برنامه maze

salome

عضو جدید
سلام
يك سوال داشتم از همه دوستاني كه اين رو ميخونن :
اگه بخوام برنامه بازي maze پيشرفترو با data structure with object oriented programming بنويسم آيا ميتونم از برنامه eclipseاستفاده كنم ؟يا اين كه براي بازي احتياج به نرم افزار ديگري دارم ؟
 

salome

عضو جدید
بچه ها خواهش مي كنم اگه كسي برنامه اينو داره بهم كمك كنه چون كارم خيلي خيلييييييييييييي فوري و حياتيه ......................
 

Mehdi.A

عضو جدید
Eclipse فقط یک IDE هستش، شما برای نوشتن این برنامه می توونید از هر IDE دیگه ای هم استفاده کنید.
 

salome

عضو جدید
مشکل من قسمت گرافیکی برنامه است چون با applet آشنایی ندارم و وقت یادگیری هم ندارم و برنامه هم دو errorداره که نمیدونم چی کار کنم وقت کمی هم دارم
 

Mehdi.A

عضو جدید
سلام:
شما در مورد EClipse پرسیده بودید، بنده هم جوابتان را دادم. حالا اگر مشکل دیگری دارید خیلی درست و روشن بفرمایید که مشکلتان چیست. "گرافیک بلد نیستم"،" applet چجوری نوشته میشه"، اینها مشکل نیستند، بی اطلاعی اند. شما می تونید یکی از کتابهای جاوا را بخونید و یاد بگیرید.
فکر می کنم منظور شما در کل این باشه که به یک IDE مثل محیط .Net احتیاج دارید تا 99% کار را برایتان انجام دهد (البته با کمی اغماض). در محیطهای جاوایی از این دست امکانات پیدا نمی کنید.
 

salome

عضو جدید
خيلي ممنون از پاسختون من زبان جاوا رو در درس پيشرفته داشتم ولي به قسمت applet ها نرسيديم و من وقت يادگيري ندارم "فکر می کنم منظور شما در کل این باشه که به یک IDE مثل محیط .Net احتیاج دارید تا 99% کار را برایتان انجام دهد (البته با کمی اغماض). در محیطهای جاوایی از این دست امکانات پیدا نمی کنید."ميشه برام بيشتر در اين مورد توضيح بدين و يكي از اين محيط ها رو بهم معرفي كنين ؟و تا حد امكان من بايد اين برنامه رو با data structure پياده سازي كنم .
 

VRWH

عضو جدید
کاربر ممتاز
می توانید ار ide دیگری نظیر netbeans استفاده کنید در هر حالت زیاد هم نباید انتظار داشته باشید .چون محیطی مانند .NET در java وجود ندارد و برنامه نویس java نیازی به چنین محیط هایی ندارد .
 

Similar threads

بالا