خبر : کنسرت‌ رضا صادقی، احسان خواجه امیری وسیمین غانم هفته ی اینده

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کنسرت‌ رضا صادقی، احسان خواجه امیری وسیمین غانم​
بازار برگزاری کنسرت‌ها، حسابی داغ است. به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به اجرای زنده موسیقی می‌توانند از میان کنسرت‌های هفته آینده، موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنند؛ از پاپ تا موسیقی سنتی و موسیقی کلاسیک حتی، که توسط ارکستر سمفونیک اجرا می‌شود. نگاهی می‌اندازیم به اتفاقات موسیقایی روزهای آینده. اطلاعات لازم برای شرکت در این کنسرت‌ها هم ضمیمه متن است.


شاید سفید؛ «رضا صادقی»


این خواننده محبوب، روزهای ۶، ۷ و ۸ آبان در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. کنسرت رضا صادقی در دو سئانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. رضا صادقی در این رابطه به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «به همراه گروه ارکستر بزرگ که متشکل از ۶۰ نفر است که ۱۳ نفر اعضای بخش پاپ و مابقی اعضای ارکستر زهی و بادی و سمفونیک هستند به رهبری بهنام ابطحی به مدت دو شب و هر شب دو سئانس در سالن همایش‌های برج میلاد روی سن می‌‌رویم.» در ادامه این گفت‌و‌گوی‌کوتاه، رضا صادقی از غافلگیری‌هایی در کنسرت جدیدش خبر می‌دهد: «تهیه‌کننده این کنسرت ایران‌گام و شرکت ققنوس است و در این ۳ شب گلچینی از تمامی قطعات آلبوم تازه‌ام با تنظیمی کاملا متفاوت به همراه سورپرایز‌هایی ویژه اجرا خواهم کرد… و خدا رو چه دیدی؟ شاید با پیراهن سفید روی صحنه ظاهر شدم.»
بلیت‌های این کنسرت قیمت‌های متنوعی دارد: ۲۰، ۳۰، ۳۵، ۴۵ و ۵۰‌هزار تومان. سایت «ایران کنسرت» خبر می‌دهد بلیت تمام سئانس‌ها تمام شده است. البته تجربه نشان می‌دهد در کنسرت‌های این چنینی، دنبال بلیت گشتن، بی‌نتیجه نمی‌ماند.



یه خاطره از فردا؛ «احسان خواجه امیری»


این خواننده پاپ امشب و فردا در تالار بزرگ کشور کنسرتی را اجرا می‌کند. این کنسرت در یک سئانس، ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود. خواجه امیری این شب‌ها گلچینی از آلبوم‌های قبلی و قطعات آلبوم جدیدش «یه خاطره از فردا» را اجرا می‌کند. این هنرمند به همراه اعضای ارکسترش که متشکل از «میثم مروستی» نوازنده ویولن و سه‌تار، «‌زایا سلیمان» نوازنده درام و سرپرست ارکستر، «بهرنگ بهادرزاده» نوازنده کیبورد، «هومن نامداری» نوازنده ساکسیفون و… است، به روی صحنه می‌رود.
علاقه مندان می‌توانند با قیمت‌های ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰ و ۴۵ هزار تومان برای طبقه همکف و با قیمت‌های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزار تومان برای بالکن بلیت تهیه کنند و برای خرید بلیت با شماره ۲۲۹۵۵۷۴۷ (موسیقی ما) تماس بگیرند. کانون فیلم «هشت و نیم» هم یکی دیگر از مراکز فروش بلیت‌های این کنسرت است؛پاسداران،.میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جوانشیر، واحد‌های تجاری ساختمان پزشکان فارابی، کانون فیلم هشت‌و‌نیم.



موسیقی سنتی: «نوا» و «هزاران»


کنسرت موسیقی نوا (گروه شکر شکن) روزهای ۶ و ۷ آبان، ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود. مهدی آذرسینا سرپرست این گروه است و در این کنسرت هم می‌خواند و هم عود می‌نوازد. او درباره این کنسرت به خبرگزاری سینمای ایران گفت:« این کنسرت به اسم نوا، مجموعه ای است در دستگاه نوا که به همراه گروه اجرا می‌شود . این اجرا علاوه بر آنکه بر اصالت موسیقی ایرانی تاکید دارد اما در ساختار موسیقی آن نوگرایی شده است.» وی در ادامه توضیح داد که کنسرت این گروه دو بخش دارد و در بخش اول؛«اجرای کنسرت پس از پیش خوانی آواز اجرا می شود و به دنبال آن تصنیف طرب خوانده می شود و موسیقی وارد نوا می شود که در سه بخش آهنگسازی شده است. این بخش سه موومان دارد که آواز نوا، نهفت و تصنیف اصلی این بخش به نام «هنگامه» با شعری از اقبال لاهوری اجرا می‌شود.» برنامه‌ها در بخش دوم از این قرار است:« بخش دوم با آواز ملک حسین آغاز می‌شود و به دنبال آن «نی ریز» و ورود به آواز اصفهان است. پس از این آواز تصنیف «پای کوبان» و آواز اصفهان است همچنین قطعه‌ای برای سنتور و کمانچه نیز نوشته شده که در مقابل گروه است و پس از آن آواز اجرا می شود و در بخش پایانی کنسرت تصنیف «ساقیا» اجرا می‌شود.» قیمت بلیت‌های این کنسرت ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان است و برای خرید آن می‌توانید با مرکز «موسیقی ما» با تلفن: ۲۲۹۵۵۷۴۷ تماس بگیرید. گروه سنتی «هزارن» گروه دیگری هستند که در ۱۳ و ۱۴ آبان در تالار ایوان شمس(حرکت) روی صحنه می‌روند. این کنسرت در یک سئانس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و بلیت در قیمت‌های ۱۲ و ۱۵ هزار تومان موجود است. برای تهیه بلیت می‌توانید با شماره‌های ۲۲۷۲۸۰۰۷ و ۲۲۷۳۸۰۰۷ تماس بگیرید.



کنسرت بانوان؛ «سیمین غانم»


سیمین غانم، خواننده سال‌های دور در روزهای روزهای ۵، ۶ و ۷ آبان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این کنسرت در یک سئانس ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و قیمت بلیت ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان است. عواید این کنسرت به بنیاد خیریه «فیروزنیا» تعلق می‌گیرد و بالطبع صرف امور خیریه خواهد شد. برای تهیه بلیت می‌توانید با شماره‌های ۲۲۷۳۸۰۰۷ تماس بگیرید.تهران امروز
 
بالا