الان چه حسي داري؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تو یکی از این تاپیک ها یکی گفته بود داشته سیرابی با کیک می‌خورده ، چجوری ؟ !
...
این احمد آقا درسته یکمی پیله بود ولی عکس پروفایلش خودش نبود ، فکر می‌کنم من فراریش دادم ؟ امیدوارم منو ببخشید .
کاش دوباره میومد
 

Similar threads

بالا