زیبای خفته در حال راه رفتن خوابش میبرد!!!

mehdisato66

عضو جدید
دختر 15 ساله ای که به بیماری به نام "سندرم زیبای خفته " دچار است همیشه در حال چرت زدن است.




این دختر 15 ساله " استیسی کامرفورد" نام دارد که از نوعی بیماری خاص رنج میبرد. وی به صورت دوره ای به خواب عمیق فرو میرود و اکثرا در حال چرت زدن است در آخرین دوره ای که وی به خواب عمیق رفت مدت 2 ماه در خواب بوده است. او یکی از 1000 نفری است که در سراسر دنیا به این بیماری عجیب دچار هستند .






مادر 53
ساله وی میگوید:شروع دوره ها هیچ علامت خاصی ندارد . گاهی وی در حال راه رفتن ناگهان کف خانه می افتد و خوابش میبرد . این اتفاق به قدری سریع رخ میدهد که او حتی فرصت نمیکند خود را به جای مناسبی برساند.







او در شرایط خواب عمیق از رختخواب خارج شده و به دستشویی میرود و گاهی غذا میخورد و آب می نوشد اما همه این حرکات را در حالی که خواب است انجام میدهد .زمانیکه از خواب برمی خیزد فکر میکند یک روز در خواب بوده و از اتفاقات افتاده کاملا بی اطلاع است و همه چیز را فراموش کرده است و چیزی به خاطر نمی آورد.
نکته جالب اینکه وی در دوره های خواب عمیق صدایش تغییر میکند و مانند یک کودک حرف میزند و رفتار میکند . او مدت یک سال است به این بیماری مبتلا شده است و هنوز درمانی برای این بیماری یافت نشده است. او به دلیل این بیماری مجبور شده است مدرسه را رها کند که این مسئله به شدت وی را ناراحت کرده است
.
 

sahar hosseiny

عضو جدید
مریضی جالبیه ها خوابیدن زیاد کاش منم این مریضیو داشتم که مامانم انقد به خوابیدنم گیر نمیداد.
 

et-rt

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اگه یکی تو خونه ی ما اینطوری بود میگفتین جن زده شده
همه جای خونه نمک میپاشیدیم و هزارتا دعا خون میاوردیم
 

Similar threads

بالا