سئو کلی سایت و بهینه سازی کلی سایت

رضا ملحانی

عضو جدید
سئو کلی سایت شاید جمله ای باشد که از سئوکاران شنیده باشید و یا در سایت هایی که خدامت سئو سایت را انجام می دهند دیده باشید. اما سئو کلی سایت چیست و چگونه به سایت شما کمک می نماید و چه مواردی و اصولی از سئو را شامل می شود. در ادامه به بیان توصیفی از سئو سایت خواهیم پرداخت.

سئو کلی سایت چیست؟

فرض نمایید شما در سایت خود محصولات متعددی را ارائه می نمایید و این محصولات و سرویس های شما به واسط کاربران جستجو می گردد. در این صورت شما نمی توانید برای سایت خود یک کلمه کلیدی و یا دو سه تا کلمه کلیدی انتخاب نمایید بلکه دایرکتوری کلمات کلیدی شما گسترده تر می شود و شما نمی توانید تمام پروسه سئو سایت خود را در یک کلمه کلیدی اجرا نمایید. و یا سایت های خبری را در نظر بگیرید که با تمامی خبرهای انتشار یافته می توانند مورد جستجو گردند و در واقع تمامی صفحات و خبرها می توانند هدفی را جذب ترافیک و کاربران باشند. تحت این شرایط بهینه سازی کلی سایت و یا سئو سایت کاربرد خود را می یابد.


انجام سئو کلی سایت

برای سئو کلی سایت چه کارهایی را باید اجرا نمود. در یک پاسخ باید گفت که در بهینه سازی کلی سایت و سئو کلی سایت، برای هر صفحه از سایت خود کلمه کلیدی را تعریف نمایید و برای آن تیتر و عنوان، متریک های سئو سایت را پیاده سازی نمایید. موارد زیر آیتم هایی در این خصوص می باشند.

بهینه سازی صفحات متناسب با تیتر صفحات

انتخاب عنوان مناسب صفحات بگونه ای که کلمه کلیدی صفحه در آن درج شده باشد.

به گونه ای که کلمات کلیدی در آن استفاده گردد.

بهینه سازی تصاویر در صفحه


با رعایت آیتم های یاد شده می توان اقدام به بهینه سازی هر صفحه از سایت خود نمایید و نیز همچنین می بایست برای صفحه نخست خود عنوان سایت مناسبی را انتخاب کنید و نیز فایل .htacess را فعال نمایید. در واقع در بهینه سازی کلی سایت هدف مورد تمرکز قرار دادن سایت در یک کلمه کلیدی نمی باشد بلکه با انجام سئو سایت در همه صفحات می خواهیم ارتقا رنکینگ در تمامی کلمات کلیدی را مشاهده نماییم. سایت های خبری و نیز سایت هایی که محصولات متعدد دارند اغلب عنوان سئو کلی سایت را یاد می کنند و پشتیبانی سئو سایت به طور مستمر باید اجرا گردد.



[FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]تور لحظه آخری[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار تهران[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار غرب[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]cccam server[FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot]سئو سایت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
[FONT=&quot]تخفیف[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]اتوبار[/FONT] [FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot] باربری[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]طراحی لوگو[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot]ترجمه مقاله[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]انجام پایان نامه[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]سئو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]طراحی سایت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]قالب وردپرس فارسی[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot]قیمت دلار[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot]ایمپلت[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]ماساژ[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]سنگ کورین[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot]هتل کایا لاله پارک تبریز[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]درب اتوماتیک[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]راهبند[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]کرکره برقی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]جک برقی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]درب شیشه ای[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]کانکس[/FONT] [FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]ماژول تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]پاور تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]ماژول قرمز[/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]پاور تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot]عکاسی صنعتی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]آتلیه عکاسی[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]کیف[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]آتلیه کودک[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]آتلیه عروس[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]تابلو روان[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]آرایشگاه زنانه[/FONT] [FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]اجاره اسپیس [/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]قیمت اسپیس[/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]اسپیس[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]غرفه سازی اسپیس[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]خرید [/FONT]vpn [FONT=&quot] ، [/FONT]iptv server
 
بالا