[خلاقیت معماری] خلاقیت ایده هنر زیبایی و ... معماری !

V A N D A

عضو جدید
کاربر ممتاز
هنر نمایی با شانه تخم مرغ





.










 

₪آمیتریس₪

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خلاقیت با کتاب...

خلاقیت با کتاب...


نیک جورجین" یک هنرمند انگلیسی است که بعد از ورود تبلت ها و گسترش کتاب های دیجیتالی برای اینکه یادی از کتاب های کاغذی کرده باشد شروع به ساخت اشکال مختلف با کتاب های کهنه کرد. مهمترین و البته زیباترین کتاب هایی که او درست کرده بود صورت های انسانی بود که با بیش از 200 کتاب درست شده بودند.

صورت های کتابی






خانه ای از کتاب
یکی از هنرمندانی که علاقه خاصی به استفاده از کتاب در کارهایش دارد "ماتیج کارن" اهل اسلواکی است. این هنرمند در بیشتر کارهایش از کتاب استفاده می کند و آن را وسیله ای بسیار مناسب برای خلاقیت های متفاوت می داند. یکی از زیباترین کارهای او خانه ای بود که از کتاب ساخته است. برای ساخت این خانه کتابی بیش از یک هزار کتاب استفاده شده است.






آواژور یا کتاب؟

یکی از زیباترین طرح هایی که تا به حال برای استفاده متفاوت از کتاب ارائه شده است را می توان کتاب "تاکشی ایشیگورو" از ژاپن دانست. در طرحی که او ارائه داده است یک آواژور کاغذی در میان کتابی پنهان می شود. در نگاه اول شما با یک کتاب روبرو هستید اما وقتی کتاب را باز می کنید یک آواژورکاغذی از میان آن خارج می شود.


 

₪آمیتریس₪

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ادامه : خلاقیت با کتاب...

ادامه : خلاقیت با کتاب...

نقاشی سه بعدی
"برایان دتمر" علاقه خاصی به نقاشی کردن دارد و البته دوست دارد در این زمینه با دیگر نقاشان دنیا تفاوت داشته باشد به همین علت او نقاشی در بطن کتاب را حرفه خودش قرار داده است. او کتاب های کهنه را جمع آوری می کند و سپس طرح های مورد نظرش را با چاقو درون این کتاب ها در می آورد و سپس شروع به رنگ آمیزی می کند. نهایت نقاشی های او طرح های بسیار زیبا و غیرقابل تصوری هستند که با قیمت های مختلف به فروش می روند.




خانه ای در کتاب

یک معمار دانمارکی به نام "اولافور الیسون" چندی پیش یک کتاب بسیار جالب را رونمایی کرد که در آن تمامی قسمت های خانه خودش را با جزئیات خاصی نشان داده بود. او برای این کار با لیزر درون کتاب را خالی کرده بود به طوری که با باز کردن کتاب عمق خانه معلوم بود و با ورق زدن می توانستید به هر بخش خانه دسترسی داشته باشید. او برای تکمیل این کتاب نزدیک 454 برش با لیزر ایجاد کرده بود.



 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
دیــــــــــوار QWERTY

دیــــــــــوار QWERTY

سارا فراست هنرمندی است که کار جالبی انجام می دهد:
او کلید های روی کیبردهای قدیمی و بدون مصرف را جدا کرده، آنها را روی دیوارهای مختلف کنار هم می چیند و از آنها یک اثر هنری جذاب به وجود می آورد.






او این کار را در مکان های مختلفی انجام داده و آثار جالبی خلق کرده است. از یک دیوار اتاق گرفته تا مجموعه ای بزرگ در یک مرکز تجاری.








 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
ایده ای متفاوت و خلاقانه برای طراحی پل

ایده ای متفاوت و خلاقانه برای طراحی پل

در توصیف ایده این پل فقط می توان یک چیز گفت: فوق العاده است. تصورش را بکنید که یک پل بر فراز رودخانه با توری آکربات بازی ساخته شود و عابران مانند خرگوش با پریدن از روی آن عبور کنند.

البته احتمالا هنگام عبور گردن چند نفر می شکند! اما اگر زنده و سالم به آن طرف پل برسید خاطره ای فراموش نشدنی خواهید داشت.

این پل توسط یک معمار برای مسابقه طراحی پل در پاریس ارایه شده و آنها می گویند با این طرح لذت زندگی شهری را به شما یادآوری می کند.



هر چند بعید است که در عمل شاهد ساخته شدن این پل باشیم اما دیدن تصاویر آن هم به اندازه کافی مسحور کننده است.


 

پروانه شیرازی

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
استخر مخفی در حیاط خانه

استخر مخفی در حیاط خانه

[FONT=&quot] در این منزل باید مواظب زیر پاییتان باشید چون هر لحظه احتمال پایین رفتن زمین میرود.این استخر در وسط حیاط این خانه قرار دارد البته بصورتی که قادر به دیدنش نیستید. با فشردن یک کلید بخشی از حیاط به پایین میرود و استخر پدیدار میگردد. عمق این استخر قابل تنظیم است و میتوان آن را برای استفاده های متفاوت تنظیم کرد[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT]ltKyPAClfH.jpgPzArUVGXQh.jpg
 

masib

عضو جدید
کاربر ممتاز
بوتیک با دیواری از کیسه های کاغذی خرید

بوتیک با دیواری از کیسه های کاغذی خرید

بوتیک OWEN در نیویورک نمونه یک طراحی خلاق و نوآورانه است. این فروشگاه لباس ابتکار جالبی در طراحی داخلی خود انجام داده است. با کمک استودیو Tacklebox دیوار داخلی این بوتیک به جای پوشش با رنگ و کاغذ دیواری، با استفاده از ۲۵۰۰۰ پاکت کاغذی قهوه ای رنگ با الگوی لانه زنبوری پوشیده شده است. قرار دادن این تعداد پاکت کاغذی در دیوار و سقف این بوتیک، به زیبایی با دیوار آجری مقابل و کف چوبی تیره هماهنگ شده است. ترکیب عناصر طراحی این فروشگاه لباس به خوبی با سبک صنعتی این ساختمان هماهنگ شده است. حتی از میله های فولادی برای آویزان کردن و نمایش لباسها استفاده شده تا این هارمونی به خوبی حفظ شود.
استفاده از پاکتهای کاغذی علاوه بر مقرون به صرفه بودن، فضایی خلاقانه و محیطی گرم و صمیمی برای خریداران ایجاد کرده و تجربه یک خرید به یاد ماندنی را فراهم کرده است.











 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
اطلاعیـــــــه : تفکیک ِ موضوعی ِ تاپیک ِ "ویترین تالار-خلاقیت-ایده-زیبایی و ..."

اطلاعیـــــــه : تفکیک ِ موضوعی ِ تاپیک ِ "ویترین تالار-خلاقیت-ایده-زیبایی و ..."

با سلام و احترام . . .

و با اجازه ی همه ی دوستان ِ عزیز معماری ، علی الخصوص دوست ِ خوبم خانوم مهندس rozhann عزیز :gol:

نظر به اتخاذ سیاست های جدید برای هدایت مطالب ِ تالار ِ معمـــــــــــاری، و همچنین دسته بندی ِ موضوعی و مطالب همسو و مرتبط ، تصمیم گرفته شد که این تاپیک ،( که دارای گستردگی ِ موضوعی ِ زیادی هست ) تجزیه و تفکیک به موضوعات ِ مختلف بشه ، تا هم از مطالبش بهتر استفاده بشه ، و هم نظم ِ مطالب ِ تالار حفظ بشه .
همچنین ، کسانی که این تاپیک رو دنبال می کنند ، در جریان هستند که این تاپیک ، خیلی زود به زود آپدیت میشه و به صفحات بعد میره ؛ کما اینکه تا کنون به هفتاد صفحه رسیده ( یعنی چیزی حدود 700 پست ) ؛ و نتیجه این هست که پست های قبلی و قدیمی تر ، کمتر دیده میشه . ( حتی پست هایی که مثلا سه روز پیش گذاشته شده ، چه برسه به پست های یک ماه پیش و قبل تر ) .

با توجه به بررسی های انجام شده ، مطالب ِ تاپیک ، در سه حوزه قرار میگیره که هر کدام به این شرح است :


  1. خلاقیت های معمارانه و طراحی ِ معماری ( یعنی موضوعاتی که به مستقیما به معماری و طراحی ِ معماری مربوط هستند ) . مثال : #681 - #684
  2. خلاقیت های مبلمان و دکوراسیون ِ داخلی ( یعنی موضوعات مرتبط با طراحی مبلمان ) . مثال : #693 - #694
  3. خلاقیت های طراحی ِ صنعتی ( یعنی موضوعاتی با محوریت طراحی ِ صنعتی ) . مثال : #687 - #664


حال ، این سه موضوع رو تفکیک می کنیم و در سه تالار ارائه میدیم .

1- موضوع اول ( یعنی خلاقیت های معمارانه و طراحی معماری ) و همچنین موضوعاتی که هیچ فضایی برای اونها مشخص نشده ، در همین تاپیک پیگیری میشه . ضمنا منظور ،طراحی ساختمان نیست.

2- موضوع دوم ( یعنی خلاقیت های مبلمان و دکوراسیون ِ داخلی ) در تالار معماری داخلی پیگیری میشه ، و موضوعات مرتبطی که در تاپیک هست ، به اونجا منتقل خواهد شد .
تاپیک ِ مورد نظر : http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon3.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/images/misc/sticky.gif مهم :طراحــــــــــی های خـــــــلاقانه مبلمان و دکوراسیون داخلی

3- موضوع سوم ( یعنی خلاقیت های طراحی ِ صنعتی ) ، در تالار "گرایش های مهندسی معماری" پیگیری میشه ، و موضوعات مرتبطی که در تاپیک هست ، به اونجا منتقل خواهد شد .
تاپیک مورد نظر : http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon3.gif خـــــــــــلاقیت : طراحـــــی های صنعتــــی ِ خــــلاقانه


امیدوارم که این حرکت ، گام ِ مفیدی در جهت ِ نظم بخشی و سامان دهی ِ موضوعی ِ مطالب ِ تالار معمــــــــــاری باشه .
همچنین مثل همیشه ، از همراهی و همکاری ِ شما دوستان ِ خوبم ، بی نهایت سپاسگزارم .
موفق و مؤید باشید . :gol:



پانوشت : جهت اطلاع باید عرض کنم که تاپیک ، به صورت موقتی و چند روزه قفل خواهد بود ، تا هم همه ی دوستان اطلاعیه رو دیده و آگاه بشن ، و هم اینکه تغییرات جدید اعمال بشه . جهت ادامه ی فعالیت ها ، می تونید مطالب ِ مرتبط رو در اون دو تا تاپیک قرار بدید . ممنونم . :gol:
 
آخرین ویرایش:

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
تاپیک باز - تغییرات اعمال شد .

تاپیک باز - تغییرات اعمال شد .

درودی دیگر . . .

به اطلاع میرسونم که تغییرات ، انجام شد ؛ چیزی حدود ِ 360 پست از تاپیک ، مدیریت شد ؛ همچنین اکثر ِ پست های مربوط به موضوعات ِ ذکر شده ، منتقل شد ؛ ( البته هنوز به صورت کامل انجام نشده ، اما در این مقطع ِ زمانی قابل قبول هست که انشاالله در آینده و سر فرصت ، انجام خواهد شد ) .
فقط نکته ای که در پاکسازی تاپیک به چشم میخورد ، این بود که پستهای زیادی تصاویرشون مسدود شده و از بین رفته بود ، که تا جایی که امکانش بود ترمیم شدن ؛ اما سخن از یک و دو و سه تا پست نیست . لذا خواستم عرض کنم که وقتی که مطلب ( مخصوصا عکس ) میزاریم ، در خاطر داشته باشیم که از ***** شکن استفاده نکنیم ، تا همه ی تصاویر ، برای همه ی اعضاء قابل رؤیت باشه . و همچنین عکس ها رو از سایت های معتبر آپلود کنیم .
امیدوارم که دوستان ، به زودی با این تفکیک ها مأنوس بشن ، و این تغییرات شما عزیزان رو دچار سردرگمی نکرده باشه .
تاپیک باز شد ، و دوستان ِ خوبم میتوانند مثل سابق ، فعالیت های خودشون رو از سر بگیرن .
موفق و پیروز باشید . . .:gol:
 

V A N D A

عضو جدید
کاربر ممتاز
دفترمقوایی از پل کودمی

هنرمند فرانسوی پل کودمی PaulCoudamy ،فضای داخلی یک دفتر مقوایی برای یک آژانس تبلیغاتی در پاریس را طراحی کرده . اومبلمان ، بیست ایستگاه کاری ، پارتیشن ، اتاق جلسه با عایق آکوستیک و انباری را بامقوای لانه زنبوری با 4cm ضخامت و مقاوم در برابر آب و چسب چوب و نواری ایجاد کرده است وهیچگونه ساختار اضافی وجود ندارد . نورپردازی فضا از چترهایی ایجاد شده که نوعی سحر و جادو را به ارمغان می آورد . چالش طراحی ، ایجاد یک فضای اداری در یک اتاق صنعتی 180 در شمال پاریس و در زمانبندی یک ماهه با حداقل بودجه بود . فضا کاملأ مدولار و تمام پارتیشن ها محرک هستند . طراح ، بر روی طیف گسترده ای از پروژه ها واختراعات کار کرده ؛ از طراحی شئ ، فضای داخلی ، ایستگاه های آزمایش تا ساختارهنری .
منبع :www.dezeen.com




.

.

.

.

.

.

.
 

V A N D A

عضو جدید
کاربر ممتاز
ساختمان های کاغذی
معمار باذوق این ساختمان های کاغذی، هنرمندی بنام "کریستین الیهان" اهل امریکاست. او از طریق ترکیبی از مهارت های حرفه ای و با الگوبرداری از بناهای واقعی به روشی استادانها ین بناها را بوجود آورده است. سوژه های استفاده شده در این کار هنری بناهایی از قبیل برج ایفل، تاج محل وهمین طور بعضی اماکن شهرهای آمریکا است. جنس اصلی استفاده شده در این آثار هنری فقط نوعی کاغذ آبرنگ بوده است.
منبع : بلوگفا . کام




.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.​

 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
صندلی تاشو

صندلی تاشو




Robert van Embricqs به تازگی صندلی جالبی را طراحی کرده است. او از قطعات مکعب مستطیل چوبی برای خلق این صندلی استفاده کرده است.

این قطعات با نظم بسیار خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته است. قطعات چوبی بکار برده شده، حالت لولایی داشته و به راحتی باز و بسته می شوند.

این صندلی پس از باز شدن تبدیل به تخته چوبی مستطیل شکل میشود و به راحتی قابل جابجایی می باشد. همچنین با توجه به انعطاف پذیری این صندلی، فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.












منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز



 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
پلكان مهره ؛ ساختاري خوداتكا از فرمي ارگانيك

پلكان مهره ؛ ساختاري خوداتكا از فرمي ارگانيك

اندرو مك كنل، با الهام از ستون فقرات يك نهنگ، راه پله مهره را طراحي نموده است. اين پلكان تنها تقليدي از يك فرم ارگانيك نيست، بلكه تحولي در فرم دهي به يك سازه مي باشد. بخش بزرگي از اين طراحي به جستار پيرامون يافت يك جزء يا مهره انجام گرفته است، تا بتوانند با بهم پيوستن به ستون مهره اي تبديل گردند كه ساختاري سخت و خود اتكا جهت پلكان ميان دو طبقه داشته باشد.
سطح بيروني آن متشكل از چندين لايه بادوام از فيبر كامپوزيت مي باشد، در حاليكه عناصر سازه اي در درون آن جاي گرفته اند. مهره ها با استفاده از اتصالات و پين هاي فولادي به يكديگر متصل مي گردند. وقتي كه اتصال مهره ها انجام گرفت، ساختار اسپيرال پيوسته آن در كنار نرده هايي در عرض هر پله ادامه پيدا مي كند كه با فرم ساختاري و شبكه اي از ميله هاي فولادي تقويت گشته است.
ورق هاي فولادي به يكديگر متصل مي گردند و به سطح طبقه بالا لنگر مي گردند. فراتر از اين ها، هيچ پشتيباني ديگري از مهره ها نمي گردد و خود به عنوان يك عضو ساختاري عمل مي كنند و نيروهاي يوجود آمده از رفت و آمد كاربران را تحمل كرده و به طبقات متصل به آن، انتقال مي دهند. اتصالات فولادي ميان مهرها و اتصالات بين پلكان و طبقه ها، به خوبي در برابر نيروهاي پيچشي و دوراني ناشي از پله هاي معلق و مارپيچ مقاومت مي كنند.
هر مهره از اين پلكان، كفْ پله، نرده و دستي نرده را تشكيل مي دهد و شما اين اجزا را به وضوح در هر مهره از ستون فقرات وال مي توانيد مشاهده كنيد. پلكانِ مهره، پيكره بندي دوباره اي از اين فرم آشنا و تبديل آن به يك قطعه منحصر بفرد و كاربردي مي باشد.​

پلكان مهره

پلكان مهره

پلكان مهره

جزئيات پلكان مهره



جزئيات پلكان مهره



پلكان مهره



يك مهره از پلكان


جزئيات ساختاري يك مهره



طريقه شكل گيري يك مهره از كانسپت

نحوه اتصال بين مهره ها



مـنـــــــبـع : www.archdaily.com
 

masib

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاغذ دیواری های 3 بعدی چند منظوره

کاغذ دیواری های 3 بعدی چند منظوره

کاغذ دیواری به عنوان یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در طرحها و رنگهای مختلف بکار می رود. شرکت سوئدی Kredema ابتکار جالبی انجام داده و کاغذ دیواری ۳ بعدی چند منظوره Off the wall را طراحی کرده است. شما با استفاده از این ایده جالب می توانید علاوه بر اینکه دیوارهای منازل خود را با کاغذ دیواری دلخواه خود بپوشانید، همزمان می توانید قفسه هایی برای نگهداری کتاب یا سایر اشیای تزئینی خود روی دیوار داشته باشید. این شرکت ۵ نوع قفسه در ابعاد مختلف تولید می کند و شما می توانید آنها را در فواصل مختلف و با سلیقه خود روی دیوار نصب کرده و در انتها با کاغذ دیواری انتخابی خود روی آنها را بپوشانید.













 

masib

عضو جدید
کاربر ممتاز
چراغ خواب چوبی با قابلیت تغییر شکل

چراغ خواب چوبی با قابلیت تغییر شکل

این چراغ خواب جالب دارای قطعات با سایزهای مختلف چوبی می باشد که شمامی توانید به دلخواه و بنا به سلیقه خود جای آنها را تغییر واشکال زیبایی را بوجود آورید.












 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
قطعات مغناطيسي خوداتكا ؛ چيدماني بدون مقياس، كاربرد و تناسب

قطعات مغناطيسي خوداتكا ؛ چيدماني بدون مقياس، كاربرد و تناسب

واحدهاي خودْ دوقطبي (OBU ) ، قطعاتي چند رنگ و براق مي باشند كه با چيدمان هايي متنوع در كنار يكديگر قرار مي گيرند و توسط معمار اليزابت لِمرچير به طور اختصاصي براي فضاي هنري اسنيا در فرانسه طراحي گشته اند. اين هنرمند از آرايش و چيدمان اين قطعات به عنوان جداكننده هاي يكپارچه ي محيط، شكل دهنده هاي فضا، حجم و ابعاد استفاده نموده است. اين اكتشاف هنري، بازتابي از زمينه معماري اين هنرمند بوده است.

.

.

.

.

.

.

 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
ويتو آكنچی و رقص نوارهای فولادی سيال در واترپارك

ويتو آكنچی و رقص نوارهای فولادی سيال در واترپارك

اگر در كنار واترپارك WaterPark City قدم زنيد، قطعا از كنار قطعات هنري جديد مي گذريد. ويتو آكنچي هنرمند پشت اين طرح ها است. او يك طراح، معمار منظر، مجري و هنرمند است. همچنين او در كالج ها و دانشگاه ها تدريس مي كند و هنوز در سن 72 سالگي روي پروژه هاي زيادي كار مي كند.
قطعات نصب شده در واترپارك نسبتا منحصر بفرد است و از صدها نوار فولادي ساخته شده كه همه به صورت دستي چكش خورده و جوش داده شده اند. اين ساختار مشكي رنگ شامل نيمكت هاي پيچ داری براي نشستن مي باشد.​

.

.

.

.

 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
بالکن های مخفی ، پنجره هایی رو به آینده

بالکن های مخفی ، پنجره هایی رو به آینده

یک معمار هلندی Hofman Dujardin, با ارائه یک طرح خلاقانه مشکل کمبود فضا جهت تراس و بالکن را حل کرده است .




(Bloom Frame)
پنجره ای که بالکن می شود یا بالکنی که پنجره می شود ! در واقع یک بالکن متحرک, بدون هزینه بنایی و با اتصالات بسیار محکم و محاسبه شده و کاربردی برای اضافه شدن به خانه ها و ساختمانهای ساخته شده , پنجره ای که سریعاً شما را به درون فضای شهری هدایت می کند .






البته اگر کمی بخواهیم وارد جزئیات قضیه شویم در صورتیکه نخواهیم از کف شیشه ای برای بالکن استفاده کنیم پنجره در حالت بسته کمی بالاتر از آنچه باید باشد قرار می گیرد و قطعاً می توان به بکارگیری متریالهای متفاوتی درساخت آن خوشبین بود. همچنین شاید بهتر باشد در هنگامی که بصورت بالکن باز می شود قسمتی از سطح کف بالکن برای انتقال بار بروی کف اتاق قرار گیرد و مسلماً بحث های سازه ای نظیر اضافه بار وارده و ... نیز باید بشدت مد نظر قرار گیرند .






بهر حال این طرح امکان حداکثر استفاده از سطح بیرونی ساختمان را فراهم می کند و برای آپارتمانهای کوچک نسل آینده می تواند یک راه حل باشد. توجه به نمای شهری این پروژه ها نیز ضروری ست .





(Bloom Frame) یک نوع آزادی سیال در شهرنشینی معاصر خواهد بود ، شهری با بالکن های مخفی و پنجره هایی رو به آینده!


منبع:lidaaminian
 

Seti.Star

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلاقیت در طراحی اولین جنگل عمودی جهان

خلاقیت در طراحی اولین جنگل عمودی جهان




ساختمان های آپارتمانی سازگار با محیط زیست در مرکز شهر میلان، ایتالیا، که از صدها درخت واقعی کاشته شده در بالکن.
طراحی شده توسط معمار ایتالیایی Stefano Boeri در، دو برج مسکونی بیش از 900 اصله درخت، 5،000 درختچه ها، و 11،000 گیاهان خانه.
بالکن های این آپارتمان ضد اب بوده و پر از خاک با کیفیت بالا با سیستم های آبیاری گیاهی خودکار



!









http://www.cloob.com/profile/blog/one/username/abolfazl_maybod/logid/1749819
 

Seti.Star

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر نقاشی کودک به عروسک تبدیل گردد!!

اگر نقاشی کودک به عروسک تبدیل گردد!!

در کشور آلمان استودیویی وجود دارد که نقاشی کودکان را به عروسک تبدیل می کند. والدین کودکان، نقاشی فرزند خود را برای این استودیو ارسال می کنند و این شرکت نقاشی آنان را با جزئیات بسیار دقیق و زیبا با وسایلی مانند پارچه، کرک، نخ و سوزن به شکل عروسک می سازد. نمونه هایی از نقاشی و عروسک هایی رو که توسط این استودیو طراحی شده می توانید مشاهده کنید. امیدوارم که لذت ببرید.

























منبع:ایران سان
 

Similar threads

بالا