امپراطوری شهر باران(هواداران داماش گیلان)

بارسلون

اخراجی موقت
از همه شهر بارانی های عزیز دعوت میکنم تا با حضورشون در این تاپیک و حمایت از تیم داماش رشت علاقه خودشون رو به تیم محبوب و پرهوادار شهرمون نشون بدیم به امید روز های طلایی جام حذفی...
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
من حمايت خودم رو اعلام مي كنم كلا رشت تو هر رشته ي ورزشي اي كه هست تماشاگر داره اساسي نمونش واليبال كه هر بازي ورزشگاه پر ميشد و چندين هفته هم به عنوان تماشاگر نمونه انتخاب شد و خيلي از مربياني هم كه اومدن از مردم رشت تقدير كردن

در مورد داماش هم فكر كنم تا زماني كه بازيا تو عضدي بود و ورزشگاه رو اونقدر از شهر بيرون نبرده بودن همه بازيا ورزشگاه پر ميشد گرچه الانم تو تيماي شهرستاني يكي از پرتماشاگرترين تيما هستيم
 

بارسلون

اخراجی موقت
file:///C:/DOCUME%7E1/ARCHIT%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpgتمرينات آماده سازي بازيكنان داماش گيلان در آستانه فرا رسيدن تعطيلات سال نو يك هفته تعطيل شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه خزر بازيكنان داماش گيلان كه از بيستم اسفند دور جديد تمرينات را زير نظر حسين عبدي آغاز كرده بودند پس از پشت سرگذاشتن 12 جلسه تمريني از 27 اسفند تا 4 فروردين با تشخيص كادر فني به استراحت خواهند پرداخت.
براين اساس آخرين تمرين داماش گيلان در سال 88 صبح سه شنبه در زمين تمريني دانشگاه گيلان برگزار شد و بازيكنان پس از هفت روز استراحت از عصر سه شنبه چهارم فروردين در تمرينات گروهي حضور خواهند يافت.
داماش گيلان در اولين ديدار از سال جديد جمعه 14 فروردين مقابل سپاهان اصفهان در استاديوم سردار جنگل رشت قرار خواهد گرفت.
گفتني است استانكو پوكله پوويچ سرمربي كروات داماش در مرحله جديد تمرينات شاگردانش را زير نظر خواهد گرفت.
داماش رشت - سپاهان اصفهان
جمعه 14 فروردین ، ساعت 17:00

 

Saber-jojo

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
بچه ها شنیده بودین ، نظرمحمدی به خاطر توهین تماشاگرای ملوان از فوتبال خداحافظی کرد ؟!!!!
( آدمو سگ بگیره ، جو نگیره ) البته خدا رو شکر با وساطتت مربیان تیم به عرصه ورزش برگشت !!!!
 

بارسلون

اخراجی موقت
خدا وکیلی سگ علی چیلاورت می ارزه به صدتا مسعود غلامعلی زاد روس
نه داش شایعست
 

chem man

عضو جدید
سلام به همه دوستداران داماش

به امید پیروزی بر سپاهان .

در مورد نظر محمدی هم ، منم خبر خداحافظی از فوتبالش رو شنیدم ، به خاطر توهین انزلی چی ها .
ولی علی همینجوریه دیگه ! زود جو میگیردش ، ولی خدائیش تو بازی های حساس گل میکاره .

علی چیلاورت دوست داریم .
 

بارسلون

اخراجی موقت
ديدار داماش گيلان و سپاهان اصفهان براي تماشاگران رايگان است
رشت - مسوول روابط عمومي باشگاه داماش گيلان گفت: تماشاي ديدار تيمهاي فوتبال داماش گيلان و سپاهان اصفهان براي تماشاگران رايگان است.

علي احمدي سراواني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از سوي باشگاه داماش گيلان بليط ديدار تيمهاي فوتبال داماش گيلان و سپاهان اصفهان خريداري شده و در روز بازي در اختيار تماشاگران گذاشته مي شود تا آنان به طور رايگان اين بازي را تماشا کنند.

وي گفت: اين عمل نيکو از سوي باشگاه داماش گيلان عيدي کوچکي به طرفداران تيم است.

وي اضافه کرد: تيمهاي فوتبال داماش گيلان و سپاهان اصفهان عصر روز جمعه هفته جاري در هفته سي و يکم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل شهرستان رشت به مصاف هم مي روند.

وي گفت: هم اکنون تيم فوتبال داماش گيلان با کسب 26 امتياز در مکان هفدهم جدول رده بندي رقابتهاي ليگ برتر قرار دارد.
منبع: خبرگزاری ایرنا
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز
امروز اگه سپاهان رو بزنيم به اميد خدا همه چيز مرتب ميشه كاشكي نادر امپراطور اين روزا تو تيم بود الان كاملا خيالمون راحت بود رفتن اون فقط تقصير شاد بود
 

afshin_ss

عضو جدید
کاربر ممتاز


اين جدول

صبای قم - پرسپولیس
مقاومت سپاسی - پاس همدان
ابومسلم - برق شیراز
استقلال اهواز - سایپا
استقلال - ملوان
راه آهن - مس کرمان
ذوب آهن - پیام خراسان
پیکان قزوین - فولاد
پگاه گیلان - سپاهان

اينم برنامه ي بازي هاي امروز

واي داماش شرايطش رو داره بره بالا فقط اگه خدا با ما باشه و سپاهان رو ببريم همه چي حله تا يكي دو هفته ي ديگه به كلي از انتهاي جدول فاصله مي گيريم
 

floe

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام به شما شهر بارانی ها
منم بچه شهر باران نیستم اما یه حسی شبیه به شما دوستان دارم
میدونید من بچه شهر مقدسم با دو تیم....
دوست ندارم تیم شهرمون سقوط کنه
ولی آرزو هم دارم که داماش تو لیگ بمونه چون نشون داده که لیاقتش رو داره مث تیم پیام که تو دو بازی اخیر خوب کار کرده داماش نیز بد نتیجه نگرفته
پس این دو واقعا لیاقت موندن تو لیگ رو دارن!!!
ببخشین که فعلا تشکر....:sweatdrop:
 

بارسلون

اخراجی موقت
در یک مصاحبه اختصاصی؛
نظرمحمدی: هنوز به ماندن در لیگ امید داریم
با وضعیت فعلی داماش در جدول فکر می کنید شانسی برای حفظ تیم در لیگ باقی مانده؟
با توجه به وضعیت بد ما در جدول که از آن مطلع هستید، کار ما بسیار دشوار شده و اگر کمی منطقی به این قضیه بنگریم 50 درصد کار ما تمام شده است. اما به اعتقاد من هنوز هم باید امیدوار بود، چرا که انسان با امید زنده است. اگر از هم اکنون نا امید باشیم، در واقع هر سه دیدار باقیمانده را باخته ایم. من فکر می کنم در سه بازی که در پیش است، بازی تهاجمی و رفتن برای گرفتن سه امتیاز می تواند به داماش کمک کند و با بازی انتحاری به امید خدا حداکثر امتیاز را کسب کنیم. اگر خوشبینانه نگاه کنیم داماش با گرفتن شش امتیاز از سه دیدار باقیمانده مطمئنا در لیگ خواهد ماند.
به نظر شما مشکل اصلی داماش چه بود؟
مشکل اصلی تیم بر می گشت به ابتدای فصل که نام این تیم پگاه بود که به دلیل عدم مدیریت صحیح مدیر عامل سابق باشگاه، آقای اسماییل شاد که ترکیب تیم برنده را دست زده بودند و مسیر موفقیت آمیز تیم را عوض کردند. پس از آن با انجام تغییرات نهادی و فروش امتیاز پگاه به داماش زمان لازم بود تا تیم به شکل اصلی خود باز گردد. متأسفانه همه ی این عوامل دست به دست هم دادند تا علیرغم مدیریت بسیار خوب مهندس عابدینی، مدیر خوب و لایق فوتبال کشورمان، داماش فعلی از جایگاهی که مستحق آن است دور شود.
پیامی برای هواداران ندارید؟
من دست همه ی این عزیزان را می بوسم که با توجه به نتایج ضعیفی که امسال در مسابقات کسب شد، باز هم ما را تنها نگذاشتند و در واقع ما را شرمنده ی محبت های خود کردند. از این عزیزان درخواست دارم تا در این سه دیدار باقیمانده، خصوصا بازی با برق شیراز در رشت و پاس در همدان تیم را تنها نگذارند تا بتوانیم با حمایت این عزیزان حداکثر امتیار را بدست آوریم و انشاالله سهمیه ی با ارزش فوتبال رشت را در لیگ برتر حفظ کنیم.
این مصاحبه متعلق به تارنمای رشت اسپرت می باشد.
استفاده از این مصاحبه فقط با ذکر منبع رشت اسپرت مجاز است.
 

بارسلون

اخراجی موقت
عبدی: برای بقا در ليگ بايد شش امتياز از سه بازی پايانی كسب كنيم
مربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: تساوي برابر سپاهان به ضرر ما بود و شانس داماش را براي بقا در ليگ برتر كمرنگ‌تر كرد.
حسين عبدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون بازي روز جمعه تيمش برابر سپاهان اصفهان اظهار كرد: بازي بسيار خوبي بود و بازيكنان ما با كارهايي كه طي تعطيلات ليگ در تمرينات انجام داده بودند، تيم برتر ميدان بودند. آنها براي برد بسيار تلاش كردند اما، موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند. ما در برابر تيمي بازي مي‌كرديم كه در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و بازيكنان داماش به خوبي توانستند آنها را كنترل كنند.
عبدي گفت: گرچه با از دست رفتن موقعيت‌ها و كسب پيروزي ما تنها به يك امتياز بازي بسنده كرديم و اين مساله بسيار به ضرر داماش تمام شد اما، يك امتياز هم در اين شرايط مي‌تواند براي داماش مفيد باشد. ما به پيروزي در بازي ديروز اميدوار بوديم اما، همچنان هم براي بقا در ليگ برتر اميد داريم.
مربي تيم داماش گفت: اكنون داماش در مقطعي قرار گرفته كه تمامي بازيكنان، مسوولين و مربيان آن بايد دست به دست هم دهند تا از اين شرايط خا رج شوند. همه‌ي ما به اين مساله رسيده‌ايم كه جز با تلاش بسيار نمي‌توان داماش را در ليگ برتر نگه داشت. گرچه اگر هم به ليگ دسته يك سقوط كنيم تاسف گذشته را نخواهيم خورد چرا كه براي موفقيت تلاش بسياري داشتيم.
وي افزود: داماش در سه بازي آتي خود با تيم‌هاي مس در كرمان، برق شيراز در رشت و پاس در همدان بازي دارد كه بدون شك كسب شش امتياز از اين بازي‌هاي دشوار مي‌تواند عامل موفقيت داماش و بقايش در ليگ برتر باشد چرا كه اكنون فاصله‌ي ما با تيم رده‌ي پانزدهم جدول يعني استقلال اهواز چهار امتياز شده است. البته بايد اميدوار باشيم تا رقباي ما نيز نتايج بهتري از داماش نگيرند.
عبدي در پاسخ به اين سوال كه چه كسي در كادرفني تيم داماش حرف اول را مي‌زند، گفت: زماني من سرمربي اين تيم بوده‌ام اما، پس از سفري كه به دبي داشتم باشگاه تصميم گرفت تا نظرات استانكو كه آن زمان مدير فني بود، بيشتر در تصميمات فني و نهايي تيم لحاظ شود. البته در اين مقطع كه همه‌ي ما به كمك و مشورت يكديگر نياز داريم بنده به همراه استانكو و كمك امير عابديني، مديرعامل باشگاه تيم داماش را هدايت مي‌كنيم.
منبع: خبرگزاری ایسنا
 

kntu

عضو جدید
داماش فصل آينده در ورزشگاه عضدي بازي مي كند

داماش فصل آينده در ورزشگاه عضدي بازي مي كند

دير روابط عمومي داماش گيلان گفت: برطبق توافق با هيات فوتبال گيلان قرار است با در اختيار گرفتن استاديوم شهيد عضدي از فصل آينده در اين ورزشگاه به ديدار حريفان برويم.

مديران داماش پيشنهاد دادند با در اختيار گرفتن استاديوم شهيد عضدي در يك برنامه 5 ساله با نصب چمن مصنوعي در اين زمين ميزبان حريفان خود در ليگ فوتبال ايران باشيم.



وي افزود: استاديوم سردار جنگل فاصله زيادي تا مركز شهر رشت دارد و به همين دليل شرايط حضور طرفداران فوتبال در آن دشوار است، فصل گذشته نيز در اكثر ديدارها از همين ناحيه ضربه خورديم و تنها در چند ديدار جام حذفي گذشته كه از حساسيت بالايي هم برخوردار بود شاهد حضور گسترده تماشاگران در سردار جنگل بوديم.

مدير روابط عمومي داماش خاطرنشان كرد: با حضور داماش در ورزشگاه شهيد عضدي قطعا استقبال بيشتري از ديدارهاي اين تيم در ليگ دسته اول صورت مي گيرد، با مسئولان هيات فوتبال گيلان در اين زمينه به توافق رسيده ايم و در صورتي كه مشكلي پيش روي نباشد در استاديوم شهيد عضدي ديدارهاي خانگي فصل آينده را برگزار مي كنيم.
________________________________________________
من که با این که سقوط کردیم به آینده خوشبینم
با این که خیلی وقته عضوم اولین پست رو به رشت اختصاص دادم :w16:
نه اینتر نه میلان بازم فقط داماش گیلان:cool:

 
آخرین ویرایش:

بارسلون

اخراجی موقت
بچه های گیلانی یا علی آقا فصل جدید داره شروع میشه ...
حمایت از داماش فراموش نشه...
برنامه و تاریخ بازیارو میذارم که بیاین استادیوم...


 

بارسلون

اخراجی موقت
لیگ دسته اول قرعه کشی شد


سایت گل- قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد و 28 تیم حاضر در این مسابقات در 2 گروه تقسیم شدند. بر اساس مقررات لیگ دسته اول، تیمهای اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم های دوم نیز در دیداری پلی آف تکلیف صعود سومین تیم صعود کننده را مشخص خواهند کرد. گروه‌بندی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور به شرح زیر است:
گروه "الف"
مس رفسنجان، شموشک نوشهر، پیام خراسان، داماش لرستان، کاوه تهران، شاهین اهواز، شهرداری تبریز، تربیت یزد، نفت آبادان، اتکا گرگان، ایرانجوان بوشهر، پیام مخابرات شیراز، شهرداری بندرعباس و سپاهان نوین اصفهان.
گروه "ب"
آلومینیوم هرمزگان، فولادگستر تبریز، پتروشیمی تبریز، برق شیراز، کوثر تهران، نفت تهران، صنعت مهرکام پارس، نساجی مازندران، فولاد نوین اهواز، داماش گیلان، شیرین فراز کرمانشاه، مس سرچشمه رفسنجان، شن سا اراک و گل گهر سیرجان.
 

بارسلون

اخراجی موقت
مديرعامل باشگاه داماش گيلان با اشاره به وضعيت اين تيم در مسابقات دسته اول ليگ آزادگان گفت: ما تيم خود را بسته‌ايم و آماده مي‌شويم تا با آغاز مسابقات ليگ دسته اول، با تمام قدرت در اين رقابت‌ها ظاهر شويم و تلاش خواهيم كرد نام خود را به عنوان يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر مطرح سازيم.

عابديني افزود: اکنون مي‌توان ادعا کرد که مسابقات ليگ نيز براي خود هويتی پيدا كرده است. روز گذشته که مسابقات دسته يك قرعه‌كشي شد با تماشاي جدول‌ گروه‌ها، مشخص می بینیم که تيم‌هاي حاضر چه رقابت سختي را براي صعود به ليگ برتر خواهند داشت

اکنون ديگر حريف راحتي در مسابقات دسته اول وجود ندارد. تيم داماش نيز يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود اما اين صعود را از هم اكنون نمي‌توان صد درصد دانست چرا كه در فوتبال هيچ چيزي را نمي‌توان پيش‌بيني كرد.




دروازه‌بان برزيلي پس از قبولي در تست پزشكي با باشگاه داماش گيلان قرارداد بست.

«ادمار گومز رودريگز» معروف به « ديدا» سنگربان بزريلي كه در فصل گذشته در ليگ برزيل حضور داشت، به داماش گيلان پيوست.

اين سنگربان در مسابقات اين فصل ليگ در برزيل درخشش چشمگيري داشت و از عوامل اصلي صعود تيمش به سري «b» بزريل بود.


 

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
سلام به روی ماهت عزیزم
تبریک بابت پیروزی دیروز
 
بالا