تصاویر علمی جذاب و جدید ۲۰۱۳

gr-83

عضو جدید
۱- اسکن سه بعدی فیلگروهی از محققان، در حال استفاده از تکنیک اسکن سه بعدی برای اندازه گیری درختان در گابن بودند که ناگهان این عکس را در میان نتایج تحقیق خود مشاهده کردند!
۲- کبرای کاغذیاین مار کبرای کاغذی که توسط رونالد کو طراحی شده و به طور حرفه‌ای توسط یک هنرمند اریگامی به نام متیو گورگر تا شده، تنها از یک تکه کاغذ ساخته شده است. حتی تمام فلس‌های روی بدن آن هم همه تا شدگی کاغذ است.
۳- سهپاد: سگ هدایت‌ پذیر از دوردو مهندس به نام جف میلر و دیوید بولی یک کوله پشتی طراحی کرده‌اند که می‌تواند سگ‌ها را وادار به رفتن به سوی محل نجات کند. این کوله، لرزه‌ها و صداهایی را تولید می‌کند که سگ‌های آموزش دیده به آن ها واکنش می‌دهند. «آفرین پسر خوب. کارت عالی بود»
۴- زیباترین دسته نینتندویک هنرمند طراح دسته‌های بازی به نام Zoki64، این طرح انعکاسی بسیار درخشان را برای یک دسته کنترل نینتندو ۶۴ ارائه کرده است. وی این دستگاه را «مگنت فینگرتاچ ۶۴» نامیده است، زیرا به هیچ وجه امکان ندارد که آن را لمس کنید و اثر انگشتتان روی آن نماند.
۵- ابرهای قطب جنوبعکاسی به نام دیون استراس یک سری عکس هیجان انگیز از ابرهای استراتوسفری قطبی در قاره جنوبگان گرفته است. خیلی زیبا هستند، تنها مشکل آن ها این است که اسیدی هستند و لایه اوزون را نابود می‌کنند.
۶-مجتمع زیرزمینی در مریخیک مجتمع مسکونی مریخی چه شکلی خواهد بود؟ کسی نمی‌داند! ولی یک گروه از معماران که به زیر سطح مریخ پناه برده شود. جای تمیز و مرتبی به نظر می‌ رسد.
۷- اگر گوگل یک کنسول بازی بسازد!چه خواهد شد اگر گوگل از سیستم عامل اندروید خودش برای ساختن یک کنسول بازی استفاده کند؟ اگر کنسول آن ها هم به زیبایی این کنسول مدل باشد که طراحی به نام جوزف دامی آن را ساخته، قلب خیلی‌ ها را خواهد ربود.

 

Similar threads

بالا