خواستگاری خلاقانه با ساخت یک بازی به سبک سوپر ماریو!

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز
مطمئنا این حرف را قبول دارید که یک شوالیه که با پشت سرگذاشتن تمامی خطرات به دنبال نجات شاهزاده خانم نهایتا ازدواج با اوست، سوژه بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای از قدیم تا کنون بوده است و این موضوع حتی رویای تا قسمتی فانتری بسیاری از دختر خانم‌ها نیز بوده است که احتمال بروز آن در دنیای واقعی بسیار ضعیف است!



از روی دیگر خواستگاری به روش های عجیب و غریب و البته خلاقانه چندی است که رواج پیدا کرده است و در این میان فردی به نام رابرت فینگ نیز با طراحی یک بازی رایانه‌ای کم حجم با همین موضوع از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کرده است.



این برنامه نویس ۲۴ ساله آمریکایی یک بازی کم حجم اینترنتی به نام Knight Man تولید کرده است که دارای سبک بازی سوپرماریو است وقهرمان از طرایق عبور از موانع وجمع آوری تکه های طلا در نهایت یک حلقه طلا برای عروس تهیه کرده و در نهایت از اوخواستگاری کند که البته برای رسیدن به انتهای بازی تنها ۱۰ دقیقه زمان لازم است.



رابرت که برای طراحی و توسعه این بازی بیش از ۵ ماه زمان صرف کرده بود آنرا به دختر مورد علاقه خود هدیه می‌دهد و اونیز مشغول بازی شده و در پایان متوجه شباهت‌های کاراکترهای بازی با خود و رابرت می شود و در نهایت متوجه می‌شود که تمامی این عوامل برای خواستگاری رابرت از او بوده است که البته از همین روی به این پیشنهاد نیز جواب مثبت می‌دهد.



رابرت بعد از موفقیت در این کار وب سایتی موسوم به پیکسل رومنس راه اندازی کرد که با کمک مالی اهدا شده به امر ازدواج جوانان کمک خواهد کرد ودر ضمن کاربران می توانند از بازی مذکور لذت ببرند.

Source: rocketnews24​
 

X.Doll

عضو جدید
بله شوالیه و شاهزاده خانم فانتزیه ولی واقعیتش میشه شرک و فیونا :biggrin:
 

Similar threads

بالا