spow
اخراجی موقت
سلام دوستان عزیز

مدرنیزه شدن این مشکلات رو هم داره دیگه
خب این همه بانکهای اسلامیمون!!! وام بدون ربا میدن
چطوری از خجالت مردم خوبشون
دربیان اخه
1. قبض تلفن همراهم را برايم پيامک کرده اند. خدا را شکر. مجبور نيستم براي قبضي که پست 2 دوره درميان به در خانه مي رساند حرص بخورم. يعني اين امکان وجود دارد که موبايلم يکطرفه نشود و براي پرداخت قبض و رساندن فيش مربوطه به دست مسئولان دو سه بار بين بانک و دفتر خدماتي بالا و پايين نشوم. اين بار حتي پيامک شرکت ارتباط سيار به موقع آمده؛ مثل دفعه قبل نيست که بعد از اينکه موبايلم بدون هيچ اخطار قبلي يکطرفه شد، بعد از آنکه قبض را پرداختم و درست 2 ساعت بعد از اينکه به من اجازه داده شده بود از تلفن همراهم مثل يک مشترک عادي استفاده کنم تازه پيامکي رسيد که مشترک گرامي اگر نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نکني...
اين بار همه چيز عادي است جز خدمات الکترونيکي بانکي که من عابر کارتش را دارم و پرداخت الکترونيکي در آن جايي ندارد!
2. کنسرت استاد بزرگ موسيقي ايران برگزار مي شود. خريد بليت اينترنتي است. خدا را شکر. مجبور نيستم براي تهيه بليت بين فلان شهر کتاب اين سوي شهر و بهمان مرکز موسيقي آن سوي شهر سرگردان شوم. مي توانم اميدوار باشم که اگر در ساعت مقرر پايگاه اينترنتي مربوطه هنگ نکند، برقمان قطع نشود، سرعت اينترنت مناسب باشد، حال شبکه شتاب خوب باشد و... مي توانم مثل يک شهروند متمدن پشت رايانه ام بنشينم و بليتم را بخرم.
به نظر مي رسد همه چيز عادي است جز احوال بانک من که نامش در ميان فهرست بانک هايي که ملت با استفاده از کارتشان مي توانند خريد اينترنتي بليت داشته باشند، جايي ندارد. البته شکر خدا کارت هديه وجود دارد و من و امثال من مي توانيم از اين خدمات نوين بانکي استفاده کنيم؛ به شرطي که مبلغ کارت خريداري شده مان از مبلغ بليت بيشتر باشد؛ چون در شيوه خريد اينترنتي موجود، ما نمي توانيم بخشي از پرداختمان را با يک کارت انجام دهيم و بخشي را با کارت ديگر. بعضي از کارت هاي هديه و خريد را هم نمي توانيم به صورت کامل مصرف کنيم چون بايد مقداري پول به عنوان کارمزد يا امکان شارژ مجدد ته کارت بماند. پس بايد کلي دقت کنيم، مبلغ مجموع بليت هايي را که مي خواهيم ، حساب کنيم و کارتي بخريم که با احتساب مبلغ کارمزد مشکلي برايمان پيش نيايد ولي بعضي از اين کارت ها مدت اعتبار دارند و اگر تا زمان اعتبارشان ديگر خريد اينترنتي نداشته باشيم بقيه پولمان دود مي شود چون به جز يک بانک، بقيه حتي اين امکان را به ما نمي دهند که بقيه پولمان را از طريق دستگاه هاي خود پرداز بگيريم!
3. بايد مقداري پول در يک شماره حساب از بانکي بريزم.موجودي عابر بانکم کافي نيست و لازم است مقداري پول از حسابي در بانکي ديگر به اين حساب منتقل کنم. همه چيز مي توانست عادي باشد اگر خدمات الکترونيکي بانک من عادي بود و امکان انتقال وجه داشت، اما چون اين امکان وجود ندارد من دو بار در صف 2 بانک مختلف مي ايستم. از بانک اول پولم را مي گيرم و به سراغ بانک دوم مي روم تا موجودي حسابم را بگيرم و کارم را انجام دهم.
متصدي باجه با لبخندي مي گويد سامانه قطع است و نمي توانم موجودي کارتم را بردارم!
4 - به رئيس شعبه مراجعه مي کنم. خيلي خونسرد مي گويد که بيش از يک هفته است که چنين مشکلي وجود دارد. خيلي خونسرد تر مي گويد که اصلا نمي داند چه زماني مشکل رفع مي شود. خيلي عادي مي گويد که روز گذشته به دليل قطعي سامانه، چک بعضي از مشتريانشان که موجودي کافي در حسابشان داشته اند برگشت خورده است!
5 - با مرکز خدمات انفورماتيک بانک مربوطه تماس مي گيرم و همان جواب ها را مي شنوم. مي خواهم از در بانک بيرون بيايم که مجذوب صداقت موجود در شعار بانک مي شوم:
بانک... بانک فردا.
راست مي گويند؛ خدمات اين بانک به درد امروز من که نخورد؛ شايد فردا به کار مشتري ديگري آمد!


مدرنیزه شدن این مشکلات رو هم داره دیگه
خب این همه بانکهای اسلامیمون!!! وام بدون ربا میدن


1. قبض تلفن همراهم را برايم پيامک کرده اند. خدا را شکر. مجبور نيستم براي قبضي که پست 2 دوره درميان به در خانه مي رساند حرص بخورم. يعني اين امکان وجود دارد که موبايلم يکطرفه نشود و براي پرداخت قبض و رساندن فيش مربوطه به دست مسئولان دو سه بار بين بانک و دفتر خدماتي بالا و پايين نشوم. اين بار حتي پيامک شرکت ارتباط سيار به موقع آمده؛ مثل دفعه قبل نيست که بعد از اينکه موبايلم بدون هيچ اخطار قبلي يکطرفه شد، بعد از آنکه قبض را پرداختم و درست 2 ساعت بعد از اينکه به من اجازه داده شده بود از تلفن همراهم مثل يک مشترک عادي استفاده کنم تازه پيامکي رسيد که مشترک گرامي اگر نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نکني...
اين بار همه چيز عادي است جز خدمات الکترونيکي بانکي که من عابر کارتش را دارم و پرداخت الکترونيکي در آن جايي ندارد!
2. کنسرت استاد بزرگ موسيقي ايران برگزار مي شود. خريد بليت اينترنتي است. خدا را شکر. مجبور نيستم براي تهيه بليت بين فلان شهر کتاب اين سوي شهر و بهمان مرکز موسيقي آن سوي شهر سرگردان شوم. مي توانم اميدوار باشم که اگر در ساعت مقرر پايگاه اينترنتي مربوطه هنگ نکند، برقمان قطع نشود، سرعت اينترنت مناسب باشد، حال شبکه شتاب خوب باشد و... مي توانم مثل يک شهروند متمدن پشت رايانه ام بنشينم و بليتم را بخرم.
به نظر مي رسد همه چيز عادي است جز احوال بانک من که نامش در ميان فهرست بانک هايي که ملت با استفاده از کارتشان مي توانند خريد اينترنتي بليت داشته باشند، جايي ندارد. البته شکر خدا کارت هديه وجود دارد و من و امثال من مي توانيم از اين خدمات نوين بانکي استفاده کنيم؛ به شرطي که مبلغ کارت خريداري شده مان از مبلغ بليت بيشتر باشد؛ چون در شيوه خريد اينترنتي موجود، ما نمي توانيم بخشي از پرداختمان را با يک کارت انجام دهيم و بخشي را با کارت ديگر. بعضي از کارت هاي هديه و خريد را هم نمي توانيم به صورت کامل مصرف کنيم چون بايد مقداري پول به عنوان کارمزد يا امکان شارژ مجدد ته کارت بماند. پس بايد کلي دقت کنيم، مبلغ مجموع بليت هايي را که مي خواهيم ، حساب کنيم و کارتي بخريم که با احتساب مبلغ کارمزد مشکلي برايمان پيش نيايد ولي بعضي از اين کارت ها مدت اعتبار دارند و اگر تا زمان اعتبارشان ديگر خريد اينترنتي نداشته باشيم بقيه پولمان دود مي شود چون به جز يک بانک، بقيه حتي اين امکان را به ما نمي دهند که بقيه پولمان را از طريق دستگاه هاي خود پرداز بگيريم!
3. بايد مقداري پول در يک شماره حساب از بانکي بريزم.موجودي عابر بانکم کافي نيست و لازم است مقداري پول از حسابي در بانکي ديگر به اين حساب منتقل کنم. همه چيز مي توانست عادي باشد اگر خدمات الکترونيکي بانک من عادي بود و امکان انتقال وجه داشت، اما چون اين امکان وجود ندارد من دو بار در صف 2 بانک مختلف مي ايستم. از بانک اول پولم را مي گيرم و به سراغ بانک دوم مي روم تا موجودي حسابم را بگيرم و کارم را انجام دهم.
متصدي باجه با لبخندي مي گويد سامانه قطع است و نمي توانم موجودي کارتم را بردارم!
4 - به رئيس شعبه مراجعه مي کنم. خيلي خونسرد مي گويد که بيش از يک هفته است که چنين مشکلي وجود دارد. خيلي خونسرد تر مي گويد که اصلا نمي داند چه زماني مشکل رفع مي شود. خيلي عادي مي گويد که روز گذشته به دليل قطعي سامانه، چک بعضي از مشتريانشان که موجودي کافي در حسابشان داشته اند برگشت خورده است!
5 - با مرکز خدمات انفورماتيک بانک مربوطه تماس مي گيرم و همان جواب ها را مي شنوم. مي خواهم از در بانک بيرون بيايم که مجذوب صداقت موجود در شعار بانک مي شوم:
بانک... بانک فردا.
راست مي گويند؛ خدمات اين بانک به درد امروز من که نخورد؛ شايد فردا به کار مشتري ديگري آمد!