جمع صمیمی از کارشناسی تا ارشد

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ragbarg

عضو جدید
چرا خلت مبحث میکنی !
این کاره هنریه ربطی به شیطان پرستا نداره
اصلا بگو ببینم این شیطان پرستا كين ؟
چین ؟
کجان ؟
چه هیزم تری به من و تو فروختن ؟

همونا كه عكساشون تو اينترنته عين لولو خرخره ميمونن
بعدشم مگه هيزم فروشي دارن؟ كجان؟ كين؟ نكنه ميرن هيزماور از جهنم ميدزدن ميارن مي فروشن
 

ragbarg

عضو جدید
محيط اينجا براتون غريبه واسه همين اذيت ميشين
فقط كافيه 15 دقيقه تمام و بي وقفه زل بزنين به يكي از صفحات تاپيك اونوقت ميبينين كه محيط براتون از صفحه اول شناسنامتون هم آشناتر ميشه
امتحان كنين ضرر نداره نهايتش اينه كه عينكي ميشين
 

meddler

عضو جدید
کاربر ممتاز
همونا كه عكساشون تو اينترنته عين لولو خرخره ميمونن
بعدشم مگه هيزم فروشي دارن؟ كجان؟ كين؟ نكنه ميرن هيزماور از جهنم ميدزدن ميارن مي فروشن

من عذر میخام !
هم از طرف خودم
هم آواتارم
هم شیطان پرستا
هم اساطیر که پاشون وسطه ؟
هم هرچی آدم ترسناکه پیچیدس
 

ragbarg

عضو جدید

من عذر میخام !
هم از طرف خودم
هم آواتارم
هم شیطان پرستا
هم اساطیر که پاشون وسطه ؟
هم هرچی آدم ترسناکه پیچیدس

نه خواهش مي كنم
شما چرا آخه
بچه ها هستن، مي گم اونا عذر بخوان
بچه ها عذر بخواين
بعدشم تو كل دنيا آدما يا ترسناكن يا پيچيده
شما تنها كسي هستي كه هم ترسناكه هم پيچيده
تبريك مي گم شما نمونه يك انسان 2 قابليته هستين
مي گم مسئول تاپيك بازم بهتون جايزه بده
مسئو ل تاپيك بدو جايزه بده آقا
 

meddler

عضو جدید
کاربر ممتاز

نه خواهش مي كنم
شما چرا آخه
بچه ها هستن، مي گم اونا عذر بخوان
بچه ها عذر بخواين
بعدشم تو كل دنيا آدما يا ترسناكن يا پيچيده
شما تنها كسي هستي كه هم ترسناكه هم پيچيده
تبريك مي گم شما نمونه يك انسان 2 قابليته هستين
مي گم مسئول تاپيك بازم بهتون جايزه بده
مسئو ل تاپيك بدو جايزه بده آقا


تازه فهمیدم خیلی مخت داغونه !
کلاس بدن سازی میبری مخچتو
زیادی فعاله !
تو چی ؟
ترسناکی یا پیچیده !
به نظر من تو یه پیچ ترسناکی
توی جاده ی چالوس که بعدش یه منظره ی عالی پیدا میشه !
 

سعید معمار

عضو جدید
کاربر ممتاز

برگشتم......
..........
.....
.
 
آخرین ویرایش:

ragbarg

عضو جدید
تازه فهمیدم خیلی مخت داغونه !
کلاس بدن سازی میبری مخچتو
زیادی فعاله !
تو چی ؟
ترسناکی یا پیچیده !
به نظر من تو یه پیچ ترسناکی
توی جاده ی چالوس که بعدش یه منظره ی عالی پیدا میشه !

شما لطف داري كلا!!!!
 

meddler

عضو جدید
کاربر ممتاز
سعید جان
بعضی از این سکانسا توی تدوین باید حذف میشد ؟
شما طبق فیلم نامه پخش کن
 

fifa09

عضو جدید
کاربر ممتاز
اينجوري كه بايد 2 تا جايزه بدن نمي صرفه براشون
فكر كنم مجبورن 2باره بهينه سازي كنن يكيشو بردارن وگرنه جيبشون بهينه ميشه
آره خب. کاش قبل این کار یه نظرسنجی ای چیزی میذاشتن
ولی هر کی دوس داره میتونه یه مدل دیگشو بذاره. برا این کار تو قسمت پایین سمت راست یه انتخاب قالب هست. روی Green style بزنین تا بعضی قسمتا سبز شه.
fifa آواتارت نویه !
مبارک باشه

ممنون. آواتارای تو ام که حسابی مشهوریده! (معروف شده) :D
 

fifa09

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

سلام

مهماني دائم در يک دانشگاه با مدرک محل قبولي
شيوه جديد انتقال دانشجويان اعلام شد
جام جم آنلاين: معاون وزير علوم در آستانه ابلاغ آئين نامه تسهيل نقل و انتقال دانشجويان گفت: بر اساس اين آيين نامه دانشجويان مي توانند تا پايان تحصيلات خود در واحد دانشگاهي به عنوان مهمان دائم ادامه تحصيل دهند و مدرک خود را از دانشگاهي که قبول شده اند دريافت کنند.

به گزارش مهر، نقل و انتقال دانشجويان دانشگاه ها هميشه در ايام شهريور ماه و زمان اعلام نتايج کنکور سراسري مورد توجه دانشجويان و خانواده هاي آنها است.
تسهيل نقل و انتقال دانشجويان يکي از مواردي است که کامران دانشجو وزير علوم از زمان فعاليت در وزارت علوم آن را مورد تاکيد قرار داده است و به نظر مي رسد با طي مراحل لازم آيين نامه نقل و انتقال دانشجويان اصلاح و به زودي به دانشگاه ها ابلاغ مي شود.
محمود ملاباشي در هجدهمين گردهمايي روساي مراکز مشاوره دانشجويي دانشگاه هاي سراسر کشور در بابلسر درباره طرح انتقال دانشجويان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالي به نزديکترين دانشگاه محل سکونتشان گفت: اين موضوع در وزارتخانه مطرح و مورد بررسي قرار گرفت و بزودي طي بخشنامه اي به طور رسمي اعلام مي شود.

وي با بيان اينکه اين دانشجويان مي توانند تا پايان تحصيلات خود در آن واحد دانشگاهي به عنوان مهمان دائم ادامه تحصيل دهند و مدرک خود را از دانشگاهي که قبول شده اند دريافت کنند اظهار داشت: اين طرح در تمام دانشگاهها و موسسات آموزش عالي سراسر کشور قابل اجراست.​
توجه ويژه به دانشجويان دختر در آئين نامه نقل و انتقال
محمود ملاباشي پيش از اين در گردهمايي معاونين دانشجويي دانشگاه ها در دانشگاه محقق اردبيلي درباره اين آيين نامه گفت: در اين آئين نامه به ويژه دانشجويان دختر که در دانشگاه هاي غير از محل سکونت خود پذيرفته شده اند مي توانند با يک تقاضا و خيلي ساده تر از گذشته و با موافقت دانشگاههاي مبداء و مقصد به دانشگاه محل زندگي خود منتقل شوند.
معاون دانشجويي وزيرعلوم گفت: دانشجويان بايد يکسال صبر کنند و اگر دانشجوي مستعد و ورزيده اي باشند امکان انتقال آنها فراهم مي شود و بايد گفت به غير از تهران براي ساير شهرستانها حتي براي رشته هاي خاص و پرطرفدارهم در خصوص نقل و انتقال مشکلي پيش بيني نمي کنيم.

کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري نيز چندي پيش در پاسخ به مهر از اجرايي شدن آئين نامه جديد تسهيل نقل و انتقال دانشجو در سال تحصيلي پيش رو خبر داد و گفت: در آئين نامه جديد متقاضيان تنها يک ترم در دانشگاه مبدأ تحصيل مي کنند و سپس بر اساس آئين نامه به دانشگاه مورد تقاضا منتقل شوند.

کامران دانشجو افزود: پيش از اين بايد دانشجو 2 ترم در دانشگاه مبدأ تحصيل مي کرد و معدل لازم براي انتقال را کسب مي کرد اما اکنون اين 2 ترم در آئين نامه به يک ترم تغيير پيدا کرده است به طور کلي شرايط انتقال دانشجويان بسيار سخت بود که آن را تسهيل کرديم.

وزير علوم از تسهيلات براي دانشجوياني خبر داد که والدينشان در نزديک ترين محل دانشگاه مقصد قرار مي گيرند و خاطرنشان کرد: همان طور که از عنوان آئين نامه نقل و انتقال دانشجو پيدا است فردي مي تواند از آن بهره مند شود که دانشجو باشد يعني در دانشگاه مبدأ ثبت نام کرده باشد در غيراين صورت معنا ندارد فردي که تازه در کنکور پذيرفته شده و ثبت نام نکرده است بتواند از آن بهره مند شود.

دانشجو تاکيد کرد: افرادي که خواستار بهره گيري از تسهيلات نقل و انتقال دانشجويان هستند حتما بايد نيمسال اول را در دانشگاه مبدأ ثبت نام و تحصيل کرده باشند.

ديگر تغييراتي که اخيرا در نقل و انتقال دانشجويان در سال تحصيلي جديد ايجاد شد مربوط به فرزندان اعضاي هيئت علمي دانشگاههاست.

بر اساس اين گزارش ، دستورالعمل آئين نامه اجرايي بخشنامه ايجاد تسهيلات براي نقل و انتقال فرزندان دانشجوي اعضاي هيئت علمي که در سال 1388 به تصويب هيئت وزيران رسيده بود با افزودن يک تبصره به آن و با امضاي وزراي علوم و بهداشت اصلاح شد.

اعضاي هيئت علمي پيماني دانشگاه­هاي تابعه وزارتخانه­هاي علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، به شرط داشتن دو سال سابقه کار (به صورت پيماني) و اينکه گزينش علمي و عمومي آنان توسط يکي از وزارتين انجام شده باشد، مشمول اين دستورالعمل و مصوبات مربوط خواهند بود.

آئين نامه جديد نقل و انتقال دانشجويان سراسر کشور که جهت سهولت نقل و انتقال دانشجويان و نزديکي آنها به خانواده هايشان مورد بازبيني قرار گرفته، با اصلاحات نهايي به زودي از طرف وزير علوم، تحقيقات و فناوري ابلاغ خواهد شد.
 

fifa09

عضو جدید
کاربر ممتاز
اخبار جدید و فوق العاده مهم برای خواهان انتقال

اخبار جدید و فوق العاده مهم برای خواهان انتقال

وزیر علوم آئین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان را ابلاغ کرد
تاريخ - 11/7/1389
آئين نامه ميهماني و انتقال دانشجويان دورههاي كارداني و كارشناســي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي دولتی و غيردولتی توسط دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم متن کامل این آئین نامه که مشتمل بر 20 ماده شامل تعاریف میهمانی و انتقال دانشجویی، شیوه اجرا و نظارت آن می باشد به شرح ذیل است:


الف- تعاريف
ماده 1)
ميهمان: در مواردی که دانشجو برای نيمسال تحصيلی مشخصی اقدام به تغيير محل تحصيل خـود مي نمايد به عنوان دانشجوی ميهمان برای همان نيمسال در دانشگاه مقصد شناخته میشود.
ميهمان مبنا: ميهمان بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش آموزش كشور
ميهمان دائم: دانشجو، کليه واحدهای خود را به صورت ميهمان میگذراند و در پايان هر نيمسال تحصيلی ريزنمرات وی به دانشگاه مبدأ ارسال و در پايان تحصيلات، مدرک ايشان توسط دانشگاه مبدأ صادر میگردد.
انتقال: تغيير محل تحصيل دانشجو از يک دانشگاه به دانشگاه ديگر در همان رشته، همان دوره و همان مقطع تحصيلی است.
دانشگاه: دانشگاه و موسسه آموزش عالی دولتی
موسسه: دانشگاه و موسسه آموزش عالی غيردولتی- غيرانتفاعی
پيام نور: مراكز و واحدهاي دانشگاه پيام نور
گروه: تعدادی از دانشگاهها و موسسات که براساس فراوانی تقاضای ميهمانی و انتقال دانشجويان در يک رديف قرار گرفته اند.

ماده 2) در اين آيين نامه، دانشگاه‌‌‌‌ها و موسسات به هشت گروه (طبق جدول پيوست) دسته بندی شدهاند. توضيح اينکه اين دسته بندی صرفاً بر اساس فراوانی تقاضای ميهمانی و انتقال دانشجويان بــوده و نشان دهنده اولويت يا برتری دانشگاه‌ها نمیباشد.
تبصره: گروه بندي در دانشگاه پيام نور بر اساس نواحي يك تا پنج آن دانشگاه مي باشد.

ب- ميهمان شدن
ماده3) ميهمان مبنا: در صورتي كه سکونت دائمی خانواده دانشجو در نزدیکترین محل به دانشگاه مقصد باشد، دانشجو مي تواند پس از اعلام قبولي از طرف سازمان سنجش آموزش كشور و يا در حين تحصيل در دانشگاه مبدأ با احراز شرط زير ميهمان مبنا شود:
براي هر يك از دانشگاههای گروههای 2 تا 6 ، کسب حداقل 85% ،دانشگاههای گروه 7 ، کسب حداقل 90% و برای دانشگاههای گروه 8 ، کسب حداقل 95% نمره آزمون سراسری آخرین فرد پذیرفته شده در همان رشته در دانشگاه مقصد، ويا نظر كميته منتخب وزير علوم، تحقيقات وفناوري.
تبصره: اين ماده توسط سازمان سنجش آموزش كشور بر اساس دستور العمل آن سازمان اجرا و داوطلب بايد مستقيما با آن سازمان مكاتبه نمايد.

ماده4) ميهمان : در صورتي كه دانشجو حداقل يک نيمسال تحصيلی را در دانشگاه يا موسسه مبدأ با ميانگين کل حداقل 13 گذرانده باشد، مي تواند تقاضاي ميهمان شدن نمايد.
تبصره 1: مدت ميهمانی میتواند تا سه نيمسال برای مقطع كارشناسي پيوسته و دو نيمسال تحصيلی برای مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته ادامه يابد. پس از آن دانشجو بايد يا به دانشگاه مبدأ بازگردد و يا با احراز شرايط مندرج در اين آئين نامه تبديل به ميهمان دائم شده و يا به دانشگاه مقصد منتقل گردد.
تبصره2: دانشجويان دانشگاه پيام نور براي ميهمان شدن در مراكز و واحدهاي آن دانشگاه، نياز به كسب حداقل ميانگين را ندارند.
تبصره 3: ميهمان شدن در دانشگاههای هم گروه و يا ساير گروه‌ها، بدون لحاظ گروه بندی، به شرط موافقت دانشگاههای مبدأ و مقصد و یا نظر كميته منتخب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امکانپذير است.
تبصره4: ميهمان شدن دانشجويان موسسات، بدون شرط گروهبندی، فقط در موسسات امكان پذير است.
تبصره5: در صورتي كه سکونت دائمی خانواده دانشجو در نزدیکترین محل به دانشگاه مقصد باشد، دانشگاه ها بايد درصورت احرازيكي از شرايط زیر نيز با ميهمان شدن وي موافقت نمايند:
5-1- ازدواج دانشجوی دختر (در زمان دانشجويی) در صورتي که محل اشتغال دائم همسر دانشجو، قبل از ازدواج، در نزديك ترين محل به دانشگاه مقصد باشد.
5-2- فوت يا معلول شدن سرپرست خانواده، در زمان دانشجويی به طوری که وی به تشخيص مراجع قانونی به عنوان کفيل خانواده شناخته شود.
5-3- بيماری خاص دانشجو به تاييد مراجع ذیصلاح
5-4- معلوليت موثر دانشجو که در زمان دانشجويی صورت گرفته باشد.

ماده5) ميهمان دائم: دانشجوي ميهمان در صورت کسب ميانگين بالاتر از 13 در دو نيمسال متوالي در دانشگاه مقصد، میتواند با موافقت دانشگاههای مبدأ و مقصد و يا راي کميسيون مرکزی بررسی موارد خاص ميهمان دائم شود.
تبصره : در صورت ميهمانی دائم، نيازی به مراجعه دانشجو در هر نيمسال به دانـشگاه مبدأ نمیباشد و صرفاً در پايان هر نيمسال، کارنامه دانشجو به دانشگاه مبدأ ارسال و در پايان تحصيل، مدرک توسط دانشگاه مبدأ صادر خواهد شد.



ماده 6) انتخاب واحدهای درسی دانشجوی ميهمان، چه به صورت تکدرس و چه به صورت نيمسال تحصيلی کامل، بايد با تأييد دانشگاه مبدأ و طبق شرايط دانشگاه مقصد باشد.
تبصره 1: دانشجويان دوره روزانه دانشگاه‌ها در دوران ميهمانی، ملزم به پرداخت شهريه مطابق تعرفه دانشجويان نوبت دوم میباشند.
تبصره 2: دانشجويان موسسات و دانشجويان نوبت دوم دانشگاه‌ها در طول دوره ميهمانی، ملزم به پرداخت شهريه ثابت به موسسه يا دانشگاه مبدأ و کل شهريه ثابت و متغير به موسسه يا دانشگاه مقصد می باشند.

ماده 7) واحدهايی را که دانشجوی ميهمان در يک دانشگاه می گذراند عيناً در کارنامه او در دانشگاه مبدأ ثبت میشود و نمرات آنها در محاسبات ميانگين نيمسال و ميانگين کل او منظور خواهد شد.

ماده 8) مدرک فراغت از تحصيل دانشجوی ميهمان، در هر صورت توسط دانشگاه مبدأ صـادر میشود.

ماده 9) سقف پذيرش دانشجوی ميهمان در هر سال تحصيلی برای کليه دانشگاههای گروههای 7 و 8 ، 20% و برای گروههای 2 تا 6 ، 25% تعداد پذيرش کل دانشجويان ورودی همان سال تحصيلی میباشد.
تبصره: سقف پذیرش دانشجویان میهمان برای موسسات در هر سال تحصیلی، 15% تعداد پذيرش کل دانشجويان ورودی همان سال تحصيلی میباشد. موسسات مبدا موظفند در صورت تطبیق درخواست میهمانی دانشجو با مفاد این آئین نامه، تا سقف فوقالذکر با تقاضاها موافقت نمایند.

ج- انتقال
ماده 10) انتقال دانشجو به دانشگاه دیگر، مشروط به کسب معدل بالاتر از ميانگين معدل دانشجويان ورودی‌های همان سال و همان رشته در دانشگاه مقصد، در مدت حداقل سه نيمسال متوالی ميهمانی برای مقطع کارشناسی پيوسته و دو نيمسال متوالی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپيوسته میباشد.
تبصره1: انتقال به دانشگاههای هم گروه و یا سایر گروها، بدون لحاظ گروهبندی به شرط موافقت دانشگاههای مبدا و مقصد و یا نظر كميته منتخب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امکانپذیر است.
تبصره2: انتقال دانشجويان دانشگاه پيام نور بر اساس نواحي پنج گانه مي باشد و انتقال از ناحيه بالاتر به ناحيه هم تراز و پايين تر بلامانع است.

ماده 11) انتقال از دوره شبانه به روزانه دانشگاهها، از دانشگاه پيام نور به دورههای روزانه و شبانه دانشگاهها و از موسسات به دانشگاهها ممنوع می باشد ولی انتقال به عكس يا از دانشگاه پيام نور به موسسات با رعايت مفاد اين آيين نامه بلامانع است.


د- شيوه اجرا
ماده 12) دانشجوي متقاضي انتقال و يا ميهماني بايد درخواست خود را با ذكر مورد در ارديبهشت ماه هر سال براي نيمسال اول تحصيلي و آبان ماه هر سال براي نيمسال دوم تحصيلي به اداره آموزش دانشگاه مبدأ تسليم نمايد. همچنين دانشجوي متقاضي ميهمان مبنا براساس ماده 3 ائين نامه و تبصره آن اقدام مي‌نمايد.

ماده 13) دانشگاه مبدأ موظف است بر اساس مفاد اين آيين نامه، درخواست دانشجو را بررسي نموده و در صورت داشتن شرايط در نيمه اول خرداد ماه براي نيمسال اول و نيمه اول آذر ماه براي نيمسال دوم ريز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال نمايد. دانشگاه مقصد مكلف است حداكثر تا 10 شهريور ماه براي نيمسال اول و تا 15 دي ماه براي نيمسال دوم نتيجه را به دانشگاه مبدا و دانشجو اعلام نمايد.
تبصره1: درصورت عدم موافقت با درخواست دانشجو از طرف دانشگاههاي مبداء و يا مقصد لازم است دانشگاه يا موسسه، دلايل عدم موافقت با درخواست دانشجو را، به وی اعلام نمايد.
تبصره2: درصورتي که دانشجو خود را واجد شرايط بداند، مدارک مربوطه را، به كميسيون بررسي موارد خاص استاني جهت رسيدگي ارائه مي نـمـايـد. در صــورت عدم موافقت كميسيون مذکور، دانشجو مي تواند مدارك مربوطه را، به كميسيون مركزي بررسي موارد خاص جهت رسيدگي نهايي ارائه نمايد . در هر حال، آراي كميسيون بررسي موارد خاص استان و مركز، بنا به مورد براي کليه دانشگاههـا و مـوسسـات و دانشجوي متقاضي لازم الاجرا مي باشد.

ماده 14) در صورت انتقال، واحدهاي گذرانده شده دانشجو در دانشگاه مبدأ كه نمرات آنها 12 و يا بالاتر است پذيرفـتــه مي شود و پذيرفتن واحدهاي با نمره كمتر از 12، برعهده دانشگاه مقصد مي‌باشد.
تبصره: تمام نمرات درسي دانشجو (چه در دانشگاه مبدأ و يا مقصد) اعم از قبولي و يا ردي و سوابق آموزشي دانشجوي انتقالي، عيناً در كارنامه دانشجو ثبت و نمرات دروس پذيرفته شده در محاسبه ميانگين كل او محسوب ميشود.

ماده 15) مدرك فراغت از تحصيل دانشجوي انتقالي توسط دانشگاه مقصد صادر ميشود.

ماده 16) انتقال دانشجو در طول مدت تحصيل، در هر مقطع تحصيلي فقط يك بار مجاز است.

ماده 17) در تمامي موارد ميهماني مبنا، ميهماني، ميهماني دائم و انتقال و با شرايط مساوي اولويت با دانشجويــان دختر مي باشد.


هـ- نظارت بر اجرای آئين نامه
ماده 18) بررسي تقاضاي ميهمانی و انتقال دانشجويانی که مشمول يکی از بندهای اين آئين نامه میباشند، احتياجی به طرح در جلسات کميسيون بررسی موارد خاص و يا شورای انتقال دانشگاهها نداشته و ايجاد تسهيل در امر انتقال يا ميهمانی براساس بندهای اين آئين نامه، برای کليه دانشگاهها و مؤسـســات لازم الاجرا می باشد. مسئوليت نظارت و حسن اجرای اين آئين نامه در هر دانشگاه، مؤسسه يا پيام نور به عهده رئيس آن دانشگاه، مؤسسـه يا رئيس پيام نور آن استان مي باشد.

ماده19) نظارت عالي بر اجرای اين آئين نامه به عهده معاونت دانشجويی وزارت میباشد. دانشگاهها و موسسات موظفند در شروع هر نيمسال اسامی، رشته، مقطع و دوره دانشجويان ميهمان و انتقالي را به همراه دليل موافقت به معاونت دانشجويی وزارت (اداره کل امور دانشجويان داخل) جهت تطبيق با مفـاد آئين نامه اعلام نمايند.

ماده 20) هرگونه تخلف از آئين نامه يا عدم اجراي مفاد آن تخلف اداري محسوب شده و وفق مقررات اقدام مي‌شود.

اين آئين نامه در 20 ماده و 16 تبصره در تاريخ 10/7/1389 به تصويب وزير علوم، تحقيقات و فناوري رسيد و از مهر ماه سال 1389 به مدت دو سال لازم الاجراست. کلیه آئیننامهها و بخشنامههای مغایر با این آئیننامه کان لم یکن تلقی مي گردند.
 

Sepideh.mt

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
الان از مصاحبه سوره اومدم:razz:
اصلا خوشم نیومد به جزیی ترین مسائل زندگی هم کار داشتن
بعد اصلا هیچی حالیش نبود :w22:
سوالایی که میپرسید و من جواب میدادم نمیفهمید مثلا نمیدونست معماری داخلی چیه معماری منظر چیه
یا نمیدونست فارغ التحصیل دانشکده افسری چیکارست:w09:
نکردن یه کسیو بذارن که حداقل بدونه من چی میگم
 

Omid_Mehraz

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام
الان از مصاحبه سوره اومدم:razz:
اصلا خوشم نیومد به جزیی ترین مسائل زندگی هم کار داشتن
بعد اصلا هیچی حالیش نبود :w22:
سوالایی که میپرسید و من جواب میدادم نمیفهمید مثلا نمیدونست معماری داخلی چیه معماری منظر چیه
یا نمیدونست فارغ التحصیل دانشکده افسری چیکارست:w09:
نکردن یه کسیو بذارن که حداقل بدونه من چی میگم

سلام سپیده خانوم
اونا هر چی بیشتر ندونن واسه شما بهتره!
انشالاه قبول می شی
 

Sepideh.mt

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام سپیده خانوم
اونا هر چی بیشتر ندونن واسه شما بهتره!
انشالاه قبول می شی

سلام خوبی؟
نگووووووووو اصلا خوشم نیومد نمیخوام 5 ترمس هیچ از بهمنم باید برم. اگه سوره بقبولم 2 سال دیگه دنیا تموم میشه باز من 2 ترم دیگه دارم هنوز
تازه ازم پرسید به کی رای دادی انقد لجم گرفت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا