انتقاد هاشمی طبا از شعار تیم ملی/ مگر تنبل و مفت خور هستند که اسم شان را گذاشتید «شازده»!

foodtechnology

عضو جدید
کاربر ممتاز


انتقاد هاشمی طبا از شعار تیم ملی/ مگر تنبل و مفت خور هستند که اسم شان را گذاشتید «شازده»!

ورزش > مدیریت ورزش - مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان ورزش به انتخاب شعار « شاهزادگان پارسی » برای تیم ملی ایران معترض است.
رئیس موفق سال های دهه هفتاد ورزش ایران در یادداشتی برای روزنامه شرق ، این شعار که روی اتوبوس تیم ملی ایران نقش بسته است را شعاری در تضاد با باورهای ارزشی مردم ایران قلمداد کرده بود. او در این ارتباط به خبرآنلاین گفت:« آنچه نوشتم باور های شخصی ام است. البته یک بخش هایی از این یادداشت هم به دلایلی منتشر نشد اما من ی گویم نباید بچه های مان را جمعی آدم تنبل و خوشگذران و مفت خور تمثیل کنیم. این واژه در کشور ما و برای مردم ما ، همه مردم ما بار منفی داردواقعا بازیکنان ما« شازده» هستند؟ چرا نباید یک شعار زیبا تر انتخاب می کردیم؟ چیزی مثل « دلیران پارسی». این ها که خیلی زیبا تر می شدند.»
او در پاسخ به این سئوال که شاید مسئولان فدراسیون نخواسته اند وارد بازی های سیاسی شوند گفت:« اگر جسارت من بیشتر بود که باید این کار را می کردیم و از شعار شاهین های خلیج فارس استفاده می کردیم. مگر همین کشورهای عربی میزبانی بازی های اسلامی را به خاطر این اسم از ما نگرفتند. با این وجود می گویم نباید روی بچه های مان اسمی ی گذاشتیم که با باورهای توده مردم ایران همخوانی ندارد می گذاشتیم.»
 

mosy2

عضو جدید
اي كاش اين آدمهاي ... و بادمجون به جاي اين گيرهاي مسخره به اصل كاريا گير ميدادن
اصلا يكي نيست به اين يارو بگه برو فيلم شاهزاده ايراني رو كه اونوريا ساختن ببين تا بفهمي شاهزاده ايراني چي بوده و چه مفهومي تو افكار عموميه جهان داره
 

Similar threads

بالا