با منتال ری رندر می گیرم کارام رو. هنوز وارد وی ری نشدم. ما کار آخر! از یه لامپ فوتومتریک استفاده کردم تا کل فضا روشن شه. بعلاوه 4 تا لامپ هالوژن برای آباژورها.سلام دوست عزیز کارات خوبن و رفته به کارای اولت بهتر شدن تبریک میگم خودمم تازه کارم
میگم احساس میکنم رنگ و رندرهات ماته و شارپ نیستن
میشه در مورد این کار اخری نحوه نورپردازی و رندرینگت یه توضیحی بدی ممنونم
کارت خوبه موفق باشی.....اول فکر کردم با اسکچاپ زدی کارو...یا ارشیکد بعد دیدم با تردی مکسه
در مورد مسابقه حرفی ندارم...کارای شرکت کننده های دیگه رو میذاشتی میشد نظر داد...
البته شما متخصصید و من حرفی ندارم وفقط یه نظره
ولی در مورد خروجی کار که گفتی چند روز وقت برده،چند روز وقت کمی نیست
خروجی هاتون خیلی پر نوره،ومتریال دهی رو باید وقت بیشتری روش بذارید و همچنین پست پروی کار،که خیلی مهمه،
مثلا گذاشتن پرسوناژ داخل کار ، که خیلی مهمه....از زاویه تابش گرفته تا سایه باید با کار هماهنگی داشته باشه
من یه آدم گذاشتم که میشه گفت هماهنگی رو با فضای کار داره...
سایه و تیز و نرم بودنش هم رعایت شده.....
رنگ لباس هم با رنگ کلی کار همانگی داره....
البته هرچه بیشتر وقت بذاریم مسلما خروجی بهتری خواهیم داشت.....
دوست عزیز فکر میکنم اشتباه متوجه شدید بنده 0 تا 100 کار رو عرض کردم نه فقط مدلینگ و رندرینگ. از برنامه فیزیکی تا پرینت شیت. فقط 4 روز. شاید شما بتونید 1 هکتار رو طی 4 روز طرح بزنید اما این کار از عهده بنده خارج هست. در مورد سایه ها هم باید عرض کنم بله جهت سایه ها کمی نامعقوله اما رنگ سایه رو سعی کردم مطابق با خروجی VRay بگیرم سایه پرسناژ شما کمی کم رنگه و با کنتراست سایه همخوانی نداره بابت پیشنهاداتتون هم متشکرم.
لایک
..ولی فرزاد جان یه مقدار در مورد کار توضیح یا تصاویر رو باکیفیت بالاتری قرار میدادی بهتر میشد نظر داد
کاره خوب شده خسته نباشی ... ولی تصویر یه جاهایی اوبرایت شده ...شیشه ها هم خودشون رو خوب نشون نمیدن،آی او آر رو فعال کنی(شایدم کردی)
با رفلکت مناسب با رفرکت معقول....میشه شیشه بهتری ساخت...یه مپ نویز هم به شیشه بده! تو بخش بامپ..تا موج تصاویر رو داخل شیشه ببینی،تو واقعیت رفلکت تصاویر تخت نشون داده نمیشه (داخل شیشه)
سلاممم.
ممنون.
بله درست میگید.دیگه آخر وقت بود فقط عکس رو گذاشتم.
مادلینگش که با ارشیکد بوده.متریال های کار هم چوب و ورق سیاه(فلاشینگ) و کامپوزیته.
کار رو هم تو فتوشاپ تو سایتش گذاشتم.
شیشه رو با رفلکت 200 و رفرکت 180 دادم.آی او آر رو فعال کردم ولی یه صفحه جلوی نما با عکس آسمون گذاشتم.
نمیدونم شیشه ها چرا اینطوری میشه.شما عکسی از کاراتون دارید که شیشه هاش بهتر شده باشه؟با نویز درست میشه؟
سلام. رندرهای بیرونی خیلی خوب شده ولی داخلیها مثل بیرونی نشده چرا
سلام.کاراولیتون عالیه چون خلوص داره.طراحی داخلی هم خوبه ولی دقت داشته باشید توی اجرا به این تمیزی درنمیاد.
واقعا کارت حرف نداره من فقط گفتم کارهای داخلی یه خرده فکر کنم نویز داره وگرنه کارهات عالیه
کارات خوب شدن مهندس..با توجه به اینکه کلاس نرفتی خوبه ن....
اما نمیدونم سطح کارات چرا انقد با هم فرق داره...بعضیاشون خوبن و بعضیاشون متوسط...حتما بخاطر اینه که رو بعضیا کم وقت گذاشتی...
رو کف سازیاتم بیشتر کار کن خیلی ب کار جلوه میده....
و در آخر در مورد کارای خودت و خارج از بحث نرم افزار با توجه به اینکه رشته ت ریاضی بوده رنگ شناسیت رو قوی تر کن تا کارهای اجراییت قشنگ تر بشن....
با امید موفقیت روز افزون.
سلااام مرسی دوست خوبمکارتون خوبه آفرین
ولی بهتره که آبجکتهای اماده استفاده نکنید! ....اگرم استفاده کردید بهتره که بدون متریال باشه! و خودتون به آبکت متریال بدید ..نه متریال آماده ویری،نه! خودتون بسازید..اگه اینکار رو انجام بدید بهتون قول میدم که پیشرفت خوبی داشته باشید
متریال مبحث مهم و اول یک خروجیه خوبه...بعد مبحث نور وتنظیمات....روی تنظیمات زیاد مانور ندید...بیشتر وقتتون رو روی متریال بذارید
Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
---|---|---|---|---|
M | نمونه پروژههای طراحی روشنایی با نرم افزار Dialux | گالری سه بعدی | 3 | |
S | نمونه كار راينو و وي ري | گالری سه بعدی | 0 | |
نمونه های مدلسازی و رندرینگ:AUTOCAD | گالری سه بعدی | 9 | ||
نمونه های رندر مربوط به:VRAY FOR SKETCHUP | گالری سه بعدی | 165 | ||
ا | نمونه های مدلسازی و رندرینگ:REVIT | گالری سه بعدی | 199 |