سال 2040 فلاكت بار ترين سال دنيا خواهد بود

نسیم

عضو جدید

پاريس و برلين به بيابان تبديل خواهد شد. لندن زير آب خواهد رفت. اروپا در تابستان دماي 49 درجه را تجربه خواهد كرد.

به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار تركيه به نقل از گازته وطن تركيه، جيمز لاولاك، از مشهورترين اقليم شناسان جهان با اشاره به اينكه گرم شدن زمين پديده اي اجتناب ناپذير است سال 2040 را فلاكت بارترين سال دنيا اعلام كرد.

لاولاك ضمن تأكيد بر اينكه از اين به بعد پيشگيري ها هيچ فايده اي نخواهد داشت مهمترين اثرات گرمايش جهاني براي 32 سال بعد را اينچنين عنوان كرد:


6 ميليارد نفر در دنيا اسير سيل، خشكسالي و بي غذايي خواهند شد.

ساكنين جنوب اروپا و خاورميانه به كانادا، استراليا و انگلستان كوچ خواهند كرد. براي اين افراد كمپهاي مهاجرين درست خواهد شد.

بخاطر تأثيرات شرايط آب و هوايي جنگهاي نژادي رخ خواهد داد.

اگر حتي از همين امروز هم انسانها از تكنولوژيهاي سازگار با محيط زيست استفاده كنند. يا برعكس از ذغال و ماشينهاي چهار ديفرانسيل استفاده كنند باز هم هيچ تأثيري روي گرمايش جهان نخواهد داشت چرا كه ديگر بسيار دير شده است!

دماي هواي تابستان در اروپا به طور متوسط بين 43 تا 49 درجه در تغيير خواهد بود. بخاطر افزايش دما در اروپا صنعت كشاورزي به پايان خود خواهد رسيد.

بيابان تا نقاطي از اروپاي مركزي پيشروي خواهد كرد و به پاريس و حتي برلين خواهد رسيد.
لندن به دليل بالا آمدن رود كمبريج به طور مداوم با سيل و زير آب رفتن دست و پنجه نرم خواهد نمود.

چين به كشوري غيرقابل سكونت تبديل خواهد شد. به همين خاطر چينيها به آفريقا نقل مكان خواهند نمود. به همين منظور؛ چين از هم اكنون مشغول فعاليتهايي در آفريقاست. روسيه هم به سيبري كلونيزه خواهد شد.

بنگلادش از نقشه جهان حذف خواهد شد!

روي زمين 80 درصد انسانها امكانات زيستي ندارند. يعني ظرفيت زيست زمين 20 درصد جمعيت جهان است. در سال 2040 اين هشتاد درصد خواهند مرد!


:crying::crying2::w04::w20::w24:
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
انیشتین می گه: دو چیز پایان نداره...کهکشانها و حماقت آدمها...البته در مورد اولی مطمئن نیستم;)
آدمها با حماقتشون همه چیزو نابود می کنن... این تازگی نداره... دلم به حال زمین و ساکنانش می سوزه...چوب حماقت این بشر نفهم به تن اونا هم می خوره
همین امسال تو استان ما چندین هکتار جنگل و به خاطر ساخت یه جاده ی مزخرف و کاملا بی مورد از بین بردن...خدا به همه عقل بده شاید اینجوری دستی دستی خودکشی نکنن...
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
یه چیز جالبو دقت کردین؟؟؟
اون موقع هم ما آسیایی ها (علی الخصوص خاور میانه) بدبخت و بیچاره میشیم ... باید بریم تو کمپ مهاجرین گردنمونو جلو انگلیسیا کج کنیم...ای خدا چرا هرچی سنگه مال پای لنگه؟؟؟:surprised::cry::cool:
 
آخرین ویرایش:

JU JU

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
از حماقت انسانها هرچی بگیم کم گفتیم
ولی واقعیت داره حالا ؟
 

Dr ehsan

عضو جدید
سلام
رئیس اداره ثبت اختراعات لندن ( شاید هم بریتانیا، درست یادم نیست) حدودای سال 1800 و خورده ای ( فکر کنم 1875، بازم درست یادم نیست. ولی اصل حرفم مهمه!) از سمتش استعفا داد و در نامه استعفاش نوشت که به نظرش همه چیزهایی که باید اختراع شده!!!! و توصیه کرد اداره ثبت اختراع هم تعطیل بشه!!!! :eek:
برادران رایت هم در مصاحبه ای که درست یک سال قبل از پرواز اولین هواپیماشون انجام دادن پیشبینی کردن که بشر تا صد سال آینده موفق به پرواز نخواهد شد!!!! :surprised:
بله دوستان گلم حماقت بشر انتهایی نداره، اما حماقت دقیقاً کدوم بشر مهمه!!!!
البته من نمی گم همین وضع رو در نابودی زمین ادامه بدیم ولی این هم یادمون باشه که معجزه و فاجعه واقعی هر دو به یک اندازه اتفاق می افتن. . . خیلی کم! :D
راستی این آقاهه با دانش اقلیم شناسیش فهمیده که خاور میانه و چین غیر قابل سکونت می شن، درست. اما از کجا فهمیده ما می ریم انگلستان و چینی ها میرن آفریقا؟؟؟؟
اصلاً مگه نگفته لندن سِیلو می شه؟؟؟ انوقت ما دیوونه ایم بریم وسط سیل؟؟؟؟؟؟
:biggrin:
 

xphoenix

عضو جدید
چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیخیال بابا!:w01:من اونموقع 50 سالم میشه!بسه دیگه!:child:
ولی گذشته از شوخی اینا چرت و پرته!البته خوبه که پیشگیری شه ها!!!!!اما اینکه نابود میشیمو میمیریمو اینا...الکیه!
به قوله مامانم تا اون موقع کی مرده کی زنده!!!حالتونو بکنین!!!:w40::w17::w40:
 

Similar threads

بالا