با سلام

به این دلیل که این فورمول شما برای ترانسه یعنی محیطی که شار در اون حریان پیدا میکنه Ur هست ولی شما اینجا سیم اولیه رو رو هوا داری و ثانویه رو روی فریت ! یعنی یه جا داری با Ur کار میکنی یه حا با U0 ! پس حتماٌ جواب نمیگیری!

تا اونجا که من مبدونم باید ضریب نفوذ مغناطیسی دو میحط یکی باشه !
و اما بعد ! چرا میخوای به صورت CT استفاده کنی !؟ به این صورت میتونی صحت عملکرد سنسورت رو تست کنی :
1-هسته رو به همون صورتی که توی تصویر نشون داده شده با سنسور هال درست کن .
2- با 5 ولت سنسور رو بایاس کن
3- به خروجی سنسورت یه ولمتر وصل کن
4- + اداپتور رو بده به یه سر سیم پیج
5- حالا هیمنجوری که داری و لتاژ پایه خروجی سنسور رو میخونی به ولتمتر نگاه کن و سیم منفی اداپنور رو به سر ازاد سیم پیچ اتصال کوتاه کن ببین تغییر تو ولتاژ خروجی سنسورت می بینی یا نه !
6- اگه دیدی سیستم درست کار میکنه و میتونی باهاش جریان رو سنس کنی اگه نه که باید ایراد رو پیدا کنی
7- اگه ولتاژ خروجی سنسورت خیلی کم بود یا منفی شد باید جهت اتصال سیم پیچ رو عوض کنی
پ.ن : عوض کردن جای + و - تغذیه تغییری تو عملکرد سنسور نمیده ، راستی اگه بخوای جریان کشی موتور رو اندازه بگیری از اونجایی که شار همیشه توی موتور وجود داره به نظرم کافیه سنسور رو روی بذنه موتور قرار بدی و تست کنی که درست کار میکنه یا نه ؟ این نظر منه و شاید اصلاٌ هم حواب نده ! اما برای متور دی سی بدون جاروبک جواب میده به احتمال زیاد .
مقاومت رو به همون دلیلی میگم استفاده کن که مثلاٌ موقع خوندن کیپد با ای وی آر باید پول آپ یا پول دان کنی پورتهات رو ، اونجا هم تعییر لحظه ای موجب نیاز به دیبانسینگ میشه اینجاهم ممکنه همچین چیزی پیش بیاد ، البته بسته به شرایط ممکنه نیاز بهش پیدا نکنی، بهتره اول تست کنی و اگه نیاز بود مقاومت رو بذاری .
شاد باشی