین توصیه هایی که می تونم به عنوان یک دوست بکنم اینه که صبح زود بیدار شو، اگه به خدا اعتقاد داری هر روز شکرش را بکن، صبح ها حتما ورزش کن، و مهترین اون ها اینکه هر شب برای روز بعدت برنامه ریزی کن، منظورم این نیست که از چه ساعتی تا چه ساعتی چی کارکنی، باید بدونی که برای نزدیک شدن به هدفت باید فردا چی کار کنی، بدترین دشمن سستی اراده هست اجازه نده شکستت بده، یادت نره که حتما توی محیط قرار بگیری خیلی رکن مهمی هست، همینطور که یک فوتبالیست اگه نیمکت نشین باشه افت می کنه هر کس توی زندگیش اگه توی رقابت نیفته افت خواهد کرد و توی محیط قرار گرفتن باعث رقابت میشه، شاید باید ترتیب نوشتم به گونه ای دیگه بود چون مرحله انتخاب هدف را جا انداختم، برای انتخاب هدف شاید زمان زیادی نیاز باشه ولی سعی کن زیاد طول نکشه، من خودم تقریبا دو هفته طول کشید که زیاده، ولی شاخه به شاخه نشو، اگه انتخاب کردی و وارد میدان شدی تا آخرش مبارزه کن. هدف و امید این دو زندگی را برات خیلی زیبا می کنه. در مورد نامزدت هم باید عرض کنم من توی این شرایط نبودم ولی اگه واقعا دختر خوبی هست و دوستش داری بعد از انتخاب هدف، هدفت را باهاش درمیان بگذار و ازش هم بخواه که هدفش را از زندگی باهات در میان بگذاره و بعد به هم انگیزه بدین، هم برای لحظات شکست سنگ صبوری میشه و باعث بلند شدنت میشه و هم همیشه انگیزه ای خانواده ای برای ادامه داری.
شرمنده متنم طولانی بود ولی امیدوارم بتونم تجربیاتم را به خوبی در اختیارت گذاشته باشم. برات آرزوی موفقیت می کنم

این جمله را هیمشه به یاد داشته باش: افتادن در گل و لای ننگ نیست، ننگ آن است که در آنجا به مانی
 
آخرین ویرایش:

simiar

عضو جدید
بگو, یکی دو جمله بگو لطفا
مطرح کردن و پرداختن به سوال بی محتوا و بیجای " که چی بشه؟" یه سمه که بعضی از دوستای جوون در یک دوره خاص به اون دچار میشن؛ اصلاً به این سؤال نباید فکر کرد.
کار کردن میتونه به هر فردی احساس ارزشمند بودن رو بده ، به ویژه برای آقایان.

توصیه من بیشتر روی کار کردنه ولی شاید ایت حرف کلیشه ای هم اگه خوب فکر کنی بد نباشه: مسافرت خارجی ، دختر بازی ، ویسکی ... به نظر میرسه شما از نظر مالی کاملا تامین باشی و مشکلی برای براورده کردن نیازهای اولیه مثل غذا و مسکن نداری، توصیه ی من اینه که اگه اتوموبیل شخصی داری یه دو سه هفته استفاده نکن ، همون دو سه هفته رو با ده بیست تومن سر کن و از امکانات غذای خونه و اینترنت مفتی هم استفاده نکن ؛ شاید متوجه بشی که حداقل 80% مردم چطور زندگی میکنن و این احساس شما رو هم ندارن!
 

scutcher

عضو جدید
دوست عزیز خیلی جالب هست که بدونی بعد از دکتر لعنتی که همه ی آرزوهای من را با نسخش به گور برد من هم همینطور شدم. من عاشق فوتبال بودم. نمی دونم، که لفظ عاشق چه معنایی برات داره ولی وقتی یک فوتبال خیلی قشنگ می دیدم تقریبا اشک می ریختم تا زمانی که با اون نسخه جهنمی پوکی شدید استخوان گرفتم و دیگه مجبور شدم بزارمش کنار. و بعد از اون خیلی کار ها کردم که ارضام نکرد سنتور زدم، به عنوان تفریح شنا را انتخاب کردم و هفته ای سه بار استخر می رفتم که بتونه ارضام کنه و شاید خیلی کارهای دیگه ولی فایده نداشت تا اینکه متوجه شدم ؛البته خیلی دیر که زندگی فقط فوتبال نیست و چون از بچه گی با فوتبال بزرگ شدم عاشقش شدم. پس هدفی بزرگ برای خودم طراحی کردم و هر شب قبل از خواب به خودم می قبولوندم که من عاشق این هدف هستم و باید بهش برسم و بعد کتاب های امید بخش زیادی مطالعه کردم مثل قورباغ را قورت بده ، راز و چندتای دیگه که امید خیلی زیادی به من داد و بعد متوجه شدم برای اینکه پایدار بشه بای در محیط قرار بگیرم و خودم را در بین اجتماع هایی که در هدفشون با من یکی بود قرار دادم و حالا این تبدیل شده به یک انگیزه برای زندگی برای من. و هر تلاشی می کنم تا بهش برسم. البته هدفم خیلی بزرگ هست و خیلی ها معتقدن که هیچ وقت بهش نمی رسم ولی اینکه بتونم ثابت کنم اگه دیگران نمی تونن من میتونم بهم انگیزه میده، بزرگترین توصیه هایی که می تونم به عنوان یک دوست بکنم اینه که صبح زود بیدار شو، اگه به خدا اعتقاد داری هر روز شکرش را بکن، صبح ها حتما ورزش کن، و مهترین اون ها اینکه هر شب برای روز بعدت برنامه ریزی کن، منظورم این نیست که از چه ساعتی تا چه ساعتی چی کارکنی، باید بدونی که برای نزدیک شدن به هدفت باید فردا چی کار کنی، بدترین دشمن سستی اراده هست اجازه نده شکستت بده، یادت نره که حتما توی محیط قرار بگیری خیلی رکن مهمی هست، همینطور که یک فوتبالیست اگه نیمکت نشین باشه افت می کنه هر کس توی زندگیش اگه توی رقابت نیفته افت خواهد کرد و توی محیط قرار گرفتن باعث رقابت میشه، شاید باید ترتیب نوشتم به گونه ای دیگه بود چون مرحله انتخاب هدف را جا انداختم، برای انتخاب هدف شاید زمان زیادی نیاز باشه ولی سعی کن زیاد طول نکشه، من خودم تقریبا دو هفته طول کشید که زیاده، ولی شاخه به شاخه نشو، اگه انتخاب کردی و وارد میدان شدی تا آخرش مبارزه کن. هدف و امید این دو زندگی را برات خیلی زیبا می کنه. در مورد نامزدت هم باید عرض کنم من توی این شرایط نبودم ولی اگه واقعا دختر خوبی هست و دوستش داری بعد از انتخاب هدف، هدفت را باهاش درمیان بگذار و ازش هم بخواه که هدفش را از زندگی باهات در میان بگذاره و بعد به هم انگیزه بدین، هم برای لحظات شکست سنگ صبوری میشه و باعث بلند شدنت میشه و هم همیشه انگیزه ای خانواده ای برای ادامه داری.
شرمنده متنم طولانی بود ولی امیدوارم بتونم تجربیاتم را به خوبی در اختیارت گذاشته باشم. برات آرزوی موفقیت می کنم

این جمله را هیمشه به یاد داشته باش: افتادن در گل و لای ننگ نیست، ننگ آن است که در آنجا به مانی

خیلی استفاده کردم, مرسی.

مطرح کردن و پرداختن به سوال بی محتوا و بیجای " که چی بشه؟" یه سمه که بعضی از دوستای جوون در یک دوره خاص به اون دچار میشن؛ اصلاً به این سؤال نباید فکر کرد.
کار کردن میتونه به هر فردی احساس ارزشمند بودن رو بده ، به ویژه برای آقایان.

توصیه من بیشتر روی کار کردنه ولی شاید ایت حرف کلیشه ای هم اگه خوب فکر کنی بد نباشه: مسافرت خارجی ، دختر بازی ، ویسکی ... به نظر میرسه شما از نظر مالی کاملا تامین باشی و مشکلی برای براورده کردن نیازهای اولیه مثل غذا و مسکن نداری، توصیه ی من اینه که اگه اتوموبیل شخصی داری یه دو سه هفته استفاده نکن ، همون دو سه هفته رو با ده بیست تومن سر کن و از امکانات غذای خونه و اینترنت مفتی هم استفاده نکن ؛ شاید متوجه بشی که حداقل 80% مردم چطور زندگی میکنن و این احساس شما رو هم ندارن!


ممنونم ازتون, خیلی ممنون.

اما واقعا این آدمای مذهبی رو که میبینم کیف میکنم, هیچ وقت یه آدم مذهبی رو ندیدم که مثله من دپرس بشه.
 

mohaghegh64

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدا بگم چی کارت نکنه با این تایپیکه ....
سره کار گذاشتی مارو
حتی جواب دادن هم نداره
خراب کردی رفیق
 

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندگی زیباست چشمی باز کن
گردشی در کوچه باغ راز کن​
هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بدبینی خود را شکست​
علت عاشق ز علتها جداست
عشق اسطرلاب اسرار خداست​
من میان جسمها جان دیده ام
درد را افکنده درمان دیده ام​
دیده ام بر شاخه احساسها
میتپد دل در شمیم یاسها​
زندگی موسیقی گنجشکهاست
زندگی باغ تماشای خداست​
گر تو را نور یقین پیدا شود
میتواند زشت هم زیبا شود​
 

simiar

عضو جدید
خیلی استفاده کردم, مرسی.




ممنونم ازتون, خیلی ممنون.

اما واقعا این آدمای مذهبی رو که میبینم کیف میکنم, هیچ وقت یه آدم مذهبی رو ندیدم که مثله من دپرس بشه.
ولی من اصلاً مذهبی نیستم!
شما درصد خیلی کمی دپرس هستی ، فقط یه خرده زیادی تأمین هستی از طرفی آدمی هستی که هنوز با ضمیر ناخودآگاه خودت فاصله ی زیادی نگرفتی و چون بیشتر کارهایی رو که کردی غیر اخلاقی بوده خودتو رنجوندی!!
 

shintu

عضو جدید
سلام بچه ها امید وارم حالتون خوب باشه؟؟؟
ی سوال دارم ممنون میشم اگه کمکم کنین
 

Atishpare_Shahi

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فقط ازت تشکر کردم که وقتی اومدی دیدی خوشحال شی :D
این کارا رو هم نکن اخر عاقبت نداره...
 

sepehr2222

اخراجی موقت
بابا داغونیا بیخیال همه چی ردیف میشه اینسری سفر رفتنی بیا با هم بریم بهت بگم چیکار کنی که دیگه دلت نخواد برگردی اونش با من.دختر بازیم که اسمش روشه بازی ....قرار نیست به کسی دل ببندی کلا با همه باشو با هیچکی نباش.آخه تو تصمیم میگیری میزنی تو خط موسیقیو بعد ورزشو .....اینارو باید توام با هم انجام داد هم سفر بری در همون حین دختر بازیتو بکنی موسیقیو ردیف کنی ماشین بازی و ورزشو الا آخر
 

scutcher

عضو جدید
من پیشنهاد میدم همه خودکشی کنیم.با هم دریک جا و در یک زمام


ای ول, یه این میگن پیشنهاد!!! عجب چیزی گفتی پسر!!! کلی حال کردم, حالا این وسط یه سوال؟! اگه همه خودومونو بکشیم اونوقت کار کاسبی خدا لنگ میشه که؟ اونوقت همه آخر الزمان و قیامت کشک میشه که؟!! ها؟ چی میگه؟!
 

scutcher

عضو جدید
ولی من اصلاً مذهبی نیستم!
شما درصد خیلی کمی دپرس هستی ، فقط یه خرده زیادی تأمین هستی از طرفی آدمی هستی که هنوز با ضمیر ناخودآگاه خودت فاصله ی زیادی نگرفتی و چون بیشتر کارهایی رو که کردی غیر اخلاقی بوده خودتو رنجوندی!!


ای؟! کدوم کارم غیر اخلاقی بیده؟!
 

simiar

عضو جدید
ای؟! کدوم کارم غیر اخلاقی بیده؟!

این کارا :
سوال. دخترا و پسرا لطفا جواب بدید.
بنده بعد از بیش از یه ربع قرن زندگی هنوز نفهمیدم واسه چی زنده هستم؟ http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/images/smilies/frown.gif


و گذاشت زندگی. خلاصه یه 3 4 تا سفر خارجی رفتم بازم دیدم نه, هیچ خبری نیست, سفر رفتن فقط خستگی داره, تازه تو کشور غریب نمیشه همون یه خرده لذت تو کشور رو برد. بیشتر داشتم ادا در میوردم که دارم کیف میکنم در حالی که اصلا تو طول سفرها کیف نمیکردم و منتظر بودم کی میشه بیام خونه.

بعد زدم تو کار دختربازی. آقایانو خانمها, از من به شما نصیحت, در این کار ( دختر بازی و دوست شدن با جنس مخالف) جز خواری, زبونی, بدبخت شدن, دپرس شدن و ناراحتی و ... چیزی عاید آدم نمیشه, 2 سال از عمرم رو باطل کردم واسه این کارهای چرند. آخرش هم هیچ. فقط یه قلب شکستهhttp://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/images/smilies/smile.gifhttp://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/images/smilies/cry.gif

بچه ها اگه دیگه تاپیک یا پستی ازم ندیدین بدونین من رفتم دیار باقیhttp://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/images/smilies/biggrin.gif! اگر رفتم اونجا و دیدم واقعیت داره شب میام تو خواب تک تکتون و بهتون میگم!http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/images/smilies/cool.gif

فعلا!
ضمناً از اون یک ربع قرنی که زندگی کردی که حداقل 15 سالشو که کوچولو بودی و ... پس مطمئن باش هنوز اول راهی ...
 

malo0osak

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
هر جور دنیارو بگیری همونجور واست میگذره اگه اسون بگیری اسون میگذره اگه سخت بگیری سخت میگذره مهم اینه که سعی کنی از کوچکترین چیز لذت ببری به طبعیت نگاه کن نه اصلا به خودت نگاه کن اگه خدایی نکرده خدا نخواد خیلی تعادلت رو از دست میدی به قدرت خدا فکر کن بهار بهترین فصلیه که ادم خدا رو واقعا حس میکنه درختا با خواست خدا شکوفه میده زمین سبز میشه...دیدی چه راحت میشه لذت برد؟
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به نظر من فقط 1 راه داره ..
یه نفرو پیدا کن یه دس کتک دُرُس حسابی بهت بزنه تا قدر زندگیتو بدونی ..
 
بالا