بهترین گوشی های اندروید

newharf

عضو جدید
در بازار گوشی هایی که با سیستم اندروید کار میکنند بسیار زیاد در دسترس می باشد و این سیستم اندروید از طرف گوگل ارائه شده برای هر شرکتی که قصد دارد سیستم اندروید را روی گوشی های خود داشته باشد.
در اینجا مجموعه ایی از بهترین گوشی های اندروید که می توان خریداری کرد را آورده ایم؛
گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج


دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج از قویترین گوشی هایی هستند که تاکنون سامسونگ ارائه داده است که دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچ با کیفیت ۲k با جدیدترین پردازنده سامسونگ ۷۴۲۰ Exynos. حافظه تصادفی ۳ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین فیلمبرداری ۴k.
در گلکسی اس ۶ اج صفحه نمایش ، منحنی از دو طرف است و این گوشی با یک قاب فلزی که با شیشه گوریلا گلس ۴ از جلو و عقب پوشیده شده متمایز شده است.(که در واقع احتمال شکستگی گوشی در برخورد با زمین را کاهش می دهد.)
رابط کاربری سامسونگ در این گوشی ها از TouchWiz به طور وسیع بهبود یافته است چون خیلی از موارد غیر مستعمل حذف گردیده در نتیجه از طرح و سرعت خوبی برخوردار شده است.
نکسوس ۶


گوشی های نکسوس ۶ Nexus6 که از تولیدات جدید گوگل است که دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچ با کیفیت ۲K و با پردازنده قوی از نوع کوالکام اسنپ دارگون ۸۰۵ و حافظه تصادفی ۳ گیگابایت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS و دوربین فیلمبرداری ۴K.
متمایزات این گوشی سیستم اندروید آن میباشد چون که این گوشی مستقیما تحت نظارت گوگل می باشد و درواقع با نسخه خام اندروید بدون هیچ تغییری کار میکند.
ساخت گوشی از طرف شرکت موتورولا و یکی از قوی ترین گوشی های اندروید می باشد.
گلکسی نوت۴


گوشی گلکسی نوت ۴(Galaxy Note 4) یکی از معروفترین گوشی های موجود در بازار است که دارای صفحه نمایش به اندازه ۵.۷ اینچ با کیفیت ۲K و پردازنده از نوع اسنپدراگون ۸۰۵ البته به حسب نسخه دیگر سامسونگ اکسینوس ۵۴۳۳ و با حافظه تصادفی ۳ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسل و دوربین فیلمبرداری ۴K.
قلم سامسونگ S Pen که در گوشی گلکسی نوت ۴ توسعه داده شده است مثل Smart Select که انتخاب متون را راحت کرده و همچنین Snap Note که کار اصلاح روی متون را راحت کرده است.
این نوع گوشی برای کسانی مناسب است که از گوشی هایی با اندازه بزرگ خوششان می آید.
موتو ایکس ( نسل دوم)



گوشی Moto X 2n Gen قوی ترین گوشی سری “موتو” Moto است که خریداری شده توسط موتورولا و دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با کیفیت FullHD 1080p و پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دوربین فیلمبرداری ۴K.
از متمایزات این گوشی اختصاصی کردن آن قبل از خرید است که رنگ پشت و جلو گوشی و رنگ خطوط کنار موبایل را می توانید انتخاب کنید و همچنین با امکان انتخاب یک کلمه کوتاه در پشت گوشی.
موتو جی ( نسل دوم)



گوشی “Moto G 2nd Gen” نسبت به قیمتش یک گوشی هوشمند خوبی میباشد که از ۱۸۰ سنت بیشتر نمی شود که با این قیمت می توانید یک گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچ و کیفیت ۷۲۰p و پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ و حافظه تصادفی ۱ گیگابایت با دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین فیلمبرداری با کیفیت ۷۲۰p.
ال جی جی ۳



یکی از قوی ترین گوشی های ال جی ، LG G3 است که دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچ با کیفیت ۲K با پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱ و حافظه تصادفی ۲ گیگابایت یا ۳ گیگابایت با توجه به نسخه آن و همچنین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین فیلمبرداری ۴K.
از متمایزات گوشی این است که از ماده پلی کربنات ساخته شده است که تصور می شود این گوشی با فلز ساخته شده و با طراحی پیچیده از یک وزن کمی برخوردار می باشد.
اچ تی سی وان ام ۹


گوشی HTC One M9 یک گوشی قوی تایوانی شمرده می شود که دارای صفحه نمایش ۵.۰ اینچ با کیفیت FullHD 1080p و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و حافظه تصادفی ۳ گیگابایت و همچنین با دوربین ۲۰ مگاپیکسل و دوربین فیلمبرداری ۴K.
وجه تمایز این گوشی با طرح کامل فلزی شباهت قابل ملاحظه ایی به نسخه قبلی دارد و این گوشی با اندازه بزرگ و تمام فلزی برای کسانی که از این ویژگی ها خوششان می آید مناسب می باشد.
ال جی جی فلکس ۲



گوشی LG G Flex 2 یکی از گوشی های متمایز اندروید می باشد که شکل منحنی این گوشی یک وجه متمایزی به او بخشیده است .
صفحه نمایش این گوشی منحنی و ۵.۵ اینچ با کیفیت FullHD 1080p و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و حافظه تصادفی ۲ گیگابایت یا ۳ گیگابایت با دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین فیلمبرداری ۴K.
منبع: سایت نیو حرف(لینک)
 

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
ممنون از خبر و ترجمه و منبع خبر
پیشنهاد میشه رو بخش اخبار این گونه پست ها اورده بشه
دسته بندی مناسب تر این دپارتمان تو بهره برداری بیشتر کاربر ها می تونه موثر باشه
 
بالا