بچه حزب الهي كه خلاف كند نوبر است

mec1386

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز می خواستم با موتورم یک خیابان یک طرفه را به خلاف رانندگی کنم…
قبل از اینکه بپیچم توی خیابان به ذهنم رسید که باید از راننده هایی که از روبرو می آیند حلالیت بخواهم که راهشان را نا امن کرده ام… و چه سخت بود.
بعد بیشتر فکر کردم و دانستم که باید از همه مردم ایران عذرخواهی کنم چون اعتماد به نفس ملی را در رعایت قانون کم کرده ام و (به سهم خودم) این فکر را تقویت کرده ام که ایرانی ها قانون را رعایت نمی کنند.

بعد به ذهنم رسید که اگر در بین مردم مسلمان منطقه که این روزها بیدار شده اند همین تصور از ایرانی ها شایع شود؛ من به سهم خودم مانع الگوگیری آنها از انقلابی شده ام که این همه خون شهدا پایش ریخته و این یعنی مدیون شهدا هم خواهم شد؛ هم شهدای ایران و هم شهدای انقلاب های جدید. و به علاوه مدیون خود مردم مسلمانی که تا حالا چشم شان به ایران اسلامی بوده و به خاطر افراد قانون گریزی مثل من، نگاه شان پژمرده است.

دوباره فکری کردم و دیدم که اگر انقلاب اسلامی خاورمیانه به خطا نرود، رشد اسلام بسیار بیشتر خواهد شد ولی اگر این انقلاب ها الگوی صحیح خودشان را (با اشتباهات من و امثال من) از دست بدهند و منحرف شوند، بخشی از گناه دیرتر مسلمان شدن خیلی ها به گردن من می افتد و اینچنین من مدیون نامسلمان ها هم خواهم بود و همچنین (به سهم خودم) مدیون نسل های بعد، که به همین میزان با جهانی کمتر مسلمان مواجه خواهند شد.***۲۰۰ متر مسیر را کوتاه تر کردن با خلاف، به این همه درد سر نمی ارزد… می ارزد؟***بچه حزب اللهی که خلاف می کند، نوبر است…

 

ro0zhin

عضو جدید
کاربر ممتاز
چقد خوبه كه آدم ب عاقبت كارش خوب فك كنه.....;)
 

المینا

عضو جدید
خوبه که آدم به نتیجه عملش فکر کنه....اگرچه من به این معتقدم که شما مدیون خیلیا میشید ولی .....خیلی دیگه سخت گرفتید....
انشاالله که توی همه چیز اینطور باشید
 

Similar threads

بالا