ساخت بی سیم 1 کیلومتری

reza1559

عضو جدید
سلام
من میخوام دوتا بی سیم بسازم که بردش حدود 1000 متر باشه این دوتا بیسیم فقط و فقط با هم در ارتباط باشند و صداش روی هیچ گیرنده ای اعم از تلویزیون ، رادیو و غیره نیفته.
کسی میتونه در این زمینه منو یاری کنه؟!البته بدون نیاز به آنتن هوایی
با سپاس
 
آخرین ویرایش:

moein

عضو جدید
ساخت این بیسیم که زیاد سخت نیست!
سختی کار اینه که هیچ دستگاهی نتونه دریافتش کنه!!
 

aghasina

عضو جدید
سلام دوستان
من میخوام ریموت با برد بالا بسازم ولی نمیدونم چطور باید این کارو انجام بدم
اگر میشه راهنماییم کنید
جواب رو کامل نگید!!
 

aghasina

عضو جدید
معذرت میخوام ولی نفهمیدم چی فرمودین
بیشتر توضیح میدین؟
ممنون
 

sar.naji

عضو جدید
<P>ok تصویر بالا دستگاهی را نشان می دهد که قادر است سیگنالهای صوتی را روی اشعه لیزر مدوله کرده و بسته به قدرت ماژول لیزری تا مسافت 200 متر ارسال نماید. دستگاه Receiver نیز قادر به آشکار سازی و پخش سیگنالهای صوتی می باشد. پروژه ای که ملاحظه می فرمایید یک پروژه مخابراتی بوده و قادر به تبادل اطلاعات صوتی در یک محیط مستقیم می باشد.اساس کار این دستگاه بر پایه امواج نوری بوده و برد آن نیز به ماژول لیزر آن بستگی دارد. پروژه مذکور از دو بخش فرستنده و گیرنده تشکیل شده است و در این مدل از میکرو استفاده نشده است ولی مدل میکرو دار آن نیز طراحی شده که صدا را دیجیتالی کرده و به صورت کد در می آورد و در طرف مقابل صدا را دیکد کرده/<BR></P>
 

mostaf-ns

عضو جدید
دزست همونطور که گفته شد باید موج ارسالی از فرستنده ی خودتو مودله کنی .
اگه می خوای بدونی که کدوم دستگاه مدولاسیون تورو می تونه بفمه یا نه فقط کافیه بری و اطلاعات اونرو مطالعه کنی مثلا برای گیرنده های معمولی باید بالاتر از 480کیلو باشه.
 

mostaf-ns

عضو جدید
برای برد بیشتر یا کمتر هم باید فرستنده ی خودتو با یه وات متر چک کنی . هر چی بتونی وات دستگاه خودتو با آنتن قوی تر بفرستی و منبع تغذیه آمپر بالا استفاده کنی بهتر جواب می گیری.
P=VI.
GOOD LUCK
 
بالا