بیوگرافی هنرمندان ایرانی

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی سام قریبیان و همسرش و مادرش

بیوگرافی سام قریبیان و همسرش و مادرش

[h=2]بیوگرافی سام قریبیان[/h]


سام قربیان در سال ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۴۰ ساله است پدرش فرامرز قریبیان بازیگر مشهور و کارگردان سینما و تلویزیون می باشد و مادرش مینا خیامی طرح لباس است و در شهر نیویورک در رشته طراحی لباس تحصیل کرده است و متاسفانه پدر و مادر سام قریبیان سال هاست که از هم طلاق گرفته است. او یک برادر بزرگتر بنام بهزاد دارد که در آمریکا زندگی می کند و یکی از شغل های او طراحی موتورهای BMW می باشد. سام قریبان در سال ۱۳۷۷ بود که برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در ایالت کالیفرنیا لیسانس کارگردانی سینما و فوق لیسانس مدیریت و اقتصاد سینما را گرفت و پس از آن دوره یک ساله آکادمی فیلم نیویورک را گذراند و بعدش هم در فیلم هالیوودی آقای بروکس بازی کرد و دقیقا بعد از یک سال از اتمام تحصیلاتش در آمریکا تصمیم می گیرد به ایران بازگردد و او هم اکنون علاوه بر کار بازیگری در دانشگاه سینما تئاتر دانشگاه هنر تدریس می کند. [h=2]ازدواج و همسر سام قریبیان[/h] سام قریبیان بازیگر ۴۰ ساله ایرانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
سام قریبیان و مادرش
سام قریبیان و پدرش

[h=2]علت مهاجرت سام قریبیان به آمریکا چی بود؟[/h] وقتی ۱۸ ساله بودم کنکور دادم و در رشته مهندسی کامیپوتر دانشگاه آزاد قبول شدم اما راستش دوست نداشتم اینجا درس بخونم و برای همین تصمیم گرفتم به آمریکا بروم چون برای تحصیل بهترین کشور می باشد. اون موقع دوست داشتم از همان روز اول رو پای خودم بایستم برای همین حتی پول بلیطم را خودم از دستمزدی که بابت اجرای برنامه ۲۰ گرفته بودم پرداختم. در آن زمان در آمریکا هیچ کسی رو نداشتم جز یکی از فامیل های دور مادرم که منو از فرودگاه به خوابگاه همراهی کرد و بعدش خودم تنها بودم. آن روز به شهر آریزونا رفتم جون میخواستم از هر چی که به سینما و بازیگری مربوط می شود دور باشم و در شهر آریزونا در رشته کامپیوتر شروع به تحصیل کردم یادمه در آن زمان وقتی برای تماشای یک فیلم به سینما رفتم تمام علاقه ام به حرفه بازیگری و سینما برگشت و بالاخره تصمیم گرفتم برای تحصیل در رشته مورد علاقه ام یعنی سینما به جنوب کالیفرنیا بروم و توانستم لیسانس سینما و سپس فوق لیسانس اقتصاد و سینما را بگیرم و درست بعد از یک سال دوباره به ایران برگشتم. [h=3]بعد از ۱۴ سال وفتی برگشتید چه تغییری در ایران بیش از همه نظر شما را جلب کرد؟[/h] متاسفانه اخلاق و روجیه مردم خیلی عوض شده و بدتر شده است من وقتی در آمریکا زندگی می کردم همیشه پز ایرانی بودنم را می دادم و از مهمان نوازی و مهربانی ایرانی صحبت می کردم ولی وقتی برگشتم خیلی توی ذوقم خورد. به نظرم مردم ایران عبوس تر و بداخلاق تر شده اند. یادمه اوایل که به ایران آمده بودم وقتی به خرید می رفتم فروشنده حتی جواب سلامم را هم نمی داد! و این خیلی به من بر می خورد و ناراحت میشدم اما بعدش کم کم به این وضع عادت کردم.

[h=2]سام قریبیان در سریال ایراندخت[/h] او در این سریال نقش دکتر مخصوص و وفادار ستارخان را بازی می کند که حاضر است برای ستارخان حتی از جانش هم بگذرد. سریال ایراندخت در واقع اتفاقات دوران مشروطه را به تصویر می کشد و در این سریال سام قریبیان در نقش سهراب نقش اول این سریال را بازی می کند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی و عکس های شایسته ایرانی بازیگر سریال ستارخان

بیوگرافی و عکس های شایسته ایرانی بازیگر سریال ستارخان

[h=2]بیوگرافی شایسته ایرانی[/h]


شایسته ایرانی در ۲ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران متولد و اکنون ۳۹ ساله است او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است و بعد از اینکه مدرک خود را گرفت کار خود را در رشته تئاتر و نمایش شروع کرد و بعد از آن در کلاس های بازیگری سنماگران جوان شرکت کرد و در سال ۸۴ با بازی در فیلم آفساید به کارگردانی جعفر پناهی کار بازیگری را شروع کرد. شایسته ایرانی بر خلاف خیلی از بازیگران ایرانی گزیده کار است و هر نقشی را نمی پذیرد. و با اینکه بازیگر با استعدادی است اما به آن محبوبیت و شهرتی که باید می رسید تا به امروز نرسیده است. [h=3]ازدواج و همسر[/h] شایسته ایرانی مجرد می باشد و تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج و نامزدی شایسته ایرانی منتشر نشده است.
[h=3]بازی در نقش تراجنسی[/h] شایسته ایرانی در فیلم سینمایی آینه های روبرو نقش یک تراجنسی را بازی می کند نقشی که برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می شود و او برای اینکه بتواند به خوبی از پس این نقش بر بیاید تصمیم می گیرد با افراد تراجنسی ملاقات کند و نهایتاً توانست به خوبی از پس این نقش با تمام سختی ها بربیاید. [h=3]شایسته ایرانی در سریال ستارخان[/h] او در سریال ستارخان نقش دختری بنام نینا را بازی می کند که با بازی خوبش در این سریال بیش از گذشته به شهرت رسید. سریال ستارخان که گزیده ای از سریال ایراندخت می باشد این روزها از شبکه یک سیما پخش می شود و داستان این سریال زندگینامه سردار پر آوازه ایرانی ستارخان است.
 

nargessamiri

عضو جدید
عکس و بیوگرافی آزاده صمدی

عکس و بیوگرافی آزاده صمدی

[h=2]بیوگرافی آزاده صمدی[/h]


خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند. او در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان متولد و اکنون ۴۰ ساله است. آزاده صمدی پس از گرفتن لیسانس تئاتر از دانشگاه سوره در کلاس های بازیگری کارنامه با مدیریت پروز پرستویی شرکت کرد و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همراه هومن سیدی دعوت شد. جالب است بدانید که این دو بازیگر با سریال راه بی پایان به محبوبیت رسید و احتمالا همین سریال بود که بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم شد و آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند و خبر ازدواج آن ها در سال ۱۳۸۶ نیز دلیل دیگری بر مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها بود ولی متاسفانه این دو زوج هنری پس از ۷ سال زندگی مشترک در سال ۹۳ از هم طلاق گرفتند و تا به امروز هیچ خبری در مورد علت جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.
[h=2]تایید طلاق هومن سیدی و آزاده صمدی در اینستاگرام هومن سیدی [/h] هومن سیدی بالاخره در اینستاگرامش نسبت به سوال های پیرامون زندگی شخصی اش واکنش نشان داد او نوشت : دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده. بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می‌دم در حجاب عرف‌های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می‌کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک‌ام با سرکار خانم آزاده صمدی نزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده است.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی محمدرضا هدایتی

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

[h=2]بیوگرافی محمدرضا هدایتی[/h]


[h=3]بیوگرافی و زندگی شخصی محمدرضا هدایتی و همسرش [/h] محمدرضا هدایتی در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در شهر چابهار متولد و اکنون ۴۵ ساله است او علاوه بر بازیگری, خواننده و صدا پیشه است. او جزو معدود بازیگران ایرانی است که این روزها بیشتر وقت خود را صرف خوانندگی می کند تا بازیگری و خوشبختاته ذر این حرفه هم تا حد زیادی موفق شده است. ار کارهایی خوانندگی او می توان به آلبوم برگ و باد اشاره کرد که به تازگی منتشر شده است و از کارهای صداپیشگی او می توان به مجموعه کلاه قرمزی اشاره کرد که صدای شخصیت پسر عمه زا بر عهده او بود. [h=3]ازدواج و همسر محمدرضا هدایتی[/h] آقای هدایتی متأهل می باشد و یک پسر بنام هامون دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتر درباره همسر و پسر او منتشر نشده است.
محمدرضا هدایتی و همسرش
[h=3] ورود به دنیای بازیگری[/h] محمدرضا هدایی به واسطه همسر سروش صحبت یعنی سارا سالار که از دوستان صمیمی و خواندگی شان بود به مهران مهدیری معرفی می شود و او با اجرای نقش های کمدی در سریال های مهران مدیری کار بازیگری خودش را شروع کرد و نخسین کار او سریال ببخشید شما؟ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۷۸ بود و نهایتاً با اجرای نقش یاور طغرل در سریال شب های برره به خوبی شناخته شد و به محبوبیت رسید. [h=3]صدای خاص و عاشقانه محمدرضا هدایتی[/h] صدای من یک صدای عاشقانه و مهربان است و به درد آهنگ های اعتراضی و هوار کشیدن و اعتراض به وضع موحود نمی خورد. این صدا یک صدای مهربان است که دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد بنابراین باید من خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید. در این سال ها دوستان بازیگر زیادی بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون اکثرشان کارهای سنگینی را انتخاب می کرد کارشان نمی گرفت و و موفق نمی شدند.
 

nargessamiri

عضو جدید
عکس و بیوگرافی بهنوش طباطبایی

عکس و بیوگرافی بهنوش طباطبایی

[h=2]بیوگرافی بهنوش طباطبایی[/h]


[h=3]واقعیت های زندگی شخصی بهنوش طباطبایی تا ازدواج با مهدی پاکدل و علت طلاقش[/h] بهنوش طباطبایی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در شهر اصفهان متولد و اکنون ۳۷ ساله است او همسر سابق مهدی پاکدل می باشد و دارای مدرک مهندسی لیسانس کامپیوتر می باشد ولی بعدها به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری که در دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شد شرکت کند و وارد دنیای بازیگری شود. خانم طباطبایی بسیار کم حرف, صبور و آرام است و عاشق سفر است و در اوقات فراغت خود مطالعه می کند. رنگ مورد علاقه اش آبی است.
بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل
[h=3]آشنایی و ازدواج با مهدی پاکدل[/h] بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل نخسین بار در دفتر یک تهیه کننده باهم آشنا می شوند و قرار می شود آنها نقش دختر و پسر جوانی را بازی کنند که در مسیر یک داستان پر پیچ و خم, عاشق هم می شوند. شاید بازی در همین سریال موجب آشنایی بیشتر آن ها می شود و نهایتاً در ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ باهم ازدواج می کنند. بهنوش طباطبایی دلیل ازدواجش با مهدی پاکدل را اینگونه بیان کرد : چیزی که مرا جذب مهدی کرد بامزه بودنش بود من در کارم همیشه جدی هستم ولی مهدی اصلا اینجوری نیست او همش می گوید و می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد البته شاید در آینده این خصوصیاتش تغییر کند! همچنین خانواده مهدی, خانواده بسیار خوبی هستند که این نکته هم برای من اهمیت زیادی داشت .
بهنوش طباطبایی و پدرش
[h=3]علت جدایی و طلاق[/h] وقتی بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور شرکت کرده بود هیچ حلقه ای در دستش نبود و این صحنه سوژه دوربین عکلاسان صحنه شد و همین مورد باعث شد شایعه هایی مبنی بر جدایی این دو زوج در فضای مجازی پخش شود.
 

nargessamiri

عضو جدید
عکس و بیوگرافی نیما شعبان نژاد

عکس و بیوگرافی نیما شعبان نژاد

[h=2]بیوگرافی نیما شعبان نژاد[/h]


نیما شعبان نژاد در اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در آلمان متولد و اکنون ۳۱ ساله است او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. در معاشرت با مردم سعی می کند انرژی مثبت داشته باشد و قیافه نمی گیرد اما آدم بسیار جدی است و با آدم ها تا زمانی که صمیمی نشود شوخی نمی کند. [h=3]ازدواج و همسر[/h] نیما شعبان نژاد مجرد می باشد و هیچ خبری تا به امروز مبنی بر ازدواج و نامزدی او منتشر نشده است. البته اخیراً عکس خانمی در کنار رامبد جوان منتشر شده بود که گفته می شد همسر نیما شعبان نژاد است ولی این خبر تأیید نشد.
[h=3]شروع فعالیت هنری[/h] نیما شعبان نژاد از سال ۸۸ به طور حرفه ای تئاتر کار می کند و به واسطه محمد زیکسازی که در برنامه خندوانه نقش استاد کهنمویی را بازی می کند به خندوانه دعوت شد و در این مجموعه در شخصیت های متفاوتی بازی کرده است. در واقع پس از ۱۰ سال فعالیت در تئاتر نهایتاً بازی در برنامه خندوانه در کنار رامبد جوان بود که او را به این شهرت رساند. او هم اکنون یکی از بازیگران هنرمند و محبوب کشورمون است و تصمیم دارد از این به بعد در سینما فعالیت بیشتری داشته باشد. از آخرین کارهای او می توان به سریال دستت را به من بده اشاره کرد که در ماه رمضان ۹۷ این سریال پخش می شود.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مسعود فروتن

بیوگرافی مسعود فروتن

[h=2]بیوگرافی مسعود فروتن[/h]


مسعود فروتن لاریجانی در ۲ اسفند ماه سال ۱۳۲۴ در شهر شهر گرجه استان آمل و در یک خانواده شش نفره متولد شده است و اکنون ۷۲ ساله است. او در سن ۴ سالگی به شهر دماوند مهاجرت کردند و مدرک کارگردانی خود را از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۰ گرفت و پس از انقلاب اسلامی از دانشکده هنرهای دراماتیک مدرک لیساسن کارگردان سینمایی را دریافت نمود. مسعود فروتن هم اکنون یکی از کارگردان های بنام کشورمون است و دایی امیرعلی نبویان بازیگر است. سال هاست که همسر و دخترش در شهر آمریکا و به دور از زندگی می کنند. [h=3]ماجرای ازدواج و طلاق با سیمین هاشمی[/h] مسعود فروتن در اوایل دهه ۵۰ با خانم گوینده و مجری تلویزیون بنام سیمین هاشمی ازدواج می کند و آن ها صاحب دختری بنام ترنگ می شوند. اما از ازدواج و زندگی مشترک آن ها زمان زیادی نمی گذرد که سیمین هاشمی بخاطر اتفاقاتی که در زندگی اش می افتد مجبور می شود برای همیشه از ایران برود و الان به همراه ترنگ در شهر آمریکا می کند.

ترنگ فروتن در کنار همسرش ران در لس آنجلس کالیفرنیا
[h=3]دلیل رفتن دختر مسعود فروتن از ایران[/h] وقتی من و همسرم جدا شدیم هر دوی ما دلمون می خواست با دخترمون زندگی کنیم. همسرم وقتی از ایران رفت همه دلش را در زندگی من باقی گذاشت او در یک کشور دیگه بی تابی میکرد و دخترم هم اینجا مادر میخواست ولی نداشت. نهایتاً مجبور شدم به حرف خواهرم که می گفت : دختر برای بزرگ شدن مادر میخواهد چون الگو لازم دارد و اگر بدون مادر بزرگ شود هویت نخواهد داشت. گوش کنم و برای همین تصمیم گرفتم ترنگ را پیش مادرش بفرستم تا از تنهایی و غریبی مادرش هم بکاهد. الان سال هاست که رویا ندارم و اگر خواب می بینم خیلی زود یادم می رود و وقتی خواب دخترم را ببینم دلم میخواهد باز بخوابم تا شاید دوباره ادامه خوابم را ببینم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی نیما رئیسی

بیوگرافی نیما رئیسی

[h=2]بیوگرافی نیما رئیسی[/h]


نیما رئیسی متولد سوم مرداد ماه ۱۳۵۴ در شهر رشت است او تا ۱۴ سالگی در شهرک مسکونی نکاچوب ساری زندگی کرده و بعد به شهر رشت مهاجرت می کند و در سن ۱۹ سالگی در دانشگاه تهران قبول می شود و به شهر تهران نقل مکان می کند و تنها یک برادر به اسم پویا دارد. نیما رئیسی فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه ازاد تهران است و در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرده است. او علاوه بر کار بازیگری, تجربه مجری گری,, دوبله گری, گویندگی و خوانندگی نیز دارد. فیزیک, چهره و صدای نیما رئیسی آنقدر است که او بتوانید در نقش های زیادی در تلویزیون شرکت کند و به یکی از چهره های مشهور و پرطرفدار تبدیل شود اما وسواس های شدید او در انتخاب نقش ها باعث شد تصمیم بگیرد یک مدت از تلویزیون فاصله بگیرد و در رادیو مشغول به کار شود. [h=3]ازدواج و همسر[/h] نیما رئیسی متأهل می باشد و اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان او منتشر نشده است.
نیما رئیسی در کنار نیلوفر لاری پور
[h=3]علت تراشیدن موهای سر[/h] نیما رئیسی در مورد علت تراشیدن موهای سرش گفت که این کار در زندگی عادی حس خوبی به من می دهد حسی مثل دور ریختن غم ها و غصه ها و هر بار که سرم را اصلاح می کنم حس آزادی و رهایی دارم. [h=3]صدای خاص نیما رئیسی[/h] او صدای دلنشین و خاصی دارد که همین موجب شده تا صدای او در رادیو مشهورتر از چهره اش در سینما و تلویزیون باشد. اشتیاقی که در صدای اوست موجب پیوند عمیق شنونده با او می شود و همین موجب شده تا او را به عنوان گوینده خوش صدا در بسیاری از برنامه های پرطرفدار رادیو و حتی تلویزیون ببینیم.
[h=3]علایق و روحیات خاص نیما رئیسی[/h] به گفته خودش روح بلند و آسمونی دارد و آدم بسیار عاطفی است همیشه اول آدما را دوست دارد بعد بیشتر باهاشون آشنا می شود اما به نظر این طور نیست او خیلی هم دیر اعتماد می کند و اگر به یکی که اعتماد کرده حالا هر کی که میخواد باشه اگر نامردی کنه و یا کسی در رادیو و تلویزیون بخواد بازجویی اش کنه به شدت متنفر است و اون وقت میزاره می ره و دیگه هم بر نمی گرده ...
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی بابک بهشاد

بیوگرافی بابک بهشاد

[h=2]بیوگرافی بابک بهشاد[/h]


بابک بهشاد متولد هفتم بهمن ماه ۱۳۶۲ در تهران است و بعد از گرفتن دیپلم انسانی تحصیلات خود را ادامه نداده است او علاوه بر بازیگری, شاعر توانایی است. آقای بهشاد برای بازی در فیلم شب تولد توانست عنوان نامزد بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. بابک بهشاد هم مثل بعضی از بازیگران در انتخاب فیلمنامه و نقش هایش وسواس بوده و همیشه سعی کرده فیلمنامه هایی را انتخاب کنید که واقعا دوست داشته تا بتواند با تمام قوا و انرژی در آن نقش حضور داشته باشد. پرویز پرستویی و محمدرحمانیان الگوهای بازیگری او هستند.
بابک بهشاد در کنار خواهرزاده اش
[h=3]دلیل ازدواج نکردن بابک بهشاد[/h] بابک بهشاد ۳۵ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ناگفته نماند تصاویری از خانم های مختلف در بعضی جشنواره ها کنار او منتشر شده است که هیچ کدام همسر او نیستند و فریب شایعه ها را نخورید. بابک بهشاد در مورد اینکه چرا هنوز ازدواج نکرده است گفت : به دلیل مشغله های زیاد کاری که داشتم و دارم هیچ وقت نشده به موضوع ازدواج فکر کنم.
[h=3]شروع فعالیت هنری[/h] بابک بهشاد بعد از گرفتن دیپلم انسانی خود ادامه تحصیل نداد و وارد دنیای هنر شد و بازیگری را در سال ۸۲ با سریال تلویزیونی در چشم باد آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کرد و نهایتاً در سال ۸۶ با بازی در سریال راه بی پایان در کنار بازیگرانی همچون هومن سیدی و آزاده صمدی به خوبی درخشید و به محبوبیت رسید. اما او همیشه به عنوان نقش اول در فیلم ها و سریال های مختلف حضور نداشته است با این حال همیشه به عنوان بازیگری مکمل مرد توانسته به خوبی عمل کند و با بازی خوبش در خاطره ها ماندگار شد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی




لیلا اوتادی متولد چهاردهم مرداد ماه 1362 در شهر تهران است وسه خواهر و یک برادر دارد. خانم اوتادی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وقتی 7 ساله بود پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی کیمیا به او داده می شود اما خانواده اش بخاطر اینکه به درسش لطمه وارد نشود با بازیگر شدن دخترشون مخالفت می کنند. تا اینکه بعد از گرفتن دیپلم خود کار بازیگری را با تئاتر شروع می کند و به واسطه همین تئاتر وارد سینما می شود و نخستین بار با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری کار بازیگری را شروع می کند و اکنون یکی از بازیگران زن موفق سینما و تلویزیون ایران می باشد. جالب است بدانید لیلا اوتادی از سن 17 سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است و مجموعه شعرهای خود را در زمستان 93 با کتابی بنام "در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است. لیلا اوتادی عاشق ماشین شاسی بلند است و قبلا یک لندکروز سفید داشت و دوستانش به او می گفتند آمبولانس خریدی لیلا؟ این حرف به من برخورد و برای همین فروختمش و یک ماشین کوچک تر خریدم اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی داد و دوست نداشتم برای همین فروختمش و دوباره لندکروز خریدم اما این بار رنگ مشکی اش که شبیه آمبولانس نباشد.




ماجرای ازدواج و همسر

لیلا اوتادی با انتشار عکسی از خودش که در حال پرو لباس عروس بود سبب شد شایعاتی در فضای مجازی پخش شود که لیلا اوتادی ازدواج کرده است. با این وجود تا زمانی که خود لیلا اوتادی این خبر را تأیید نکرده نمی شود گفت که ازدواج کرده است. به محض انتشار هر خبری در این مورد در این بخش درج خواهد شد.
عمل های زیبایی لیلا اوتادی واقعیت دارد؟

همیشه شایعاتی در مورد اینکه صورت لیلا اوتادی چهره طبیعی او نیست و عمل های زیبایی زیادی را بر روی صورت خود انجام داده است در فضای مجازی به گوش می رسید تا اینکه لیلا اوتادی در این مورد شفاف سازی کرد او نوشت : در مورد این شایعات و حرف هایی که من جندین بار عمل های زیبایی انجام داده ام منتشر شده است باید بگویم این شایعات واقعیت ندارد و خدا رو شکر تا به امروز من هیچ عمل زیبایی نداشته ام.



مربی بدنساز بودم

به نظر لیلا اوتادی برای بازی در هر نقشی علاوه بر آمادگی از لحاظ روحی باید از نظر جسمی هم آماده بود و این آمادگی جسمانی فقط با ورزش کردن میسر می شود برای همین همیشه ورزش جزء لاینفک زندگی من بوده است حتی چند سال پیش به مدت دو سال مربی بدنسازی بودم اما به دلیل مشغله های کاری نتوانستم آن را ادامه بدهم. اما خودم به طور مداوم این ورزش را پیگیری می کنم و در کنار این ورزش, تنیس و اسب دوانی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

شوخی جالب مهران مدیری با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی جزو افرادی است که به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شد آقا مدیری در این برنامه از لیلا اوتادی پرسید که آیا حاضرید 30 درصد به هوش شما اضافه بشود ولی برای صورت شما اتفاقی بیفتد؟ لیلا اوتادی در ابتدا گفت : هوش از این بیشتر آقای مهران مدیری؟! مهران مدیری به شوخی ادامه داد و گفت خب حاضرید به فروتنی شما اضافه شود؟ لیلا اوتای پاسخ داد بله حاضرم و بعدش گفت نه شوخی کردم!
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری





مهران مدیری متولد هجدهم فرودین 1346 در شهر تهران است و پدر و مادرش اصالتاً اراکی هستند. مهران مدیری سه برادر بزرگتر از خودش دارد و سال هاست که ازدواج کرده و یک پسر به اسم فرهاد و یک دختر به اسم شهرزاد دارد پسرش کار آهنگسازی می کند و دخترش در حرفه طراحی لباس فعالیت دارد. همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است و خانه دار و نویسنده است البته فقط برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشت اسم فرهاد را همسرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری از این اسم در شخصیت های تلویزیونی استفاده کرده است. به گفته همسایگان خصوصیات اخلاقی مهران مدیری خیلی شبیه پدرش بود و متاسفانه او پدرش را در اثر سکته قلبی از دست داده است. مهران مدیری در کودکی دوستان زیادی نداشت و همیشه احساس تنهایی می کرد و تنها در اتاقش می نشست و کتاب ها را ورزق می زد و عکس ها و اسم هایش را نگاه می کرد. مهران مدیری از ریاضیات متنفر است و هنوزم نمی داند که جرا باید درسی مثل ریاضی که به نظرش بیهوده و پوچ ترین درس است وجود داشته باشد و به گفته خودش بالاترین نمره ای که در ریاضیات گرفته 2 بوده است. مهران مدیری دیپلمه است و تحصیلات دانشکاهی اش به دلیل حضور در جنگ عراق ناتمام می ماند و او در سال 2009 در مقاله مجله نیوزویک به عنوان بیستیمن فرد فدرتمند در ایران انتخاب شد و همچنین از دانشگاه لیبرتی آمریکا به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی مدرک دکترای افتخاری به او اهدا کرد.
مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد مدیری
آدم غمگینی هستم

از نظر خیلی ها آدم غمگین و تلخی هستم در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چرید زود هم خودش را نشان می دهد و اگر غم به جاهای باریک نکشد چیز خیلی بدی نیست و میتواند باعث خلاقیت هم شود. شایعه برادر ناتنی

امید سلطانی خواننده مشهور لس آنجلسی در یکی از شبکه های ماهواره ای اعلام کرد که مهران مدیری برادر من هست و ما با اینکه از هم دور هستیم اما باهم رابطه بسیار خوبی داریم ولی این موضوع از طرف مهران مدیری به طور کامل تکذیب کرد و گفت این خبر فقط در حد یک شایعه است و واقعیت ندارد.
مهران مدیری در کنار پسرش فرهاد مدیری
بیوگرافی فرزندان مهران مدیری

فرهاد مدیری متولد هجدهم اردیبهشت 1370 است در هنرستان موسیقی خواننده و برای ادامه تحصیلات به خارج از ایران رفته است. او تیپ ساده و معمولی دارد و اصلا ظاهرش شبیه تیپ هنر نیست و مانند پدش شوخ طبع است و به گفته خودش شوخ طبعی در بین مدیری ها ارثی است و من افتخار می کنم یک مدیری هستم.
شهرزاد مدیری متولد 1376 است و تحصیلاتش را در رشته طراحی لباس و مد ادامه داده است و چهره اش شباهت بیش از حدی به پدرش دارد. جالب است بدانید که همه او را به خاطر تیپ ساده و سنگین و باوقارش و چهره بی آرایش تحسین کرده و گفتند که از پدری مانند مهران مدیری و تربیت عالی و خانواده باوقار این چنین فرزندی به بار می آید. بنه به گفته شهرزاد مدیری تا به امروز تصمیم به بازیگر شدن نداشتم ولی اگر پدرم بخواید برایش بازی کنم این کار را انجام خواهم داد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد

[h=2]بیوگرافی شیلا خداداد[/h]


شیلا خداداد متولد چهاردهم آبان ماه 1359 در تهران است. او فارغ التحصیل رشته شیمی می باشد و در سال 1389 با جراح بینی اش دکتر فرزین سرکارت ازدواج می کند. دکتر فرزین یکی از جراحان بنام و حرفه ای در زمینه جراحی فک و صورت می باشد و حتی یک مطب در شهر دبی دارد و زمان هایی که برای طبابت به دبی می رود همسر و فرزندانش را نیز با خود می برد. فرزند اول آن ها سامیار سرکارات در بیست و هفتم آبان ماه 92 به دنیا آمد و فرزند دوم آن ها دختری بنام ساتین است که در 1 فروردین 96 متولد شد.
پدر و مادر فرزین سرکارات در آمریکا زندگی می کنند و شیلا خداداد و همسرش برای دیدار آن ها خیلی زیاد به آمریکا سفر می کنند حتی فرزندان شیلا خداداد در آمریکا به دنیا آمدند شیلا خداداد در این باره گفت : دوست داشتم پسرم در آمریکا به دنیا بیاید تا بعدا بتواند به جاهای مختلف دنیا بدون گرفتن ویزا سفر کند و اولین پاسپورتش آمریکایی است در واقع نمی خواستم بعدا که بزرگ شد به من بگوید تو که میتونستی این کار را برای من بکنی و چرا نکردی و در حقم کوتاهی کردی.
شیلا خداداد در کنار همسرش دکتر فرزین سرکارات​
[h=3]ماجرای جالب آشنایی شیلا خداداد با همسرش[/h] شیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی زیاده شنیده بود و یک روز تصمیم می گیرد به مطلب دکتر سرکارات برود تا نظر او را راجب بینی اش بپرسد چون به گفته خودش روی جراحی بینی خیلی حساسیت داشتم و نمیخواستم به هیچ وجه قیافه ام عوض شود. آن روز دکتر سرکارات به من گفت که من باید حتما بینی شما را عمل کنم و منم قبول کردم. گویا قسمت این بود که فرزین بینی من را عمل می کند و به واسطه همین عمل جراحی ما باهم بیشتر آشنا شویم و ازدواج کنیم. دکتر فرزین سرکارات در ادامه می گوید : من بعد از اینکه بینی شیلا را عمل کردم دیدم خیلی خوب شد گفتم خودم باهاش ازدواج کنم! (با خنده). خلاصه به واسه همین عمل بینی و رفت و آمدها متوجه شدیم که وجه اشتراکات زیادی باهم داریم و خانواده هامون و خودمون از نظر فرهنگی خیلی شبیه به هم بودیم و برای همین تصمیم به ازدواج گرفتیم.
شیلا خداداد در کنار همسر و پسرش سامیار
[h=3]ماجرای بازیگر شدن شانسی[/h] جالب است بدانید شیلا خداداد خیلی اتفاقی و شانسی بازیگر شده است او وقتی تازه دیپلم گرفته بود و منتظر نتایج کنکور بود یک روز برای خرید داروهای مادرش به داروخانه می رود که در آنجا به طور اتفاقی با مسعود کیمیایی روبرو می شود و کمی درباره سینما صحبت می کنند و آخر سر مسعود کیمیایی از او می خواهد در فیلم اعتراض بازی کند و او با بازی در این فیلم کار بازیگری را شروع می کند. نهایتاً با بازی در سریال مسافری از هند در سال 81 در نقش دختری بنام سی تا به شهرت می رسد. اکنون شیلا خداداد علاوه بر بازیگری در رشته موسیقی هم فعالیت دارد و والیبال و فوتبال ورزش های مورد علاقه اش می باشد و استقلالی است.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

[h=2]بیوگرافی سحر قریشی[/h]


سحر قریشی در ششم دی ماه 1366 در شهر تهران متولد شد. پدر سحر قریشی در آمریکا زندگی می کند و قبلا مادرش ندا افشار در انگلیس زندگی می کرد اما اکنون به همراه مادرش و برادرش زندگی می کند. رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است و او و برادرش سپهر از طرفداران پر و پا قرص تیم استقلال هستند و آن ها باهم رابطه عاطفی خوبی دارند.
سحر قریشی دیپلمه است و اطلاعات بیشتر در مورد ادامه تحصیل او منتشر نشده است. سحر قریشی دوست داشت هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را هم برای خود پیش بینی می کرد و موفق شد پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کند و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بایگری تبدیل شود. به گفته خود سحر قریشی قد من 170 و وزنم 58 کیلوگرم است و چونکه از طرف پدر و مادرم ژن چاقی دارم مجبورم همیشه رژیم غذایی ام را رعایت کنم و به طور مداوم ورزش کنم تا وزنم بالاتر نرود. اولین کار بازیگری سحر قریشی فیلم لج و لجبازی بود که در مراحل پایانی این فیلم از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی زاده معرفی می شود و برای نقش یلدا از بین 350 نفر کاندید انتخاب می شود.
عکس سحر قریشی و مادرش ندا افشار
[h=3]ماجرای ازدواج و علت طلاق[/h] سحر قریشی در سال 84 و در سن 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکری ازدواج می کند. مهران متولد 62 و مهندس کامپیوتر بود اما زندگی مشترک آن ها فقط یک سال دوام داشت و بعدش در آن زمان با حاشیه های زیادی از هم جدا شدند. به گفته مهران اخوان ذاکری ، همسر من همیشه در مصاحبه هایش از من به نیکی یاد می کرد و می گفت : بایگری را تا جایی ادامه خواهم داد که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود و همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است اما حقیقتش همسرم بعد از اینکه با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید رفتارش کاملا تغییر کرد و دیگر سحر سابق نبود و برای همین من دیگر موافق ادامه کار بازیگری همسرم نبودم. برای همین به دادگاه حمایت از خانواده رفتم و از سحر قریشی شکایت کردم اما چون که قبلا به او اجازه کار داده بودم تقاضای من برای ممنوع الکار شدن سحر رد شد و خیلی از تهیه کننده ها و کارگردان ها وقتی متوجه این موضوع شدند که من قلبا و شرعاً با کار کردن همسرم راضی نیستم از سحر در فیلم هاشون استفاده نکردند به جز تهیه کننده سریال دلنوازان که با من برخورد بدی داشت. ولی من دیگر تصمیمم را گرفتم و از سحر جدا خواهم شد حرفم را با این جمله به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.
عکس سحر قریشی و همسر سابقش مهران اخوان ذاکری
[h=3]واکنش تند سحر قریشی به اظهارات همسر سابقش[/h] سحر قریشی بعد از سال ها در برنامه دید در شب با سوال رشیدپور محبور شد به اظهارات همسرش پاسخ دهد : من سال 84 وقتی 17 سالم بود عقد کردم و ازدواج کردم اون موقع پدر من در آمریکا و مادرم انگلیس پیش دایی ام زندگی می کرد و کسی نبود پیگیر زندگی من باشه نه اینکه ول کرده باشند نه اجازه پییگیری نمی دادند مثلا وقتی پدرم زنگ می زد می گفتند نیستن رفتن شمال رفتن دبی در حالی که من تا حالا دبی نرفته بودم. چون خط من بنام خودم نبود خانواده همسرم خودشونو به عنوان مدیر برنامه های من معرفی می کردند و خیلی از کارای منو رد می کردند. این اتفاق وقتی افتاد که من معروف شده بودم و قسمت پنجم دلنوزان بود که دیدم کلی مصاحبه از من منتشر شده و هیچ کدوم صحبت های من نبود و متاسفانه به جای من تلفنی مصاحبه کرده بودند. برای همین سال 85 اقدام به طلاق کردم و سال 87 جدا شدم.

ماجرای جالب آشنایی شیلا خداداد با همسرششیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی...


اینکه همسر من میگه که سحر بعد از معروف شدن اخلاقش عوض شد و جو گیر شد باید بگویم که من جو گیر نشدم و اسم این جوگیری نیست ، اسم اینو میزارم بزرگ شدن و من متاسفانه خیلی زود ازدواج کرده بودم وقتی که 17 سالم بود الان هم با ازدواج زود شدیداً مخالفم و به دوستان خودم توصیه می کنم هیچ وقت زود ازدواج نکنید.
عکس سحر قریشی در کنار امید علومی
[h=3]ماجرای ازدواج سحر قریشی با امید علومی[/h] در سال 95 خبرهایی مبنی بر نامزدی سحر قریشی با امید علومی منتشر شد و کمی بعد سحر قریشی در مصاحبه اش اعلام کرد که به هر حال من در شرایطی نیستم که تنها بخواهم زندگی کنم من امید را از قبل می شناختم و الان در مرحله نامزدی هستیم و به صورت محرم برای آشنایی بیشتر باهم دوست هستیم. اما مدتی بعد در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که هنوز مجرد است و فعلا کارهای مهم تری دارد که باید انجام داد. و هیچ وقت معلوم نشد که چرا رابطه نامزدی خانم قریشی با امید علومی منجر به ازدواج نشد. [h=3]ماجرای ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی[/h] پاییز 96 شایعه ای در مورد ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد. این شایعه با توئیت مهدی طارمی که نوشته بود : " یک زن تمام زیبایی ایش را مدیون مردی است که آن ها را عاشقانه می بیند" ایجاد شد و حسین ماهینی با کامنتی که نوشته بود : " سی خاطر دومادمون عروس دوست داریم" به این شایعه ها قوت بخشید. اما بعد ها این خبر از طرف مهدی طارمی تکذیب شد ولی سحر قریشی در تماس تلفنی حرف هایی زد که به این شایعه ها تا حدی قوت بخشید سحر قریشی گفت : این بار قرار است با کی ازدواج کنم؟ فکر می کردم می خواهید درباره برادرم با من مصاحبه کنید من ازدواجم با آقای فوتبالیست را نه تأیید می کنم نه تکذیب چون نمی خواهم با تکذیب کردن این موضوع دوباره محبور به مصاحبه شوم.
عکس سحر قریشی در کنار برادرش سپهر قریشی
[h=3]فیلم مبهم سحر قریشی با مهدی طارمی در قطر[/h] اخیرا ویدیویی که از راه دور فیلم برداری شده در فضای مجازی با عنوان "مهدی طارمی و سحر قریشی در بازار قطر" پخش شده است. ولی با توجه به اینکه ممکن است این فیلم ساختگی باشد نمی شود به آن اعتنا کرد و باید منتظر ماند تا خانم قریشی و یا آقای طارمی به این فیلم واکنش نشان دهند.

شوخی جالب مهران مدیری با لیلا اوتادیلیلا اوتادی جزو افرادی است که به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شد ...


سحر قریشی جدیداً در اینستاگرام با گذاشتی عکسی درباره شایعه ارتباطش با مهدی طارمی نوشت : این را بگویی آن را میگویند ، آن را بگویی این را میگویند ، چیزی نگویی این و آن ات می گویند. همچنین ببینید : مهران مدیری
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

[h=2]بیوگرافی لیندا کیانی[/h]


لیندا کیانی متولد بیست و سوم شهریور ماه 1359 در شهر آبادان است. او در یک خانواده پر جمعیت 8 نفره بزرگ شده و یک خواهر و چهار برادر دارد. لیندا کیانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه می باشد و از جمله بازیگران ایرانی است که عقیده دارد در سینما باند بازی وجود دارد. او در زندگی شخصی اش احساس خوشبختی می کند و از اینکه در کنار خانواده اش زندگی آرامی دارد بسیار خوشحال است. لیندا کیانی آدم خوشحالی هست و در بدترین شرایط زندگی اش امید دارد. او علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی 2014 به برزیل و در جام جهانی 2018 به روسیه سفر کرده است.

عکس لیندا کیانی در کنار مادرش
[h=3]نحوه بازیگر شدن لیندا کیانی[/h] جالب است بدانید لیندا کیانی در کودکی وقتی 9 ساله بود این شانس را داشت که بازیگر شود. قضییه از این قرار است او و مادرش موقع رفتن به مهمانی و خارج شدن از خانه به طور اتفاقی با یک گروه فیلمبرداری روبرو می شوند که آن ها دنبال یک دختر هم سن و سال لیندا بودند و برای همین با مادر لیندا صحبت می کنند و آدرس و شماره تلفن منزل شان را می گیرند اما به گفته مادرش قبل از اینکه با آن ها تماسی گرفته شود مجبور می شوند خانه خود را عوض کنند گویا قسمت این طوری بود. در نهایت لیندا کیانی بعد از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه اش به بازیگری تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شرکت کند و اولین کار بازیگری اش در سال 1384 در سریال گارد ساحلی بود و در سال 1386 توسط محمدرضا شریفی نیا برای بازی در سریال ساعت شنی معرفی شد و یکی از کارهای موفق او می توان به سریال پرستاران اشاره کرد.

عکس منتشر شده لیندا کیانی در کنار ایمان حضرتی
[h=3]شایعه ازدواج با ایمان حضرتی[/h] شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها در فضای مجازی شروع شد و هیچ کدام از این دو هنرمند به این شایعات واکنش نشان ندادند و همین موضوع باعث شد این شایعات تا جایی پیش برود که دیگر همه باورشون شده بود که این دو هنرمند باهم ازدواج کرده اند تا اینکه لیندا کیانی مجبور شد در این مورد سکوت خود را بشکند. لیندا کیانی در مصاحبه اردیبهشت 1392 خود اعلام کرد من ازدواج نکرده ام و عکسی که به عنوان تصویر من و همسرم منتشر کرده اند فقط یک عکس معمولی است که در پشت صحنه یک فیلم با ایمان حضرتی انداختم فقط همین !
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

[h=2]بیوگرافی ساره بیات[/h]


عکس ساره بیات
ساره بیات متولد چهاردهم مهرماه 1358 در مشهد است و تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. خانواده ساره بیات در آمریکا زندگی می کنند و او به تنهایی در ایران زندگی می کند. تنها خواهرش سروین بیات همسر فوتبالیست تیم ملی رضا قوچان نژاد است. خانواده ساره بیات از کودکی مخالف بازیگر شدن دخترشون بودند و برای همین وی به صورت پنهانی رشته دانشگاهی هنر را برای خود انتخاب می کند تا از این طریق وارد حرفه بازیگری شود ولی موفق نمی شود و بعد از اتمام تحصیلاتش و مدتی کار کردن در تئاتر تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در موسسه کارنامه شرکت کند و در این مدت یکی از بهترین شاگردان پرویز پرستویی بوده است.
ساره بیات در کنارش مادرش
ساره بیات بعد از گذراندن کلاس های بازگیری برای سریال تاریخی یک مشت پر عقاب در کنار بازیگرانی همچون حامد بهداد ، رضا کیانیان و ... انتخاب می شود و به خوبی ایفای نقش می کند و بعد از آن در سال 89 با بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی انتخاب می شود و با بازی خوبش در این فیلم به شهرت می رسد و برنده جوایز بسیاری از جمله اسکار بهترین فیلم خارجی می شود. نهایتاً در سال 1396 با بازی فوق العاده اش در سریال پرطرفدار عاشقانه در کنار بازیگرانی همچون محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، مهناز افشار و ... توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ را از آن خود کند.
سروین بیات در کنار همسرش رضا قوچان نژاد
[h=3]ماجرای محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد[/h] در مراسم اکران فیلم زرد ، پدر ساره بیات به همراه رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی جشن تولد غیر منتظره ای را برای ساره بیات ترتیب داده بودند که این بازیگر را غافلگیر کنند و ساره بیات در این اکران و در شب جشن تولد 38 سالگی اش اظهاراتی راجب محرمیت خود با شوهر خواهرش یعنی رضا قوچان نژاد مطرح می کند که باعث حاشیه دار شدن این مراسم می شود.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مهدی سلطانی

بیوگرافی مهدی سلطانی


عکس مهدی سلطانی
مهدی سلطانی سروستانی متولد یکم شهریور 1350 در شهر شیراز است. او تحصیلات بازیگری خودش را تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر تهران گرفته و در سال 1387 دکترای تئاتر خود را از دانشگاه آوینیون فرانسه گرفته است و هم اکنون عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد و تدریس در دانشگاه شغل دیگر او بعد از بازیگری است. مهدی سلطانی در سال 1374 فعالیت بازیگری خود را همزمان با ورود به دانشگاه شروع کرد و توانست به خوبی در تئاتر پیشرفت کند و نهایتاً در سال 89 با بازی در سریال مسیر زاینده رود به شهرت رسید و بعد از آن در مجموعه های زیادی ایفای نقش کرده است. یکی از بهترین و پرطرفدارترین کارهای اخیر مهدی سلطانی می توان به سریال شهرزاد اشاره کرد.
مهدی سلطانی علاوه بر کار بازیگری و تدریس در دانشگاه ، هر از گاهی خوانندگی هم می کند و تاکنون دو قطعه با صدای خود منتشر کرده است و قصد دارد قطعات بیشتری تولید و در اختیار مخاطبین قرار دهد.
مهدی سلطانی در کنار دخترش روژا سلطانی
[h=3]ازدواج و همسر[/h] مهدی سلطانی در سال 1379 ازدواج کرده است و در 27 ام آبان ماه سال 92 صاحب یک دختر بنام روژا شده است. به گفته خودش همسرش خانه دار است و همیشه در کارهای خرید و آشپزی به او کمک می کند. تا به امروز هیچ عکسی از همسر مهدی سلطانی منتشر نشده است.
[h=3]اوقات فراغت مهدی سلطانی[/h] به گفته خودش اگر فرصت داشته باشد برای دانشگاه مقاله های علمی می نویسد یا کتاب می خواند و ترجمه می کند. یا اینکه فیلم می بیند و هر از گاهی به سفر می رود.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری


عکس شاهرخ استخری
شاهرخ استخری متولد چهاردهم مهر ماه 1359 در شهر تهران است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد. شاهرخ استخری به دلیل اینکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده از خدمت سربازی معاف شده است. در دبیرستان ریاضی خوانده و دوست داشت در دانشگاه رشته هنر و تئاتر را ادامه دهد اما پدرش دوست داشت او در رشته مهندسی تحصیل کند و برای همین سراغ رشته مهندسی صنایع رفت و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است. او بعد از فارغ التحصیلی ، در کلاس های آموزش بازیگری شرکت می کند و پس از آن در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است و با بازی در سریال پرطرفدار دلنوازان در سال 88 در کنار سحر قریشی به شهرت رسید.
عکس جدید شاهرخ استخری در کنار دخترش پناه
[h=3]ازدواج و همسر[/h] شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. طبق گفته خودش خانواده همسرش ثروتمند نیستند و همسرش از 16 سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده است و این ملاک من برای ازدواج با او بود. جالب است بدانید تا به امروز هیچ عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نشده است. این زوج در سال 1392 صاحب فرزند دختری بنام پناه شدند و به گفته خودش : دخترم بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم پناه می باشد. آینده و اتفاقایی که ممکن است برای او بیفتد موجب ترس و نگرانی من است و همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد.
شاهرخ استخری و دخترش پناه استخری
[h=3]علت عدم انتشار عکس همسر شاهرخ استخری[/h] شاهرخ استخری در آخرین مصاحبه اش درباره اینکه چرا تا به امروز هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است گفت : دلیل اصلی این است که عکس میزاری و فردا می گویند چقدر بهم میایین! چقدر بهم نمایین! چقدر تو از اون سری! چقدر اون از تو سره! پولداره؟ پولدار نیست؟ و خیلی حرفای دیگه ... البته اشکالی نداره این احساسات مردم کشور برای من جذابه و من حق میدهم که دوست داشته باشند ببینند. طرفدارهای خیلی قدیمی من هم اومدن مغازه و خانمو هم دیدن. به نظر من یه چیزایی شخصیه و یه چیزایی حریمی داره و ما نباید به حریم کسی نفوذ کنیم و این موضوعی ربطی به هنرمند بودن ندارد و کلی اینو میگم این اعتقاده منه شاید غلط باشه شاید اشتباه کنم عذر میخوام.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

[h=2]بیوگرافی بهاره رهنما[/h]


عکس بهاره رهنما
بهاره رهنما متولد دهم آذرماه 1352 در روستای هزاره شهر اراک است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی از بازیگران خوب کشورمان می باشد و به نظر فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند. تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی تا مقطع کارشناسی و درشته حقوق قضایی تا مقطع کارشانی ارشد به پایان رسانده است. جالب است بدانید بهاره رهنما در سال 94 به عنوان مانکن لباس برای یک برند چندین کار تبلیغاتی انجام داد. او علاوه بر بازیگری ، داستان نویس ، روزنامه نگار ، سفر دوستی ، نقاله خوان ، کافه و رستوران دار است.
بهاره رهنما در کنارش مادرش پروین قائم مقامی
[h=3]ماجرای ازدواج و آشنایی با پیمان قاسم خانی[/h] بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال 1370 و در سن 17 سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. البته بی تردید بهترین گزینه برای ازدواج با من ، پیمان قاسم خانی بود. چون به قول دوستانم مردان ایرانی نمی توانند زنی مثل من که اینقدر فعال است را تحمل کنند و این پیمان بود که در مقابل من خیلی صبور بود. حاصل این ازدواج دختری بنام پریا است که هم اکنون در عرصه موسیقی فعالیت دارد. [h=3]ماجرای طلاق و جدایی از پیمان قاسم خانی[/h] در سال 1395 شایعاتی در مورد پایان زندگی مشترک این دو زوج شنیده می شد تا اینکه بهاره رهنما در مصاحبه اش اعلام کرد که پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 25 سال است که باهم دوست هستم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترک مان دلیل بر این نمی شود که دوستی چندین ساله مون لطمه بخورد. بهاره رهنما هیچ وقت در مورد اینکه چرا او و پیمان قاسم خانی از هم جدا شدند؟ و علت این کار چی بود؟ نگفته است. همچنین او بر خلاف خیلی از خانم ها ، بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هیچ وقت در مورد او بد نگفته و همیشه به خوبی از او یاد کرده است.
بهاره رهنما در کنار همسر سابقش پیمان قاسم خانی
[h=3]ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی[/h] در 4 شهریور 1396 خبر ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد و این خبر خیلی زود تایید شد. در آن زمان انتشار عکس های عروسی دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیر خسرو عباسی موجب شوک هواداران این بازیگر شد. همسر جدید بهاره رهنما مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد. در واقع باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد و نهایتاً هم منجر به ازدواج شد. خانواده بهاره رهنما در حال حاضر متشکل از همسر جدیدش امیر خسرو عباسی و دخترش پریا قاسم خانی است.

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرشسپیده بزمی پور با انتشار پستی در صفحه مجازی دخترشان به شفاف سازی ...


بهاره رهنما در 4 شهریور 97 در اولین سالگرد ازدواجشان ، جشن لاکچری گرفت و در این باره نوشت : میدانید مرد که خوب باشد زن بی شک بهترین می شود باور کنید مرد ، زن را می سازد و پشت هر مرد موفق زنی است که خیالش از مردانگی مردش جمع است.
بهاره رهنما در کنار همسر جدیدش امیر خسرو عباسی
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

[h=2]بیوگرافی ملیکا شریفی نیا [/h]

عکس ملیکا شریفی نیا​
ملیکا شریفی نیا متولد بیست و یکم آبان ماه 1365 در شهر تهران است. او خانواده هنرمندی دارد مادرش آزیتا حاجیان ، پدرش محمدرضا شریفی نیا و خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایران می باشند.​
او از سن 3 سالگی به کمک پدر و مادر بازیگر و مدرس اش وارد حرفه بازیگری شد و در سال 1370 وقتی 5 ساله بود با بازی در فیلم اویناز وارد سینما شد و تا به امروز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و علاوه بر بازیگری در حرفه گرافیک و عکاسی مشغول به کار است.​
[h=3]ازدواج و همسر[/h]
ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان ازدواج می کند و هنوز هیچ فرزندی ندارند. امیررضا طلاچیان فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشد و به نظر در همین حرفه مشغول به کار است.​
ملیکا شریفی نیا در کنار پدرش محمدرضا شریفی نیا​
ملیکا شریفی نیا در کنار مادرش آزیتا حاجیان
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی بیژن امکانیان

بیوگرافی بیژن امکانیان

[h=2]بیوگرافی بیژن امکانیان[/h]


بیژن امکانیان در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در شهر آبان متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران می باشد و یک دوره تخصصی آموزش مربیگری تئاتر را نیز گذرانده است. او هم اکنون علاوه بر بازیگری ، هر از گاهی کار کارگردانی می کند. ستاره دهه شصت سینمای ایرانی بعد با از بازی فوق العاده و عالی در سریال گسل در کنار سام درخشانی ، این بار با سریال پدر به تلویزیون برگشته و حضور او در قسمت های انتهایی سریال پدر پر رنگ تر شده است. [h=3]ازدواج و همسر[/h] بیژن امکانیان متأهل می باشد و دو فرزند بنام های یلدا و دنا دارد. با اینکه بیژن امکانیان همیشه به همراه همسرش در محافل هنری حاضر می شود اما متاسفانه تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر او منتشر نشده است.
[h=3]چگونگی بازیگر شدن بیژن امکانیان[/h] من دانشجوی رشته تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا در شهر تهران بودم و در آن زمان با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو تا فیلم کوتاه ساختم و البته در فیلم های کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهدی صباغ زاده ، فریدون جیرانی و موسوی تعاونی بنام ایفا را راه اندازی کردیم و کار اول سینمایی مان را شروع کردیم. بعد از بازی در چندین فیلم در اواخر سال ۱۳۷۰ به دلیل اینکه سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد و در این دوران اکثر فیلم ها ، قصه های دختر و پسری بود و متاسفانه انتخاب های زیادی برای من نبود و باید منتظر پیشنهاد های بهتری می ماندم تا اینکه برای بازی در سربازهای جمعه دعوت شدم. نهایتاً بیژن امکانیان با بازی در فیلم تقاطع بعد از ۲۷ سال حضور در سینما و تلویزیون ایران توانست اولین جایزه بازیگری اش را بگیرد.
تصاویر جدید بیژن امکانیان
عکس های جدید اینستاگرام بیژن امکانیان
عکس بیژن امکانیان و سام درخشانی در سریال گسل
[h=3]بازی در سریال پدر[/h] بیژن امكانيان در سریال پدر نقش شریک تجاری حاج علی را بازی می کند که بعد از فوت پسر حاج علی ، او خاطر خواه عروس حاج علی می شود و سعی می کند به هر طریقی که شده به خانواده حاج علی نزدیک شود و وقتی این موضوع را با حاج علی در میان می گذارد با واکنش شدید او روبرو می شود. پیشنهاد می کنم این سریال جذاب و دیدنی را دنبال کنید.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی

[h=2]بیوگرافی زیبا کرمعلی[/h]


عکس زیبا کرمعلی
زیبا کرمعلی متولد دوازدهم آذرماه 1375 در کرج است و تنها یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک مشغول به تحصیل بود و در دوره پیش دانشگاهی به رشته هنر تغییر رشته می دهد. جالب است بدانید زیبا کرمعلی در آن زمان در کنکور سراسری در منطقه 2 رتبه 8 را آورد و هم اکنون دانشجوی سال آخر رشته سینما از دانشگاه تهران می باشد. زیبا کرمعلی از 12 سالگی در داخل وبلاگ شخصی اش داستان های کوتاه و بلند البته با اسم مستعار می نوشت چون به گفته خودش هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشت که دامنه مخاطبانش را گسترده تر کند تا اینکه در سن 13 سالگی به این نتیجه می رسد که صفحه کاغذ ، تخیلاتش را ارضا نمی کند و باید نوشته هایش بصری شوند سینما شوند و برای همین در سن 13 سالگی مصمم تر می شودکه سینما را به عنوان رشته تحصیلی اش انتخاب کند. به گفته خودش متاسفانه در آن زمان رشته سینما در کرج برای دختران ارائه نمی شد و برای همین مجبور شدم برای رسیدن به رتبه بهتر در کنکور هنر ، یکی از رشته های نظری را انتخاب کنم نهایتاً رشته ریاضی را انتخاب کردم و بعد از گرفتن دیپلم ریاضی با معدل 95/19 به رشته هنر تغییر رشته دادم و معدل پیش دانشگاهی ام در رشته هنر 76/19 شد. [h=3]ازدواج و همسر[/h] زیبا کرمعلی 22 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
زیبا کرمعلی در کنار مادرش
[h=3]ماجرای بازیگر شدن[/h] عوامل فیلم نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در سال 95 در دانشگاه هنر حضور پیدا می کند که در این مراسم محمدحسین مهدویان با زیبا کرمعلی آشنا می شود و از او درخواست می کند تا در فیلم جدیدش بنام لاتاری بازی کند. زیبا کرمعلی در حالی به بازی در فیلم لاتاری دعوت می شود که هنوز هیچ تجربه بازی در تئاتر و سینما ندارد. او برای اینکه بتواند بازی قابل قبولی ارائه دهد یک سری تمرین های بازیگری و حتی فن بیان را از صفر با ابراهیم امینی که فیلم نامه نویس لاتاری بود می گذراند و نهایتاً با بازی خوب و فوق العاده اش در فیلم لاتاری به محبوبیت و شهرت فراوانی می رسد.
تصاویر زیبا کرمعی
[h=3]بازی در فیلم لاتاری و واکنش پدر[/h] وقتی که برای فیلم لاتاری انتخاب شدم پدرم فکر نمی کرد که موضوع جدی باشد تا اینکه پروژه جدی شد و گفتند که قرار است نقش اول فیلم را بازی کنم راستش کمی ترسیده بودم چرا که تا به حال در فیلم یا تئاتری بازی نکرده بودم و پدرم هم چندان رضایت نداشت تا اینکه با گفت و گو و تعامل با من و آشنایی بیشتر با شرایط کار ، رضایت پیدا کرد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی ساعد سهیلی

بیوگرافی ساعد سهیلی

[h=2]بیوگرافی ساعد سهیلی[/h]


عکس ساعد سهیلی
ساعد سهیلی متولد سی ام بهمن 1366 در مشهد است. پدرش سعید سهیلی نویسنده و کارگردان مشهور سینما و برادرش سینا سهیلی از بازیگران خوب کشورمان می باشد. ساعد سهیلی مثل برادرش به واسطه پدر کارگردانش از همان دوران کودکی وارد دنیای هنر می شود و برای اولین بار در سن 14 سالگی در فیلم شب برهنه پدرش در سال 80 ایفای نقش می کند. ساعد سهیلی پس از گرفتن دیپلم خود ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک ادامه می دهد اما بنا به دلایلی نامعلوم انصراف می دهد و به خدمت سربازی می رود. بنا به گفته خودش 21 ماه در شهرک دفاع مقدس خدمت کردم که سه ماه آن اضافه خدمت بود و 10 ماه فقط دستشویی شستم! او بعد از بازگشت از خدمت سربازی با فیلم گشت ارشاد پدرش در سال 1390 به شهرت می رسد و بعد از آن در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. بازی در فیلم لاتاری در کنار زیبا کرمعلی یکی از آخرین و بهترین کارهای ساعد سهیلی است.
ساعد سهیلی در کنار برادرش سینا سهیلی (سینا مهراد)
[h=3]ماجرای ازدواج ساعد سهیلی با یک دختر فرانسوی[/h] ساعد سهیلی در سال 94 با یک دختر دورگه فرانسوی بنام گلوریا هاردی ازدواج کرده است. قضییه از این قرار است که در اواخر سریال کیما در سال 94 دختری با لهجه فرانسوی ، فارسی حرف می زند او چهره ای معصوم و مهربانی داشت که بعدا معلوم شد همسر ساعد سهیلی است. ساعد سهیلی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : من وقتی برای شرکت در فستیوالی به پاریس فرانسه رفته بودم در آنجا با گلوریا آشنا شدم و ما عاشق هم شدیم و برای همین تصمیم به ازدواج گرفتیم.
عکس ساعد سهیلی و همسر فرانسوی اش
[h=3]بیوگرافی گلوریا هاردی[/h] گلوریا هاردی متولد بوردوی فرانسه است. مادرش ایرانی و پدرش فرانسوی است و در پاریس و سوئیس بزرگ شده است. من و ساعد در یک جشنواره فیلم در فرانسه باهم آشنا شدیم و ازدواج کردیم اما دوست نداشتیم خبر ازداج مان رسانه ای شود و فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم مهم باشد اما بعد از پخش سریال کیمیا ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و آن ها دوست داشتند ما را کنار هم ببیند و برای همین عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم. جالب است بدانید گلوریا هاردی می تواند به 5 زبان آلمانی ، انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی و فارسی صحبت کند.

ساعد سهیلی در کنار همسرش گلوریا هاردی
در مورد بازیگری هم باید بگم به دلیل علاقه ای که به این حرفه داشتم تصمیم گرفتم در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کنم و به واسطه حضور در همین کلاس ها ، به سریال کیما معرفی شدم. و ساعد برای اینکه من به این سریال راه پیدا کنم هیچ وقت از اعتبار خودش استفاده نکرد و هیچ دخالتی هم نداشت.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی هادی حجازی فر

بیوگرافی هادی حجازی فر

[h=2]بیوگرافی هادی حجازی فر[/h]


عکس هادی حجازی فر
هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی است او تا 22 سالگی در شهر خوی بزرگ شده و بعد از آن برای تحصیل در رشته عروسک گردانی در دانشگاه تهران به شهر تهران مهاجرت می کند. به گفته خودش در کودکی شیطنت های زیادی انجام داده است مثلا بعضی وقت ها که مادرم لواشک درست می کرد من می رفتم و با خلاقیت هایی که به خرج می دادم دور سینی را با انگشت تمیز می کردم. هادی حجازی فر در ادامه در مورد زادگاه تولدش گفت : به نظر من خوی پایتخت زمستانی خدا است چونکه این شهر در زمستان بسیار زیباست البته در اواخر تابستان از 20 کیلومتری شهر خوی تا مرکز تا چشم کار می کند پر از گل آفتابگردان است و آن زمان هم خوی بسیار دیدنی و زیباست و ابرهایی که من در خوی دیدم تا به حال جایی ندیده ام. [h=3]ازدواج و همسر[/h] هادی حجازی فر با الهام محمودی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر به نام هامون است.
هادی حجازی فر در کنار همسر و فرزندش هامون
[h=3]دوران کودکی[/h] هادی حجازی فر از همان دوران کودکی با حمایت پدرش که رئیس آموزش و پرورش نقده و میاندوآب بود از سالن های تئاتری این اداره برای کاری تئاتری بچه های مدارس استفاده می کرد و بچه های کانون و مدرسه هم به تماشای تئاتر آن ها می نشستند. بعد از مدتی با امور تربیتی آموزش و پرورش قرارداد همکاری بستیم و حتی شب ها هم برای مردم تئائر اجرا می کردیم و بلیط می فروختیم در آن زمان واقعا درآمدم از تئاتر خوب بود. راستش را بخواهید هر کاری می کردیم که درس نخوانیم و برای همین بعضی وقت ها از کلاس فرار می کردیم و خیلی هم بهمون خوش می گذشت.
عکس هادی حجازی فر به همراه پسر هامون
[h=3]دعوت به خندوانه تا خاطرات دانشجویی[/h] هادی حجازی فر اخیراً در برنامه خندوانه رامبد جوان دعوت شده بود. در ابتدای این برنامه جناب خان به خاطر فوتبالی بودن حجازی فر به او چند کیلو تخمه هدیه داد و از وجه مشترک خود و حجازی فر در انتخاب همسر گفت : کسی که من دوسش دارم اسمش احلام است و کسی که هادی با او ازدواج کرده است سرکار خانم الهام محودی است و چقدر ما به هم نزدیک و شبیه هستیم.

علت جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانیاو بر خلاف خیلی از خانم ها ، بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هیچ وقت در مورد او بد ...


هادی حجازی فر در پاسخ به این سوال جناب خان که از او درباره فال اتوبان پرسیده بود گفت : در آن زمان خوابگاه ما نزدیک اتوبان چمران و همت بود ، بچه ها به من می گفتند که فال بگیریم و من از آن ها می خواستم نیت کنند و عددی را بگویند بعد مثلا می گفتند 32 و من 32 ماشین را که از کنار چراغ برق رد می شدند می شمردم و بعد آینده کاری و شرایط مالی آن ها را از روی مدل ماشین مشخص می کردم !
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

[h=2]بیوگرافی مهراوه شریفی نیا[/h]


عکس مهراوه شریفی نیا
مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد. مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک ، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد. مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می آید. همچنین او در حال حاظر به عنوان یکی از بهترین نوازنده های خانم پیانو به حساب می آید. [h=3]علت جدایی پدر و مادرش[/h] پدر و مادر مهراوه شریفی نیا سال ها پیش از هم جدا شدند و مادرش بعد از طلاق با شخص دیگری بنام محمد کریمی ازدواج کرده است. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا بعد از اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدند در کنار پدرشان به زندگی خود ادامه داده اند.
مهراوه شریفی نیا در کنار پدر ، مادر و خواهرش ملیکا​
[h=3]دلیل ازدواج نکردن[/h] مهراوه شریفی نیا مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. البته خواهر کوچکتر او در سال 1368 وقتی 19 ساله بود با شخصی بنام امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع می باشد ازدواج کرده است. در برنامه دورهمی ، مهران مدیری از خانم شریفی نیا پرسید که ازدواج کردید؟ کسی نمیگیره شما رو؟ او در پاسخ با خنده گفت که شوهر گیر نمیاد! مدیری مجدد سوال کرد که تو همین ماه 35 ساله می شوید جرا ازدواج نمی کنی؟ خانم مهراوه در پاسخ با خنده گفت : شوهر خوب پیدا نمیشه! مدیری مجداً پرسید شوهر خوب به کی میگن؟ مهراوه شریفی نیا گفت : راستش اینقدر درگیر کار بودم که تا حالا بهش فکر نکردم.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی لیلا حاتمی

بیوگرافی لیلا حاتمی

[h=2]بیوگرافی لیلا حاتمی[/h]


عکس لیلا حاتمی
لیلا حاتمی متولد 9 مهر 1351 در تهران است. او در یک خانواده هنرمند بزرگ شده و پدر مرحوم اش علی حاتمی از کارگردان برجسته کشور می باشد و مادرش زری خوشکام از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. لیلا حاتمی به لطف پدر و مادرش برای اولین بار در سال 1363 وقتی که 12 ساله بود در فیلم کمال الملک پدرش ایفای نقش کرد. او پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته برق دانشگاه امیرکبیر بعد از دو سال تحصیل رها می کند و عازم لوازن سوئیس می شود و در آنجا در رشته ادبیات فرانسه مشغول به تحصیل می شود. ولی مدتی بعد به علت عود بیماری پدرش که سرطان پانکراس داشت مجبور می شود در سال 57 تحصیلات خود را نیمه کاره بگذارد و به ایران باز می گردد. لیلا حاتمی با بازی به یاد ماندنی اش در فیلم جدایی نادر از سیمین و کسب جوایز مختلف و با حضور در جشنواره های معتبر جهانی ، عنوان چهارمین زن زیبای خاورمیانه را به او اختصاص دادند. نکته جالب دیگر در بیوگرافی لیلا حاتمی این است که او به واسطه حضور چند ساله در خارج از کشور و علاقه خود ، هم اکنون به 5 زبان انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و فارسی تسلط دارد.
لیلا حاتمی در کنار همسرش علی مصفا
[h=3]ماجرای ازدواج و آشنایی با علی مصفا[/h] لیلا حاتمی در سال 1377 با علی مصفا ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های مانی و عسل می باشد. لیلا حاتمی در مورد آشنایی اش با همسرش می گوید : من و علی قبل از بازی در فیلم لیلا به هم علاقه مند شده بودیم و حس هایی که در این فیلم می بینید همه اش واقعی است. راستش قبل از شروع فیلمبرداری آقای مهرجویی ما را به هم علاقه مند کرد و بعد فیلمش را ساخت. اخیراً شایعه ای در مورد جدایی لیلا حاتمی و علی مصفا در فضای مجازی پخش شده بود که واقعیت ندارد. جالب است بدانید علی مصفا در آن زمان برای خواستگاری از لیلا حاتمی سراغ زنده یاد داود رشیدی می رود. آقای رشیدی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که با علی حاتمی مثل دو برادر هستیم و از سال های خیلی قبل رفت و آمد خانوادگی داریم و لیلا و لیلی از کودکی باهم بزرگ شده اند.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی



عکس امین حیایی
امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است و دیپلم کامپیوتر دارد. او فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر بنام امید دارد و تنها خواهرش در سال 1370 فوت کرده است. مادرش معلم و پدرش شغل آزاد دارد. امین حیایی علاوه بر بازیگری کار خوانندگی می کند و همانند خیلی از بازیگران ایرانی کافه داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. امین حیایی پس از اینکه دیپلم خود را می گیرد به خدمت سربازی می رود و بازیگری را در مرکز هنرهای نمایشی نیروی هوایی آغاز می کند و در سال 70 در تئاتر کودکان ایفای نقش می کند. پس از آن به گفته خودش با فوت خواهرم دریچه ای برای ورود به سینما برای من باز شد و در سومین روز درگذشت خواهرم برای بازی در فیلم سینمایی دو همسفر با من تماس گرفته شد و بعد از آن برای بازی در فیلم دو روی سکه دعوت شدم. امین حیایی در در پاسخ به سوال ازدواج زود به هنگام خود گفت : من از بچگی عاشق پیشه بودم اما همیشه در عشق و عاشقی شکست می خوردم و با هر کسی که دوست می شدم می خواستم بگیرمش و گمان می کردم این زن آینده من است. از 18 سالگی به بعد دیگر جدی تر شدم و دنبال کیس مناسب برای ازدواج بودم.
دارا حیایی و مادرش مونا بانکی پور
[h=3]ازدواج اول با مونا بانکی پور و علت طلاق[/h] امین حیایی در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم. مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد. [h=3]بیوگرافی دارا حیایی[/h] دارا متولد 11 شهریور 1372 در تهران است و بخاطر چهره اش در حرفه مدلینک مشغول بود اما اکنون وارد کار بازیگری شده است و دوست دارد در این حرفه همانند پدرش به شهرت و محبوبیت برسد. دارا حیایی در فیلم شعله ور با امین حیایی همبازی شده است.
امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق
[h=3]ازدواج دوم با نیلوفر خوش خلق[/h] امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال 77 با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج می کند. خانم خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به بازی در سریال نفس گرم در سال 94 اشاره کرد.
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی پانته آ بهرام

بیوگرافی پانته آ بهرام

[h=2]بیوگرافی پانته آ بهرام[/h]


عکس پانته آ بهرام
پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند 1348 در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال 67، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن 18 سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال 75 با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد. او اکنون یکی از بازیگران موفق در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد. جالب است بدانید لقب متفاوت ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران را به خانم پانته آ بهرام اختصاص داده اند او در این مورد گفت : بازیگری را من با تئاتر شروع کردم و همه می دانند که تناتر نه پول و نه شهرت دارد ولی من قدرتمند ، درست و دقیق راهم را ادامه دادم و در سن 19 سالگی جایزه تئاتر فجر را از دست رئیس جمهور اسبق گرفتم. من در تمام این سال ها سعی کرده ام تمام استانداردهای بازیگری را رعایت کنم و به نظر خودم هم اکنون جزو با کیفیت ترین بازیگران ایران هستم. از بهترین و پرطرفدارترین کارهای او می توان به بازی در سریال خانگی عاشقانه منوچهر هادی در کنار بازیگرانی همچون هومن سیدی ، محمدرضا گلزار و مهناز افشار اشاره کرد. هم اکنون خانم پانته آ بهرام در برنامه خنداننده شو رامبد جوان به عنوان مجری فعالیت دارد.
پانته آ بهرام در کنار همسرش سیامک احصایی
[h=3]ماجرای ازدواج و طلاق[/h] پانته آ بهرام با شخصی بنام سیامک احصایی ازدواج می کند طبق گفته ها حاصل این ازدواج فرزند پسری می باشد که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است. مثل اینکه زندگی مشترک پانته آ بهرام و سیامک احصایی زیاد تداوم نیافته و آن ها از هم جدا شده اند. البته این خبر از سمت خانم پانته آ بهرام تأیید نشده است. در واقع درباره زندگی خانوادگی پانته آ بهرام اطلاعات خیلی کمی وجود دارد و ظاهراً خودش هم دوست ندارد دیگران در این مورد چیزهایی بدانند تا جایی که در یک مصاحبه تلویزیونی از پاسخ به سوالی درباره ازدواجش طفره رفت. توجه کنید برخی سایت ها با انتشار عکس پانته آ بهرام همراه دخترکوچولی نوشتند که او دختر خانم بهرام است این خبر واقعیت ندارد و آن دختر کوچولو ، خواهر زاده خانم بهرام می باشد. [h=3]بیوگرافی همسر پانته آ بهرام[/h] سیامک احصایی متولد 2 مهر 1336 در شهر آبادان است او فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه کلیوند اوهایو آمریکا است و هم اکنون به عنوان طراح صحنه و لباس مشغول به کار است.

عکس پدر و مادر پانته آ بهرام
[h=3]غم از دست دادن مادر[/h] متاسفانه مادر پانته آ بهرام در مهر ماه 97 فوت کرد و خانم بهرام این روزها در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است او با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : " دوباره سییب بچین حوا من خسته ام بگذار از اینجا هم بیرون مان کنند! ". ما هم به نوبه خود از طرف بارونک درگذشت مادر خانم بهرام را تسلیت عرض می کنیم. [h=3]پیشنهاد مهران مدیری را رد کردم[/h] پانته آ بهرام در پاسخ به این سوال که چرا تا به امروز در فیلم های طنز بازی نکرده است گفت : بعد از بازی در فیلم توکیو بدون توقف ، مهران مدیری از من برای بازی در چند کار تلویزیونی از من دعوت کرد راستش وسوسه جذابی هم بود چون کارهای آقای مدیری همیشه پرمخاطب بود اما احساس خطر در من باعث شد پیشنهاد مهران مدیری را نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم وقتی نمی آیی ! اما الان دلم یک کار طنز خوب و عالی می خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا چه کنیم؟دانستن این مطلب علاج گرانی یا تورم هست یا چی؟
اینا رو بخونیم که چه شود؟
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی مسعود رایگان

بیوگرافی مسعود رایگان


مسعود رایگان در کنار همسرش رویا تیموریان
[h=3]ازدواج و همسر[/h] مسعود رایگان در سال 1382 با رویا تیموریان بازیگر ازدواج می کند و آن ها زندگی خوب و آرامی باهم دارند. در واقع مسعود رایگان همسر دوم خانم تیموریان است و خانم تیموریان از ازدواج اولشون دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد. [h=3]بیوگرافی رویا تیموریان[/h] رویا تیموریان همسر مسعود رایگان در 27 اسفند 1338 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. رویا تیموریان سه خواهر بزرگ از خودش دارد و ازدواج اول او بنا به دلایلی به طلاق منجر شده است و او اکنون از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان ازدواج کرده و همسر او علیرضا کمالی می باشد. و درنا مدنی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
رویا تیموریان در کنار دخترانش دنیا و درنا مدنی

رویا تیموریان در کنارش دخترش دنیا مدنی
 

nargessamiri

عضو جدید
بیوگرافی سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

[h=2]بیوگرافی سحر دولتشاهی[/h]


عکس سحر دولتشاهی
سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر 1358 در تهران است و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از موسسه آموزش عالی سوره و مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. دوست دارد در اوقات فراغتش فیلم ببیند یا اینکه موسیقی گوش دهد چون عاشق موسیقی است. خانواده سحر دولتشاهی 5 نفره می باشد و یک برادر بنام روزبه دولتشاهی و یک خواهر بنام نسیم دولتشاهی دارد. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش مهندس دولتشاهی در تورهای دوچرخرخه سواری بین المللی مشغول به فعالیت است. سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.
سحر دولتشاهی در کنار پدرش
سحر دولتشاهی در کنار مادرش
 

Similar threads

بالا